Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка малярна та рулетка
Очікувана вартість
605,00 UAH
UA-2020-03-24-001208-c c10146e020644238a89551e745b5cbf6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солодка Юлія Володимирівна

+380958069724 bugsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40326412
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2
Контактна особа: Солодка Юлія Володимирівна
+380958069724
bugsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Рулетка 5 м магніт
Стрічка малярна 38мм*40м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Рулетка 5 м магніт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт.
Стрічка малярна 38мм*40м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар проводиться Покупцем після поставки товару за адресою Замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткових накладних обома сторонами. У разі недостатності коштів на реєстраційних рахунках Покупця, оплата за товар повинна бути здійснена впродовж 10 (десяти) банківських днів після отримання Покупцем на реєстраційні рахунки відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кунченко Євген Володимирович
#3305907073
Переможець 605,00
UAH
24 березня 2020 16:13

Документи

24 березня 2020 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 16:20
Договір 76 від 24.03.20.PDF укладений
24 березня 2020 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 605,00
UAH