Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція існуючої будівлі гуртожитку під дитячий садок на 40 місць в с. Першопокровка Нижносірогозького району Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
16 185 830,00 UAH
UA-2020-03-24-000931-a e77494ee7ce14593bba70c9c1f4d18c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гужва Олена Анатоліївна

+380552263001 ojku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Гужва Олена Анатоліївна
+380552263001
ojku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 23:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 23:30
Початок аукціону: 09 квітня 2020 13:08
Очікувана вартість: 16 185 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція існуючої будівлі гуртожитку під дитячий садок на 40 місць в с. Першопокровка Нижносірогозького району Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74712, Україна, Херсонська область, с.Першопокровка Нижносірогозького району, вулиця Бугаєнка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 09:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
01 квітня 2020 09:21
Тендерна_документація_Першопокровка нова 2.doc
27 березня 2020 13:53
Кошторис Новий.rar
01 квітня 2020 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 09:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
27 березня 2020 13:53
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 квітня 2020 09:21
Тендерна_документація_Першопокровка нова 2.doc
27 березня 2020 13:53
Тендерна_документація_Першопокровка нова редакція.doc
24 березня 2020 14:58
Тендерна_документація_Першопокровка.doc
27 березня 2020 13:53
Кошторис Новий.rar
24 березня 2020 14:58
Кошторис Першопокрівка.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 29 березня 2020 19:48
Дата відповіді: 01 квітня 2020 09:00
Шановний замовник. Просимо Вас надати роз’яснення з подальшим внесенням змін до тендерної документації тому, як 9 сторінці вашої документації визначено, що вид договірної ціни: тверда (ціна договору не може збільшуватися після підписання договору) проте в пункті 12.4 п.12 проекту договору «…Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених динамічною договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру». Просимо надати чітке роз’яснення чи повинен надати учасник в складі пропозиції ліцензію та дозвіл? В технічному завданню передбачені роботи з пожежної сигналізації. Чи повинен учасник надати ліцензію? Тендерна документація (нова редакція) передбачає, що переможець торгів повинен надати: У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Переможець торгів повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника наступні документи: Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Проте ваша документація не містить вимоги щодо надання розрахунків які передбачені ДСТУ до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. НАГОЛОШУЄМО та ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. У свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження. Аналогічного висновку доходить постійно діюча колегія з рога ляду скарг в сфері публічних закупівель у багатьох своїх рішенням (наприклад Позиція Колегії АМКУ (рішення № 8435-р/пк-пз від 30.11.2017)) Ваші дії в цій частині є корупційними оскільки після визначення ви вимагаєте документи, які повинні бути надані до кінцевого строку подання та перевіряються на відповідність вашим технічним вимогам. Тому, ви спотворити результат торгів та узгодити Ваші дії з переможцем шляхом коригування цін!!!!!!!! Ваші дії є заангажованими. Та можуть свідчити про лобіювання інтересів підприємств який постійно перемагають у ваших «відкритих» торгах. Вимагаємо вилучити дану вимогу на встановити чіткий перелік розрахунків та способу їх надання, зокрема до кінцевого строку подання. У разі ігнорування будемо змушені звертатися до правоохоронних органів, громадських організацій, контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику!
1. Щодо п. 12.4 Проекту договору «…Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених динамічною договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру», будуть внесені зміни у Проект договору.
2. Закон України «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури» встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. В технічному завданні передбачені роботи з пожежної сигналізації, які складають менше ніж 20 відсотків від вартості закупівлі робіт.
3. Згідно п.п.8 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати Гарантійний лист з гарантією виконати всі обсяги та види робіт згідно вимог Тендерної документації наведених у окремому файлі – кошторис, за ціною аукціону та у відповідності до умов проекту договору Тендерної документації. Переможець торгів повинен надати: у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника наступні документи:
Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник-переможець повинен оприлюднити через електронну систему погоджену Замовником договірну ціну та розрахунки до неї і документи передбачені Додатком 4 до тендерної документаціїї в сканованому електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Також повідомляємо, що статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена. Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Відповідно до частини 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідатиме вартості за результатами проведеного аукціону. Тому, враховуючи наведене вище, роз’яснення Мінекономрозвитку від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 «Щодо здійснення закупівлі робіт» (міститься у відкритому доступі) та п. 6.2.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції Переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка ПОГОДЖУЄТЬСЯ Замовником після аукціону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000002 ● 4756c113134b4f24bc8b0fd59020e886
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.07.2020 № 125

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-03-24-000931-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція існуючої будівлі гуртожитку під дитячий садок на 40 місць в с. Першопокровка Нижносірогозького району Херсонської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-24-000931-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 22 липня 2020 року. У констатуючій частині Висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зазначено що: 1. «На порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону, Замовником не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», строк розгляду якої перевищив п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. Засідання тендерного комітету Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» проводилося 22 квітня 2020 року. Відповідно до пункту 7) частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, в тому числі і протокол розгляду тендерних пропозицій – протягом одного дня з дня його затвердження. Однак секретарем тендерного комітету Департаменту – Бондарем Денисом Олеговичем, як відповідальною особою, при письмовому оформленні протоколу засідання тендерного комітету була допущена описка та неправильно вказано дату протоколу – замість дати засідання 22 квітня 2020 року була помилково зазначена дата публікації протоколу, тобто 23 квітня 2020 року. Тому замовником не було порушено вимог частини четвертої статті 28 Закону. 2. «За результатом проведеного аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено, що на порушення вимог пункту 7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «Бериславбудсервіс» відсутній розрахунок договірної ціни. Не відхиливши пропозицію ТОВ «Бериславбудсервіс», яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. В пункті 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації описується інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Згідно Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації договірну ціну повинен надати Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, тобто Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних, що і було зроблено ТОВ «Бериславбудсервіс», як переможцем торгів, у п’ятиденний строк з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тому замовником не було порушено вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 3. «На порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовником в дводенний термін не оприлюднено договір в повному обсязі, а саме не оприлюднено додаток №1 до Договору №3 - договірну ціну, яка є невід’ємною його частиною». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, в тому числі і договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. В зазначеній нормі відсутні будь які вказівки щодо мінімального необхідного обсягу опублікованого договору про закупівлю, та про те що опублікування не у повному обсязі тягне за собою порушення даної вимоги. У зв’язку з цим ми не згодні з Вашим розширеним тлумаченням даної норми. Відповідальною особою за публікацію договору був секретар тендерного комітету Бондар Денис Олегович. Крім того Департаментом буде вжито відповідних заходів та 29 липня 2020 року оприлюднено Додаткову угоду № 1 до Договору, тобто договірну ціну, про що вас буде додатково проінформовано. Тому замовником не порушено вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ

2020-07-28 18:40:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 04.08.2020 № 05-08-1329/0/20/317.2.2.
Дата публікації: 05 серпня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Приватна фірма "ТОТЕМ" 13 986 906,00
UAH з ПДВ
13 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 15 700 255,00
UAH з ПДВ
13 700 255,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 15 214 680,20
UAH з ПДВ
15 114 680,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атлант-3000 15 349 840,02
UAH з ПДВ
15 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" 15 228 678,00
UAH з ПДВ
15 228 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" 15 880 806,76
UAH з ПДВ
15 780 806,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС" 15 935 820,00
UAH з ПДВ
15 835 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАДІ 2012 16 185 830,00
UAH з ПДВ
16 085 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 21:16
Електронний підпис
08 квітня 2020 21:14
паспорт.pdf
08 квітня 2020 20:02
Електронний підпис
08 квітня 2020 19:38
Електронний підпис
08 квітня 2020 19:09
Електронний підпис
08 квітня 2020 18:46
реєстр-1.pdf
08 квітня 2020 18:46
КБ-3.pdf
08 квітня 2020 18:46
довідка по фіз.особах.pdf
08 квітня 2020 18:46
Витяг ЄДР.pdf
08 квітня 2020 18:46
кошториси.rar
08 квітня 2020 18:46
стаття 17 ЗУ.pdf
08 квітня 2020 18:46
лист відгук (1) (1).pdf
08 квітня 2020 18:46
аналогічнии_ договір.pdf
08 квітня 2020 18:46
Згода з проектом.pdf
08 квітня 2020 18:46
Працівники таблиця.pdf
08 квітня 2020 18:46
Проект договору.pdf
08 квітня 2020 18:46
Санкціі_.pdf
08 квітня 2020 18:46
Статут.pdf
08 квітня 2020 18:46
Субпідряд.pdf
08 квітня 2020 18:46
Довкілля.pdf
08 квітня 2020 18:46
Лист-згода на обробку.pdf
08 квітня 2020 18:46
наказ.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 17:54
Електронний підпис
08 квітня 2020 17:53
Про працівників.pdf
08 квітня 2020 17:53
Щодо санкцій.pdf
08 квітня 2020 17:53
Про захист довкілля.pdf
08 квітня 2020 17:53
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 17:53
Про виконання робіт.pdf
08 квітня 2020 17:53
статут ТОВ ІБП Гарант.pdf
08 квітня 2020 17:53
Рішення засновника.pdf
08 квітня 2020 17:53
Лист-згода.pdf
08 квітня 2020 17:53
Протокол засновників.pdf
08 квітня 2020 17:53
проект договору.pdf
08 квітня 2020 17:53
Інформація по ст 17.pdf
08 квітня 2020 17:53
Про умови договору.pdf
08 квітня 2020 17:53
Про субпідрядників.pdf
08 квітня 2020 17:53
Загальні відомості.pdf
08 квітня 2020 17:53
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

