Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні та маркетингові послуги
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-03-24-001067-a a5f8db05092b4cc0855ce6f9ae7b7b6b
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федченко Олександр Володимирович

380442342698 sasha@kreschatic.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації"
Код ЄДРПОУ: 16469058
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Контактна особа: Федченко Олександр Володимирович
380442342698
sasha@kreschatic.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 13:08
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення інформаційно-комунікаційної кампанії щодо здоров'я киян
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, м. Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата після надання послуг та підписання актів наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:22
ТД_Здоровя_киян_.pdf
24 березня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:22
ТД_Здоровя_киян_.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Персонал
Дата подання: 27 березня 2020 13:24
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:20
Доброго дня! 1. Додаток 3 ТД, пункт 5 "Необхідні ресурси для здійснення комунікації: Виконавець повинен запропонувати орієнтовний кошторис витрат та перелік необхідних ресурсів для забезпечення проведення кампанії. Врахувати роботу дизайнера, копірайтера, СММ менеджера, ПР-менеджера та менеджера проекту на період ведення Кампанії. ПИТННЯ: Чи можна/необхідно вносити графу "Оплата залученого персоналу" або "Вингорода Виконавця" до таблици п.8 Форми тендерної пропозиції? 2. У зв'язку з карантином можна надавати інформацаю про прцавників, які братимуть учсть у проекті без "документів, що підтверджують їх кваліфікацію" (п.2.2 Додатку 2 ТД)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. До Форми тендерної пропозиції Учасник може вносити перелік послуг, які будуть надані в процесі проведення кампанії відповідно до технічних вимог Замовника. Послуги з «Оплати залученого персоналу» або Винагорода виконавця» технічним завданням не передбачено. Вимога врахувати роботу дизайнера, копірайтера, СММ менеджера, ПР-менеджера та менеджера проекту на період ведення Кампанії означає, що в учасника повинні бути в штаті кваліфіковані профільні працівники, які будуть залучені до проведення інформкампанії.
2. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати всі документи, які передбачені тендерною документацією. Не надання документів будеозначати невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Завдання
Дата подання: 27 березня 2020 13:51
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:21
Доброго дня! ПИТАННЯ: Додаток 3, п. 4.2. Для виконання цього завдання буде достатньо надати Замовникові ОДИН ролик?
Відповідь: В ході проведення інформаційно-комунікаційної кампанії Учасник повинен запропонувати для кожної теми щонайменше три варіанти креативної концепції, що буде втілюватися під час кампанії у різних формах та продуктах. Крім цього, учасник повинен надати План-графік проведення інформаційно-комунікаційної кампанії, після чого цей план затверджується Замовником. Відповідно Учасник має просувати ту кількість відеороликів, яку він запропонує та яка йому буде потрібна для проведення інформаційної кампанії в повній мірі.
термін кампанії
Дата подання: 27 березня 2020 14:54
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:19
На початку додатку вказаний термін надання послуг "Строки надання послуг: з момента укладання договору-до 30 вересня 2020 року". ВИходячи з цього питання - скільки фактично має тривати рекламна кампанія (просування) інформаційних роликів у мережі Інтернет? Чи має рекламна кампанія чіткі часові рамки - конкретну дату старту і дату завершення чи вона орієнтована лише на кількісні показники, як то охоплення чи перегляди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рекламна кампанія триватиме до кінця року, але готовий продукт повинен бути наданий до 30 вересня 2020 року.
соціальні мережі
Дата подання: 27 березня 2020 14:56
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:19
У вступі сказано "...розміщення інформаційно-просвітницьких матеріалів у соціальній мережі Facebook, YouTube", а в п. 4.3 - "... розміщення/просування виготовлених тематичних інформаційних матеріалів в YouTube та у соціальних мережах Facebook, Telegram, Instagram.." Уточніть, будь ласка, в яких саме соціальних мережах необхідно проводити кампанію - у 2-х ( Facebook, YouTube) чи в 4-х ( Facebook, YouTube, Telegram, Instagram)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розміщення/просування виготовлених тематичних інформаційних матеріалів потрібно провести в 4-х соціальних мережах ( Facebook, YouTube, Telegram, Instagram).
соціальні мережі
Дата подання: 27 березня 2020 14:57
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:18
3. Усі інформаційно-просвітницькі матеріали, що необхідно буде просувати у соціальних мережах, будуть розміщуватися в Інтернет на соціальних сторінках КП «Центр публічної комунікації та інформації»? Такі сторінки вже є чи їх необхідно буде створити?
