Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Гужва Олена Анатоліївна +380552263001 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2020 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 23:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 23:30 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 16 185 830,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 09:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 09:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx | |
01 квітня 2020 09:21 |
Тендерна_документація_Першопокровка нова 2.doc | |
27 березня 2020 13:53 |
Кошторис Новий.rar |
01 квітня 2020 09:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2020 09:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
|
||||||
01 квітня 2020 09:21 |
Тендерна_документація_Першопокровка нова 2.doc
|
||||||
27 березня 2020 13:53 |
Кошторис Новий.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Щодо п. 12.4 Проекту договору «…Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених динамічною договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру», будуть внесені зміни у Проект договору.
2. Закон України «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури» встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. В технічному завданні передбачені роботи з пожежної сигналізації, які складають менше ніж 20 відсотків від вартості закупівлі робіт.
3. Згідно п.п.8 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати Гарантійний лист з гарантією виконати всі обсяги та види робіт згідно вимог Тендерної документації наведених у окремому файлі – кошторис, за ціною аукціону та у відповідності до умов проекту договору Тендерної документації. Переможець торгів повинен надати: у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника наступні документи:
Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник-переможець повинен оприлюднити через електронну систему погоджену Замовником договірну ціну та розрахунки до неї і документи передбачені Додатком 4 до тендерної документаціїї в сканованому електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Також повідомляємо, що статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена. Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Відповідно до частини 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідатиме вартості за результатами проведеного аукціону. Тому, враховуючи наведене вище, роз’яснення Мінекономрозвитку від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 «Щодо здійснення закупівлі робіт» (міститься у відкритому доступі) та п. 6.2.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції Переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка ПОГОДЖУЄТЬСЯ Замовником після аукціону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000002 ● 4756c113134b4f24bc8b0fd59020e886
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 13:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2020 № 125
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-03-24-000931-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція існуючої будівлі гуртожитку під дитячий садок на 40 місць в с. Першопокровка Нижносірогозького району Херсонської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-24-000931-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 22 липня 2020 року. У констатуючій частині Висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зазначено що: 1. «На порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону, Замовником не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант», строк розгляду якої перевищив п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. Засідання тендерного комітету Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» проводилося 22 квітня 2020 року. Відповідно до пункту 7) частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, в тому числі і протокол розгляду тендерних пропозицій – протягом одного дня з дня його затвердження. Однак секретарем тендерного комітету Департаменту – Бондарем Денисом Олеговичем, як відповідальною особою, при письмовому оформленні протоколу засідання тендерного комітету була допущена описка та неправильно вказано дату протоколу – замість дати засідання 22 квітня 2020 року була помилково зазначена дата публікації протоколу, тобто 23 квітня 2020 року. Тому замовником не було порушено вимог частини четвертої статті 28 Закону. 2. «За результатом проведеного аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено, що на порушення вимог пункту 7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «Бериславбудсервіс» відсутній розрахунок договірної ціни. Не відхиливши пропозицію ТОВ «Бериславбудсервіс», яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. В пункті 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації описується інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Згідно Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації договірну ціну повинен надати Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, тобто Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних, що і було зроблено ТОВ «Бериславбудсервіс», як переможцем торгів, у п’ятиденний строк з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тому замовником не було порушено вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 3. «На порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовником в дводенний термін не оприлюднено договір в повному обсязі, а саме не оприлюднено додаток №1 до Договору №3 - договірну ціну, яка є невід’ємною його частиною». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, в тому числі і договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. В зазначеній нормі відсутні будь які вказівки щодо мінімального необхідного обсягу опублікованого договору про закупівлю, та про те що опублікування не у повному обсязі тягне за собою порушення даної вимоги. У зв’язку з цим ми не згодні з Вашим розширеним тлумаченням даної норми. Відповідальною особою за публікацію договору був секретар тендерного комітету Бондар Денис Олегович. Крім того Департаментом буде вжито відповідних заходів та 29 липня 2020 року оприлюднено Додаткову угоду № 1 до Договору, тобто договірну ціну, про що вас буде додатково проінформовано. Тому замовником не порушено вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
2020-07-28 18:40:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 04.08.2020 № 05-08-1329/0/20/317.2.2. |
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Документи:
29 вересня 2020 17:01
|
Ухвала про відкриття провадження |
05 серпня 2020 18:12
|
Докази направлення позову до суду |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Приватна фірма "ТОТЕМ" |
13 986 906,00
UAH з ПДВ
|
13 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
15 700 255,00
UAH з ПДВ
|
13 700 255,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
15 214 680,20
UAH з ПДВ
|
15 114 680,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Атлант-3000 |
15 349 840,02
UAH з ПДВ
|
15 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" |
15 228 678,00
UAH з ПДВ
|
15 228 678,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" |
15 880 806,76
UAH з ПДВ
|
15 780 806,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС" |
15 935 820,00
UAH з ПДВ
|
15 835 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВАДІ 2012 |
16 185 830,00
UAH з ПДВ
|
16 085 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Приватна фірма "ТОТЕМ" #24118628 |
Відхилено |
13 700 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 16:48
|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" #41485685 |
Відхилено |
13 700 255,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 15:42
|
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42561447 |
Відхилено |
15 114 680,20
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 14:18
|
ПП Атлант-3000 #38164539 |
Відхилено |
15 200 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 11:50
|
ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" #42542403 |
Відхилено |
15 228 678,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 11:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" #38727791 |
Відхилено |
15 780 806,75
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 13:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРИСЛАВБУДСЕРВІС" #36334600 |
Переможець |
15 835 820,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 17:40
|
Додаткова угода-Першопокрівка.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 15:55
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 08:42
|
Додаток 1 до договору | зміни до договору |
21 травня 2020 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення зауваження ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість договору без зміни кількості, обсягу та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |