Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50530000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ремонт когенераційної установки Caterpillar G3516 ) (матеріали виконавця)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-03-24-002838-b 290d0f9dfd574ac383d8149acf26dac7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сенич Тетяна Ігорівна

+380342720785 tender2015@tke.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго
Код ЄДРПОУ: 03346058
Вебсайт: http://www.tke.if.ua
Місцезнаходження: 76007, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а
Контактна особа: Сенич Тетяна Ігорівна
+380342720785
tender2015@tke.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 14:26
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 14:26
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:47
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт когенераційної установки Caterpillar G3516 (матеріали виконавця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Федьковича, 91а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання Акту прийому-передачі наданих послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 11:55
ТД зі змінами (рем.когенерац.уст.) 2020.docx
30 березня 2020 11:48
ТД зі змінами (рем.когенерац.уст.) 2020.docx
30 березня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 11:55
ТД зі змінами (рем.когенерац.уст.) 2020.docx
24 березня 2020 14:21
ТД рем.когенерац. 2020.docx
30 березня 2020 11:48
ТД зі змінами (рем.когенерац.уст.) 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до Договору
Дата подання: 26 березня 2020 15:53
Дата відповіді: 30 березня 2020 11:36
Наша компанія планує взяти участь у запланованих торгах та після ознайомлення з тендерною документацією сформувалось запитання, а саме: - Просимо розглянути внесення змін до Договору у п. 2.2 (Додаток 3): Оплата вартості послуг здійснюється за умови 30% передоплати від вартості наданих послуг протягом 5 банківських днів. Кінцевий розрахунок за послуги в розмірі 70% здійснюється Замовником протягом 10 днів після отриманих послуг, на підставі актів виконаних робіт/наданих послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше запитання тендерний комітет прийняв рішення внести зміни до
п. 2.2. Договору (Додаток 3)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000055 ● 049aa0e855e34af4af99bfe6e63bd829
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

24.04.2020 № 22

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2020 №22

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-03-24-002838-b 24.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що ДМП "Івано-Франківськтеплокомуненерго" не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в окремому документі перелік змін до ТД та не відображено у вигляді закреслених даних положення ТД, до яких внесено зміни, чим порушено абзац третій частини першої статті 10 Закону та абзац другий частини другої статті 23 Закону. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Повідомляємо, що з 05.05.2020р. до 17.05.2020р. триває період оскарження дискваліфікації учасників торгів, атому внесення змін до оприлюдненої інформації на веб-порталі Уповноваженого органу у вказаний термін є неможливим.

2020-05-14 11:40:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Торги не відбулися.

2020-06-15 11:17:51

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Мотортєх 3 380 000,00
UAH з ПДВ
3 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Коммодум" 3 450 000,00
UAH з ПДВ
3 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 14:26
14 Цінова пропозиція.PDF
17 квітня 2020 14:26
13 Про санкції.PDF
17 квітня 2020 14:26
12 Лист субпідрядники.PDF
17 квітня 2020 14:25
8 Технічна пропозиція.PDF
17 квітня 2020 14:25
7 Відсутність підстав.PDF
17 квітня 2020 14:25
6 Довідка про досвід.PDF
17 квітня 2020 14:25
4 МТБ.PDF
17 квітня 2020 14:25
3.4 Доручення.PDF
17 квітня 2020 14:25
3.3 портокол.pdf
17 квітня 2020 14:25
3.1 Рішення засновника.pdf
17 квітня 2020 14:25
2 СТАТУТ 2019.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:52
Устав новая редакция.pdf
17 квітня 2020 16:52
Повноваження підпису.PDF
17 квітня 2020 16:52
Лист реквізити.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Мотортєх

ТОВ "Коммодум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Мотортєх
#37113876
Відхилено 3 380 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:06
ТОВ "Коммодум"
#37175178
Відхилено 3 450 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 16:12

Документи

05 травня 2020 17:06
Електронний підпис
05 травня 2020 17:04
Протокол відхилення

Документи

06 травня 2020 16:12
Електронний підпис
06 травня 2020 16:11
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
06 травня 2020 16:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі