Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 10, на вул Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Очікувана вартість
2 073 000,00 UAH
UA-2020-03-24-001308-a ● 33b02ea2ce544310af4e8d6381aa55bf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2020 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 2 073 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 365,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 10, на вул Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 10, на вул Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, Київська область, Київ, Вакуленчука, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 15:59 |
4 -Специфікація шк 10_Прачечна.xlsx | |
24 березня 2020 15:59 |
3- Специфікація_ шк10 (1).xlsx | |
24 березня 2020 15:59 |
2 -Специфікація_ шк-10 (1).xlsx | |
24 березня 2020 15:59 |
1 -Специфікація_ шк-10 (2).xlsx | |
24 березня 2020 15:59 |
Додаток № 6.doc | |
24 березня 2020 15:59 |
Додаток № 5.doc | |
24 березня 2020 15:59 |
Додаток № 4.doc | |
24 березня 2020 15:59 |
Додаток № 3.doc | |
24 березня 2020 15:59 |
Додаток № 2.doc | |
24 березня 2020 15:59 |
Додаток № 1.doc | |
24 березня 2020 15:59 |
ТД_ кап.ремонт (заміна вікон) Інтернат 10.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-24-001308-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Електромережбуд-7", Код ЄДРПОУ:33415613
Дата подання: 08 травня 2020 11:24
Вимога щодо скасування рішення відповідно до протоколу № 741 від 27.04.2020 р.
24 квітня 2020 року Замовник у встановленому порядку оголосив через електронну систему закупівель рішення щодо предмету закупівлі в рамках процедури відкритих торгів
ID 33b02ea2ce544310af4e8d6381aa55bf,
ідентифікатор UA-2020-03-24-001308-a
Публічне посилання на закупівлю: ttps://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-03-24-001308-a
Аукціон відбувся 10.04.2020 15:43.
Відповідно до інформації, розміщеної на платформі zakupki.prom.ua, згідно протоколу № 741 від 27.04.2020 р., членами тендерного комітету було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником-переможцем ТОВ "НАЛДІС" (код ЄДРПОУ 30862427; 02094, м.Київ, Дніпровський район, БУЛЬВАР ВЕРХОВНОЇ РАДИ, буд. 24, кв. 58).
Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” метою здійснення тендерної закупівля є запезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Принципи, за якими повинні здійснюватися публічні закупівлі, включають в себе недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, добросовісну конкуренцію серед них, максимальну економію, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ознайомившись з даним протоколом № 741 від 27.04.2020 року, ТОВ “Електромережбуд-7” вважає рішення таким, що суперечить принципам проведення публічних закупівель. Так, учасником-переможцем (ТОВ "НАЛДІС") було допущено ряд порушень у наданих документах, які були проігноровані Замовником, а саме:
Документи для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, розділ. 3, п. 3.1.“Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору” - надано копію завірену з порушеннями у встановленому законодавством порядку. Також надано копії аналогічних договорів не в повному обсязі, а саме: п.13. додатки до договору, п. 13.1, які є невід'ємними частинами Договору - документи відсутні.
Учасником ТОВ “НАЛДІС” було надано розрахункові кошторисні документи , які не відповідають вимогам Додатку №3 до тендерної документації (Локальний кошторис - відсутня печатка кошторисника; Договірна ціна - відсутня печатка ТОВ “Налдіс” та підпис і печатка кошторисника; Підсумкова відомість ресурсів - відсутня печатка кошторисника; Дефектний акт - відсутні печатки підприємства і кошторисника).
Головний інженер на підприємстві відсутній, а його наявність, згідно вимогам тендерної документації обов'язкова.
Документи,що підтверджують трудовий стаж головного інженера та виконроба не надано.
Надана Довідка ДФС про відсутність заборгованості не дійсна (строк дії до 01.03.20).
Довідки НАЗК на фіз особу Нероєва О.В. і сформована 16.03.2020р. На момент подачі пропозиції не дійсна (більше місяця).
Довідки НАЗК на підприємство сформована 12.03.2020р. На момент подачі пропозиції не дійсна (більше місяця).
Довідка про банкрутство сформована 12.03.2020р. На момент подачі пропозиції не дійсна (більше місяця).
З огляду на вищевказане, на підставі положень та вимог чинного Закону України “Про публічні закупівлі”,
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення згідно Протоколу № 741 від 27.07.2020 р.
3. Прийняти нове рішення та відмінити процедуру закупівлі - "Капітальний ремонт (заміна вікон) у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 10, на вул Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)"
Розгорнути
Згорнути
ID 33b02ea2ce544310af4e8d6381aa55bf,
ідентифікатор UA-2020-03-24-001308-a
Публічне посилання на закупівлю: ttps://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-03-24-001308-a
Аукціон відбувся 10.04.2020 15:43.
