Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з добудовою та надбудовою нежитлової будівлі під дошкільний навчальний заклад з створенням нового освітнього простору по вул.Стуса, 13а, в с.Сопошин Жовківського району Львівської області» (за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
45 519 484,80 UAH
UA-2020-03-24-004446-b 7c5785fe5966473486549dc8bdbde1c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Ях

+380680104832 soposhyn.rada@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сопошинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04371851
Місцезнаходження: 80356, Україна , Львівська обл., с. Сопошин, вул. Чорновола, 20
Контактна особа: Михайло Ях
+380680104832
soposhyn.rada@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 13:37
Очікувана вартість: 45 519 484,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 227 597,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція з добудовою та надбудовою нежитлової будівлі під дошкільний навчальний заклад з створенням нового освітнього простору по вул.Стуса, 13а, в с.Сопошин Жовківського району Львівської області» (за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80356, Україна, Львівська область, Сопошин, вул.Стуса, 13а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 11:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx
09 квітня 2020 11:19
Тендерна документація (нова редакція) (2).doc
02 квітня 2020 16:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН (3).docx
02 квітня 2020 16:13
Витяг з проектної документації (3).docx
27 березня 2020 11:50
Додаток 2 (тех.завдання ) зі змінами.docx
27 березня 2020 11:50
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 березня 2020 11:50
Додаток_3_(проект_договору) зі змінами.doc
09 квітня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 11:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx
09 квітня 2020 11:19
Тендерна документація (нова редакція) (2).doc
02 квітня 2020 16:13
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
27 березня 2020 11:50
Тендерна документація (нова редакція).doc
24 березня 2020 17:23
Тендерна документація.doc
02 квітня 2020 16:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН (3).docx
02 квітня 2020 16:13
Витяг з проектної документації (3).docx
27 березня 2020 11:50
Додаток 2 (тех.завдання ) зі змінами.docx
24 березня 2020 17:23
Додаток 2 (тех.завдання ).docx
27 березня 2020 11:50
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 березня 2020 11:50
Додаток_3_(проект_договору) зі змінами.doc
24 березня 2020 17:23
Додаток_3_(проект_договору).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який клас наслідків будівництва
Дата подання: 25 березня 2020 10:05
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:10
Добрий день! Напишіть який клас наслідків даного об'єкта?
Відповідь: Доброго дня. Клас наслідків СС2.
Щодо розділення на локльні кошториси
Дата подання: 25 березня 2020 13:14
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:40
Технічне завдання Додаток 2 подано замовником у вигляді одного загального переліку від п.п. 1 до п.п. 616. Натомість в розділі 6 тендерної документаціїї п.п. 6.4 вказано: "локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)". Прошу розділити технічне завдання на окремі локальні кошторси, а саме: "демонтажні роботи", "загальнобудівельні роботи", "електромонтажні роботи" і.т.д., або підтвердити, що невідповідність нумерації переліку робіт в локальних кошторисах до нумерації в технічному завданні тендерної документації не буде причиною відхилення тендерної пропозиції. Також, якщо замовник не буде вносисти зміни в технічне завдання і розділяти його на окремі локальні кошторси, то просимо підтвердити, що учасники мають право на власний розсуд розділяти технічне завдання на окремі локальні кошторси.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6.2.2 розділу 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення будівництва" для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином замовником надано всю інформацію, необхідну для розрахунку ціни пропозиції учасниками.
На етапі розгляду замовник співставляє зміст тендерної пропозиції учасника з вимогами тендерної документації. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо нумерації в локальних кошторисах, отже нумерація локальних кошторисів не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Щодо відомості ресурсів
Дата подання: 25 березня 2020 13:36
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:41
В додатку 2 замовником надано відомість ресурсів з інвесторського кошторису. Також замовник вказав, що "Інформація в розділах з I по III надається для ознайомлення. Пропозиція учасника може відрізнятися в цій частині". Прошу вказати чи можуть відрізнятись норми "С" за якими в інвесторському кошторисі прийнято назву того чи іншого матеріалу, виробу чи обладнання в розділі ІV? Для прикладу п.п. 190 відомості ресурсів зазначено: "+С23-4 варіант 24" Блоки вiконнi з металопластику 1200х1000-1шт (В-21). Чи може учасник надати власну норму ресурусу? Для прикладу учасник зазначить "С123-5 варіант 1" при цьому назва ресурсу і одиниця виміру залишиться незмінною "С123-5 варіант 1" "Блоки вiконнi з металопластику 1200х1000-1шт (В-21)".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція учасника має відповідати вимогам технічного завдання, відрізнятись може лише в частині інформації наданій в розділах з I по III відомості ресурсів.
Щодо ціни матералів, виробів і обладнання
Дата подання: 25 березня 2020 13:43
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:35
В додатку 2 замовником надано відомість ресурсів з інвесторського кошторису в якому зазначено ціну за одиницю матеріалів, виробів і обладання. Прошу вказати чи може учасник змінити ціну матеріалів, виробів і обладнання враховуючи ситуацію на ринку?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію в цій частині
Місце виконання робіт
Дата подання: 26 березня 2020 03:00
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:35
Прошу уточнити місце виконання робіт, оскільки в п.п 4.3 розділу 1 "Загальні положення" вказано: "Місце виконання робіт: вул. Стуса, 13а, в с. Сопошин Жовківського району Львівської області", а в додатку 3 "Проект договору" п.п. 3.3. Місце виконання робіт: вул.________________________, м. Винники. Також прошу внести відповідні зміни або в тендерну документацію або в проект договору в залежності від того в якому документі правильно вказано місце виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проекті договору описка. Місце виконання робіт зазначено, в тому числі, і в назві предмета закупівлі. Замовником буде виправлено технічну описку шляхом внесення змін в ТД.
Наявність обладнання і МТБ
Дата подання: 26 березня 2020 03:08
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:43
В додатку 1 для підтвердження Наявності обладнання та матеріально-технічної бази потрібно надати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або механізмів, що підлягають державній реєстрації. Прошу вказати, які документи потрібно надати для підтвердження обладнання, спецтехніки і механізмів, які не підлягають державній реєстрації (крани баштові, екскаватори гусеничні, бульдозери, котки дорожні, асфальтоукладчики) і.т.д.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг);
1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт.
Акти прийому передачі МТБ
Дата подання: 26 березня 2020 03:17
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:37
В додатку 1 для підтвердження Наявності обладнання та матеріально-технічної бази потрібно надати копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі. Акти прийому-передачі оформляються сторонами в момент передачі машин, обладнання, спецтехніки і механізмів. Просимо видалити з тедерної документації вимогу надання актів прийому-передачі машин, обладнання, спецтехніки і механізмів, оскільки такі акти будуть оформлені між оредодавцем і орендарем після того, як підрядник, переможець даної процедури, (орендар обладнання) приступить до виконання робіт на даному об'єкті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» встановлено замовником саме для того, щоб перевірити наявність в учасника необхідної для виконання робіт матеріально-технічної бази. Якщо в учасника відсутні окремі види техніки і обладнання він може укласти договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих видів робіт і надати копії таких договорів в складі пропозиції.
Щодо копій аналогічних договорів
Дата подання: 26 березня 2020 03:25
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:39
В додатку 1 п.п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вказано, що учасники мають надати копії аналогічного договору, що наведений в довідці разом із копіями документів, що підтверджують його повне виконання. Прошу вказати чи буде остаточна довідка КБ-3 вважатись документом, який підтверджуює повне виконання аналогічного договору? Чи достатньо остаточної довідки КБ-3, без актів форми КБ-2, для підтвердження повного виконання аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Остаточної довідки КБ-3 буде достатньо. Задля уникнення двозначного трактування цієї вимоги замовником буде внесено зміни в тендерну документацію.
