Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (вивезення твердих побутових відходів).
Очікувана вартість
706 191,90 UAH
UA-2020-03-24-001983-a 1d9af88f0cfb4ce68170873b5e41b740
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоров Олег Дмитрович

380986672441 tender@vnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56
Контактна особа: Прохоров Олег Дмитрович
380986672441
tender@vnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Нами було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю з предмету: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (вивезення твердих побутових відходів). Дані відкриті торги для закупівлі з предмету: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (вивезення твердих побутових відходів), були відмінені з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Проте, нами було повторно оголошено процедуру відкритих торгів з предмету: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90510000-5 (вивезення твердих побутових відходів), які також були відмінені з аналогічної причини, що і попередні за цим самим предметом закупівлі. У винятковому випадку, що стався, нормою п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено застосування переговорної процедури, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 21:04
Оскарження наміру укласти договір: 04 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8996.58 метри кубічні
Вивезення твердих побутових відходів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2020 21:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кулик Максим Володимирович
#3360702991
Переможець 706 191,90
UAH
24 березня 2020 21:04

Документи

24 березня 2020 21:04
Електронний підпис
24 березня 2020 21:04
Протокол 3 .docx.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 21:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Кулик Максим Володимирович
#3360702991
706 191,90
UAH
Документи

Документи

24 березня 2020 21:04
Електронний підпис
24 березня 2020 21:04
Протокол 3 .docx.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 15:18
ДУ №3 від 14.01.2021 до Дог. 6_04_20-03 від 06.04.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:34
ДУ №2 від 28.12.2020 р. до Д 6_04_20-03 від 06.04.2020 р.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:16
ДУ №2 від 28.12.2020 р. до Д 6_04_20-03 від 06.04.2020 р.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 13:05
ДУ 1 до Д 06-04-20-03 від 06.04.2020.pdf зміни до договору
20 липня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 10:48
Договір № 6-04-20-03.pdf укладений
06 квітня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл ціни договору між Замовником та орендарями Замовника.
Номер договору про закупівлю: 6/04/20-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із закінченням строку дії Договору, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 6/04/20-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням помилки при виборі дати строку дії договору. У зв’язку із закінченням строку дії Договору, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 6/04/20-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20% в зв'язку з продовженням строку дії договору на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 6/04/20-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML