Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вулиці Цегельна смт. Брусилів Брусилівської селищної ради Брусилівського району Житомирської області»
Очікувана вартість
5 350 035,60 UAH
UA-2020-03-24-001386-a 6f8111b8893648e5aa1cbe35df378309
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінова Наталія Миколаївна

+380412474379 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Літвінова Наталія Миколаївна
+380412474379
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:14
Очікувана вартість: 5 350 035,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 751,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26751 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Цегельна смт. Брусилів Брусилівської селищної ради Брусилівського району Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12601, Україна, Житомирська область, смт. Брусилів Брусилівської селищної ради Брусилівського району, дороги по вул. Цегельна (відповідно проектній документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 30 відсотків від ціни укладеного договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 16:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 16:40
повідомлення зміни Цегельна 09.04.pdf
09 квітня 2020 16:40
протокол _ 80 09.04 Цегельна.pdf
09 квітня 2020 16:40
1. Інструкція ТД_ЗМІНИ_09.04Цегельна.docx
02 квітня 2020 13:33
Додаток _7 до ТД_зі змінами.rar
09 квітня 2020 16:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 13:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 13:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 16:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 16:40
повідомлення зміни Цегельна 09.04.pdf
09 квітня 2020 16:40
протокол _ 80 09.04 Цегельна.pdf
02 квітня 2020 13:33
протокол _ 56 від 02.04.2020.pdf
02 квітня 2020 13:12
Протокол _ 55 від 02.04.2020.pdf
09 квітня 2020 16:40
1. Інструкція ТД_ЗМІНИ_09.04Цегельна.docx
02 квітня 2020 13:33
1. Інструкція ТД_ЗМІНИ_Цегельна.docx
02 квітня 2020 13:12
1. Інструкція ТД_ЗІ ЗМІНАМИ_Л.Українки.docx
24 березня 2020 16:16
1. Інструкція ТД Цегельна.docx
02 квітня 2020 13:33
Додаток _7 до ТД_зі змінами.rar
02 квітня 2020 13:12
Додаток _ 7 до ТД_зі змінами_Л.Укр.rar
24 березня 2020 16:16
Додаток _ 7 до ТД.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 25 березня 2020 14:10
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:43
Прохання пояснити доцільність нанесення розмітки не механізованим способом (маркувальними машинами) а вручну?
Відповідь: Технічне завдання на виконання робіт по об’экту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Цегельна смт. Брусилів Брусилівської селищної ради Брусилівського району Житомирської області» було розроблено згідно проекту, який отримав позитивний експертний звіт.
Техническое задание
Дата подання: 26 березня 2020 13:53
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:18
Чи можливе використання розцінок з нанесенням розмітки мех. способом?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації, у ціні тендерної пропозиції повинно бути враховано весь перелік та обсяг послуг відповідно до технічного завдання, яке надано у складі тендерної пропозиції. В процесі виконання робіт можлива заміна методу виконання робіт з нанесення розмітки з письмовим погодженням замовника та проектної організації.
Вимоги ТД
Дата подання: 26 березня 2020 14:21
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:19
Прохання усунути дискриминаційні вимоги стосовно таявності техніки яка не є основною, а саме машини бурильно кранові, молотки відбійні, бадді,гудронатори ручні, вибратори глибинні. Машини бурильно кранові використовуються в розцінках на влаштування дорожніх знаків - так чому не можна використовувати тей же мотобур? Так же само гудронатори ручні це що віник з відром? Чому не використовується більш сушасні методи? Чому ці всі механізми ідуть як основні, хоча вони скрізь зазначаються як загальновиробничі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Заміна техніки можлива при техніко-економічному обгрунтуванні такої заміни та при використані техніки з подібними технічними характеристиками.
Інформація стосовно працівників
Дата подання: 26 березня 2020 22:03
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:21
Чому графа 4,5 та 6 не заповнюється тільки для робітників? Прохання графу 4,5 та заповнювати тільки для ІТР.
Відповідь: Відповідно Додатку №6 Форми 2 цієї ТД
* Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників
Інформація стосовно працівників
Дата подання: 26 березня 2020 22:05
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:23
Прохання пояснити яких працівників необхідно підтверджувати для (загальновиробничі) та що потрібно тадавати на іх підтвердження?
Відповідь: 1. Визначення ЗВВ при складані договірної ціни враховує заробітну плату працівників зазначених у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 додатку А А. 1.1, з урахуванням структурного складу організації. 2. Відповідно до Додатку №6 Форми №2 «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Вимоги ТД
Дата подання: 26 березня 2020 22:09
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:24
Прохання пояснити яким саме образом переможець повинен надавати документи (в електронному форматі шляхом дозавантаження в систему чи передавати замовнику в паперовому вигляді ?
Відповідь: Відповідно Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 2 «Строки укладання договору», а саме Учасник в статусі переможця торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику у паперовому вигляді кошториси та розрахунки договорної ціни, які відповідатимуть загальним вимогам до розрахунку вартості робіт зазначених в цій тендерній документації
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 5 135 842,46
UAH з ПДВ
5 135 842,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 5 341 718,63
UAH з ПДВ
5 341 718,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 13:44
Електронний підпис
28 квітня 2020 13:43
Ліцензія.pdf
28 квітня 2020 13:43
Копія паспорта.pdf
28 квітня 2020 13:43
Кошторисні розрахунки.pdf
28 квітня 2020 13:43
Цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2020 13:43
Виписка статистика.pdf
28 квітня 2020 13:43
Протокол засновника.pdf
28 квітня 2020 13:43
Довідка ДПС.pdf
28 квітня 2020 13:43
Довідка МВС.pdf
28 квітня 2020 13:43
Довітка ст.17.pdf
17 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:37
18.Витяг з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 16:37
17.Копія паспорту.pdf
17 квітня 2020 16:37
16.Копія Статуту.pdf
17 квітня 2020 16:37
15.Копія витягу ПДВ.pdf
17 квітня 2020 16:37
9.Копія ліцензії.pdf
17 квітня 2020 16:37
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 15:04
Брусилів.zip
17 квітня 2020 15:04
3.1 Договір 38 від 04.12.2019.pdf
17 квітня 2020 15:04
39. Документи АБЗ.pdf
17 квітня 2020 15:04
18. Статут.pdf
17 квітня 2020 15:04
довідка про досвід.pdf
17 квітня 2020 15:04
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Переможець 5 135 842,46
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
5 135 842,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:17
Додаткова угода 1 до Договору _13-20.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 15:56
Забезпечення виконання договору укладений
14 травня 2020 15:54
Договір укладений
14 травня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Договору № 13-20 від 14.05.2020 Викласти п.3.1 Договору та Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 869 958,33
UAH (в тому числі ПДВ 811 659,72 UAH)