Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний дисплей з програмним забезпеченням )
Очікувана вартість
2 240 000,00 UAH
UA-2020-03-24-004020-b 724fb6f1b4a246c282b2bb8bf9f87fb8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретільник Наталія Володимирівна

+380532222907 buxosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02145642
Вебсайт: http://metodcentr-prr.at.ua
Місцезнаходження: 38721, Україна , Полтавська обл., Сем'янівка Полтавський район, вул. Центральна, буд. 23
Контактна особа: Веретільник Наталія Володимирівна
+380532222907
buxosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:55
Очікувана вартість: 2 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Інтерактивний дисплей з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтавський район, навчальні заклади, підпорядковані Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:18
зміни до тендерної документації.pdf
30 березня 2020 12:18
Тендерна документація (нова редакція).doc
24 березня 2020 16:31
Проект договору.docx
30 березня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:18
зміни до тендерної документації.pdf
30 березня 2020 12:18
Тендерна документація (нова редакція).doc
24 березня 2020 16:31
Тендерна документація.doc
24 березня 2020 16:31
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно тех завдання HDMI
Дата подання: 25 березня 2020 17:59
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:43
Шановний замовнику! Згідно технічних вимог ви вимагаєте роз'єм HDMI не менше 2.2 не менше 2-ох. Розясніть бутьласка длячого вам даний інтерфей (його взагалі не існує), але якщо на вашу думку він існує то розясніть будь ласка в яких цілях ви будете його використовувати та з якими пристроями? Тому що стандарт "HDMI 2.2 та ще в кількості 2 шт." дискримінує всіх виробників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, існує два стандарта HDMI 1,4 та 2.0. Стандарт HDMI 2.0 дає більшу швидкість передачі даних, що потрібно для 4К. Стандарт HDCP 2.2 захищає передачу даних формату 4К, тому вимога має на увазі HDMI з HDCP 2.2.
З повагою, тендерний комітет.
Дискримінуючі вимоги в документації
Дата подання: 26 березня 2020 14:03
Дата відповіді: 27 березня 2020 15:02
Шановний замовнику, у вимогах до технічних характеристик предмету закупівлі ви вказали вимоги, які надають перевагу одним учасникам та перешкоджають іншим прийняти участь у Вашій закупівлі. Мова йде про вказання конкретної моделі Інтерактивного дисплею без помітки, що аналоги товару також розглядаються. Окрім того, Ви також вказали, що в панелі повинна бути Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR® (сертифікат надається учасниками в складі пропозиції). Надати цей документ може лише 1 виробник на території Украіни (та й панель з прописаними характеристиками також можлива лише у 1 виробника). Вказуючи такі вимоги ви порушуєте основні принципи публічних закупівель - недискримінація учасників та рівна конкуренція, що суперечить законодавству України. Не існує жодного нормативного документу, який би вимагав дану сертифікацію. У зв'язку з вище викладеним, просимо внести зміни до технічних вимог обладнання, скоригувавши їх таким чином, щоб не обмежувати можливість інших учасників приймати участь у закупівлі, а саме прибрати вимогу щодо надання сертифікація ENERGY STAR у складі тендерної пропозиції або поставити відмітку "за наявності" чи "не обов'язково".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник , Energy Star — міжнародний стандарт енергоефективності споживчих товарів. Цей стандарт має на увазі, що пристрої які мають логотип Energy Star, мають середне споживання електроживлення на 20−30 % менше своїх аналогів равної функційності. До цього стандарту приєднані майже всі країни світу, тому недоречно вказувати про сертифікацію на Україні. В тендерній документації в загальних вимогах зазначено, що «в разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадках надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів з товарами, які вимагаються Замовником». З повагою , тендерний комітет.
Дискримінуючі вимоги в документації
Дата подання: 26 березня 2020 14:24
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:34
Шановний замовнику! Згідно технічних вимог ви вимагаєте операційну систему не нижче Android 8. Розясніть будь-ласка яке програмне забезпечення вимагає операційну систему не нижче ніж Android 8? Дана характеристика присутня лише у одного виробника на території України. Вказуючи такі вимоги ви порушуєте основні принципи публічних закупівель - недискримінація учасників та рівна конкуренція, що суперечить законодавству України. У зв'язку з вище викладеним, просимо внести зміни до технічних вимог обладнання, скоригувавши їх таким чином, щоб не обмежувати можливість інших учасників приймати участь у закупівлі, а саме операційна система не нижче версії Android 5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, на ринку є багато виробників, які використовують операційні системи від Android 6.0 до Android 8.0. Тому при виборі цього параметру ми обрали більш сучасну систему. Наші школи не зацікавлені в придбанні пристроїв на операційній системі, якій більше 6 років, і яку в будь-який момент можуть зняти з підтримки, або на неї не зможуть інсталюватися нові програми.