24 квітня 2020 12:10
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:26
Електронний підпис

Публічні документи

08 квітня 2020 22:17
Електронний підпис
08 квітня 2020 22:15
33. Витяг ПДВ копія.pdf
08 квітня 2020 22:15
22. Довідка бенефіціар.pdf
08 квітня 2020 22:15
31. Довідка суд.pdf
08 квітня 2020 22:15
21. Довідка банкрутство.pdf
08 квітня 2020 22:15
28. Довідка довкілля.pdf
08 квітня 2020 22:15
26. Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2020 22:15
16. Довідка корупція.pdf
08 квітня 2020 22:15
25.Статут завірений.pdf
08 квітня 2020 22:15
14. Довідка (працівники).pdf
08 квітня 2020 22:15
12. Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 22:15
10. Проект договору.pdf
08 квітня 2020 22:15
7. Договірна ціна.rar
08 квітня 2020 22:15
6. Довідка ціна.pdf
08 квітня 2020 22:15
2. паспорт.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 18:53
Електронний підпис
08 квітня 2020 18:49
33. Договірна ціна.pdf
08 квітня 2020 18:49
28. Відгук.pdf
08 квітня 2020 18:49
26. Лист субпідрядника.pdf
08 квітня 2020 18:49
25. Істотні умови.pdf
08 квітня 2020 18:49
24. Лист погодження.pdf
08 квітня 2020 18:49
16. Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2020 18:49
13. Копія паспорта.pdf
08 квітня 2020 18:49
10. Довідки стаття 17.pdf
08 квітня 2020 18:49
9. Проект Договору.pdf
08 квітня 2020 18:49
8. Виписка.pdf
08 квітня 2020 18:49
5. Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2020 18:49
4. Статут.pdf
08 квітня 2020 18:49
3. Загальні відомості.pdf
08 квітня 2020 18:49
2.Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 18:49
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 22:27
Електронний підпис
08 квітня 2020 22:25
Реєстр документів.pdf
08 квітня 2020 22:25
Уставний документ.pdf
08 квітня 2020 22:25
Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 22:25
Лист-відгук.pdf
08 квітня 2020 22:25
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 18:41
Розрахунки.pdf
19 травня 2020 18:39
Кошторис 7-1.pdf
19 травня 2020 18:36
Кошторис 6-2.pdf
19 травня 2020 18:33
Кошторис 6-1.pdf
19 травня 2020 18:30
Кошторис 4-1.pdf
19 травня 2020 18:29
Кошторис 2-1.pdf
19 травня 2020 18:21
Ведомость ресурсов.pdf
19 травня 2020 18:15
Дог ціна.pdf
04 травня 2020 16:18
Довідка МВС.pdf
04 травня 2020 16:18
Довідка налогова.pdf
08 квітня 2020 16:31
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 16:25
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:23
22. Проект договору.pdf
08 квітня 2020 16:23
9. Лист-відгук.pdf
08 квітня 2020 16:23
8. Аналогічний договір.pdf
08 квітня 2020 16:23
5. Копія витягу ПДВ.pdf
08 квітня 2020 16:23
4. Копія статуту.pdf
08 квітня 2020 16:23
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Приватна фірма "ТОТЕМ"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ПП Атлант-3000

ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС"

ТОВ ВАДІ 2012

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Приватна фірма "ТОТЕМ"
#24118628
Відхилено 13 700 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 16:48
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Відхилено 13 700 255,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:42
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#42561447
Відхилено 15 114 680,20
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:18
ПП Атлант-3000
#38164539
Відхилено 15 200 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 11:50
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА"
#42542403
Відхилено 15 228 678,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 11:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА"
#38727791
Відхилено 15 780 806,75
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 13:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС"
#36334600
Переможець 15 835 820,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:57

Документи

15 квітня 2020 16:48
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:46
Протокол

Документи

23 квітня 2020 15:41
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:35
Протокол

Документи

24 квітня 2020 14:18
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:23
Протокол

Документи

27 квітня 2020 11:50
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:23
Протокол

Документи

27 квітня 2020 11:55
Електронний підпис
27 квітня 2020 11:53
Протокол

Документи

28 квітня 2020 13:26
Електронний підпис
28 квітня 2020 13:22
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС"
#36334600
15 835 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 17:40
Додаткова угода-Першопокрівка.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 15:55
Додаток 1.pdf зміни до договору
29 липня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 08:42
Додаток 1 до договору зміни до договору
21 травня 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення зауваження ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Номер договору про закупівлю: 3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість договору без зміни кількості, обсягу та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 335 701,38
UAH (в тому числі ПДВ 2 555 950,23 UAH)