Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м.Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
35 102 211,60 UAH
UA-2020-03-24-003070-b 6e2bf8ebed434a28b02b8a27a442c3e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 14:37
Очікувана вартість: 35 102 211,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 511,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м.Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 14:49
стаття 16 Додаток 1.doc
24 березня 2020 14:49
Додаток 7 Технічне завдання.doc
24 березня 2020 14:49
Проект договору Додаток 6 .doc
24 березня 2020 14:49
Форма пропозиції Додаток 5.doc
24 березня 2020 14:49
Тендерна документація.doc
24 березня 2020 14:49
стаття 17 Додаток 2.doc
24 березня 2020 14:49
Інші документи Додаток 3.doc
24 березня 2020 14:49
Документи для переможця Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-003070-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Фасад-Сервіс", Код ЄДРПОУ:32438415
Дата подання: 21 квітня 2020 14:02
ВИМОГА з приводу неправомірного визначення переможця за процедурою відкриті торги на закупівлю робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Учасник – приватне підприємство «ФАСАД-СЕРВІС», код ЄДРПОУ 32438415.
Замовник - Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 04011650.

Приватне підприємство «ФАСАД-СЕРВІС» є учасником закупівлі, яку проводить Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації через систему публічних закупівель на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України https://prozorro.gov.ua/ , а саме по предмету закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м.Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-24-003070-b.
Рішенням тендерного комітету Замовника переможцем в даній процедурі закупівлі визначено ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» (Код ЄДРПОУ 35543707) Протокол №2 засідання тендерного комітету від 17 квітня 2020 року.
Однак, з аналізу поданих документів ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» є очевидним, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, тому тендерний комітет Замовника зобов’язаний прийняти рішення про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» умовам тендерної документації та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» з наступних підстав.

1. Згідно пункту 1 та пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції мав завантажити документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Але, Банківська гарантія №71.00.018863 надана ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» містить посилання на іншу закупівлю, а саме на закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво ДНЗ по вул. Центральна, 10а, смт.Іларіонове Синельниківського р-ну (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), затверджено Рішенням тендерного комітету протокол №1 від 21 січня 2020р.», що не відповідає даній закупівлі з «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», тендерна документація якої затверджена рішенням тендерного комітету Протокол №1 від 24 березня 2020 р., тому, надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації.
Також, згідно пункту 2 Розділу 5 тендерної документації щодо формальних помилок:
«До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
Наприклад: не зазначення словосполучення «Згідно з оригіналом»;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
Наприклад: зазначення у довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку, в довільній формі учасник надав лист-пояснення або гарантійний лист;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено реквізити (адреса - юридична та фактична, електронна пошта, телефон, факс), проте вся інформація про зазначені реквізити зазначена на фірмовому бланку документів учасника;
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує, що таку помилку він допустив механічно.
Наприклад: повторне помилкове зазначення наявності сторінки №56 або неврахування сторінки №30 в загальну кількість сторінок, або взагалі відсутність нумерації сторінки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону».
Зауважимо, що Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище (згідно пункту 2 Розділу 5 тендерної документації). Натомість, з тексту вищевказаної банківської гарантії не можливо встановити, назва якої з двох вказаних закупівель є помилковою. Тому, інша назва закупівлі у тексті банківської гарантії не може бути віднесена до формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру.
2. Нові документи щодо банківської гарантії - документи від АТ «АКБ «КОНКОРД» вих.№20276 від 15.04.2020 р., від учасника ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" вих.15/04-4 від 15.04.20 та Банківська гарантія №71.00.018863, були завантажені учасником ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" у систему ProZorro 15.04.2020р., тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 12:00 згідно інформації на офіційному порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-24-003070-b) , що суперечить умовам п.8 Р.3 тендерної документації. Вказані документи не можуть бути враховані у розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "БК БУДСИСТЕМА", так як були завантажені у систему після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
3. Згідно вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації «Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром». Натомість, Банківська гарантія №71.00.018863 надана ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" містить умови, що суперечать умовам тендерної документації, а саме: «Без згоди Бенефіціара допускається вносити зміни до гарантії щодо збільшення суми банківської гарантії та продовження терміну або строку дії гарантії».
Отже, забезпечення тендерної пропозиції ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, тому, згідно пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БК БУДСИСТЕМА".
4. Згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен мати техніку, обладнання, устаткування, прилади та інструменти згідно з технологічними вимогами виконання заявлених робіт. Але у тендерній пропозиції ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" наявна невідповідність змісту документу Довідка про наявність МТБ. pdf та Підсумкової відомості ресурсів документу 648_ДЦ_ИВР.pdf, де Розділом ІІ. «Будівельні машини і механізми» передбачено «Перевезення грунту до 30 км», «Перевезення сміття до 25 км», «Перевезення сміття до 30 км», про що відсутня інформація та відповідні будівельні машини у Довідці про наявне МТБ №021/20 від 25 березня 2020 р., що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації та п.6 Р.ІІІ тендерної документації.
5. Згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залежно від видів виконуваних робіт повинні мати відповідні освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні. Але учасник ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" у складі своєї тендерної пропозиції не надав ні документів щодо підтвердження освітніх (дипломи та ін.) та освітньо-кваліфікаційних (посвідчень тощо) рівнів працівників, ні інформації про їх наявність, що вимагалося пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації. Надана інформація щодо працівників за довідкою № 008/20 від 25 березня 2020 р. містить у собі лише вид освіти, що не дозволяє встановити її відповідність видам виконуваних робіт та освітньо-кваліфікаційні рівні працівників.
6. Згідно пункту 2 Розділу V тендерної документації, подаючи свою тендерну пропозицію, учасник дає згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-17. Отже, подаючи свою тендерну пропозицію учасник ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" оприлюднив персональні дані своїх працівників у довідці № 008/ 20 від 25 березня 2020 р. Але згоду суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди (стаття 2 Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-17), у складі тендерної пропозиції ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" не надано. Якщо Замовник посилається саме на ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-17, то згідно пункту 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-17 «Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Отже, тендерна пропозиція ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" не відповідає вимогам пункту 2 Розділу V тендерної документації.
7. Згідно вимог тендерної документації, а саме, п.3 Додатку 1 до тендерної документації, «Обов’язкова наявність у штатному розкладі організації: - інженера з проектно-кошторисної роботи (необхідно надати копію сертифікату або свідоцтва)». Зауважимо, що саме наявність у штатному розкладі організації, а не у довідці у довільній формі, вимагається Замовником підтвердження наявності інженера з проектно-кошторисної роботи. У ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" відсутній штатний розклад у складі тендерної пропозиції, тому не можливо підтвердити наявність інженера з проектно-кошторисної роботи у штатному розкладі організації, що не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації.
8. Згідно зі статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Очікувана вартість закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м.Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» 35 102 211,60 грн., що перевищує 20 мільйонів гривень. Отже, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі повинен мати антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Учасник ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" не надав у складі тендерної пропозиції антикорупційну програму.
9. Згідно Додатку 3 тендерної документації «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України». Але у складі тендерної пропозиції ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" не надано довідку із посиланням на норми відповідних законодавчих актів України щодо відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Наприклад, у тендерній пропозиції ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" відсутні пояснення щодо ненадання таких документів, як копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія облікової картки платника податків (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців), власноруч завірена копія паспорту (для фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців) згідно вимог Додатку 3 тендерної документації та інші документи, згідно вимог тендерної документації. Отже, учасником ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" не виконані вимоги Додатку 3 тендерної документації.

Виходячи з вище наведеного, пропозиція ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, тому, відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет має відхилити її, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаємось до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану вимогу.
2. Скасувати рішення Протоколу №2 засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 17 квітня 2020 року щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" (Код ЄДРПОУ 35543707) та визначення його переможцем за процедурою відкриті торги на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м.Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" (Код ЄДРПОУ 35543707) як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, як найбільш економічно вигідної.
5. Повідомити ПП «ФАСАД-СЕРВІС» у встановлений законодавством термін про результати розгляду звернення та прийняті рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 15:55
1. Стосовно наданої учасником ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» Банківської гарантії повідомляємо наступне.
ч.2 Розділу 3 ТД передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оригіналу банківської гарантії. Разом із тим зазначено, що строк банківської гарантії має становити не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 170 000 (сто сімдесят тисяч) грн. 00 коп.
