Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт вхідної групи, ІІ- го поверху (друга половина) та ІІІ –го поверху (ІІІ-х поверхової будівлі) амбулаторії ЗПСМ №5 КНП КМР «Центр ПМСД №3» за адресою: просп. Аношкіна 7В» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
15 555 764,44 UAH
UA-2020-03-24-001150-c dbeec1cf9db64c319219a382230cadfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федулова Наталія Ростиславівна

+380674613008 ekonom0206@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3"
Код ЄДРПОУ: 37906491
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м Кам'янське, пр.Свободи, 20-А
Контактна особа: Федулова Наталія Ростиславівна
+380674613008
ekonom0206@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 12:32
Очікувана вартість: 15 555 764,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 778,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт вхідної групи, ІІ- го поверху (друга половина) та ІІІ –го поверху (ІІІ-х поверхової будівлі) амбулаторії ЗПСМ №5 КНП КМР «Центр ПМСД №3» за адресою: просп. Аношкіна 7В» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, пр. Свободи,20-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт IV. Порядок здійснення оплати 4.1. Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт. 4.2.Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі рахунку та акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3, форма оплати безготівкова. У випадку відмови Замовника прийняти виконані робити, Сторонами складається акт із переліком претензій Замовника. 4.3.Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. 4.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:49
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС 15 422 236,80
UAH з ПДВ
15 422 236,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МТС-БЕТОН" 15 555 763,00
UAH з ПДВ
15 555 763,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:41
Документи переможця
17 квітня 2020 20:40
Документи переможця
17 квітня 2020 20:40
Документи переможця
17 квітня 2020 20:40
Документи переможця
09 квітня 2020 11:24
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:22
Мунько О.Л. ІПН.pdf
09 квітня 2020 11:22
ГАРАНТІЯ.rar
09 квітня 2020 11:22
banking_licence_ПУМБ.pdf
09 квітня 2020 11:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 квітня 2020 11:22
ЗАГАЛЬНІ.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 17:28
Електронний підпис
08 квітня 2020 17:26
Статус.PDF
08 квітня 2020 17:26
Паспорт физ.лицо.PDF
08 квітня 2020 17:26
Довідка ст 17.pdf
08 квітня 2020 17:26
Довідка п8 ч1 ст 17.pdf
08 квітня 2020 17:26
Довідка п3 ч 1 ст17.pdf
08 квітня 2020 17:26
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
08 квітня 2020 17:26
Витяг.PDF
08 квітня 2020 17:26
Витяг з ЄДР.PDF
08 квітня 2020 17:26
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС

ТОВ "МТС-БЕТОН"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС
#42505120
15 422 236,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 20:25
Додаткова угода 6 до Договору 108 від 29.04.2020.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 20:24
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 20:12
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 14:59
Додаткова угода 5 до Договору 108 від 29.04.2020.PDF зміни до договору
28 травня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 10:43
Додаткова угода 4 до Договору 108 від 29.04.20.PDF зміни до договору
27 травня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 14:58
Додаткова угода 3 до Договору 108 від 29.04.20.PDF зміни до договору
21 травня 2021 14:52
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 14:48
Додаткова угода 2 до Договору 108 від 29.04.20.PDF зміни до договору
21 травня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 18:04
ДОДАТКОВА УГОДА 1.PDF зміни до договору
12 травня 2020 18:01
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 11:18
Додатки до контракту укладений
29 квітня 2020 11:14
Додатки до контракту укладений
29 квітня 2020 11:14
Додатки до контракту укладений
29 квітня 2020 11:14
Додатки до контракту укладений
29 квітня 2020 11:14
Додатки до контракту укладений
29 квітня 2020 11:14
Додатки до контракту укладений
29 квітня 2020 11:14
Додатки до контракту укладений
29 квітня 2020 11:14
Додатки до контракту укладений
29 квітня 2020 11:14
підписаний контракт укладений
29 квітня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 108
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML