Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 702+000 – км 717+000 (коригування)
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the highway of national importance M-03 Kiev-Kharkov-Dovzhansky (at Rostov-on-Don) , km 702 + 000 - km 717 + 000 (adjustment)
Очікувана вартість
596 650 570,00 UAH
UA-2020-03-24-001533-a 6bf0260178a24e378c1a5f3a7fbc5956
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 березня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 14:24
Очікувана вартість: 596 650 570,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2983252.85 UAH
Publication date: 24 березня 2020 16:44
Enquiries until: 14 квітня 2020 15:00
Complaints submission until: до 20 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 квітня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 596 650 570 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 702+000 – км 717+000 (коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: M-03 — Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону)

DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the highway of national importance M-03 Kiev-Kharkov-Dovzhansky (at Rostov-on-Don) , km 702 + 000 - km 717 + 000 (adjustment)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (із змінами) Підрядник зобов'язаний використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в), протягом 10 (десяти) робочих днів. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 14:30
Перелік змін.docx
07 квітня 2020 14:30
Тендерна документація зі змінами.docx
07 квітня 2020 14:30
Проект договору зі змінами.docx
24 березня 2020 16:41
Відомість обсягів робіт .docx
07 квітня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 14:30
Перелік змін.docx
07 квітня 2020 14:30
Тендерна документація зі змінами.docx
24 березня 2020 16:41
Тендерна документація.docx
07 квітня 2020 14:30
Проект договору зі змінами.docx
24 березня 2020 16:41
Проект договору.docx
24 березня 2020 16:41
Відомість обсягів робіт .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2020 13:40
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:47
Добрий день! На етапі надання документів переможцем торгів вимогається: - узгоджений з Замовником розрахунок ціни тендерної пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду (згідно з додатком № 8). Узгодження здійснюється відділом інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту Замовника шляхом підписання розрахунку договірної ціни. Необхідно надати тільки розрахунок договірної ціни без кошториса та розрахунків усіх витрат, або розрахунок договірної ціни з кошторисом та розрахунками усіх витрат?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник – переможець надсилає для узгодження до відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту на електронну пошту інформаційну модель договірної ціни. Після її розгляду та погодження, переможцем надається на підпис тільки договірна ціна без кошторисів та розрахунків усіх витрат. Ця договірна ціна потім і розміщується на веб-вепорталі Уповноваженого органу.
Повний комплект розрахунків до договірної ціни у друкованому вигляді надається під час підписання договору.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету від 07.04.2020 №170.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000001 ● 4ae6c037642e4f7582c786c0c35548c3
  • Статус: завершено ● Дата: 20 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.09.2020 № 35

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.09.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-24-001533-a 24.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 квітня 2020
UA-2020-03-24-001533-a6bf0260178a24e378c1a5f3a7fbc5956
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 14:50
Електронний підпис
14 травня 2020 14:48
гар дог.zip
14 травня 2020 14:48
Пакет переможця.pdf
10 травня 2020 18:31
Електронний підпис
10 травня 2020 18:29
МВС Довідка 27.04.2020.PDF
24 квітня 2020 13:12
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:12
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:10
Тендерна пропозиція.PDF
24 квітня 2020 13:10
Пакет 11 (техніка ч.2).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 10 (техніка ч.1).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 6 (працівники ч.5).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 5 (працівники ч.4).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 4 (працівники ч.3).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 3 (працівники ч.2).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 2 (працівники ч.1).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 1.pdf
24 квітня 2020 13:10
Календарний графік.PDF
24 квітня 2020 13:10
гарантия 321.zip

Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:43
4. Банківська гарантія.pdf
24 квітня 2020 14:43
4. Банківська гарантія.7z
24 квітня 2020 14:43
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 595 490 000,00
UAH з ПДВ
591 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 596 100 000,00
UAH з ПДВ
592 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 14:50
Електронний підпис
14 травня 2020 14:48
гар дог.zip
14 травня 2020 14:48
Пакет переможця.pdf
10 травня 2020 18:31
Електронний підпис
10 травня 2020 18:29
МВС Довідка 27.04.2020.PDF
24 квітня 2020 13:12
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:12
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:10
Тендерна пропозиція.PDF
24 квітня 2020 13:10
Пакет 11 (техніка ч.2).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 10 (техніка ч.1).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 6 (працівники ч.5).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 5 (працівники ч.4).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 4 (працівники ч.3).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 3 (працівники ч.2).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 2 (працівники ч.1).pdf
24 квітня 2020 13:10
Пакет 1.pdf
24 квітня 2020 13:10
Календарний графік.PDF
24 квітня 2020 13:10
гарантия 321.zip

Публічні документи

24 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:43
4. Банківська гарантія.pdf
24 квітня 2020 14:43
4. Банківська гарантія.7z
24 квітня 2020 14:43
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 591 999 999,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
591 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 08:55
ДУ від 07.12.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 08:55
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 11:33
ДУ від 19.11.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 16:34
ДУ від 15.11.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 16:41
ДУ від 04.11.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 15:19
ДУ від 02.11.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 16:01
ДУ від 25.08.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:05
ДУ від 30.06.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 15:40
ДУ від 28.04.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 17:03
ДУ від 16.03.2021 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:54
ДУ від 28.12.2020 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:11
ДУ від 23.12.2020 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1) (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:09
ДУ від 21.12.2020 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:33
ДУ5 від 11.12.2020 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 13:14
ДУ4 від 09.12.2020 до договору №2-73 від 09.12.2020 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 08:36
ДУ3 від 03.12.2020 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 08:30
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 14:44
ДУ2 від 28.07.2020 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 14:34
ДУ1 від 28.07.2020 до договору №2-73 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
28 липня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 11:47
Договір №2-73 від 18.05.2020.pdf укладений
18 травня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у п.12.4
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): переросподіл фінансування, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на 2021 рік, продовження строку діх договору та виконання робіт на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переросподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (перерозподіл фінансування)
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3 р. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", визначення фінансування.
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (завершення робіт)
Номер договору про закупівлю: 2-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 481 128 772,46
UAH (в тому числі ПДВ 80 188 128,74 UAH)