Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Рекламні та маркетингові послуги (Рекламні послуги)
Очікувана вартість
4 994 000,00 UAH
UA-2020-03-24-004511-b 4922d0a862cb4c2fbb3c3f78e5e3bb9e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Саква

+380964772527 sakva@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43487092
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Центральний район ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ будинок 1
Контактна особа: Ольга Саква
+380964772527
sakva@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 16:51
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 16:51
Очікувана вартість: 4 994 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 149 820,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до умов тендеру
Дата подання: 27 березня 2020 13:08
Дата відповіді: 28 березня 2020 12:49
Добрый день. Тендерной документацией предусмотрено привлечение субподрядчиком. К какому из требований это применимо: к штату, помещению или оборудованию?
Відповідь: Шановний запитувач, на ваше запитання повідомляємо наступне: що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Ураховуючи вимогу пункту 29 частини першої статті закону, тендерна документація розробляється та затверджується і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Так, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, учасник має право залучати за договорами субпідряду для виконання окремих видів робіт (що входять до складу конструктивних елементів для якісного надання послуг) субпідрядні організації, але обов’язково зазначивши про це в своєї тендерної пропозиції та підтвердивши з боку субпідрядника можливість виконання вимог тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу на вимоги частини сьомої Розділу І тендерної документації «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасниками, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Запитання до умов тендеру
Дата подання: 30 березня 2020 16:18
Дата відповіді: 31 березня 2020 13:48
Добрый день. Можно уточнить какие плоскости из ТЗ являются вышечными? Спасибо.
Відповідь: Шановний запитувач, на ваше запитання повідомляємо: пунктом шість розділу ІІ тендерної документації Замовником зазначено, що “при розміщенні Учасник повинен дотримуватися “Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті”, затвердженими наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та граничного нагляду від 27.03.2007 № 62”.
При цьому, треба розуміти, що розміщення зовнішньої реклами (далі - постери) на стаціонарних рекламних конструкціях (далі – білборди) досить трудомісткий процес. Тільки на перший погляд, здається, що зняти і розмістити постери на подібні конструкції надзвичайно просто. Насправді потрібно враховувати масу нюансів - висоту конструкції (у нас вона від 6 до 9,5 метрів), наявність елементів, що можуть обмежувати доступ, неможливість застосування певного обладнання. Відповідно, щоб все пройшло без проблем і сусідні елементи залишилися цілими, всі роботи повинні виконуватися виключно професіоналами які відповідально ставиться до техніки безпеки, при роботі на висоті.
Зазначимо, що по за межами населених пунктів всі білборди та деякі біл-борди, що знаходятся в населених пунктах понад 8 метрів, по місту Дніпро 6 - 7метрів.
Залежно від висоти та розміщення білборду, розміщення постерів здійснюється різними методами, але треба пам’ятати при розміщенні постерів на рівні від 3 до 9 метрів застосовуються монтажні сходи, вишки-тури, автовишки.
Додатково звертаємо Вашу увагу на вимоги частини сьомої Розділу І тендерної документації “Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасниками, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.”

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000001 ● 165e6f24dbfb44bda5bf58c067b7f2e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 10:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.03.2020 № 68

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 68


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1

UA-2020-03-24-004511-b 24.03.2020 Департамент масових комунікацій Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 43487092) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-31 11:25:18

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Рекламні та маркетингові послуги (Рекламні послуги)» (ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-24-004511-b) очікуваною вартістю 4 994 000,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
У ході проведення моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі UA-2020-03-24-004511-b, очікуваною вартістю 4 994 000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 24.03.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 30,2463 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 022 757,90 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником додатково не оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-31 20:22:32

Пояснення щодо моніторингу Держаудитслужби України (об'єкт UA-M-2020-03-25-000001)

Тендерним комітетом департаменту масових комунікацій Дніпропетровської облдержадміністрації було проведено перевірку закупівлі за ДК 021:2015 - ЄЗС 79340000-9 "Рекламні та маркетингові послуги". Рекламні послуги – створення та розміщення рекламної продукції (постерів), та дійсно було виявлено порушення, тобто відсутність на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення англійською мовою про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-24-004511-b, зважаючи, що очікувана вартість закупівлі послуги на дату оприлюднення оголошення перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро за офіційним курсом Національного банку України.
Дане порушення підпадає під дію статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Таким чином, зважаючи на вищевикладене, тендерним комітетом департаменту масових комунікацій прийнято рішення відмінити закупівлю за кодом ДК 021:2015 - ЄЗС 79340000-9 "Рекламні та маркетингові послуги". Рекламні послуги – створення та розміщення рекламної продукції (постерів), про що свідчить протокол засідання тендерного комітету від 31.03.2020 № 5. (додається).

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-03-31 20:20:05

Пояснення до моніторингу Держаудитслужби України (об'єкт UA-M-2020-03-25-000001)

Тендерним комітетом департаменту масових комунікацій Дніпропетровської облдержадміністрації було проведено перевірку закупівлі за ДК 021:2015 - ЄЗС 79340000-9 "Рекламні та маркетингові послуги". Рекламні послуги – створення та розміщення рекламної продукції (постерів), та дійсно було виявлено порушення, тобто відсутність на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення англійською мовою про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-24-004511-b, зважаючи, що очікувана вартість закупівлі послуги на дату оприлюднення оголошення перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро за офіційним курсом Національного банку України.
Дане порушення підпадає під дію статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Таким чином, зважаючи на вищевикладене, тендерним комітетом департаменту масових комунікацій прийнято рішення відмінити закупівлю за кодом ДК 021:2015 - ЄЗС 79340000-9 "Рекламні та маркетингові послуги". Рекламні послуги – створення та розміщення рекламної продукції (постерів), про що свідчить протокол засідання тендерного комітету від 31.03.2020 № 5. (додається).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - створення рекламної продукції (постерів) для розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 908 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 080,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27 240,00 UAH

Аукціон

Початок: 10 квітня 2020 14:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2270 од.
Лот 1 - створення рекламної продукції (постерів) для розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Тендерним комітетом було проведено перевірку закупівлі, та дійсно було виявлено порушення, тобто відсутність на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення англійською мовою про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-24-004511-b, зважаючи, що очікувана вартість закупівлі товару на дату оприлюднення оголошення перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро за офіційним курсом Національного банку України
Документи:
01 квітня 2020 09:53
Пояснення.pdf
Виконано
Дата відміни: 01 квітня 2020 09:56
Коментар щодо відміни: Тендерним комітетом було проведено перевірку закупівлі, та дійсно було виявлено порушення, тобто відсутність на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення англійською мовою про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-24-004511-b, зважаючи, що очікувана вартість закупівлі послуг на дату оприлюднення оголошення перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро за офіційним курсом Національного банку України
Документи:
01 квітня 2020 09:56
Електронний цифровий підпис
01 квітня 2020 09:55
Пояснення.pdf

Актуальні тендери

До пошуку