Будівництво Льодового палацу по вул. Прибузькій, 7/3А в м. Хмельницькому
Construction of the Ice Palace on Prybuz'ka Street, 7/3A in the Khmelnitskyi city
Очікувана вартість
285 443 516,00 UAH
UA-2020-03-24-004728-b c9e0fb65eef14b8f832428b69675c57f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження замовника: 29013, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа замовника: Поліщук Тетяна Миколаївна
+380382656535
ukb_1@ukr.net
Додаткові контактні особи: Дмитрів Дмитро
+380382656535
ukb_1@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of the Department of Architecture, Urban Planning and Land Resources of the Executive Committee of Khmelnytskyi City Council
National ID: 02498582
Contact point:
+380382656535
ukb_1@ukr.net
Additional contacts: Dmytriv Dmytro
+380382656535
ukb_1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:09
Очікувана вартість: 285 443 516,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07 %
Publication date: 24 березня 2020 18:50
Enquiries until: 16 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 22 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 285 443 516 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,07 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво Льодового палацу по вул. Прибузькій, 7/3А в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Прибузька, 7/3А
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Construction of the Ice Palace on Prybuz'ka Street, 7/3A in the Khmelnitskyi city
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник надає Підряднику попередню оплату в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від бюджетного призначення, на виконання робіт, придбання і постачання необхідних для виконання: матеріалів, устаткування, конструкцій, виробів, надавання послуг з перевезення та оренди, сплати податків та обов’язкових платежів відповідно до договору на строк не більше 180 календарних днів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця Пiсляоплата 3 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 березня 2020 18:52
Електронний цифровий підпис
24 березня 2020 18:50
4.5._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
24 березня 2020 18:50
4.4._Додаток_4_Субпiдрядники.doc
24 березня 2020 18:50
4.3._Додаток_3_Проект_договору.doc
24 березня 2020 18:50
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
24 березня 2020 18:50
4.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
24 березня 2020 18:50
4._ТД__Льодовий_палац.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПИТАННЯ (етап проектної документації та дозволи)
Дата подання: 31 березня 2020 11:41
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:55
Просимо надати відповідь на якому етапі знаходиться проектна документація (виконана чи невиконана, стадія «П», стадія «Р»), чи проекта документація пройшла експертизу, чи отримано дозвіл на виконання будівельних робіт та чи отримано інші необхідні дозволи щодо будівництва за публічною закупівлею?
Відповідь: Тендерним комітетом замовника Ваше запитання розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

Проектна документація пройшла стадію «Проект» та отримала позитивний експертний висновок.

Стадія «Робоча документація» буде здійснюватися після проведення процедури закупівлі та укладання договору із Підрядником.

Повідомляємо, що дозвіл на виконання будівельних робіт, згідно норм чинного законодавства, отримується після укладання договору із Підрядником, а тому на даний час він відсутній. Будь-які інші дозволи, на даний час, не отримувалися, оскільки їх отримання на даному етапі не є обов’язковим.
Площа
Дата подання: 01 квітня 2020 13:01
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:55
Доброго дня! Ми як потенційний учасник плануємо взяти участь у закупівлі та для загального розуміння та якісного розрахунку вартості будівництва просимо надати відповіді на наступні питання: «а) яка загальна площа будівлі? б) яка площа адміністративних приміщень в будівлі? в) яка площа арени?
Відповідь: Тендерним комітетом замовника Ваше запитання розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Загальна площа будівлі – 4726,0 метрів квадратних.
Площа адміністративних приміщень в будівлі (Корисна площа будівлі) — 4395,0 метрів квадратних.
Площа арени (Площа хокейного поля) — 1738,0метрів квадратних

