Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі дитячого ясла-садка "Лелеченя" за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
13 152 202,00 UAH
UA-2020-03-24-000734-c ● 764ebdab25c54045bd1fd67c4a036e3e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Гужва Олена Анатоліївна +380552263001 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2020 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 23:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 23:50 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 14:25 |
Очікувана вартість: | 13 152 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі дитячого ясла-садка "Лелеченя" за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75400, Україна, Херсонська область, смт Іванівка, вул. Іванівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 16:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
31 березня 2020 16:28 |
Тендерна_документація_Іванівка нова.doc | |
24 березня 2020 13:33 |
Кошторис.rar |
31 березня 2020 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2020 16:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
31 березня 2020 16:28 |
Тендерна_документація_Іванівка нова.doc
|
|||
24 березня 2020 13:33 |
Кошторис.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 29 березня 2020 19:47
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:22
Шановний замовник.
Просимо Вас надати роз’яснення з подальшим внесенням змін до тендерної документації тому, як 9 сторінці вашої документації визначено, що вид договірної ціни: тверда (ціна договору не може збільшуватися після підписання договору) проте в пункті 12.4 п.12 проекту договору «…Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених динамічною договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру».
Просимо надати чітке роз’яснення чи повинен надати учасник в складі пропозиції ліцензію та дозвіл? В технічному завданню передбачені роботи з пожежної сигналізації. Чи повинен учасник надати ліцензію?
Тендерна документація (нова редакція) передбачає, що переможець торгів повинен надати: У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Переможець торгів повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника наступні документи: Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Проте ваша документація не містить вимоги щодо надання розрахунків які передбачені ДСТУ до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. НАГОЛОШУЄМО та ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
У свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження.
Аналогічного висновку доходить постійно діюча колегія з рога ляду скарг в сфері публічних закупівель у багатьох своїх рішенням (наприклад Позиція Колегії АМКУ (рішення № 8435-р/пк-пз від 30.11.2017))
Ваші дії в цій частині є корупційними оскільки після визначення ви вимагаєте документи, які повинні бути надані до кінцевого строку подання та перевіряються на відповідність вашим технічним вимогам. Тому, ви спотворити результат торгів та узгодити Ваші дії з переможцем шляхом коригування цін!!!!!!!! Ваші дії є заангажованими. Та можуть свідчити про лобіювання інтересів підприємств який постійно перемагають у ваших «відкритих» торгах. Вимагаємо вилучити дану вимогу на встановити чіткий перелік розрахунків та способу їх надання, зокрема до кінцевого строку подання. У разі ігнорування будемо змушені звертатися до правоохоронних органів, громадських організацій, контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику!
1. Щодо п. 12.4 Проекту договору «…Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених динамічною договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру», будуть внесені зміни у Проект договору.
2. Згідно п.п.11 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. В технічному завданні передбачені роботи з пожежної сигналізації, які складають менше ніж 20 відсотків від вартості закупівлі робіт.
3. Згідно п.п.8 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати Гарантійний лист з гарантією виконати всі обсяги та види робіт згідно вимог Тендерної документації наведених у окремому файлі – кошторис, за ціною аукціону та у відповідності до умов проекту договору Тендерної документації. Переможець торгів повинен надати: у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника наступні документи:
Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник-переможець повинен оприлюднити через електронну систему погоджену Замовником договірну ціну та розрахунки до неї і документи передбачені Додатком 4 до тендерної документаціїї в сканованому електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Також повідомляємо, що статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена. Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Відповідно до частини 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідатиме вартості за результатами проведеного аукціону. Тому, враховуючи наведене вище, роз’яснення Мінекономрозвитку від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 «Щодо здійснення закупівлі робіт» (міститься у відкритому доступі) та п. 6.2.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції Переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка ПОГОДЖУЄТЬСЯ Замовником після аукціону.
1. Щодо п. 12.4 Проекту договору «…Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених динамічною договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру», будуть внесені зміни у Проект договору.
2. Згідно п.п.11 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. В технічному завданні передбачені роботи з пожежної сигналізації, які складають менше ніж 20 відсотків від вартості закупівлі робіт.
3. Згідно п.п.8 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати Гарантійний лист з гарантією виконати всі обсяги та види робіт згідно вимог Тендерної документації наведених у окремому файлі – кошторис, за ціною аукціону та у відповідності до умов проекту договору Тендерної документації. Переможець торгів повинен надати: у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника наступні документи:
Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасник-переможець повинен оприлюднити через електронну систему погоджену Замовником договірну ціну та розрахунки до неї і документи передбачені Додатком 4 до тендерної документаціїї в сканованому електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Також повідомляємо, що статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена. Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Відповідно до частини 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідатиме вартості за результатами проведеного аукціону. Тому, враховуючи наведене вище, роз’яснення Мінекономрозвитку від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 «Щодо здійснення закупівлі робіт» (міститься у відкритому доступі) та п. 6.2.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції Переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка ПОГОДЖУЄТЬСЯ Замовником після аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-24-000734-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА", Код ЄДРПОУ:38727791
Дата подання: 22 квітня 2020 16:03
Скарга
Оскарження щодо визначення переможцем ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 16:12
Рішення тендерного комітету залишається без зміни, вимога відхилена
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
12 363 096,88
UAH з ПДВ
|
12 063 308,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС" |
13 149 388,00
UAH з ПДВ
|
12 063 309,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЮРБУД" |
13 018 366,00
UAH з ПДВ
|
12 918 366,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" |
13 050 692,97
UAH з ПДВ
|
12 950 692,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42561447 |
Переможець |
12 063 308,90
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 14:26
|
Протокол | укладений |
29 травня 2020 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 17:03
|
Договір підряду | укладений |
05 травня 2020 16:41
|