Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
19 076,10 UAH
UA-2020-03-24-004101-b 4c3ac876e396427aab57751065eeb2c1
Спрощена/Допорогова закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25946540
Місцезнаходження замовника: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа замовника: Олена Миколаївна Бутенко
+380992091424,+380562684313
korennaja@adm.dp.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 14:23
Очікувана вартість: 19 076,10 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Фінансування здійснюється за кошти обласного бюджету у розмірі 15446,10 грн (п’ятнадцять тисяч чотириста сорок шість гривень 10 копійок)
за кошти державного бюджету у розмірі 3630,00 грн (три тисячі тисяч шістсот тридцять гривень 00 копійок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
542 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2020  —  08 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться шляхом перерахування грошових коштів протягом 20 банківських днів згідно Договору, у безготівковій формі у національній валюті України шляхом переведення Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за кожну партію товару після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та видаткової накладної. Але, у разі затримки бюджетного фінансування або арешту рахунку, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 березня 2020 16:43
Електронний цифровий підпис
24 березня 2020 16:38
вимоги до учасників_.doc
24 березня 2020 16:38
Технічні вимоги .doc
24 березня 2020 16:38
Проект договору .docx
24 березня 2020 16:38
форма пропозиції .doc
24 березня 2020 16:38
оголошення .DOC

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-004101-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 06 квітня 2020 14:09
невідповідність пропозиції учасника технічним вимогам Замовника
Шановний Замовнику, в Додатку №1 до оголошеня про проведення закупівлі, вами зазначено, що щільність паперу, який є предметом закупівлі повинен становити від 90 до 100 г/м2, папір офісний IQ Economy+ , який запропоновув учасник ТОВ "Український Папір" має щільність 80 г/м2, що підтверджується сертифікатами виробика на цей папір та зазначено учасником в комерційній пропозиції. Враховуючи викладене та той факт, що запропонований учасником ТОВ "Український Папір" абсолютно не відповідає технічним вимогам Замовника, вимагаємо відхилити пропозицію зазначеного учасника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 15 130,98
UAH з ПДВ
13 839,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 15 700,00
UAH з ПДВ
13 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 19 053,60
UAH з ПДВ
19 053,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 13:24
Статут від 06.06.2019р..pdf
01 квітня 2020 13:24
Протокол (Зав_рений).pdf
01 квітня 2020 13:24
Комерційна пропозиція.JPG
01 квітня 2020 13:24
Довидка Статистика.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 11:43
Чинки(CFS,Е,F,О).pdf
01 квітня 2020 11:43
цп (5).pdf
01 квітня 2020 11:43
Скоби,біндери, скріпки.pdf
01 квітня 2020 11:43
паспорт і код.pdf
01 квітня 2020 11:43
Не обяз сетевиц Axent Delta.pdf
01 квітня 2020 11:43
Довідка щодо підпису.pdf
01 квітня 2020 11:43
Довідка ст.17.pdf
01 квітня 2020 11:43
Довідка ліцензування.pdf
01 квітня 2020 11:43
Довідка довкілля.pdf
01 квітня 2020 11:43
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
01 квітня 2020 11:43
zoom .jpg
01 квітня 2020 11:43
Multilaser.jpg
01 квітня 2020 11:43
fabriano(s)1.jpg

Публічні документи

01 квітня 2020 13:01
IQ Smooth 90.pdf
01 квітня 2020 13:01
Диллерство Виват.jpg
01 квітня 2020 13:01
0424_200401002619_001.pdf
01 квітня 2020 13:01
ЛИСТ (ліцензія).pdf
01 квітня 2020 13:01
19053,60.pdf
01 квітня 2020 13:01
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Очікує рішення 13 839,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 14:50

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: відсутність потреби у закупівлі канцелярських приладів
Виконано
Дата відміни: 16 квітня 2020 17:07
Коментар щодо відміни: відсутність потреби у закупівлі канцелярських приладів
Документи:
16 квітня 2020 17:07
Електронний цифровий підпис
16 квітня 2020 16:57
ПРОТОКОЛ № 17 від 16.04.2020.pdf

Актуальні тендери

До пошуку