Відповідно до інформації, розміщеної на платформі zakupki.prom.ua, згідно протоколу № 741 від 27.04.2020 р., членами тендерного комітету було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником-переможцем ТОВ "НАЛДІС" (код ЄДРПОУ 30862427; 02094, м.Київ, Дніпровський район, БУЛЬВАР ВЕРХОВНОЇ РАДИ, буд. 24, кв. 58).
Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” метою здійснення тендерної закупівля є запезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Принципи, за якими повинні здійснюватися публічні закупівлі, включають в себе недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, добросовісну конкуренцію серед них, максимальну економію, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ознайомившись з даним протоколом № 741 від 27.04.2020 року, ТОВ “Електромережбуд-7” вважає рішення таким, що суперечить принципам проведення публічних закупівель. Так, учасником-переможцем (ТОВ "НАЛДІС") було допущено ряд порушень у наданих документах, які були проігноровані Замовником, а саме:
Документи для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, розділ. 3, п. 3.1.“Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору” - надано копію завірену з порушеннями у встановленому законодавством порядку. Також надано копії аналогічних договорів не в повному обсязі, а саме: п.13. додатки до договору, п. 13.1, які є невід'ємними частинами Договору - документи відсутні.
Учасником ТОВ “НАЛДІС” було надано розрахункові кошторисні документи , які не відповідають вимогам Додатку №3 до тендерної документації (Локальний кошторис - відсутня печатка кошторисника; Договірна ціна - відсутня печатка ТОВ “Налдіс” та підпис і печатка кошторисника; Підсумкова відомість ресурсів - відсутня печатка кошторисника; Дефектний акт - відсутні печатки підприємства і кошторисника).
Головний інженер на підприємстві відсутній, а його наявність, згідно вимогам тендерної документації обов'язкова.
Документи,що підтверджують трудовий стаж головного інженера та виконроба не надано.
Надана Довідка ДФС про відсутність заборгованості не дійсна (строк дії до 01.03.20).
Довідки НАЗК на фіз особу Нероєва О.В. і сформована 16.03.2020р. На момент подачі пропозиції не дійсна (більше місяця).
Довідки НАЗК на підприємство сформована 12.03.2020р. На момент подачі пропозиції не дійсна (більше місяця).
Довідка про банкрутство сформована 12.03.2020р. На момент подачі пропозиції не дійсна (більше місяця).
З огляду на вищевказане, на підставі положень та вимог чинного Закону України “Про публічні закупівлі”,
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення згідно Протоколу № 741 від 27.07.2020 р.
3. Прийняти нове рішення та відмінити процедуру закупівлі - "Капітальний ремонт (заміна вікон) у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 10, на вул Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)"
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2020 11:14
Учасником надано підписану та завірену інженером-проектувальником кошторисну документацію у складі оновленої тендерної пропозиції, документи щодо підтвердження трудового стажу виконроба учасником надано. Крім того замовником не вимагалось взагалі надання довідок ДФС, НАЗК на підприємство, НАЗК на фізичку особу та довідка про банкрутство. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Електромережбуд-7" |
1 950 712,02
UAH з ПДВ
|
1 950 712,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАЛДІС" |
2 059 512,00
UAH з ПДВ
|
2 059 512,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛЬТ ІНЖИНІРИНГ» |
2 072 940,00
UAH з ПДВ
|
2 072 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Електромережбуд-7" #33415613 |
Відхилено |
1 950 712,02
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 21:16
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАЛДІС" #30862427 |
Переможець |
2 059 512,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2020 13:44
|
Додаткова угода№ 2 до договору №474.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2020 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2020 11:33
|
Додаток до договору № 474.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 11:32
|
Додаткова угода до договору № 474.pdf | зміни до договору |
14 травня 2020 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 16:40
|
Договір № 474.pdf | укладений |
13 травня 2020 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункт 3.1. Договору від 13.05.2020 року № 474 Капітальний ремонт (заміна вікон) у спеціальній школі І-ІІ ступенів № 10 за адресою: вул. Вакуленка, 1, Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021: 2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»), а саме: договірна ціна додаткової угоди № 1 після експертного висновку складає: 2029226,40 грн. (два мільйони двадцять дев’ять тисяч двісті двадцять шість грн., 40 коп.), в т. ч. ПДВ – 338204,40 грн. - договірна ціна – Додаток № 1; - календарний план виконання робіт та графік фінансування – Додаток № 2; - зведений кошторисний розрахунок – Додаток № 3; - локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів – Додаток № 4; - дефектний акт – Додаток № 5 викласти в новій редакції, що додається». Решта пунктів і розділів основного Договору від 13.05.20р. № 474 лишаються незмінними. Кожна із сторін підтверджує по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 474 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Пункт 3.1 договору № 474 від 13.05.2020 викласти в наступній редакції: "Ціна цього договору на момент підписання визначається позитивним експертним висновком та становить : 2026010,40 грн.( два мільйона двадцять шість тисяч десять гривень 40 коп.) в т.ч. ПДВ 337668,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 474 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |