Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання корекційного обладнання в комплекті для закладів освіти (Спортивні товари та інвентар)
Очікувана вартість
53 050,00 UAH
UA-2020-03-24-002458-b 9bd4834ffeb54d8fb61fb5092df4ebd7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 53 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37400000-2: Спортивні товари та інвентар


Придбання корекційного обладнання в комплекті для закладів освіти (Спортивні товари та інвентар)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Придбання корекційного обладнання в комплекті для закладів освіти (Спортивні товари та інвентар)
(джерела фінансування – субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020
ДК 021:2015: 37400000-2 — Спортивні товари та інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи:- видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 20 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на Товар Cторонами. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 13:32
Додаток 2.docx
24 березня 2020 13:32
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 47 670,00
UAH з ПДВ
47 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:39
34. Уставні.pdf
01 квітня 2020 15:39
4. Проект Договору.pdf
01 квітня 2020 15:39
2. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3352117113
Переможець 47 670,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 13:45

Документи

02 квітня 2020 13:45
Електронний підпис
02 квітня 2020 13:44
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3352117113
47 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2020 13:45
Електронний підпис
02 квітня 2020 13:44
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 14:25
Дод. угода №28-1 від 09.06.2020р. до дог. №28 від 06.04.2020р..pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 15:58
Договір №28 від 06.04.2020.pdf укладений
06 квітня 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 47 670,00
UAH