Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт (обточування) колісних пар локомотива ТГМ-23Д
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-03-25-000136-c 0e5524d492ac493a80f984e061e53b23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Лариса Петрівна

03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Чугай Лариса Петрівна
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 12:46
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Поточний ремонт (обточування) колісних пар локомотива ТГМ-23Д
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт (обточування) колісних пар локомотива ТГМ-23Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання договору обома сторонами Замовник проводить попередню оплату (аванс) в розмірі, що становить 50% від суми договору, що зазначена в п. 3.1. договору, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі наданого Виконавцем рахунка, в строк протягом 10 днів з дня отримання такого рахунку Замовником. Погашення Виконавцем авансового платежу, отриманого для надання послуг, проводиться шляхом підписання двома сторонами актів здачі-приймання наданих послуг, наданих Виконавцем у відповідності до п. 6.3.14 договору. У разі непогашення авансу у вказаний строк, Виконавець зобов’язаний на наступний день повернути отримані в якості авансу грошові кошти. Остаточні розрахунки по договору здійснюються на підставі оформлених двосторонніх актів здачі-приймання наданих послуг (підписаних керівниками та скріплених печатками Сторін) протягом протягом 45 (сорока п’яти) або більше (передбачених в тендерній пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі ) календарних днів з моменту підписання обома Сторонами даних актів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної у ЄРПН* та з утриманням суми перерахованого авансу відповідно до п. 4.1.1 договору. * виділене стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). За умови отримання Виконавцем авансового платежу та при умові застосування Виконавцем касового методу нарахування ПДВ**, у випадку відсутності реєстрації ним податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. ** виділене стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Аванс 1 Календарні 50
Iнша подія Після підписання договору обома сторонами Замовник проводить попередню оплату (аванс) в розмірі, що становить 50% від суми договору, що зазначена в п. 3.1. договору, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі наданого Виконавцем рахунка, в строк протягом 10 днів з дня отримання такого рахунку Замовником. Погашення Виконавцем авансового платежу, отриманого для надання послуг, проводиться шляхом підписання двома сторонами актів здачі-приймання наданих послуг, наданих Виконавцем у відповідності до п. 6.3.14 договору. У разі непогашення авансу у вказаний строк, Виконавець зобов’язаний на наступний день повернути отримані в якості авансу грошові кошти. Остаточні розрахунки по договору здійснюються на підставі оформлених двосторонніх актів здачі-приймання наданих послуг (підписаних керівниками та скріплених печатками Сторін) протягом протягом 45 (сорока п’яти) або більше (передбачених в тендерній пропозиції учасника – переможця процедури закупівлі ) календарних днів з моменту підписання обома Сторонами даних актів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної у ЄРПН* та з утриманням суми перерахованого авансу відповідно до п. 4.1.1 договору. * виділене стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). За умови отримання Виконавцем авансового платежу та при умові застосування Виконавцем касового методу нарахування ПДВ**, у випадку відсутності реєстрації ним податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. ** виділене стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 09:53
5712-20-ВТ-ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укртрансдизель 49 600,00
UAH
49 600,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛЬБА-ТЕХ" 50 000,00
UAH
50 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 08:55
Довідка ДФС
27 квітня 2020 08:55
Довідка ДВС
10 квітня 2020 15:40
Статут.pdf
10 квітня 2020 15:40
Атестат.pdf
10 квітня 2020 15:40
Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2020 15:40
Договор аналог.pdf
10 квітня 2020 15:40
Технічні вимоги.pdf
10 квітня 2020 15:40
Довіренність.pdf
10 квітня 2020 15:40
Лист-заявка.pdf
10 квітня 2020 15:40
Обладнання.pdf
10 квітня 2020 15:40
Прейскурант.pdf
10 квітня 2020 15:40
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:40
Працівники.pdf
10 квітня 2020 15:40
Довідка субпідрядник.pdf
10 квітня 2020 15:40
Довідка.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 11:35
Електронний підпис
10 квітня 2020 11:23
Технічна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 11:23
Тендорна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 11:23
Статут.pdf
10 квітня 2020 11:23
Працівники.pdf
10 квітня 2020 11:23
Мат. База.pdf
10 квітня 2020 11:23
Договора.pdf
10 квітня 2020 11:23
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртрансдизель

ТОВ "АЛЬБА-ТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укртрансдизель
#33819678
Переможець 49 600,00
UAH
24 квітня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укртрансдизель
#33819678
49 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 17:15
5712-20-ВТ_договір.pdf укладений
08 травня 2020 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 600,00
UAH