Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Секційні лотки та канцелярське приладдя
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-03-24-003695-b 470eb496654e4a5b83abaa3bd10831b1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Органюк

+380442381610 oleksandr.organiuk@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Олександр Органюк
+380442381610
oleksandr.organiuk@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 15:16
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Секційні лотки та канцелярське приладдя - 11031 шт. Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги в оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11031 штуки
Канцелярське приладдя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, Київ, Михайлівська площа, 1, м.Київ, 01018
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2020
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата у розмірі 100% після поставки товару та підписання накладних. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:55
Оголошення канцтовари 03.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-003695-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41136522
Дата подання: 24 березня 2020 22:36
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня, шановний Замовнику!
Вимоги, викладені у вашому оголошенні до даної закупівлі, суперчать закону, а саме:
"На кожну партію товару повинно видаватися оригінал сертифікату (паспорту) якості підприємства-виробника та документ, підтверджуючий сертифікацію товару на території України (на кожне найменування товару), в разі якщо запропонований товар виробляється в іншій країні або відповідність іншим вимогам чинного законодавства України .
Учасник переможець визначений системою, зобов’язан протягом одного дня надати замовнику накладну, комерційну пропозицію у паперовому (електронному) вигляді на запропоновану суму. Також учасник переможець, визначений системою, на вимогу замовника зобов’язаний надати зразки запропонованої продукції протягом одного дня. У разі не виконання цих обов’язкових вимог, замовник залишає за собою право обрати наступну найбільш вигідну пропозицію учасників торгів (закупівлі)".
Приведіть, будь ласка, вимоги закупівлі у відповідність до чинного законодавства.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 11:01
Шановний Учасник! З даної вимоги не зрозуміло що конкретно в розділі «Технічні умови та вимоги» пункту 3.2 Оголошення на Вашу думку суперечить чинному законодавству та в чому дискримінаційні вимоги закупівлі.
Враховуючи, що Ваше посилання на можливе порушення у процесі проведення закупівлі нічим не обґрунтовано та не наведені фактичні обставини, що можуть це підтверджувати, Замовник відхиляє вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 99 231,18
UAH з ПДВ
93 826,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 103 367,40
UAH з ПДВ
93 826,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 17:40
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:39
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Переможець 93 826,20
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 14:40

Документи

06 квітня 2020 14:40
Канц.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
93 826,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2020 14:40
Канц.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 16:39
Договір.pdf укладений
10 квітня 2020 16:35