Вказаним учасником на виконання вищезазначеної вимоги ТД було надано банківську гарантію № 71.00.018863, в якій зазначено інформацію стосовно процедури закупівлі, а саме: назву предмету закупівлі, ідентифікатор закупівлі, посилання на зазначену закупівлю на Prozorro, суму та строк дії банківської гарантії встановлений ТД.
Під час розгляду ТП учасника ТОВ «БК БУДСИСТЕМА», тендерним комітетом департаменту було встановлено, що банківська гарантія містить посилання на тендерну документацію по іншому предмету закупівлі. Проте слід зазначити, що в тексті банківської гарантії міститься правильна назва предмету закупівлі, вірне посилання, ідентифікатор, а також сума та строк згідно вимогам ТД.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Тендерним комітетом департаменту було розглянуто банківську гарантію, та з огляду на те що ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» було запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію, було прийнято рішення про визнання технічною помилкою зазначення двох назв предмету закупівлі в тексті гарантії, одне з яких є вірним і відповідає умовам ТД.
2. Стосовно завантажених документів після кінцевого строку подання ТП.
Згідно з ч. 3 ст.25 Закону, тендерні пропозиції отримані після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Тендерним комітетом департаменту, під час розгляду Тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» не розглядались документи, що були надані після закінчення строку їх подання, відповідно до вказаної вимоги Закону.
3. Згідно з ч.2 Розділу 3 умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
Як випливає зі змісту наданої гарантії ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» , «Внесення змін до тексту гарантії здійснюється за письмовим погодженням між Принципалом, Бенефіціаром та Гарантом в порядку та на умовах, визначених Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національний та іноземних валютах», що відповідає умовам ТД. Інших вимог щодо оформлення електронної банківської гарантії ТД не містить. Також зазначаємо, що форма та зміст гарантій, що надаються як забезпечення тендерної пропозиції, не уніфіковані, та існує різний підхід в їх оформленні та визначені умов гарантії банками-гарантами.
4. Відповідно до Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю.
Учасником ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» на виконання вимог ТД було надано у складі ТП вказану довідку із зазначенням будівельних машин, механізмів та устаткування, що відповідає вказаній вимозі ТД. Разом із тим повідомляємо, що ТД не містить вимог щодо конкретного переліку техніки, яка потрібна для виконання робіт за договором. Також необхідно зазначити, що у наданій учасником ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» довідці зазначено, що учасник гарантує, у разі потреби залучити необхідне обладнання, машини та механізми.
5. Згідно з ч.6 Розділу 3 ТД учасник повинен мати, поміж іншого, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залежно від видів виконуваних робіт повинні мати відповідні освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні.
Разом із тим, відповідно до ч.3 Додатку 1 до ТД учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні).
Пункт 6 Розділу 3 тендерної документації не передбачає надання документів щодо підтвердження освітніх (дипломи та ін.) та освітньо-кваліфікаційних (посвідчень тощо) рівнів працівників, а зазначає що «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залежно від видів виконуваних робіт повинні мати відповідні освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні». В підтвердження наявності відповідних працівників ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» в своїй тендерній пропозиції надало документ «Довідка про наявність працівників.pdf», яка містить всі необхідні дані, як того вимагає тендерна документація.
6. Пункт 2 Розділу 5 ТД не передбачає надання документів щодо згоди на обробку персональних даних працівників що зазначаються у документах Учасника, які Учасник завантажує у систему ProZorro.
В свою чергу, пункт 2 Розділу 5 ТД зазначає, що «Подаючи свою тендерну пропозицію учасник дає згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію ЗУ «Про захист персональних даних», отже ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» при подачі своє тендерної пропозиції не порушила пункт 2 Розділу 5 тендерної документації.
7. Пунктом 3.1. додатку 1 до ТД встановлена вимога надання у складі ТП учасників довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні). Також встановлена необхідність надання учасником копії сертифікату або свідоцтва інженера з проектно-кошторисної роботи. Інших вимог на підтвердження кваліфікаційного критерію як «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ТД замовником не встановлено.
8. Статтею 17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника, у разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (окрім нерезидентів) не має антикорупційної програми.
Учасник надав довідку в якій вказав, що має Антикорупційну програму затверджену наказом № 0102 вiд 01 лютого 2017р., та Уповноважену особу з питань реалізації Антикорупційної програми.
9. Додатком 3 ТД визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника.
Пункт 3 та 4 Додатку 3 ТД на які посилається ПП «ФАСАД-СЕРІВІС» зазначає, що учасник повинен надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія облікової картки платника податків та власноруч завірену копію паспорту, однак зазначені стосуються лише фізичних осіб або фізичних осіб-підприємців, про що чітко вказано у дужках у пункті 3 та пункті 4: «(для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців).
Приймаючи до уваги той факт, що ТОВ «БК БУДСИСТЕМА» являється юридичною особою, то пункт 3 та пункт 4 Додатку 3 тендерної документації на неї не розповсюджується, а отже тендерна пропозиція подана з дотриманням всіх вимог тендерної документації.


Документи подані скаржником

21 квітня 2020 14:00
вимога_ПП ФАСАД-СЕРВІС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" 32 008 650,00
UAH з ПДВ
31 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 33 209 379,18
UAH з ПДВ
31 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПБУД" 33 005 614,00
UAH з ПДВ
32 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 16:05
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:05
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:37
649.imd
17 квітня 2020 15:37
649_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:37
649_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1_ЗК.pdf
17 квітня 2020 15:37
649_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
17 квітня 2020 15:37
649_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ОПР.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ЛС1_7-1-1_ГП.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ЛС1_6-1-1_ЗК.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ИВР.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ДЦ_4.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ДЦ_3.pdf
17 квітня 2020 15:36
649_ДЦ_ДЦ_2.pdf
17 квітня 2020 15:36
Довідка з податкової.pdf
15 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
15 квітня 2020 19:41
Лист пояснення.pdf
15 квітня 2020 19:41
Гарантия 18863.zip
08 квітня 2020 15:04
Електронний підпис
08 квітня 2020 15:03
Довіреність 29.zip
08 квітня 2020 15:03
Гарантия 18863.zip
08 квітня 2020 15:03
Договірна ціна 32 008 650.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1_ГП.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1_ЗК.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ОПР.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ЛС1_7-1-1_ГП.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ЛС1_6-1-1_ЗК.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ИВР.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ДЦ_4.pdf
08 квітня 2020 15:03
648_ДЦ_ДЦ_2.pdf
08 квітня 2020 15:03
Ф1, Ф2 (12м. 2019 р.) БС.pdf
08 квітня 2020 15:03
Статут 2019.pdf
08 квітня 2020 15:03
РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
08 квітня 2020 15:03
Проект договору.pdf
08 квітня 2020 15:03
Ліцензія, Дозвола.pdf
08 квітня 2020 15:03
Лист про дозвола.pdf
08 квітня 2020 15:02
Довідка (про санкції).pdf
08 квітня 2020 15:02
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 14:30
Банк счёт.pdf
07 квітня 2020 14:30
ДЦ_ИВР.pdf
07 квітня 2020 14:30
ДЦ_ДЦ_4.pdf
07 квітня 2020 14:30
ДЦ_ДЦ_3.pdf
07 квітня 2020 14:30
ДЦ_ДЦ_2.pdf
07 квітня 2020 13:48
технічні вимоги.pdf
07 квітня 2020 13:48
про субпідрядника.pdf
07 квітня 2020 13:48
про санкії.pdf
07 квітня 2020 13:48
про досвід роботи.pdf
07 квітня 2020 13:48
не вносились до єдр.pdf
07 квітня 2020 13:48
не був засуджений.pdf
07 квітня 2020 13:48
не банкрут.pdf
07 квітня 2020 13:48
ндс.pdf
07 квітня 2020 13:48
Ліцензія.pdf
07 квітня 2020 13:48
захист довкілля.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ОПРЛС_7-1-1_ГП.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ОПРЛС_6-1-1_ЗК.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ОПР.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ЛС1_7-1-1_ГП.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ЛС1_6-1-1_ЗК.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
07 квітня 2020 13:48
ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
Переможець 31 390 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
31 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 17:17
ДУ №2.pdf укладений
23 лютого 2021 17:17
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 09:59
Договір №110 05 20.pdf укладений
07 травня 2020 09:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 23 лютого 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.