Технічні Характеристики
Дата подання: 26 березня 2020 18:58
Дата відповіді: 27 березня 2020 15:07
Шановний Замовнику! В Технічному завданні зазначено параметр Яскравість: 400 кд/м2. Розмір панелі не повинен бути більше ніж (152 см х 94 см х 10). Вага не більше ніж 46,5 кг. Чи будуть ці параметри критичними, якщо буде запропонован аналог Інтерактиної панелі з діагоналю екрана 75" дюймів. параметром Яскравість 350 кд/м2. та більшою вагою і більшими габаритними розмірами. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, ви можете запропонувати будь який аналог, який по своїм характеристикам повинен бути не гірше, ніж вказано в технічному завданні. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів з товарами, які вимагаються Замовником. З повагою, тендерний комітет.
Комп'ютер на Андроид
Дата подання: 27 березня 2020 13:24
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:35
Шановний замовнику! Згідно технічного завдання, а саме вимог до складової частини (Комплекту Інтерактивної панелі) вимагається "Вбудований комп`ютер на базі Android", розясніть бутьласка чому саме андроід, адже андроід це операційна система для мобільних пристроїв, та як напевно ви знаєте вона призначина для процесорів типу АRM Cortex, MTK XXX, та інші мобільні процесори. Так як у вас вимагається панель з підтримкою формату 4К то дані процессори не зможуть нормально впоратись з такою задачою, (знею справляються процесори для ПК не всі та при перегляді таких відео це походить на Слайд шоу в картинках) для таких задач потрібні ПК чи Ноутбуки з процесором не Менше Cor i3, i5, i7, ryzen3, ryzen 5, ryzen 7 . та об'эмом ОЗУ не менше 8 Гб. Поясныть будласка чим ви керуэтесь коли вимагаэте в комплекті Інтерактивної панелі компьютер на базі Android якщо це помилка то виправте, якщо ні то поясніть для чтого вам (компьютер на базі Android) який не буде застосовуватись?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вбудований комп'ютер на базі Android відповідає за керування інтерактивними можливостями панелі та не є окремим комп'ютером. Окремий комп'ютер чи ноутбук не є предметом даної закупівлі.
Комп'ютер на базі Android
Дата подання: 27 березня 2020 13:51
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:36
Шановний замовнику! В комплекті до інтерактивної панелі ви вимагаєте Комп'ютер на Android, але нижче йдуть вимоги до ПЗ для навчання яке повинно поставлятися в складі Інтерактивної панелі. Та до цого ПЗ вимог, що до підтримки Версій ОС немає, відповімо на першу вашу відповідь, Комплекси ПЗ для навчання, а саме версія яку повинен містити ПК який виступає основним ПК (Скажем простіше вчительский) повинен мати ОС Windows або Mac OS, а не Android. Дайте пояснення чому ви вимагаєте в Комплекті з Інтерактивною Панеллю комп'ютер на базі ОС Android яка не може нормально працювати з ПЗ яке призначене для навчання. А друге питання дана ОС Android для мобільних ПК які нормально не працюють з відео 4К, а у вимогах до панелі є така вимога підтримка 4К навіщо вона якщо ви її не будете використовувати розясніть дану вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вбудований комп'ютер на базі Android відповідає за керування контентом панелі, та не є комп’ютером, який йде окремо в комплекті. Окремий комп'ютер не є предметом даної закупівлі.
HDCP 2.2
Дата подання: 27 березня 2020 15:43
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:37
Шановний замовнику! Будласка виправіть помилку в ТЗ тому що (Про що ви думаєте, чи що ви маєте на увазі знаєте лише ви), а в ТЗ топущена помилка яка спричинить до відхилення всіх учасників. В АМКУ не приймають СЛОВА (Ми мали на увазі, або ми думали) приймають Офіційний документ, а в даній закупівлі без АМКУ не обійдеться. Тому виправте помилку! По друге HDCP 2.2 - це не стандарт, а протокол захисту цифрового контенту, а цифри 2.2 - це версія шифрування". А у вас в офіційному документі вказано дослівно Цитата з документу "Вхідні роз’єми на задній поверхні панелі: HDMI не менше 2.2 не менше 2-ох" виходячи з цього ви в ТЗ вимагаєте 2 - роз'єми HDMI 2.2. ТЗ Це офіційний документ який ви надали з помилками
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації внесені відповідні зміни.
Приберіть помилки!
Дата подання: 30 березня 2020 16:02
Дата відповіді: 31 березня 2020 10:14
Згідно ваших слів "Додатковий комп'ютер" - це комп'ютер який повинен керувати контентом панелі. Розясніть будьласка, що під словом "контент панелі" ви маєте на увазі, адже з ТЗ до Тендерної документації ви також просите в складі пропозиції ПЗ яке працює на основі ОС віндовс. Оскільки "Вбудований комп`ютер" є для інтерактивних панелей він розташований на задній частині панелі та монтується безпосередньо в неї це і називається вбудований компьютер. А якщо ви маєте на увазі той ПК який управляє налаштуваннями самої панелі та її допоміжними засобами типу Блютус, Файфай та іншими функціями так ви уже прописали дану вимогу в ТЗ а саме цитата "Операційна система дисплею не менше Android 8, Процесор не менше Quad-core ARM Cortex A73, 64 bits, 2GHz або еквівалент; Оперативна пам’ять не менше 4 Гб;, Внутрішній