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-004728-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 30 березня 2020 18:32
Час аналогічного договору та час листа-відгуку
У п.3 Розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону вказано про час виконання аналогічного договору та про час видачі листа-відгуку.
При цьому вказано про час щодо аналогічного договору та листа-відгуку, а саме вказано про вимогу вказати щодо аналогічного договору та листа-відгуку:
«дату укладення та дату завершення виконання, який виконувався в 2018-2019 роках» та «учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відсканований лист-відгук (рекомендаційний лист), що виданий не раніше дати оголошення Замовником даних торгів».
Таким чином учасники, які мають позитивні листи-відгуки (рекомендаційні листи) та досвід виконання великих проектів в будівництві об’єктів та виконання робіт за договорами виконувалися до та після 2018-2019рр. незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище умов.
За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк (час) виконання аналогічного договору та дату надання листа-відгуку (рекомендаційного листа), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020).
Обмеження часу реалізації аналогічного договору та часу видачі (оформлення) листа-відгуку (рекомендаційного листа) жодними нормами України не обґрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога часу виконання аналогічного договору та часу видачі листа-відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо дати укладання та завершення аналогічного договору та часу видачі (оформлення) листа-відгуку вважаємо дискримінаційною – просимо:
- усунути вищевказані вимоги щодо часу виконання аналогічного договору «в 2018-2019 роках»
- усунути вимогу щодо часу видачі (оформлення) листа-відгуку (рекомендаційного листа) «не раніше дати оголошення Замовником даних торгів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 18:35
Тендерним комітетом замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (відповідь на запит 111/2017), Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

При цьому, важливим фактором є виконання договору із будівництва у 2018-2019 роках, оскільки окремі Підрядники могли, наприклад, виконувати будівельні роботи у 2012 році, а потім призупинити свою діяльність. Разом з тим, Замовник зацікавлений у тому, щоб виконання робіт здійснював Підрядник, який має досвід виконання аналогічного договору та упродовж останніх років здійснював будівельну діяльність.

Щодо відгуку можемо повідомити, що потенційний учасник міг отримати відгук від контрагента декілька років тому без зауважень, однак, на даний час, по такому об’єкту є зауваження. Тому, Замовнику важливо отримати від потенційного учасника актуальний відгук від контрагента, який буде містити інформацію про наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором.

Окрім того, повідомляємо, що рішення Органу оскарження, відповідно до ч.12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004728-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 31 березня 2020 12:53
ВИМОГА (розмістити проектну документацію)
У п.3.6.6. Тендерної документації Замовник вказав про «розроблений проект» наступним чином:
3.6.6. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві.
У той же час, відповідно до рішення Замовника, а саме оперативного штабу з протидії розповсюдженню інфекції коронавірусу Хмельницької міської Ради прийоми громадян посадовцями міської влади (тобто Замовника) переведено в телефонний режим. (https://khm.gov.ua/uk/content/zavershylosya-zasidannya-operatyvnogo-shtabu-z-protydiyi-rozpovsyudzhennyu-infekciyi)
Тобто Учасник, який бажає прийняти участь у закупівлі Рішенням Замовника позбавлений права ознайомитись з «розробленим проектом» оскільки в телефонному режимі ознайомитись з «розробленим проектом» у будівництві – неможливо.
Відповідно Учасник позбавлений можливості ознайомитись з «розробленим проектом» не має теж можливості виконати Вимоги Тендерної документації, саме позбавлений можливості «подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві.»
Крім цього неможливість ознайомлення порушує принцип «відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель» згідно Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, просимо забезпечити ознайомлення з розробленим проектом тпа розмістити його в електронній системі закупівель щодо відповідної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 14:57
Тендерним комітетом замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов п.п.3.6.6. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві.
Зазначена умова тендерної документації не встановлює обов’язку для учасників ознайомлюватися із проектом будівництва. Під даною вимогою розуміється неухильне дотримання діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві під час виконання робіт, які будуть здійснюватися на підставі розробленого проекту. Безпосередньо роботи, що передбачені проектом будуть виконуватися учасником переможцем.
Крім того, повідомляємо, що на розроблений проект будівництва поширюється авторське право, а тому він не можу бути розміщений для оприлюднення третім особам без згоди автора проекту.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004728-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 31 березня 2020 13:38
ВИМОГА (30 км)
У п.3.5.4. вказано про відстань до 30 км. до бетонно-змішувального вузла (бетонно-змішувальної установки):
У зв`язку із застосуванням в ході технології будівництва залізобетонних монолітних конструкцій (Додаток 2 до тендерної документації) учасники закупівлі повинні мати власні:
« - бетонно-змішувальний вузол (бетонно-змішувальну установку), що розташований на відстані не більше 30 кілометрів від об’єкта будівництва. З цією метою учасники надають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та довідку про місце розташування бетонно-змішувального вузла (бетонно-змішувальної установки) із зазначенням приблизної відстані до місця розташування (адреси) об’єкта будівництва.»
Таким чином учасники, які мають бетонно-змішувального вузла (бетонно-змішувальної установки), розташовану на відстані більше 30 км., незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Обмеження відстані до бетонно-змішувального вузла (бетонно-змішувальної установки) у 30 км жодними нормами України не обгрунтовано.
Немає жодних законних підстав для того, щоб встановлювати вимогу щодо розташування бетонно-змішувального вузла (бетонно-змішувальної установки) «на відстані не більше 30 кілометрів від об’єкта будівництва», оскільки неважливо якими засобами та де розміщеними Учасник виконає свої зобовязання з будівництва обєкту. Крім цього забезпечення бетонними сумішами може проводитись без обовязкового володіння бетонно-змішувальним вузлом (бетонно-змішувальною установкою)а шляхом поставки бетоної суміші за Договором поставки до місця розташування (адреси) об’єкта будівництва.
Щодо бетону діє лише ДСТУ Б В.2.7-176:2008, який не містить посилань на відстань (в км) чи час транспортування (в год. Чи хв.), а містить лише вказівку про якісні показники бетонної суміші при застосуванні.
У свою чергу якісні показники бетонної суміші перевіряються безпосередньо на будівельному майданчику та залежать від складу бетонної суміші в т.ч. пластифікаторів, температури транспортування та температури та вологості навколишнього середовища, атмосферних опадів та інших умов.
Поняття «30 км» вживається не як вимога щодо бетону та\або бетонно-змішувального вузла (бетонно-змішувальної установки) а як середня розрахункова величина у ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» де зазначено, що «Середні відстані перевезень наведені в Додатку В і становлять 30 км для міст і 80 км для сільської місцевості та селищ міського типу.»
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога щодо відстані у 30 км не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо розташування бетонно-змішувального вузла (бетонно-змішувальної установки) на відстані не більше 30 кілометрів від об’єкта будівництва вважаємо дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 14:57
Тендерним комітетом замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

Згідно із умовами п.п.3.5.4 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, у зв`язку із застосуванням в ході технології будівництва залізобетонних монолітних конструкцій (Додаток 2 до тендерної документації) учасники закупівлі повинні мати власні, у тому числі:
- бетонно-змішувальний вузол (бетонно-змішувальну установку), що розташований на відстані не більше 30 кілометрів від об’єкта будівництва. З цією метою учасники надають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності та довідку про місце розташування бетонно-змішувального вузла (бетонно-змішувальної установки) із зазначенням приблизної відстані до місця розташування (адреси) об’єкта будівництва.
Так, середні відстані перевезень наведені в ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (Додаток В) та становлять 30 км для міст». Таким чином, зазначена вимога встановлена Замовником у відповідності до норм чинного законодавства, нормативів та стандартів у будівництві.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004728-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 31 березня 2020 14:10
ВИМОГА (інженер-проектувальник)
У п.3.5.5. Тендерної документації вказано вимоги Замовника щодо трудових відносин з інженером-проектувальником.
При цьому у п.3.5.4. Тендерної документації Замовник також вимагає надати документ саме про трудові відносини – «оригінал або належним чином завірену копію трудового договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу із трудової книжки»:

«В учасника має бути у штаті підприємства інженер-проектувальник з кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівельного проектування. В складі пропозиції необхідно надати копію діючого кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника, а також для підтвердження трудових відносин з такою особою, обов’язково надати оригінал або належним чином завірену копію трудового договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу із трудової книжки.»
Таким чином учасники, які співпрацюють з інженером-проектувальником на інших умовах, а саме на умовах договору підряду в т.ч. цивільно-правового характеру незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Обмеження співпраці з інженером-проектувальником саме у штаті Учасника, тобто на умовах трудових відносин жодними нормами України не обгрунтовано.
Немає жодних законних підстав для того, щоб встановлювати вимогу наявності у штаті інженера-проектувальника, оскільки неважливо на яких підставах Учасник співпрацює з інженером-проектувальником та виконує свої зобовязання з будівництва обєкту. Крім цього співпраця із інженером-проектувальником може проводитись наявності у штаті Учасника інженера-проектувальника а шляхом співпраці за Договором підряду в т.ч. цивільно-правового характеру.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога щодо наявності у штаті Учасника інженера-проектувальника не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо наявності у штаті Учасника інженера-проектувальника вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника:
- усунути вимогу (положення) Замовника щодо наявності виключно у штаті Учасника інженера-проектувальника та щодо підтвердження трудових відносин з такою особою як дискримінаційну
-внести зміни до Тендерної документації та передбачити можливість співпраці з інженером-проектувальником на умовах договору підряду в т.ч. на умовах договору цивільно-правового характеру та щодо підтвердження співпраці з такою особою шляхом надання копії відповідного договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 14:58
Тендерним комітетом замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, вимога про наявність в учасника у штаті підприємства інженера-проектувальника з кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівельного проектування свідчить про можливість здійснення розрахунків у відповідності до вимог чинного законодавства та відповідальність такого інженера перед Підрядником.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності в учасника працівників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004728-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 31 березня 2020 14:35
Вимога до Замовника
У зв’язку з карантином та введенням надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 – учасники не мають фізичної можливості в особливих умовах самоізоляції та карантину готувати локальні кошториси так як це б було при звичайних умовах у офісі будівельної компаніії.
Враховуючи вищенаведене, а також значну кількість робіт з підготовки лише назв та різновидів та кодів робіт у кошторисах просимо:
- помістити в електронній системі закупівель відповідні кошториси у форматі Word або Excel або іншому з можливістю редагування (без вказання розцінок), які готувались Замовником або для Замовника на етапі проектування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 14:59
Тендерним комітетом замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

У зв’язку з карантином та введенням надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 – учасники (їх кошторисники) не обмежені можливості працювати в умовах самоізоляції та карантину і готувати локальні кошториси у домашніх умовах.

При цьому, Замовником у додатку 2 до тендерної документації надано технічне завдання саме у формі локальних кошторисів без зазначення розцінок, а тому учасники не обмеженні у визначенні вартості робіт за допомогою програмних комплексів АВК тощо.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004728-b.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 31 березня 2020 14:50
ВИМОГА (оренда обладнання)
У п.3.5.4. Тендерної документації вказано вимоги Замовника про права власності Учасника:
-право власності на баштовий на кран
-право власності на опалубку (вертикальна та горизонтальна) для монолітного будівництва
-право власності на бетонно-змішувальний вузол (бетонно-змішувальну установку).

При цьому у п.3.5.4. Тендерної документації Замовник вимагає надання документу саме про право власності на вищевказане обладнання. :

Таким чином учасники, які мають вищевказане обладнання у володінні на інших правах ніж право власності, а саме у володінні на праві оренди (тимчасового платного користування), незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Обмеження володіння обладнанням виключного правом власності та дискримінація права оренди жодними нормами України не обгрунтовано.
Немає жодних законних підстав для того, щоб встановлювати вимогу щодо права власності, оскільки неважливо на якому праві (власності чи оренди) володіючи засобами Учасник виконає свої зобовязання з будівництва обєкту.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога щодо виключно права власності на обладнання що використовується при будівельних роботах не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо права власності на баштовий на кран, на опалубку (вертикальна та горизонтальна) для монолітного будівництва, на бетонно-змішувальний вузол (бетонно-змішувальну установку) вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника:
- усунути вимогу (положення) Замовника щодо права власності на баштовий на кран, на опалубку (вертикальна та горизонтальна) для монолітного будівництва, на бетонно-змішувальний вузол (бетонно-змішувальну установку) та щодо надання документів щодо права власності на вищевказане обладнання як дискримінаційну
- внести зміни до Тендерної документації та передбачити можливість права оренди (тимчасового користування) на баштовий на кран, на опалубку (вертикальна та горизонтальна) для монолітного будівництва, на бетонно-змішувальний вузол (бетонно-змішувальну установку) та можливість надання документів щодо права оренди на вищевказане обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 15:00
Тендерним комітетом замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, Замовник зацікавлений у максимальній економії та ефективності.
У тих випадках коли в учасника зазначені ресурси перебувають у приватній власності це значно здешевлює вартість підрядних робіт. Про що свідчить досвід Замовника у аналогічних закупівлях.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності обладнання, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004728-b.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 02 квітня 2020 08:27
ВИМОГА (нотаріальний договір)
У п.3.5.4. Тендерної документації вказано вимоги Замовника «щодо своєчасної поставки бетону» та про «вантажні бетонорозмішувачі» та «нотаріально завірений договір оренди автомобілів»:
«Крім того, для своєчасної поставки бетону до адреси об’єкта будівництва учасники повинні мати власні або орендовані автомобілі вантажні бетонорозмішувачі (мінімум – 2 од.). Для підтвердження чого учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності або нотаріально завірений договір оренди автомобілів.».
Таким чином учасники, які мають Договора оренди але не завірені нотаріально, незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Також позбавлені праа участі у закупівлі Учасники, які мають укладені Договора перевезення бетонних сумішей та\або Договора поставки бетонних сумішей на будівельний майданчик будівництва.
Обмеження виключно договором оренди та виключно нотаріально завіреним договором та дискримінація права укладати ненотаріальні Договори оренди та дискримінація права укладати Договора поставки жодними нормами України не обгрунтовано.
Немає жодних законних підстав для того, щоб встановлювати вимогу щодо нотаріально завіреного договору оренди автомобілів оскільки володіючи автомобілями на підставі звичайного (не завіреного нотаріально) Договору оренди Учасник виконає свої зобовязання з будівництва обєкту.
Також Учасник може виконати свої зобовязання з будівництва обєкту маючи автомобілі у розпорядженні на підставі Договору перевезення або Договору поставки бетонних сумішей на будівельний майданчик будівництва.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога щодо договру оренди в т.ч. нотаріально завіреного договору оренди автомобілів не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо договору оренди та нотаріально завіреного договору оренди автомобілів вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника:
- усунути вимогу (положення) Замовника щодо договору оренди та нотаріально завіреного договору оренди автомобілів як дискримінаційну.
- внести зміни до Тендерної документації та передбачити можливість надавати оригінал або копію Договору оренди (не завірений нотаріально) якщо такий договір укладено без участі фізичної особи та передбачити можливість забезпечення бетоном шляхом послуг перевезення через надання Договору на перевезення бетону та\або Договору поставки бетону. та передбачити можливість надання документів щодо права оренди автомобілів, що не нотаріально посвідчений.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2020 18:22
Тендерним комітетом замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Так, замовником встановлено кваліфікаційний критерії «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та визначено вимоги для його документального підтвердження.
Зокрема, для своєчасної поставки бетону до адреси об’єкта будівництва учасники повинні мати власні або орендовані автомобілі вантажні бетонорозмішувачі (мінімум – 2 од.). Для підтвердження чого учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності або нотаріально завірений договір оренди автомобілів.

Вимога щодо нотаріально завіреного договору оренди автомобілів вимагається для усунення випадків надання недостовірних та підроблених документів. При цьому, повідомляємо, що вимога про надання нотаріально завірених договорів оренди автомобілів жодним чином не обмежує потенційних учасників закупівлі, оскільки такі учасники не обмежені у можливості звернутися до нотаріуса для нотаріального посвідчення такого договору.
У зв’язку із чим, ваші вимоги задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004728-b.c8
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 06 квітня 2020 16:54
Вимога до Замовника
У відповідь на вимогу про розміщення розробленого проекту в електронній системі закупівель Замовник неправильно повідомив про обмеження пов’язані з авторським правом на проект. Таким чином, укладаючи договір на проектування Замовник штучно незаконно обмежив права Учасників закупівлі ознайомлюватись фактично з Технічною документацією.
Закон України “Про авторське право та суміжні права” передбачає, що автору належать особисті немайнові та майнові права на об’єкт авторського права.
Однак відповідно до п.7 Ст.15 Закону України “Про авторське право та суміжні права” твір законним чином введено у цивільний обіг шляхом їх першого продажу в Україні, то допускається їх повторне введення в обіг шляхом продажу, дарування тощо без згоди автора.
Таким чином, посилання Замовника як субєкта власних повноважень на ніби-то неможливість надання проекту є незаконним, оскільки проект виконано на державні кошти та в публічних цілях організації будівництва в т.ч. шляхом проведення публічної закупівлі.
Замовник теж передає проектну документації Учаснику тендеру який буде переможцем, що суперечить логіці відмови Замовника у наданні проектної документації.
У п.3.6.6. Тендерної документації Замовник вказав про «розроблений проект» наступним чином:
3.6.6. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві.
Це положення Тендерної документації передбачає ознайомлення Учасником з «розробленим проектом». Після чого Учасник матиме змогу підготувати відповідний Гарантійний лист, про те, що:
«виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві».
Відповідно йдеться не про абстрактне дотримання діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві взагалі, що є зрозумілим, а про саме дотримання діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві згідно конкретного розробленого проекту.
Замовник не розмістив розроблений проект на електронній системі закупівель, відтак єдиною можливістю ознайомлення є ознайомлення у приміщенні Замовника.
У той же час, відповідно до рішення Замовника, а саме оперативного штабу з протидії розповсюдженню інфекції коронавірусу Хмельницької міської Ради прийоми громадян посадовцями міської влади (тобто Замовника) переведено в телефонний режим. (https://khm.gov.ua/uk/content/zavershylosya-zasidannya-operatyvnogo-shtabu-z-protydiyi-rozpovsyudzhennyu-infekciyi)
Тобто Учасник, який бажає прийняти участь у закупівлі Рішенням Замовника позбавлений права ознайомитись з «розробленим проектом» оскільки в телефонному режимі ознайомитись з «розробленим проектом» у будівництві – неможливо.
Таким чином Учасник позбавлений можливості ознайомитись з «розробленим проектом» не має теж можливості виконати Вимоги Тендерної документації, саме позбавлений можливості «подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві.»
Також неможливість ознайомлення порушує принцип «відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель» згідно Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, просимо забезпечити ознайомлення з розробленим проектом та розмістити його в електронній системі закупівель щодо відповідної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2020 18:23
Тендерним комітетом замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

Так, відповідно до п.6.2.2 Розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проекту документацію. Замовником, згідно додатку № 2 до тендерної документації, учасникам, для розрахунку цін їх пропозицій надано локальні кошториси, які містять у собі відомість обсягів робіт та відомість ресурсів. Таким чином, замовником дотримано вимог законодавства щодо надання учасникам закупівель документів, необхідних для визначення вартості їх пропозиції.

Окрім того, додатково повідомляємо, що відповідно до умов п.п.3.6.6. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві.
Зазначена умова тендерної документації не встановлює обов’язку для учасників ознайомлюватися із проектом будівництва. Під даною вимогою розуміється неухильне дотримання діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві під час виконання робіт, які будуть здійснюватися на підставі розробленого проекту. Безпосередньо роботи, що передбачені проектом будуть виконуватися учасником переможцем, якому буде переданий проект для виконання робіт.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
UA-2020-03-24-004728-bc9e0fb65eef14b8f832428b69675c57f
Найменування замовника: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження замовника: 29013, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ВТМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРСТАНДАРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 17:34
sign.p7s
07 травня 2020 17:33
Стаття 17 Закону.rar
07 травня 2020 10:52
sign.p7s
25 квітня 2020 17:22
sign.p7s
25 квітня 2020 17:22
sign.p7s
22 квітня 2020 21:22
sign.p7s
22 квітня 2020 21:22
sign.p7s
22 квітня 2020 21:15
установчі.rar
22 квітня 2020 21:15
СКАН кошторисів 22_04.rar
22 квітня 2020 21:15
Працівники.rar
22 квітня 2020 21:15
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

25 квітня 2020 14:22
sign.p7s
25 квітня 2020 14:22
sign.p7s
25 квітня 2020 13:35
Інші ред.rar
24 квітня 2020 16:09
sign.p7s
24 квітня 2020 16:09
sign.p7s
24 квітня 2020 16:05
Інші.rar
24 квітня 2020 16:05
Гарантія.rar
24 квітня 2020 16:05
Договірна ціна.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ВТМ" 279 963 125,84
UAH з ПДВ
279 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСТАНДАРТ" 283 158 357,45
UAH з ПДВ
279 913 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 17:34
sign.p7s
07 травня 2020 17:33
Стаття 17 Закону.rar
07 травня 2020 10:52
sign.p7s
25 квітня 2020 17:22
sign.p7s
25 квітня 2020 17:22
sign.p7s
22 квітня 2020 21:22
sign.p7s
22 квітня 2020 21:22
sign.p7s
22 квітня 2020 21:15
установчі.rar
22 квітня 2020 21:15
СКАН кошторисів 22_04.rar
22 квітня 2020 21:15
Працівники.rar
22 квітня 2020 21:15
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

25 квітня 2020 14:22
sign.p7s
25 квітня 2020 14:22
sign.p7s
25 квітня 2020 13:35
Інші ред.rar
24 квітня 2020 16:09
sign.p7s
24 квітня 2020 16:09
sign.p7s
24 квітня 2020 16:05
Інші.rar
24 квітня 2020 16:05
Гарантія.rar
24 квітня 2020 16:05
Договірна ціна.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ВТМ"
#41328515
Переможець 279 750 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ВТМ"
#41328515
279 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 травня 2020 10:53
Д -02-1-20.pdf укладений
28 травня 2020 10:36
sign.p7s зміни до договору
02 червня 2020 18:13
ДУ 02-1-20.PDF зміни до договору
02 червня 2020 18:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо розміру фінансування робіт у 2020 році та зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 02-1-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку