Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Домовини (труни) стандартні без оббивки
Очікувана вартість
222 250,00 UAH
UA-2020-03-24-003147-b 8b15baa28ce942459b027c82d56178fa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Тетяна

0444821590 speckom_rs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СКП "СПЕЦКОМБІНАТ ПКПО"
Код ЄДРПОУ: 03358475
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Контактна особа: Гончар Тетяна
0444821590
speckom_rs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
07 лютого 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення закупівлі за процедурою відкриті торги та оголошено закупівлю «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39290000-1 Фурнітура різна (Домовини (труни) стандартні без оббивки)» номер закупівлі UA-2020-02-07-001362-c. Проте станом на 24 лютого 2020 року не було подано жодної пропозиції, як наслідок торги були відмінені на підставі абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, 24 лютого 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39290000-1 Фурнітура різна (Домовини (труни) стандартні без оббивки)» номер закупівлі UA-2020-02-24-001485-с. Проте знову ж таки станом на 11 березня 2020 року не було подано жодної пропозиції, як наслідок торги були відмінені на підставі абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39290000-1 Фурнітура різна (Домовини (труни) стандартні без оббивки)» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 15:05
Оскарження наміру укласти договір: 04 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1230 шт
Домовини (труни) стандартні без оббивки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, самовивіз зі складу постачальника у м.Києві
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, який закуповується за рахунок коштів місцевого бюджету, здійснюються після поставки товару покупцеві протягом 3-х банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, згідно Бюджетного Кодексу України ст. 49 част. 2. Розрахунки за товар, який закуповується за рахунок власних коштів підприємства, здійснюються протягом 3-х банківських днів з моменту поставки. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Святошинське лісопаркове господарство"
#03359687
Переможець 222 250,00
UAH
24 березня 2020 15:05

Документи

24 березня 2020 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 15:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Святошинське лісопаркове господарство"
#03359687
222 250,00
UAH
Документи

Документи

24 березня 2020 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:54
ДУ №2 від 22.01.2021 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:00
ДУ №1 до дог.51 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:24
Договір №51від 07.04.2020.pdf укладений
07 квітня 2020 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжується до 31.03.2021 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 (в новій редакції ч.6 ст.41) Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі та з метою забезпечення підприємства необхідними товарами на цей період, з урахуванням додаткової угоди №1 від 23.12.2020 (кількість товарів після внесення змін 1475 шт.)
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 266 500,00
UAH