накопичувач не менше 32 Гб;" - це і є внутрішній комп'ютер який управляє функціями Інтерактивної панелі. (якщо ви це мали на увазі?) то виправте дану помилку та не вводьте в оману учасників. Навіщо писати 2-а рази одне й те саме а формулювати слова по різному. Оскільки Пункт в комплекті панелі (говорить про те, що дана річ, виріб, товар, або пристрій повинен додатково комплектуватися. Приводимо приклад: ( в комплекті повинен входити USB кабель не менше 5 метрів "у вас таке є" - це означає, що додатково потрібно додати ЮСБ кабель) так само і термін "В комплекті повинен входити вбудований ПК на базі Android" в нашому розумінні потрібно додати вмонтований ПК (це окрема опція) оскільки в панель і так керується Компьютером який вбудований в системну плату Інтерактивнох панелі він не додатковий не в комплекті він і так вбудований." і ви дану вимогу в ТЗ прописали в Вимогах до технічних характеристик вище приберіть Дубель. Оскільки ви самі собі суперечете.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,. На ринку присутні декілька виробників програмного забезпечення для освіти, наприклад Mozabook, Smart, intboard та інші. Більшість виробників і в тому числі Smart (виходячи з інформації сайту Smart https://www.smarttech.com/en/products/education-software/smart-learning-suite/pricing-calculator) дають можливість придбати програмне забезпечення як окремий продукт без прив’язки до обладнання. Тому ви можете нам запропонувати інтерактивний дисплей з програмним забезпечення не гірше ніж вказані нами параметрами в технічній документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-004020-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 березня 2020 15:34
Сертифікація ENERGY STAR
Вітаємо! Шановний тендерний комітет!
Згідно з Додатком 3 Технічні вимоги до інтерактивного дисплею зазначено:
Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR®
До відома Замовника, сертифікація енергетичної ефективності є обов’язковою для певного типу об'єктів будівництва відповідно до Закону України “Про енергетичну ефективність будівель”. В усіх інших випадках сертифікація ENERGY STAR® не обов'язкова, а відтак за таких обставин має дискримінаційний характер.
Вимагаємо виключити вказану умову з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 14:47
Шановний учасник, Energy Star — міжнародний стандарт енергоефективності споживчих товарів і немає відношення до енергоефективності будівель. Цей стандарт має на увазі, що пристрої які мають логотип Energy Star, мають середне споживання електроживлення на 20−30 % менше своїх аналогів равної функційності. З повагою, тендерний комітет.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004020-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 29 березня 2020 16:22
Вимога стосовно Energy Star
Прохання стосовно (усунення) дискримінаційної вимогі, що до обов'язковій сертифікації зп стандартом "Energy Star". Суть Вимоги та посилання на нормативно правові (Акти, ЗУ про Публічні закупівлі, Накази, Положення та інші положення), а також Сама вимога та її Трактування у вкладенні до опису файл (1_Вимога_від 29.03.20_р.pdf)
Шановний замовнику!
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу, що до сертифікації по стандарту Energi Star по перше даною вимогою ви дискримінуєте 99% виробників Телевізійного обладнання, Комп'ютерного обладнання, Радіо обладнання, та іншого обладнання яке входить в лінійку "Складного єлектронно обчислювального обладнання". Також даною вимогою ви дискримінує "Нехтуєте" обладнанням яке прошло сертифікацію на території України та також на території Евросоюзу та інших країн та регеонів.
Однак хочемо зауважити, що даний стандарт Energi Star - був створений вспробі зменшити використання єнергії та зменшення викиду парникових газів в атмосферу від ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ. Та дана стандартизація є не обов'язковою для її проходженя на території україни та СВІТУ вона ДОБРОВІЛЬНА та не підкріплена законом. Також разом з цим існує висновок "Доклад" Генерального інспектора з охорони навколишнього середовища США (АООС) від 17 грудня 2008 року. Про те що цитата "17 грудня 2008 року Управління генерального інспектора АООС опублікувало свою доповідь за програмою Energy Star. Перевірка Генерального інспектора виявила, що заяви з приводу скорочення викидів парникових газів були неточні і засновані на помилкових даних. Крім того, виявилося, що дані про економії енергії за допомогою програми Energy Star були ненадійні, і що багато розхвалені вигоди не можуть бути перевірені: «Недоліки включають відсутність якісного аналізу зібраних даних; покладаються на оцінки, прогнози та неперевірених третє відзвітувалися учасників », був зроблений висновок в доповіді." після чого компанії відмовилися використовувати дані стандарти та прибрали маркування зі своїх пристроїв.
Також наголошуємо та тому, що вимагаючи щоб обладнання прошло стандартизацію (або було стандартизовано по Стандарту Energi Star) ви нехтуєте Законом України про Публічні закупівлі, а саме зв'язку з вищевказаним, повідомляємо, що згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» обов’язковий сертифікат відповідності продукції відмінений та не забезпечує підтвердження поставки оригінального та якісного товару. Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені вимоги до тендерної документації. Частиною 3 статті 22 цього Закону встановлено, що "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.". Але при цьому згідно частині 4 статті 22 цього Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.". Враховуючи вищевикладене, а також те, що вказані відкриті торги були об'явлені 24.03.2020 року, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 10.04.2020 року, тобто проходження добровільної сертифікації предмету закупівлі є неможливим протягом такого короткого строку, а виробник який виготовляє свої пристрої зокрема по (стандарту Energi Star) лише 1. Тому дана вимога дискримінує інших учасників в даній закупівлі та перешкоджає та обмежує змогу брати участь в даній публічній закупівлі іншим постачальникам та виробникам обладнання.
Також доводимо до відома що, існує Постанова КМ від 11 квітня 2018 р. № 284 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності навчальних закладів, забезпечення діяльності експертних рад з питань проведення експертизи дисертацій», а також Постанова зі змінами від 19 лютого 2020 р. № 131 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти» далі за текстом «Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201260 “Загальнодержавні заходи у сфері освіти” (далі - бюджетні кошти).». Також зміни до закону які відміняють обов’язкову сертифікацію обладнання втратили чинність «ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПОСТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» N 316 ( z0404-15 ) від 27.03.2015 та «МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ НАКАЗ 27.03.2015 № 316» надалі за текстом (Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів). А також Наказом України від 18.04.2018 № 391 існує технічний перелік та вимоги до комп’ютерного обладнання, телерадіокомунікаційного обладнання та іншого освітнього обладнання для забезпечення функціонування я інноваційного навчально-тренінгового класу також зі змінами, внесеними наказом МОН України від 20.06.2018 № 664 «Це чіткий перелік та метод використання та придбання даного обладнання за державний кошт» в ньому міститься чіткий перелік технічних характеристик та перелік документації до нього, а також вимоги до Програмного забезпечення, та операційних систем.». В переліку вище сказаного ми нагадуємо, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час складання і затвердження тендерної документації та проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.". Принципи здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", якими серед іншого є (1) добросовісна конкуренція серед учасників, (2) недискримінація учасників, а також (3) запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому частиною 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Одночасно зауважуємо, що якість предмету закупівлі при поставці засвідчується належним чином відповідно до ДОДАТОК 3 СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ у Пункті «Загальні вимоги до якісних характеристик товару» де вказані визнані сертифікати та висновки державних органів яких повинні дотримуватись постачальники при поставці обладнання та які визначні в ЗУ або/чи частково визнані та не перешкоджають в участі інших постачальників або/чи потенційних учасників даної державної закупівлі. На підставі вищевикладеного, для усунення дискримінаційних дій з боку, відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII 17.03.2020,
Просимо видалити (або відмінити дискримінаційний пункт) пункт ДОДАТОК 3 СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»
Вимогу стосовно: Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR®
( Оскільки вона ніколи не була обов’язковою) та даний стандарт не являється визнаний, та навіть спростований дослідницьким центром США про це ми наголосили вище в тексті.
А так як в тексті присутнє значення слово (Термінологія) Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR® (А тендерна документація Являється офіційним документом) – це вже є помилкою та не вірним трактуванням законодавства як Міжнародного та Закону України. Що порушує за собою низку Законодавчих нормативів та Закону України навіть Господарські відносини тому, що йде трактування «Обов’язкова сертифікація» - це змушення проводити додаткові дії, а саме проходження сертифікації обладнання (яке не «Є» обов’язковим та воно не являється визнаним ні де стосовно «Стандарту ENERGY STAR®») та привиде до втрати додаткових коштів, а ці дії приводять до порушення вищезазначених нормативів, законів, та переліку обов’язкової сертифікації чи ЗУ «Наказу и т.д. про відміну обов’язкової сертифікації». Також вимоги стосовно проходження, або чи примусове придбання, створення і т.д., захищене ЗУ Про господарську діяльність, ККУ та іншими нормативно правовими відносинами зокрема (також) роз’ясняється ЗУ про Публічні закупівлі « Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII 17.03.2020»
Ще раз наголошуємо:
Просимо відмінити (видалити) пункт: Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR® в «Технічних вимогах до обладнання»

