Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рекламні та маркетингові послуги
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-03-24-001067-a ● a5f8db05092b4cc0855ce6f9ae7b7b6b
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації" |
Код ЄДРПОУ: | 16469058 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г |
Контактна особа: |
Федченко Олександр Володимирович 380442342698 sasha@kreschatic.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2020 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення інформаційно-комунікаційної кампанії щодо здоров'я киян
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, м. Київ, м. Київ, Богдана Хмельницького, 26-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата після надання послуг та підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 15:22 |
ТД_Здоровя_киян_.pdf |
24 березня 2020 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2020 15:22 |
ТД_Здоровя_киян_.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Персонал
Дата подання: 27 березня 2020 13:24
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:20
Доброго дня!
1. Додаток 3 ТД, пункт 5 "Необхідні ресурси для здійснення комунікації: Виконавець повинен запропонувати орієнтовний кошторис витрат та перелік необхідних ресурсів для забезпечення проведення кампанії. Врахувати роботу дизайнера, копірайтера, СММ менеджера, ПР-менеджера та менеджера проекту на період ведення Кампанії.
ПИТННЯ: Чи можна/необхідно вносити графу "Оплата залученого персоналу" або "Вингорода Виконавця" до таблици п.8 Форми тендерної пропозиції?
2. У зв'язку з карантином можна надавати інформацаю про прцавників, які братимуть учсть у проекті без "документів, що підтверджують їх кваліфікацію" (п.2.2 Додатку 2 ТД)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. До Форми тендерної пропозиції Учасник може вносити перелік послуг, які будуть надані в процесі проведення кампанії відповідно до технічних вимог Замовника. Послуги з «Оплати залученого персоналу» або Винагорода виконавця» технічним завданням не передбачено. Вимога врахувати роботу дизайнера, копірайтера, СММ менеджера, ПР-менеджера та менеджера проекту на період ведення Кампанії означає, що в учасника повинні бути в штаті кваліфіковані профільні працівники, які будуть залучені до проведення інформкампанії.
2. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати всі документи, які передбачені тендерною документацією. Не надання документів будеозначати невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
2. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати всі документи, які передбачені тендерною документацією. Не надання документів будеозначати невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Завдання
Дата подання: 27 березня 2020 13:51
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:21
Доброго дня!
ПИТАННЯ: Додаток 3, п. 4.2. Для виконання цього завдання буде достатньо надати Замовникові ОДИН ролик?
Відповідь: В ході проведення інформаційно-комунікаційної кампанії Учасник повинен запропонувати для кожної теми щонайменше три варіанти креативної концепції, що буде втілюватися під час кампанії у різних формах та продуктах. Крім цього, учасник повинен надати План-графік проведення інформаційно-комунікаційної кампанії, після чого цей план затверджується Замовником. Відповідно Учасник має просувати ту кількість відеороликів, яку він запропонує та яка йому буде потрібна для проведення інформаційної кампанії в повній мірі.
термін кампанії
Дата подання: 27 березня 2020 14:54
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:19
На початку додатку вказаний термін надання послуг "Строки надання
послуг: з момента укладання договору-до 30 вересня 2020 року".
ВИходячи з цього питання - скільки фактично має тривати рекламна
кампанія (просування) інформаційних роликів у мережі Інтернет? Чи має
рекламна кампанія чіткі часові рамки - конкретну дату старту і дату
завершення чи вона орієнтована лише на кількісні показники, як то
охоплення чи перегляди?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рекламна кампанія триватиме до кінця року, але готовий продукт повинен бути наданий до 30 вересня 2020 року.
соціальні мережі
Дата подання: 27 березня 2020 14:56
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:19
У вступі сказано "...розміщення інформаційно-просвітницьких матеріалів у
соціальній мережі Facebook, YouTube", а в п. 4.3 - "... розміщення/просування
виготовлених тематичних інформаційних матеріалів в YouTube та у
соціальних мережах Facebook, Telegram, Instagram.." Уточніть, будь ласка, в
яких саме соціальних мережах необхідно проводити кампанію - у 2-х (
Facebook, YouTube) чи в 4-х ( Facebook, YouTube, Telegram, Instagram)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розміщення/просування виготовлених тематичних інформаційних матеріалів потрібно провести в 4-х соціальних мережах ( Facebook, YouTube, Telegram, Instagram).
соціальні мережі
Дата подання: 27 березня 2020 14:57
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:18
3. Усі інформаційно-просвітницькі матеріали, що необхідно буде просувати у
соціальних мережах, будуть розміщуватися в Інтернет на соціальних
сторінках КП «Центр публічної комунікації та інформації»? Такі сторінки
вже є чи їх необхідно буде створити?
Відповідь: Так, сторінки у соціальних мережах вже створені
просування роликів
Дата подання: 27 березня 2020 14:58
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:18
4. Скільки загалом відеороликів необхідно буде просувати у соціальних
мережах?
Відповідь: В ході проведення інформаційно-комунікаційної кампанії Учасник повинен запропонувати для кожної теми щонайменше три варіанти креативної концепції, що буде втілюватися під час кампанії у різних формах та продуктах. Крім цього, учасник повинен надати План-графік проведення інформаційно-комунікаційної кампанії, після чого цей план затверджується Замовником. Відповідно Учасник має просувати ту кількість відеороликів, яку він запропонує та яка йому буде потрібна для проведення інформаційної кампанії в повній мірі.
охоплення
Дата подання: 27 березня 2020 14:59
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:18
5. Відповідно п. 4.3. показник охоплення (reach) 1 (одного) відеоролика має
складати не менше 1 млн. унікальних користувачів - мається на увазі сумарне
охоплення у всіх соціальних мережах (наприклад, охоплення одного й того
Відповідь: Так, сумарне охоплення у всіх соціальних мережах
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-24-001067-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПІАР-АГЕНТСТВО "РАДНИК", Код ЄДРПОУ:34298634
Дата подання: 14 квітня 2020 16:00
Невиконання Учасником п.5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені статтею 17 Закону" роздіду III Тендерної Документації
В п.5 роздіду III Тендерної Документації зазнаається, що Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії (згідно з Додатком 2) до цієї тендерної документації:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох протягом останніх двох років);".
Учасник ТОВ "МПОСТ" надав копію ОДНОГО договору до якого додав додаток (1) до договору та копію акту виконаних робіт (1).
На нашу думку це є порушенням умов тендеру. Просимо ще раз розглянути вдповідність тендерної документації цього Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовнком.
Розгорнути
Згорнути
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох протягом останніх двох років);".
Учасник ТОВ "МПОСТ" надав копію ОДНОГО договору до якого додав додаток (1) до договору та копію акту виконаних робіт (1).
На нашу думку це є порушенням умов тендеру. Просимо ще раз розглянути вдповідність тендерної документації цього Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовнком.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МПОСТ" |
490 800,00
UAH з ПДВ
|
485 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІАР-АГЕНТСТВО "РАДНИК" |
496 594,00
UAH з ПДВ
|
486 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС МЕДІА" |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
488 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МПОСТ" #43360215 |
Переможець |
485 800,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 13:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 квітня 2020 10:38 |
Коментар щодо відміни: | на підставі частини 2 пункту 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме через помилку допущену у кваліфікаційних вимогах тендерної документації. |
Документи:
27 квітня 2020 10:38
|
Протокол_42.pdf |