Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
141 150,00 UAH
UA-2020-03-24-001891-a 178102f66c5d462c8235f7437e73fc55
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Унтілова Наталія Іванівна

+380486221529 dprch25@odesa.mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАІНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38111749
Місцезнаходження: 66302, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, вул. Соборна, 91
Контактна особа: Унтілова Наталія Іванівна
+380486221529
dprch25@odesa.mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 00:00
Очікувана вартість: 141 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 411,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 т
Вугілля кам'яне АМ 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, згідно документації, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару за фактом поставки товару на підставі рахунку та видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 18:44
Оголошення.docx
24 березня 2020 18:44
Додаток 5 місце поставки.docx
24 березня 2020 18:44
Додаток 4 проект договору.doc
24 березня 2020 18:44
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx
24 березня 2020 18:44
Додаток 2 Опис предмета закупівлі.docx
24 березня 2020 18:44
Додаток 1 Форма пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документація
Дата подання: 25 березня 2020 21:22
Дата відповіді: 27 березня 2020 16:07
Всі документи, що були розміщені в електронному вигляді повинні бути доставлені Кандидатом в Переможці - Замовнику, в паперовому вигляді, протягом трьох робочих днів з кінцевої дати прийому пропозицій (або протягом двох робочих днів з дати відхилення попереднього Кандидата в Переможці) за адресою: 66302, Одеська область, місто Подільськ, вулиця Соборна, 91. При ситуації яка склалась на території України фізично не можливо вкластись у вказаний вище строк. Просимо внести зміни в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято рішення щодо зміни строку надання паперової документації на вказану адресу в залежності від сторонніх факторів до 7 днів, але всі реєстраційні дати, в тому числі відправлення, повинні бути протягом трьох робочих днів з кінцевої дати прийому пропозицій (або протягом двох робочих днів з дати відхилення попереднього Кандидата в Переможці) про що надіслати повідомлення на контакти замовника.
тендерна документація
Дата подання: 25 березня 2020 21:26
Дата відповіді: 27 березня 2020 16:11
Чи буде вважатись помилкою надання копії паспорту уповноваженої особи, замість кольорової копії?
Відповідь: Не зрозуміла питання.
вимоги замовника
Дата подання: 27 березня 2020 17:30
просимо внести зміни в документацію, стосовно:строку видачі витягів, відомостей, а саме не раніше квітня 2019 року.Дана вимога щодо надання витягів, відомостей не раніше квітня обмежує учасників у можливості прийняти участь у закупівлі, якщо їх відомості видані раніше цього строку.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 141 120,00
UAH з ПДВ
141 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 09:04
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Переможець 141 120,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 15:32

Документи

02 квітня 2020 15:32
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:30
протокол 22 від 02.04.2020

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
141 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2020 15:32
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:30
протокол 22 від 02.04.2020

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 16:18
дог 35 13.04.2020 укладений
13 квітня 2020 16:17