Відповідь: Так, сторінки у соціальних мережах вже створені
просування роликів
Дата подання: 27 березня 2020 14:58
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:18
4. Скільки загалом відеороликів необхідно буде просувати у соціальних мережах?
Відповідь: В ході проведення інформаційно-комунікаційної кампанії Учасник повинен запропонувати для кожної теми щонайменше три варіанти креативної концепції, що буде втілюватися під час кампанії у різних формах та продуктах. Крім цього, учасник повинен надати План-графік проведення інформаційно-комунікаційної кампанії, після чого цей план затверджується Замовником. Відповідно Учасник має просувати ту кількість відеороликів, яку він запропонує та яка йому буде потрібна для проведення інформаційної кампанії в повній мірі.
охоплення
Дата подання: 27 березня 2020 14:59
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:18
5. Відповідно п. 4.3. показник охоплення (reach) 1 (одного) відеоролика має складати не менше 1 млн. унікальних користувачів - мається на увазі сумарне охоплення у всіх соціальних мережах (наприклад, охоплення одного й того
Відповідь: Так, сумарне охоплення у всіх соціальних мережах
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-001067-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПІАР-АГЕНТСТВО "РАДНИК", Код ЄДРПОУ:34298634
Дата подання: 14 квітня 2020 16:00
Невиконання Учасником п.5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону" роздіду III Тендерної Документації
В п.5 роздіду III Тендерної Документації зазнаається, що Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії (згідно з Додатком 2) до цієї тендерної документації:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох протягом останніх двох років);".
Учасник ТОВ "МПОСТ" надав копію ОДНОГО договору до якого додав додаток (1) до договору та копію акту виконаних робіт (1).
На нашу думку це є порушенням умов тендеру. Просимо ще раз розглянути вдповідність тендерної документації цього Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовнком.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МПОСТ" 490 800,00
UAH з ПДВ
485 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІАР-АГЕНТСТВО "РАДНИК" 496 594,00
UAH з ПДВ
486 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС МЕДІА" 500 000,00
UAH з ПДВ
488 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 16:25
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:24
Лист згода.pdf
08 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:11
довідка довкілля.pdf
08 квітня 2020 16:11
Гарантія 6.20-GT.pdf
08 квітня 2020 16:11
Додаток 5.pdf
08 квітня 2020 16:11
Додаток 3.pdf
08 квітня 2020 16:11
Довідка мат тех база.pdf
08 квітня 2020 16:11
Штатний розклад.pdf
08 квітня 2020 16:11
ВИТЯГ 10.02.2020.pdf
08 квітня 2020 16:11
Акт.pdf
08 квітня 2020 16:11
Statut_Mpost.pdf
08 квітня 2020 16:11
Dogovor.pdf
08 квітня 2020 16:11
Dodatok1_dogovor.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:40
BG-6911.pdf
08 квітня 2020 16:40
Лист Банк.pdf
08 квітня 2020 16:29
РЕЗЮМЕ.pdf
08 квітня 2020 16:29
Лист_згода.pdf
08 квітня 2020 16:29
9. Копія_свідоцтва ПДВ.pdf
08 квітня 2020 16:29
8. СТАТУТ.pdf
08 квітня 2020 16:29
7. Лист_підтв._Договір.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 13:14
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:12
Дод 3 3.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 3 1.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 3 5.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 3 7.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 3 8.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 3 6.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 3 2.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 3 4.jpg
06 квітня 2020 13:12
Додаток 4.jpg
06 квітня 2020 13:12
Додаток 4 2.jpg
06 квітня 2020 13:12
Додаток 4 1.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 5 4.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 5 3.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 5 1.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 5 2.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 5 6.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дод 5 5.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Енжой 1.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дог енжой 2.jpg
06 квітня 2020 13:12
Додаток 1.jpg
06 квітня 2020 13:12
Дог енжой 3.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Аптекарь 6.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Аптекарь 4.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Аптекарь 3.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Аптекрь 7.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Аптекарь 2.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Аптекарь.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Аптекарь 1.jpg
06 квітня 2020 13:12
Договор Аптекарь 5.jpg
06 квітня 2020 13:12
Додаток Аптекарь.jpg
06 квітня 2020 13:12
ДОВІДКА.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МПОСТ"

ТОВ "ПІАР-АГЕНТСТВО "РАДНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС МЕДІА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МПОСТ"
#43360215
Переможець 485 800,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МПОСТ"
#43360215
485 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 квітня 2020 10:38
Коментар щодо відміни: на підставі частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме через помилку допущену у кваліфікаційних вимогах тендерної документації.
Документи:
27 квітня 2020 10:38
Протокол_42.pdf