Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
116 665,15 UAH
UA-2020-03-24-004261-b de2721eb1bdc4db8869d49cc08dfa4d8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Гладко

+380980955938 ogiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05506690
Місцезнаходження: 35311, Україна , Рівненська обл., смт Клевань, вул. Деражненська, 39
Контактна особа: Надія Гладко
+380980955938
ogiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-12-001768-b, яке оприлюднене 12.02.2020 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015-15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко пастеризоване).
До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. Електронною системою закупівель автоматично 28.02.2020 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 28.02.2020 р.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-03-02-000959-а, яке прилюднене 02.03.2020 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі, а саме на закупівлю код ДК 021:2015-15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко пастеризоване). До участі у повторній процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій.
Електронною системою закупівель автоматично 18.03.2020 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 18.03.2020 року.
Однак, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі код ДК 021:2015-15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко пастеризоване).
Пунктом 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
Враховуючи вищевказане, голова тендерного комітету запропонувала провести закупівлю код ДК 021:2015-15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко пастеризоване) за процедурою - «Переговорна процедура закупівлі», яка проводитиметься на підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).
Замовником торгів 19.03.2020 року було направлено запрошення до переговорів – ТзОВ «Радивилівмолоко» (31259168).
Представник учасника з’явився у запрошені терміни.
Секретар тендерного комітету повідомила, що відповідно до а.2 ч.1 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник торгів під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
Під час направлення запрошення до переговорів для учасника, Замовником торгів було визначено перелік документів, які необхідно надати учаснику процедури закупівлі для підтвердження його, як учасника процедури закупівлі, відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених ст. 16 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 16:59
Оскарження наміру укласти договір: 04 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Переговорна процедура.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 кілограми
Молоко пастеризоване 2,5% жирності,1000 г. (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клеань, вул.Деражненська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1385 кілограми
Молоко пастеризоване 2,5% жирності,1000 г. (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клеань, вул.Деражненська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником після його отримання та оформлення в термін, що не перевищує 7 календарних днів з моменту поступлення коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 7 Календарні 80
Дата виставлення рахунку Оплата товару, в тому числі часткова, може бути проведена на умовах передплати у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника для закриття звітного періоду на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №1070 від 04.12..2019р.. Аванс 7 Календарні 20

Тендерна документація

24 березня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 16:56
Протокол переговорів №112.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДИВИЛІВМОЛОКО"
#31259168
Переможець 116 665,15
UAH з ПДВ
24 березня 2020 16:59

Документи

24 березня 2020 16:59
Електронний підпис
24 березня 2020 16:58
Протокол №113.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 16:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДИВИЛІВМОЛОКО"
#31259168
116 665,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2020 16:59
Електронний підпис
24 березня 2020 16:58
Протокол №113.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 15:12
Додаткова угода №3 до договору №91 від 08.04.2020 р..PDF зміни до договору
28 січня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:26
Угода №2 до Дог.№91.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:16
Угода №1 до дог.№91.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 11:49
Договір №91.pdf укладений
09 квітня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №1 від 24.12.2020 року. Сума Договору після внесення змін складає 52980,55 грн. в т ч. ПДВ 8830,09 грн.Зменшений обсяг постачання : - молоко пастеризоване 2,5 % жирності 1000 г. - 1560 кг.
Номер договору про закупівлю: №91
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №2 від 29.12.2020 року. Сума Договору після внесення змін залишається незмінною та складає 52980,55 грн. в т ч. ПДВ 8830,09 грн.
Номер договору про закупівлю: №91
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю» » п. 6 розділу VIІІ «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, поточної Редакції від 20.12.2020 р., підстава - 1026 – ІХ, від¬повідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: Сума цього договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 10596,11 грн. (десять тис. п’ятсот дев’яносто шість грн. 11 коп.) в т.ч. ПДВ 1766,02 грн., а саме:  кошти НСЗУ – 5612,88 грн. (п’ять тис. шістсот дванадцять грн..88 коп.) в т.ч. ПДВ 935,48 грн.;  кошти державного бюджету – 4983,23 грн.(чотири тис.дев’ятсот вісімдесят три грн..23 коп.) в т.ч. ПДВ 830,54 грн. Усього за договором: 63576,66 грн. (шістдесят три тис. п’ятсот сімдесят шість грн. 66 коп.) в т.ч. ПДВ 10596,11 грн.
Номер договору про закупівлю: №91
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 63 576,66
UAH (в тому числі ПДВ 10 596,11 UAH)