Щодо внесення в локальні кошторси виробів, і обладнання
Дата подання: 26 березня 2020 19:47
Дата відповіді: 27 березня 2020 11:42
В додатку 2 "Технічне заваддня" замовником надано відомість ресурсів, в якій зазначено матеріали, вироби і обладнання. Звертаю увагу замовника, що в відомості ресурсів наявні залізобетонні вироби з каталогу поштучних виробів. Під час підготовки локальних кошторисів всі вироби і обладнання мають бути задані явно. Кожен виріб або обладнання буде створювати додаткову позицію в локальному кошторисі, тому загальна кількість позицій в локальних кошторисах значно перевищить кількість позицій технічного завдання. Прошу замовника внести зміни в тендерну документацію і надати технічне завдання розділене на локальні кошториси, в якому будуть зазначені всі вироби і обладнання задані явно. Або підтвердити, що учасник може самостійно вносити вироби і обладнання, а невідповідність кількості позицій в локальних кошторисах відносно технічого завдання не буде причиною відхилення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 6.2.2 розділу 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення будівництва" для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином замовником надано всю інформацію, необхідну для розрахунку ціни пропозиції учасниками. На етапі розгляду замовник співставляє зміст тендерної пропозиції учасника з вимогами тендерної документації. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо нумерації в локальних кошторисах, отже нумерація локальних кошторисів не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Щодо відповіді про акти прийому передачі МТБ
Дата подання: 27 березня 2020 12:26
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:15
Дане запитання стосувалось лиша вимоги замовника надати разом з договорами оренди акти прийому передачі обладнання, машин, спецтехніки. Наголошую, що акт прийому передачі оформляється в момент передачі обладнання, машин, спецтехніки і може бути наданий лише після початку робіт на об'єкті. Просимо зняти вимогу щодо надання в тендерній пропозиції актів прийому передачі обладнання, машин, спецтехніки. Натомість всі інші вимоги щодо надання договрів оренди, свідодоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або механізмів, що підлягають державній реєстрації - залишити. Також замовник замість акта прийому передачі може вимагати від учасників надати лист-гарантію від орендодавця про те, що він не заперечує проти використання обладнання, машин, спецтехніки на весь термін будівництва даного об'єкта.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Визначення способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є прерогативою замовника. Замовником не планується внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Щодо відповіді на напитання про наявність обладнання і МТБ
Дата подання: 27 березня 2020 12:42
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:15
Дане запитання стосувалось лише того, що окрім договору оренди учасник має подати свідоцтва про держану реєстрацію на техніку, яка не підлягає обовя'зковій державній реєстрації. Якщо в договорі оренди вказно обладнання і спецтехніка, яка не підлягає обов'зковій державній реєстрації (асфольтоукладчики, фрези дорожні, котки доржні, баштові крани, гусеничні екскаватори, гусеничні крани і.т.д), то яким документом, окрім договору оренди, учасники мають підтвердити наявність даної техніки і обладнання? В даному випадку запитання стосується лише надання в складі тендерної документації свідоцтв про держану реєстрацію на обладнання, яке не підлягає обов'язковій державній реєстрації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має надати в складі пропозиції документи згідно вимог тендерної документації Замовником вже надавалась відповідь на це питання. На техніку, яка не підлягає державній реєстрації і не перебуває у власності учасника згідно вимог тендерної документації вимагається надання лише копій договорів оренди з актами приймання-передачі або копій договорів про надання послуг.
Щодо відповіді на запитання про відомість ресурсів
Дата подання: 27 березня 2020 13:02
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:18
Дане запитання стосується лише шифру ресурсів. Натомість ми розуміємо, що назва ресрсу (матеріалу, виробу, обладнання) повинна відповідати відомості ресурсів, але шифр ресурсів в даній відомості не зовсім зрозумілий. Наприклад, в позиції 190 зазначено "Блоки вiконнi з металопластику 1200х1000-1шт (В-21)" під шифром (+С123-4 варіант 24). Звертаю увагу замовника, що в відомості ресурсів відсутні вироби під шифром +С123-4 варіант 1 або варіант 2 і т.д. Запитання: Чи може учасник застосовувати матеріали, вироби і обладнання під іншим шифром ресурсу? При цьому зберігаючи назву і кількість матеріалів, виробів і обладнання, аналогічно відомості ресурсів, яку надав замовник в складі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником вже надавалась відповідь на це запитання. Пропозиція учасника має відповідати вимогам технічного завдання, відрізнятись може лише в частині інформації наданій в розділах з I по III відомості ресурсів.
Роз'яснення умов закупівлі
Дата подання: 27 березня 2020 15:30
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:16
Просимо надати роз’яснення та вказати законодавчу норму відповідно до якої у додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» у таблиці 1 пункті 2 встановлено , що підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію є: а) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 3 місяців) з ІТР працівниками у кількості не менше 5-ти (п’яти) осіб; б) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 3 місяців) з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей у кількості не менше 30 (тридцяти) осіб
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Право замовника визначати кваліфікаційні критерії та спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям визначено в ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Виготовлення сходiв прямолiнiйних i криволiнiйних з огорожею
Дата подання: 28 березня 2020 23:52
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:19
В технічному завданні п.п. 37 зазначено: Виготовлення сходiв прямолiнiйних i криволiнiйних з огорожею. Просимо надати перелік металопрокату, з якого потрібно виготовити сходи. Наголошую, що у відомості ресурсів зазначений загальний перелік металопрокату на весь об'єкт. Прошу конкретизувати, який металопрокат і в якій кількості відноситься до виготовлення сходiв прямолiнiйних i криволiнiйних з огорожею. Як альтернативу замовник може надати проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник долучить до тендерної документації файл з сканкопією аркушу №32 (специфікація металевих елементів сходів) 612/11/2018 КР .
Виготовлення монорейок, балок та iнших подiбних конструкцiй промислових будiвель
Дата подання: 28 березня 2020 23:57
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:20
В технічному завданні п.п. 64 зазначено: Виготовлення монорейок, балок та iнших подiбних конструкцiй промислових будiвель. Просимо надати перелік металопрокату, з якого потрібно виготовити дані конструкції. Наголошую, що у відомості ресурсів зазначений загальний перелік металопрокату на весь об'єкт. Прошу конкретизувати, який металопрокат і в якій кількості відноситься до виготовлення монорейок, балок та iнших подiбних конструкцiй промислових будiвель. Як альтернативу замовник може надати проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник долучить до тендерної документації файл з сканкопією аркушу №24 (специфікація металевих елементів дашків) 612/11/2018 КР.
Арматура
Дата подання: 29 березня 2020 00:16
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:20
В технічному завданні зазначені роботи по влаштуванню монолітних конструкцій, а саме: п.п. 7 Улаштування фундаментних плит залiзобетонних плоских, п.п. 14 Улаштування поясiв в опалубцi, п.п. 25 Улаштування перекриттiв по стальних балках i монолiтних дiлянок при збiрному залiзобетонному перекриттi площею до 5 м2 і.т.д. Просимо зазначити, яка арматура з загального переліку арматутри, яка зазначена в відомості ресурсів відноситься до поясів, яка до перекритів, а яка до фундаментів. Під кожною позицією де зазначені роботи по влаштуванню монолітних залізобетонних конструкцій має бути відповідний перелік арматури. Як альтернативу замовник може надати проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник долучить до тендерної документації файл з сканкопіями аркушів з проектної документації.
Висота
Дата подання: 31 березня 2020 12:05
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:18
Яка кількість поверхів та висота будівлі?
Відповідь: Відповідь
1 Поверх (відм. 0,000, висота поверху 3,00м) ;
- 2 Поверх (відм. +3,300, висота поверху 3,00м )
-Горище з утепленням перекриття мінватою - 250мм.
Висота будівлі 10,8 м

Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-004446-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:25550718
Дата подання: 29 березня 2020 00:32
Технічне завдання
Замовником надано некоректне технічне завдання Додаток 2 до тендерної документації. Технічне завдання надано у вигляді преліку робіт без переліку матеріалів, а також відомість ресурсів, в якій зазначено загальний перелік матеріалів, виробів і обладнання. Дана форма технічного завдання не дає змогу підготувати коректну тендерну пропозицію, оскільки у відомості ресурсів вказана загальна кількість матеріалів, виробів і обладнання, але не зрозуміло до якого розділу учасник має віднести конкретний тип матеріалів і в якій кількісті. Вимагаємо для підготовки технічної частини надати коректне технічне завдання, яке повинно бути у вигляді локальних кошторисів з обнуленими цінами, або до даного технічного завдання надати проекту документацію в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2020 17:22
Замовником вже надавалась відповідь на це запитання. Відповідно до пункту 6.2.2 розділу 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення будівництва" для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином замовником надано всю інформацію, необхідну для розрахунку ціни пропозиції учасниками.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004446-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖОВКІВСЬКА ПМК-3", Код ЄДРПОУ:31020294
Дата подання: 30 березня 2020 12:56
Вимога щодо умов закупівлі
Просимо зняти вимогу щодо кількості працівників(30 осіб), оскільки виходячи із загальної кошторисної трудомісткості - 78444,64 люд/год, терміну виконання робіт до 31.12.2022 року та кількості робочих днів(за вказаний період), немає необхідності залучати до виконання робіт даної кількості осіб. Виходячи з вищенаведеного вважаємо , що ця норма є дискримінацією щодо учасників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2020 17:22
Для підтвердження спроможності підрядника виконати замовлення замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника працівників, виходячи з мінімально можливих граничних розмірів кількості працівників, необхідних для виконання замовлення, зважаючи на специфіку предмета закупівлі, термін виконання робіт та необхідність залучення працівників різних професій, необхідних для виконання всіх видів робіт передбачених технічним завданням у відповідності до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, ВИПУСК 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-24-004446-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД, Код ЄДРПОУ:40779257
Дата подання: 03 квітня 2020 15:36
Скарга що стосується умов тендерної документації
Скарга що стосується умов тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2020 17:59
рішення від 07.04.2020 № 6619+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 17:58
рішення від 24.04.2020 № 7928.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 20:47
Номер скарги: UA-2020-03-24-004446-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль", Код ЄДРПОУ:33533503
Дата подання: 20 травня 2020 12:13
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем та не відхилення пропозиції іншого учасника
Безпідставне та необґрунтоване визнання переможцем закупівлі ТОВ "РОСАНА-АРХБУДКОМ", оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 травня 2020 21:44
рішення від 25.05.2020 № 10113 .pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 21:44
рішення від 11.06.2020 № 11574 .pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.06.2020 року №11574-р/пк-пз Сопошинська сільська рада скасувала рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "РОСАНА-АРХБУДКОМ" переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 18 червня 2020 12:12

Документи подані скаржником

03 квітня 2020 15:36
Скарга

Документи подані замовником

09 квітня 2020 12:22
Повідомлення АМК.pdf
09 квітня 2020 12:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx

Документи подані скаржником

20 травня 2020 12:13
квитанція
20 травня 2020 12:13
Скарга
09 червня 2020 13:08
доповнення до скарги

Документи подані замовником

04 червня 2020 13:01
Пояснення замовника.pdf
18 червня 2020 12:11
Протокол від 18.06.20.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ 40 992 616,99
UAH з ПДВ
40 992 616,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль" 44 017 718,40
UAH з ПДВ
43 790 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 19:03
п.2 ч.1 ст.17
18 травня 2020 19:02
Антикорупційна програма
18 травня 2020 19:02
Податкова
18 травня 2020 19:02
Довідка МВС
17 квітня 2020 17:32
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:26
37. Замок.pdf
17 квітня 2020 17:26
16. Довідка аналогічні.pdf
17 квітня 2020 17:26
22. п.6 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
2. Банківська гарантія.zip
17 квітня 2020 17:26
33. Проект договору.pdf
17 квітня 2020 17:26
32. Довідка технічні.pdf
17 квітня 2020 17:26
23. п.7 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
38. Фаи_нии_ котеджик.pdf
17 квітня 2020 17:26
11-12. Ліцензія та дозвіл.pdf
17 квітня 2020 17:26
10. Статут.pdf
17 квітня 2020 17:26
35. Баланс 2019.pdf
17 квітня 2020 17:26
34. Довідка бухг. (1).pdf
17 квітня 2020 17:26
31. Дипломи.pdf
17 квітня 2020 17:26
30. Трудові та цпд.zip
17 квітня 2020 17:26
29. 1ДФ.pdf
17 квітня 2020 17:26
28. Охорона праці.pdf
17 квітня 2020 17:26
27. ч.2 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
26. п.10 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
25. п.9 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
24. п.8 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
21. п.5 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
20. п.4 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
19. п.3 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
18. п.2 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
17. п.1 ч.1 ст.17.pdf
17 квітня 2020 17:26
15. Довідка працівники.pdf
17 квітня 2020 17:26
13. Санкціі_.pdf
17 квітня 2020 17:26
9. Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 17:26
7. Довідка щодо підпису.pdf
17 квітня 2020 17:26
6. Субпідряд.pdf
17 квітня 2020 17:26
4. Кошториси.zip

Публічні документи

26 червня 2020 17:00
Довідка МВС
26 червня 2020 17:00
Антикорупційна
26 червня 2020 17:00
Довідка ДПІ
17 квітня 2020 10:31
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:16
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:15
14. ліцензія субпідряд.pdf
17 квітня 2020 10:06
Електронний підпис
17 квітня 2020 09:46
25. витяг ПДВ (ПБС).pdf
17 квітня 2020 09:46
21. ліцензія.pdf
17 квітня 2020 09:46
20. Протокол НР (1).7Z
17 квітня 2020 09:46
19. Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
17 квітня 2020 09:46
18. Лист для клієнтів (4).7z
17 квітня 2020 09:46
17. Витяг із Статуту (1).7z
17 квітня 2020 09:46
15.Гарантія 2520-20 (1).7z
17 квітня 2020 09:46
13. Субпідрядник.pdf
17 квітня 2020 09:46
12. проект договору.pdf
17 квітня 2020 09:46
11. Повноваження.pdf
17 квітня 2020 09:46
10. кошториси.rar
17 квітня 2020 09:46
9. впв17.pdf
17 квітня 2020 09:46
3. Працівники ч.2.pdf
17 квітня 2020 09:46
2. Працівники ч.1.pdf
17 квітня 2020 09:46
1. Метеріальо тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ

ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ
#36761689
Рішення скасоване 40 992 616,99
UAH з ПДВ
18 червня 2020 11:30
ТОВ РОСАНА-АРХБУДКОМ
#36761689
Відхилено 40 992 616,99
UAH з ПДВ
18 червня 2020 11:57
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"
#33533503
Переможець 43 790 120,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Будівельна компанія "Престиж Буд Стиль"
#33533503
43 790 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 18:32
ДУ Сопошин №4.pdf зміни до договору
05 січня 2022 18:31
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 17:37
дод угода №3.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 17:36
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 14:54
Реконс Сопошин.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 19:10
Додаткова угода 10.07.20.pdf зміни до договору
10 липня 2020 19:09
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 18:50
Договір 10.07.20.pdf укладений
10 липня 2020 18:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми фінансування договору робіт на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1-07/20-БМ-1/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми фінансування договору робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 1-07/20-БМ-1/53
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт по даному договору на 2021 рік , в межах наявного бюджетного фінансування становить 2 174 074,43 грн.
Номер договору про закупівлю: 1-07/20-БМ-1/53
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 1-07/20-БМ-1/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML