Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із організації заходів
Очікувана вартість
1 715 500,00 UAH
UA-2020-03-25-000023-b b5a5a42d47be4bdab67698b4563f5977
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Покрова Леонід Юрійович

+380676175176 info@usf.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонд розвитку інновацій
Код ЄДРПОУ: 42688455
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., Київ, Отто Шмідта, 26
Контактна особа: Покрова Леонід Юрійович
+380676175176
info@usf.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2020 01:23
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 13:13
Очікувана вартість: 1 715 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із організації заходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, м. Київ, м. Київ, вудиця Отто Шмідта, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги проводяться на підставі Акту приймання-передачі послуг (далі – Акт) шляхом відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту по кожному окремому заходу відповідно до поданої Заявки. Після надання Послуг, перелік яких зазначено у Календарному плані заходів (Додаток 4), остаточний розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з підписання уповноваженими особами Сторін Акту по кожному окремому замовленню. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 01:24
2020_03_23_Тендерна_документація_проведення_заходів.docx
25 березня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 01:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 01:24
2020_03_23_Тендерна_документація_проведення_заходів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Общие вопросы по тендеру
Дата подання: 29 березня 2020 22:35
Дата відповіді: 31 березня 2020 18:58
1. В каком формате необходимо подавать смету на тендер? Формат исполнителя, или шаблон из Дополнения №6? Либо же тендерная площадка подразумевает заполнение электронных форм, описанных в инструкции? Авторизовавшись на сайте, есть только возможность подгрузить свои файлы. 2. Локации должны быть предложены на 10 мероприятий разные, или из учета проведения 10 мероприятий на одной и той же площадке? 3. Смета должна быть одна из расчета на 10 мероприятий, или 10 - из учета ответов на вопросы выше? 4. Кейтеринг - 4.1. Какое итоговое количество Кофе-брейков необходимо просчитать? (в ТЗ указано 1-2, так 1 или 2? Какую длительность мероприятия для тендерного просчета устанавливает Заказчик?) 4.2. Ланч-брейк - пожелания по выходу в граммах приема пищи, фуршет/банкет, комплексное меню или предзаказ по банкетному/фуршетному меню? В спецификации Дополнения №3 к тендерному заданию указано общее описание для КБ и ЛБ, поэтому хочется уточнить. Если люди будут 10 часов на ивенте, то ланч вероятно должен быть плотнее кофе-брейков. 4.3. Количество бутылок воды, необходимого в просчете (указано из учета на 200 человек - 200 стаканчиков, это понятно, но на день (10 часов ивента), например, может быть 2-4 бут/чел.) 5. Есть ли предпочтение по дню недели под мероприятие? Может сказаться на стоимости аренды. 6. В Дополнении №3 к Договору (шаблон), указано оборудование для синхронного перевода и переводчик. Дополнение №3 к Договору - единственный документ во всей тендерной документации, где упоминается синхрон. Данную позицию необходимо внести в смету и просчитать? 7. Можно ли добавлять в смету из Дополнения №6 позиции, если они необходимы, но не учтены Заказчиком? 8. Если у участника тендера возникают корректировки к Договору и Приложениям, предложенными Заказчиком, имеют ли место быть исправления, либо участие в тендере подразумевает беспрекословное согласие с условиями сотрудничества, описанными в указанной документации?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Кошторис на тендер необхідно подавати у форматі, що викладено у Додатку №6 до Договору.

2. Локацій може бути запропоновано декілька відповідно до критеріїв та вимог, що вказані в тендерній документації.

3. Кошторис має бути загальним для 10 заходів, виходячи із максимальних показників заходу (кількість осіб, тривалість заходу, вартість локації із врахуванням сезонності, обладнання, кількості кава-брейків та ланч-брейків). Ви необмежені внести до кошторису (в межах очікуваної вартості та вашої цінової пропозиції) позиції (якщо такі відсутні) чи корективи щодо позицій, що передбачені кошторисом, що є доцільними, виходячи із досвіду організації подібних заходів. Замовником буде визначено основні критерії та параметри майбутнього заходу у заявці (Додаток №3 до Договору) відповідно до умов Договору, враховуючи кошторис Переможця.

4.
4.1. Для розрахунку у кошторисі необхідно вказати вартість за 2 кава-брейки (із розумінням ціни за 1 кава-брейк) та альтернативно 1 кава-брейк та 1 ланч-брейк. Кількість кава-брейків в ТД вказано, враховуючи тривалість заходу - якщо захід буде плануватись тривалістю до 5 годин, то 1 кава-брейк, якщо понад 5 годин - 2 кава-брейки або 1 кава-брейк та 1 ланч-брейк.
Тривалість заходу встановлюється Замовником до 10 годин, тобто максимальна тривалість 10 годин, що і має братись Учасником при складанні кошторису. Для розуміння, заходи за тривалістю можуть бути не менше 3 години і не більше 10 годин, тобто заходи умовно можна розділити за тривалістю на два типи - від 3 до 5 годин, понад 5 годин до 10 годин.

4.2. В цій частині пропозиція має відповідати ТД. Ми очікуємо отримати від Учасника його бачення із врахуванням критеріїв, заданих в ТД, виходячи із досвіду організації подібних заходів Учасником. Учасником може бути запропоновано декілька різновидів меню (комбінацій) для кава-брейків та ланч-брейків, вартість яких розраховано на 100 осіб (із розрахунком по кількості грамів на особу). Якщо захід планується більше 5 годин і близько до 10 годин, то у такому випадку ланч-брейк буде доцільним та має бути насиченим із розрахунку на 100 людей.

4.3.Оскільки максимальна кількість - до 100 осіб, то на захід тривалістю до 5 годин кількість пляшок води береться із розрахунку 2 пл. на особу; у разі якщо захід заплановано тривалістю понад 5 годин – з розрахунку х3 пл. на особу.

5. Це будуть переважно будні дні. Можливі виключення у разі, якщо захід буде заплановано тривалістю понад 5 годин і до 10 годин. Дата майбутнього заходу буде визначена Замовником у заявці (Додаток №3 до Договору) та відповідно до умов Договору.

6. Вартість послуги перекладача з англ. на укр. та з укр. на англ.

7. Так, можна додавати із обґрунтуванням чому це необхідно.

8. Залежить від коригувань та умов, що пропонуються Виконавцем. Такі умови як оплата праці, технічні вимоги, завдання, відповідальність – не коригуються. Деякі строки щодо виконання, повідомлення, порядку комунікація Замовника та Виконавця можуть бути змінені для зручного та ефективного спілкування між Сторонами Договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-25-000023-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:2613412285
Дата подання: 13 квітня 2020 11:59
НЕЗАКОННА КВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА
Шановний уповноважена особа З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ФОНДУ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ Покрова Леонід Юрійович. Хочемо звернути вашу увагу на ряд порушень законодавства про публічні закупівлі, які Ви порушили при розгляді пропозиції ФОП Шульги занесши до протоколу від 13.04.2020.
1. Згідно з Додатком 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до цієї тендерної документації. Учасник повинен надавати послуги з дотриманням законодавства про захист довкілля. Для підтвердження учасник у складі своєї пропозиції надає довідку в довільній формі.
Така довідка відстуня у складі тендерної пропозиції.
2. Тендерна пропозиція не підписана уповноваженою особою як вимагається у тенденій документації. та подана у форматі doc, що не передбачено тендерною документацією.
3. У тендерній пропозиції відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції
3. У тендерній пропозиції відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до цієї тендерної документації як вимогає цього тендерна документація.
4. У тендерній пропозиції відсутня інформація щодо наявності працівників необхідної кваліфікації на виконання кваліфікаційних крітеріїв які встановив замовник відповідно до ст 16 закону Укрнаїни Про публічні закупівлі.
5. У тендерній пропозиції відсутня інформація інформацією про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
6. Відповідно до даних державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців ФОП Шульга займається виключно Іншими видами роздрібної торгівлі поза магазинами яким чином даний субєкт може надавати послгу з оранізації заходів???????,
7. В тексті протоколу замовника від 13.04.2020 вказано "Визнати переможцем процедури закупівлі (допорогова закупівля) послуг «Послуги з
організації заходів» (ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок іконгресів) ФОП Шульгу Сергія Леонідовича" - однак дана закупівля не є !!!!!!!допороговою!!!!!!!, торги проводились за процедурою відкритих торгів, а очікувана вартість закупівлі 1,7 мільйона гривень ніяк не відповідає граничним розмірам допорогових закупівель встановлені у Законі Про публічні закупівлі

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ що
відповідно до статті 38 Закону України "Про публічні закупівлі" За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Порушння у сфері публічних закупівель є кримінально каранним правопорушенням, також такі порушення передбачені і в Кодексі адміністративного судочинства та законами у сфері проитдії корупції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ 1 693 950,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євромедіа Компані 1 373 500,00
UAH з ПДВ
1 199 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА" 1 399 000,00
UAH з ПДВ
1 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ-ТУР" 1 652 618,40
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" 1 665 504,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 17:52
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:51
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:51
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:41
Проект Договору.docx
09 квітня 2020 17:41
Кошторис.pdf
09 квітня 2020 17:40
Копія ІПН.pdf
09 квітня 2020 17:40
Копія Довідка МВД.pdf
09 квітня 2020 17:40
Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2020 17:40
Виписка.pdf
09 квітня 2020 17:40
Тендерна пропозиція.docx
09 квітня 2020 17:40
Рекомендаційний лист_2.pdf
09 квітня 2020 17:40
Рекомендаційний лист_1.pdf
09 квітня 2020 17:40
Копія договор та акт_2.pdf
09 квітня 2020 17:40
Копія договор та акт_1.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 22:56
Електронний підпис
08 квітня 2020 22:55
18. довідка витрати.pdf
08 квітня 2020 22:55
16. довідка санкції.pdf
08 квітня 2020 22:55
10. Статут.pdf
08 квітня 2020 22:55
8. Довідка ст.17.pdf
08 квітня 2020 22:55
6.8 Наказ Скиданчук.pdf
08 квітня 2020 22:55
6.7. Наказ Снєговая.pdf
08 квітня 2020 22:55
6.6. Наказ Жарков.pdf
08 квітня 2020 22:55
6.5. Наказ Паньків.pdf
08 квітня 2020 22:55
6.4. Наказ Дученко.pdf
08 квітня 2020 22:54
6.3 Наказ Полях.pdf
08 квітня 2020 22:54
6.2. Наказ Шостак.pdf
08 квітня 2020 22:54
6.1. Штатний розпис.pdf
08 квітня 2020 22:54
5.4. акти Одеса 5T копія.pdf
08 квітня 2020 22:54
5.2. Відгук Зелене місто.pdf
08 квітня 2020 22:54
5. Довідка про досвід.pdf
08 квітня 2020 22:54
3.1. Додаток 3.pdf
08 квітня 2020 22:54
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 17:56
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:53
цінова.pdf
09 квітня 2020 17:53
технічні.pdf
09 квітня 2020 17:53
договори цпх.pdf
09 квітня 2020 17:53
Договір аналог.pdf
09 квітня 2020 17:53
довіреність.pdf
09 квітня 2020 17:53
довідка ст 17.pdf
09 квітня 2020 17:53
довідка санкції.pdf
09 квітня 2020 17:53
Довідка працівники.pdf
09 квітня 2020 17:53
Довідка повноваження.pdf
09 квітня 2020 17:53
довідка договір.pdf
09 квітня 2020 17:53
довідка довкілля.pdf
09 квітня 2020 17:53
довідка врахування.pdf
09 квітня 2020 17:53
гарантійний лист.pdf
09 квітня 2020 17:53
відгук АБУ.pdf
09 квітня 2020 17:53
Витяг ЄДР.pdf
09 квітня 2020 17:53
Випискадфс.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 17:06
Електронний підпис
09 квітня 2020 17:03
1. Статут підприємства.pdf
09 квітня 2020 17:03
1. Виписка з ЄДР.pdf
09 квітня 2020 16:49
Довідка ліцензії.pdf
09 квітня 2020 16:49
4.1 Кошторис витрат.pdf
09 квітня 2020 16:49
4. Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 16:49
2.1 Аналогічні договори.pdf
09 квітня 2020 16:49
1. Статут.pdf
09 квітня 2020 16:49
1. Протокол.pdf
09 квітня 2020 16:49
1. Наказ.pdf
09 квітня 2020 16:49
1. Витяг.pdf
09 квітня 2020 16:49
1. Виписка.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:03
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:03
5. Аналогічні договори.pdf
09 квітня 2020 16:02
13. Кошторис витрат.pdf
09 квітня 2020 16:02
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ

ТОВ Євромедіа Компані

ФОП "ГРЕЧКІВСЬКА ІРИНА РОСТИСЛАВІВНА"

ТОВ "АЙ-ТУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
#2667009359
Очікує рішення 840 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 19:23
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
#2667009359
Рішення скасоване 840 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 19:23

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 квітня 2020 15:32
Коментар щодо відміни: Враховуючи впровадження з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (COVID-19) заходів у зв'язку із карантином, установленим Кабінет Міністрів України (Постанова №211 від 11.03.2020 року із змінами) на всій території України з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 р., формат заходів, запланованих Фондом відповідно до Технічної документації, не відповідатиме нормам безпеки та суті вжитих урядом заходів щодо зупинення поширення COVID-19, у зв’язку із чим доцільним є рішення про відміну торгів щодо закупівлі послуг на організацію заходів, оскільки потреба у закупівлі такого роду послуг станом на сьогодні та із врахуванням перспектив розвитку подій після скасування карантину чи продовження карантину із послабленням заходів безпеки відсутня
Документи:
14 квітня 2020 15:32
Рішення про відміну закупівлі