Також звертаємо вашу увагу на те що, в випадку відсутності реакції (ігнорування) на наше звернення «Вимогу» наша компанія буде змушена подати свою скаргу до АМКУ для подальшого вирішення нашої вимоги в судовому порядку.

З Повагою до тендерного комітету «Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області» !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 12:39
Шановний учасник, Energy Star — міжнародний стандарт енергоефективності споживчих товарів. Цей стандарт має на увазі, що пристрої , які мають логотип Energy Star, мають середнє споживання електроживлення на 20−30 % менше своїх аналогів рівної функційності. Якщо ретельно перевірити сайт Energy Star , то можно побачити, що майже всі виробники інтерактивних дисплеїв, які є на ринку України ,мають цю сертифікацію. Виходячи с цього, то цими умовами ми спробуємо досягти економії в споживанні електроносіїв ,не створюючи антиконкурентних умов. З повагою, тендерний комітет.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004020-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 29 березня 2020 19:32
Просимо прибрати не відповідність ТД
Шановний замовнику!
Тендерна документація містить не відповідність, а саме в ДОДАТОК 3 "СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" в Технічних вимогах вказано наступне:
В комплектацію панелі повинні входити: і ви вказуєте "Вбудований комп`ютер на базі Android", а в пункті "Пакет програмного забезпечення повинно мати наступні характеристики: 1) ПЗ повинно працювати під управлінням операційних систем Windows або MacOS. Ви розумієте що ці два пункти суперечать один одному...
1) Комп`ютер на базі Android не соже коректно працювати з ПЗ для операційних систем сімейства Windows це 2-ві різні ОС. 2) ПЗ яке працює під управлінням Windows не може працювати під управлінням Android або відгалуджених гібридних ОС сімества UNIX, Linux. 3) 99% ПЗ яке створене під ваше технічне завдання працює на базі ОС Windows, а не UNIX, Linox і тимппаче їх відгалудження для мобільних пристроїв, аж не як не ПК Android. Сама панель працює на Android так, але дана ОС там встановлена для того щоб збільшити функціонал Налагодження Інтерактивної панелі самої системи (системних налаштувань), для функціонування відео, для співпраці ЦП та інших вузлів або налаштувань панелі які утворюють відео сигнал (Його декодування та інших не складних задач). Змініть бутьзаска данний нункт не на ПК на Базі Android, а на ПК на базі ОС Windows (Віндовс повинна бути ліцензійна, та попередньо встановлена на цей компьютер який йде (комплектується з інтерактивною панеллю))
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 12:40
Шановний учасник, звертаємо увагу,що комп’ютер на базі операційної системи Android є вбудованим в панель виробником та керує саме функціями інтерактивності. Програмне забезпечення, яке постачається в комплекті ,може працювати на будь- якому комп’ютері під керуванням Windows, який може постачатися окремо, але не є предметом даної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-03-24-004020-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 30 березня 2020 10:25
Програмне забезпечення
Доброго дня!
Шановний тендерний комітет!
Програмне забезпечення, що вимагається Замовников згідно Додатка 3, розписане програмне забезпечення (ПЗ)торговельної марки «SMART». Неможливо придбати окремо ПЗ «SMART» від дошок та панелей SMART.
Це є дискримінаційною вимогою, та порушує п. 1 статті 3 та п. 3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги, оскільки це унеможливлює участь інших учасників, а тільки виробника SMART та перекупщиків.
До відома Замовника, інших учасників та контролюючих органів — програмне забезпечення (ПЗ) ТМ “SMART” надається для безкоштовного дистанційного доступу строком на 45 днів, тому що подальше використання даного ПЗ виключно платне.
Багато інших виробників пропонують безкоштовне програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
В п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Прописання конкретної моделі товару обмежує участь учасників інших виробників, які мають такі ж або кращі характеристики товару, ніж заявлена модель.
Вимагаємо прибрати дискимінаційні вимоги щодо програмного забезпечення.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 12:42
Шановний учасник, інтерактивний дисплей окремо від програмного забезпечення нас не цікавить. Програмне забезпечення повинно бути безкоштовний не менше ніж 12 місяців. Тому ви можете нам запропоновати інтерактивний дисплей з програмним забезпечення не гірше ніж вказані нами параметрами в технічній документації.

Документи подані скаржником

29 березня 2020 16:22
1_Вимога_від 29.03.20_р.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-24-004020-b.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН", Код ЄДРПОУ:41253974
Дата подання: 27 квітня 2020 18:49
щодо оскарження дій Замовника стосовно прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
Скарга щодо оскарження дій Замовника стосовно прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН", яка відповідає умовам тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015- 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний дисплей з програмним забезпеченням ) та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІТЕС-СЕРВІС».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2020 15:39
рішення від 30.04.2020 № 8323.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 15:39
рішення від 19.05.2020 № 9794.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерним комітетом Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІТЕС – СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації ( п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Дата виконання рішення замовником: 25 травня 2020 13:55
Номер скарги: UA-2020-03-24-004020-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 24 квітня 2020 21:35
СКАРГА щодо результатів розгляду пропозицій проведеної закупівлі
Висловлюємо Вам свою повагу. 13.04.2020 р. за ідентифікатором UA-2020-03-24004020-b відбувся аукціон на закупівлю: Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, за результатами якого системою автоматично визначено переможцем ТОВ «ЗЕД-МОБАЙЛ». Однак, 16.04.2020 року, Замовником прийнято рішення № 285 про відхилення тендерної пропозиції учасника та дискваліфіковано за наступних підстав. Скарга прикладена окремим файлом під назвою "Скарга.pdf" також до скарги додаються супроводжуючі документи також в сканованих копіях формату PDF.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 21:23

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 18:47
Скарга в АМКУ.pdf
27 квітня 2020 18:47
Платіжне доручення.pdf
27 квітня 2020 18:47
Додаток_4_specs_sbid-mx265-v2.pdf

Документи подані замовником

07 травня 2020 17:02
ВІДПОВІДЬ.pdf
07 травня 2020 17:02
ВІДПОВІДЬ АМКУ.docx
25 травня 2020 13:54
протокол 334.pdf

Документи Органу Оскарження

30 квітня 2020 15:39
рішення від 30.04.2020 № 8323.pdf
22 травня 2020 20:59
рішення від 19.05.2020 № 9794.pdf

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 21:34
Скарга.pdf
24 квітня 2020 21:35
Додаток 6.pdf
24 квітня 2020 21:35
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 21:35
Додаток 1.pdf

Документи подані замовником

07 травня 2020 15:34
ВІДПОВІДЬ.pdf
07 травня 2020 15:35
ВІДПОВІДЬ АМКУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ" 1 279 999,00
UAH з ПДВ
1 279 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 1 920 000,00
UAH з ПДВ
1 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 2 229 984,00
UAH з ПДВ
2 229 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 2 236 000,00
UAH з ПДВ
2 236 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 07:04
Електронний підпис
10 квітня 2020 06:47
Опис додаток 7.pdf
10 квітня 2020 06:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 21:39
Електронний підпис
09 квітня 2020 21:37
Сертифікат УЧН_2019(48-50).PDF
09 квітня 2020 21:37
Висновок СЕС_2019(21-22).pdf
09 квітня 2020 21:37
Протокол(42-44).pdf
09 квітня 2020 21:37
8.Проект договору(8-13).pdf
09 квітня 2020 21:37
15.Лист-сертифікат ПЗ(60).pdf
09 квітня 2020 21:37
14.Лист-роз'яснення(59).pdf
09 квітня 2020 21:36
6.Лист про виробника(6).pdf
09 квітня 2020 21:36
Свідоцтво МОН_2019(45-46).pdf
09 квітня 2020 21:36
Гриф на MozaBook(30).pdf
09 квітня 2020 21:36
Декларація_РО_2019(33).pdf
09 квітня 2020 21:36
Декларация ЕМС_2019(31).pdf
09 квітня 2020 21:36
Виписка з ЄДР(19-20).pdf
09 квітня 2020 21:36
Декларация НЕО_2019(32).pdf
09 квітня 2020 21:36
Витяг платника ПДВ(29).pdf
09 квітня 2020 21:36
Витяг з ЄДР_09.04.2020(23-28).pdf
09 квітня 2020 21:36
01.Опис документів.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ"
#41367067
Рішення скасоване 1 279 999,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 13:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Рішення скасоване 1 920 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 13:55
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Рішення скасоване 2 229 984,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 13:55
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ"
#41367067
Відхилено 1 279 999,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 14:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Відхилено 1 920 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:02
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Відхилено 2 229 984,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:04
ФОП "БОНДАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2974615554
Відхилено 2 236 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 14:54

Документи

16 квітня 2020 19:47
Електронний підпис
16 квітня 2020 19:45
протокол 285.pdf

Документи

17 квітня 2020 10:41
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:40
протокол 286.pdf

Документи

25 травня 2020 14:59
Електронний підпис
25 травня 2020 14:57
протокол 285.pdf

Документи

25 травня 2020 15:02
Електронний підпис
25 травня 2020 15:01
протокол 286.pdf

Документи

25 травня 2020 15:04
Електронний підпис
25 травня 2020 15:03
протокол 334.pdf

Документи

26 травня 2020 14:53
Електронний підпис
26 травня 2020 14:50
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
26 травня 2020 14:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі