Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасадів покрівлі та даху ДНЗ ясла-садок «Сонечко» (корпус №1 та корпус №2) за адресою вул. Гоголя,3 в смт Теплик, Вінницької області»
Очікувана вартість
5 276 755,00 UAH
UA-2020-03-24-000530-c c21c406911864c9c8726c8a135b4d007
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трамбовецький Руслан Іванович

+380987604016 mail@tepluk-vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Теплицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04326193
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., Теплик, вул.Незалежності №34
Контактна особа: Трамбовецький Руслан Іванович
+380987604016
mail@tepluk-vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 12:13
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 12:13
Початок аукціону: 10 квітня 2020 14:54
Очікувана вартість: 5 276 755,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт фасадів покрівлі та даху ДНЗ ясла-садок «Сонечко» (корпус №1 та корпус №2) за адресою вул. Гоголя,3 в смт Теплик, Вінницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул.Гоголя,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 14 днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування). Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:37
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
30 березня 2020 15:37
Тендерна_документація садочок нова редакція.doc
24 березня 2020 12:09
Тендерна_документація садочок.doc
30 березня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:37
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
30 березня 2020 15:37
Тендерна_документація садочок нова редакція.doc
24 березня 2020 12:09
Тендерна_документація садочок.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-000530-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМП КЕНТАВР, Код ЄДРПОУ:36310360
Дата подання: 06 травня 2020 16:59
Неправомірне визнання переможця
Відповідно до п. 2 додатку 3 Тендерної документації “Капітальний ремонт фасадів покрівлі та даху ДНЗ ясла-садок «Сонечко» (корпус №1 та корпус №2) за адресою вул. Гоголя,3 в смт Теплик, Вінницької області» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)” Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Згідно п. 40 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 та п.36 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 додатку 3 Тендерної документації вимагається Теплоізоляція виробами з пінопласту на клеї (нижче рівня вимощення) у кількості 5,32 м3 та 2,5445 м3 відповідно. Відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, утеплення стін здійснюється за технологією CERESIT. Учасник ТОВ “ЖК-Гарант” у своїй тендерній пропозиції використовує суміш суху клейову Ceresit CT 190. За інформацією офіційного сайту www.ceresit.ua витрата сухої суміші Ceresit CT 190 для наклеювання плит складає близько 6,0 кг/м2. Відповідно п. 40 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 Учасника вартість 1м3 Теплоізоляція виробами з пінопласту на клеї (нижче рівня вимощення) складає:

Всього, грн 1549,42
Заробітної плати, грн 1549,42

З цього випливає, що Учасник при виконанні вищезазначеного виду робіт не планує застосовувати клейову суміш, що суперечить вимогам Тендерної документації та технології виконання робіт та ставить під сумнів якісне виконання робіт.
Відповідно п. 36 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 Учасника вартість 1м3 Теплоізоляція виробами з пінопласту на клеї (нижче рівня вимощення) складає:

Всього, грн 2216,89
Заробітної плати, грн 1549,42

Відповідно до підсумкової відомості ресурсів Учасник при виконанні робіт з теплоізоляції виробами з пінопласту використовуватиме бітуми нафтові для покрівельних мастик, марка БНМ-55/60 у кількості 0,178115 т замість клею (у конкретному випадку суміш суху клейову Ceresit CT 190), що суперечить вимогам Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-2 та Тендерної документації.
Підсумовуючи, Учасник ТОВ “ЖК-Гарант” при складанні своєї тендерної пропозиції порушив вимоги Замовника та не зможе забезпечити виконання робіт згідно технологічного процесу та технічного завдання.
Вимагаємо, дискваліфікувати Учасника ТОВ ТОВ “ЖК-Гарант” та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
В іншому разі змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу та в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2020 13:32
Відповідь на вимогу ПП "БМП КЕНТАВР" щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ЖК- ГАРАНТ" (додається)
Номер вимоги: UA-2020-03-24-000530-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БМП КЕНТАВР, Код ЄДРПОУ:36310360
Дата подання: 08 травня 2020 10:50
Неправомірне визнання переможця
Відповідно ч.2 ст 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” обов’язковою вимогою є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до додатку 1 Тендерної документації “Капітальний ремонт фасадів покрівлі та даху ДНЗ ясла-садок «Сонечко» (корпус №1 та корпус №2) за адресою вул. Гоголя,3 в смт Теплик, Вінницької області» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)” Замовником вимагається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасника ТОВ ТОВ “ЖК-Гарант” надає у складі своєї пропозиції довідку від 08 квітня 2020 року №98 “про інженерно технічних працівників , які мають бути задіяні при виконання робіт”. Учасник інформую про наявність директора, головного інженера, виконавця робіт, геодезиста, директора фінансового, менеджера з постачання та бухгалтера. Однак, наявність працівників основних робітничих професій, таких як монтажник систем утеплення будівель та покрівельник, що забезпечать виконання вимог Тендерної документації, відсутня. Учасник не зможе забезпечити виконання робіт згідно Технічного завдання Тендерної документації.

Вимагаємо, дискваліфікувати Учасника ТОВ ТОВ “ЖК-Гарант” та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
В іншому разі змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу та в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2020 16:10
У зв’язку з тим, що у роботі електронної системи Держзакупівлі.онлайн відбувся збій і не долучилась відповідь на вимогу від 06.05.2020 року, тому в даній інформації відображені відповіді на вимоги від 06.05.2020 року та від 08.05.2020 року.

Відповідь на вимогу від 06.05.2020 року

Директору ПП «БМП КЕНТАВР»
Мельниченку Віктору Миколайовичу

У відповідь на Вашу вимогу від 06.05.2020 року щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» та переходу до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника повідомляємо.
При визначені переможця торгів щодо предмету закупівлі за процедурою «Відкриті торги», код ДК-021:2015-(CPV) 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи», назва закупівлі «Капітальний ремонт фасадів покрівлі та даху ДНЗ ясла–садок «Сонечко» (корпус №1 та корпус №2) за адресою вул. Гоголя, 3 в смт Теплик, Вінницької області» тендерний комітет діяв в межах чинного законодавства.
Документи, які надало ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» відповідають вимогам тендерної документації.
Одночасно надаємо пояснення стосовно піднятих питань у Вашій вимозі, зокрема відповідно до Локального кошторису 2-1-1, для утеплення цоколю та теплоізоляції виробами з пінопласту на клеї цоколю (нижче рівня вимощення), учасником планується використати теплоізоляційні плити із екструдованого пінополістиролу, товщиною 50 мм в кількості - 111,825м2 та витратити на це клею СТ 190-639,12 кг, тобто 639,12/111,825=5,71 кг/м2 (позиція 40 разом з позицією 39).
Аналогічно з позиціями 35 та 36 Локального кошторису 2-1-2, тобто 335,76/53,4345= 6,28 кг/м2.
Відповідно до державного стандарту «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи» - Теплоізоляційні роботи (Збірник 26) ДСТУ БД.2.2-26:2016, група 35 «Теплоізоляція виробами з пінопласту», нормою 26-35-4 передбачений наступний склад робіт:
1. Підготування поверхні, що ізолюється.
2. Перепилювання плит.
3. Установлення рейок каркаса з кріпленням [норми 1, 3, 4].
4. Розігрівання бітуму.
5. Покриття поверхні, що ізолюється, бітумом [норми 1 - 4].
6. Укладання теплоізоляційних матеріалів з припасуванням та кріпленням.
Отже, використання бітумів нафтових для покрівельних мастик, марка БНМ-55/60 у кількості - 0,178115 т, передбачено не для приклеювання виробів з пінопласту, а для покриття бітумом поверхонь, що ізолюються.
Таким чином, тендерний комітет вважає, що пропозиція ТОВ "ЖК-ГАРАНТ" відповідає тендерній документації.
Виходячи з вище вказаного, на сьогоднішній день у тендерного комітету немає підстав для дискваліфікації учасника-переможця торгів ТОВ «ЖК-ГАРАНТ».

Голова тендерного комітету Оксана СТОРОЖУК


Відповідь на вимогу від 08.05.2020 року

Директору ПП «БМП КЕНТАВР»
Мельниченку Віктору Миколайовичу

У відповідь на Вашу вимогу від 08.05.2020 року щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» та переходу до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника повідомляємо.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
На виконання цієї статті, у тендерній документації встановлено три кваліфікаційних критерії, один із них – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановлено формою:

Довідка про інженерно-технічних працівників, які мають бути задіяні при виконанні робіт такого зразка.
№ з/п Посада Спеціальність та/абокваліфікація та/або розряд Загальнийдосвідроботи за професією (років та/абомісяців) Досвідроботи за професією (років та/або місяців) із учасником закупівлі Освіта
Посада, П.І.Б. керівникаабоуповноваженої особи
Підпис М.П.
Примітка: Довідка подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації

Згідно цих вимог, учасник-переможець торгів ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» надав довідку, відповідно до встановленої форми, зазначивши у ній, як і вимагалося у тендерній документації, інженерно-технічних працівників, а не перелік працівників робітничих професій.
Інженерно-технічні працівники – це фахівці, що виконують рядові функції управління, здійснюють технічне, організаційне, економічне керівництво виробничими процесами, а також організовують діяльність виробничого персоналу.
Тендерний комітет керувався тим, що працівники робітничих професій безпосередньо не несуть пряму відповідальність за виконання робіт. Відповідальними за виконання робіт та їх якість є саме інженерно-технічні працівники. Тому вимоги, щодо надання повного переліку усіх працівників основних робітничих професій не було поставлено у тендерній документації.
Таким чином, тендерний комітет вважає, що пропозиція ТОВ "ЖК-ГАРАНТ" відповідає тендерній документації.
Виходячи з вище вказаного, у тендерного комітету немає підстав для дискваліфікації учасника-переможця торгів ТОВ «ЖК-ГАРАНТ».


Голова тендерного комітету Оксана СТОРОЖУК

Документи подані скаржником

06 травня 2020 16:59
Скарга

Документи подані скаржником

08 травня 2020 10:50
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-24-000530-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 08 травня 2020 16:42
Скарга
Оскарження визнання переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 09:15
Рішення від 13.05.2020 № 9190 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 09:15
Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-03-24-000530-c.b3.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 23:25
рішення від 28.05.2020 № 10582.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 20:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 4 498 334,12
UAH з ПДВ
4 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" 4 821 759,60
UAH з ПДВ
4 111 111,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 4 577 700,00
UAH з ПДВ
4 157 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ" 4 700 824,80
UAH з ПДВ
4 414 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Метр-М 4 610 832,40
UAH з ПДВ
4 419 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БМП КЕНТАВР 4 609 384,80
UAH з ПДВ
4 497 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Тандем 4 869 319,67
UAH з ПДВ
4 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНТЕХБУД" 5 099 825,35
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ" 4 854 614,40
UAH з ПДВ
4 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 4 933 206,54
UAH з ПДВ
4 933 206,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 11:31
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:25
Електронний підпис
30 квітня 2020 13:11
Довідка яцуков.pdf
30 квітня 2020 13:04
Dovidka_20112562630510415164.pdf
30 квітня 2020 13:04
InformDovidka(13).pdf
30 квітня 2020 13:04
Довідка.pdf
30 квітня 2020 09:33
Dovidka_20112562630510415164.pdf
11 квітня 2020 11:34
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:02
Електронний підпис
09 квітня 2020 10:54
Розрахунок ЗП на 2020(1).pdf
09 квітня 2020 10:53
Договірна ціна ч.002.pdf
09 квітня 2020 10:53
Договірна ціна ч.002.pdf
09 квітня 2020 10:53
проект договору.pdf
08 квітня 2020 19:54
договір оренди складу.pdf
08 квітня 2020 17:13
Розрахунок ЗП на 2020.pdf
08 квітня 2020 16:40
Договірна ціна ч.002.pdf
08 квітня 2020 16:40
Договірна ціна ч.001.pdf
08 квітня 2020 13:41
фінансовий звіт.pdf
08 квітня 2020 13:41
фінансова звітність.pdf
08 квітня 2020 13:41
паспорт директора.pdf
08 квітня 2020 13:41
__A5A2~1.PDF
08 квітня 2020 13:41
відомості.pdf
08 квітня 2020 13:41
витяг.pdf
08 квітня 2020 13:41
виписка.pdf
08 квітня 2020 13:41
Document_USR_1006179832.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 09:52
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:51
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:37
6 ПВР до лок.кошт. 2-1-1.pdf
09 квітня 2020 09:37
9 ПВР до лок.кошт. 2-1-2.pdf
09 квітня 2020 09:37
7 РЗВ до лок.кошт. 2-1-1.pdf
09 квітня 2020 09:37
10 РЗВ до лок.кошт. 2-1-2.pdf
09 квітня 2020 09:37
2 договірна ціна.pdf
09 квітня 2020 09:37
3 пояснювальна записка.pdf
09 квітня 2020 09:37
11 ліцензія.pdf
09 квітня 2020 09:37
12 дозвіл на роботи.pdf
09 квітня 2020 09:37
9 довідка субпідряд.pdf
09 квітня 2020 09:37
27 Договір Комунальник.pdf
09 квітня 2020 09:37
2 Договір оренди офіс.pdf
09 квітня 2020 09:37
35 договір Профселлінг.pdf
09 квітня 2020 09:37
9 копія звіту 1-ДФ.pdf
09 квітня 2020 09:37
8 довідка працівники.pdf
09 квітня 2020 09:36
14 Наказ № 6-К Ткаченко.pdf
09 квітня 2020 09:36
тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 09:36
3 статут.pdf
09 квітня 2020 09:36
9 Паспорт Куліков.pdf
09 квітня 2020 09:36
5 виписка з ЄДР.pdf
09 квітня 2020 09:36
16 інформація ст.17.pdf
09 квітня 2020 09:36
18 інформація п.9 ч.2 ст.9.pdf
09 квітня 2020 09:36
10 Код Куліков.pdf
09 квітня 2020 09:36
8 наказ № 1-к директор.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 10:34
Електронний підпис
09 квітня 2020 10:33
28. Сертифікат ISO.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 11:27
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:23
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:22
5.1 Проект договору.pdf
09 квітня 2020 11:20
9.1 Довідка (ОБЛАДНАННЯ).pdf
09 квітня 2020 11:20
8.1 Довідка (ПРАЦІВНИКИ).pdf
09 квітня 2020 11:20
7.2.6 Лист-відгук 30.03.2020.pdf
09 квітня 2020 11:19
7.1 Довідка (Досвід).pdf
09 квітня 2020 11:19
6.1 Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2020 11:19
5.6 Календарний графік.pdf
09 квітня 2020 11:18
3.2 Довідки з банків.pdf
09 квітня 2020 11:18
3.1 Розрахунки.pdf
09 квітня 2020 11:17
2.5 Інформаційний лист.pdf
09 квітня 2020 11:17
2.4 УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
09 квітня 2020 11:17
10.1 Довіреність.pdf
09 квітня 2020 11:17
1.2 Витяг з РПП (Копія).pdf
09 квітня 2020 11:17
1.1 Статут (Копія).pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 12:03
Електронний підпис
08 квітня 2020 12:02
19 Проект Договору.PDF
08 квітня 2020 12:01
01 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

09 квітня 2020 12:07
Електронний підпис
09 квітня 2020 12:02
28. Інформація.pdf
09 квітня 2020 11:44
26.Лист-згода ч2.pdf
09 квітня 2020 11:43
25. Довідка з банку.pdf
09 квітня 2020 11:43
24. лист відгук стам.pdf
09 квітня 2020 11:43
23. Лист відгук пмп асв.pdf
09 квітня 2020 11:43
22. Календарний графік.pdf
09 квітня 2020 11:43
20. Договірна ціна.pdf
09 квітня 2020 11:43
Статут.pdf
09 квітня 2020 11:43
рішення власників.pdf
09 квітня 2020 11:43
Платник ПДВ копія.pdf
09 квітня 2020 11:43
Ліцензія копія.pdf
09 квітня 2020 11:43
15. Довідка ст17.pdf
09 квітня 2020 11:43
14. Листи-згоди ч1.pdf
09 квітня 2020 11:42
3. Обсяги робіт.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 11:41
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:12
Тендерна пропозиція.PDF
09 квітня 2020 11:12
Рішення Засновника.PDF
09 квітня 2020 11:12
Об_єктний кошторис.PDF
09 квітня 2020 11:12
Локальний кошторис 2.PDF
09 квітня 2020 11:12
Локальний кошторис 1.PDF
09 квітня 2020 11:12
Ліцензія з додатком.PDF
09 квітня 2020 11:12
Зведений кошторис.PDF
09 квітня 2020 11:12
Договірна ціна.PDF
09 квітня 2020 11:11
Дефектний акт 2.PDF
09 квітня 2020 11:11
Дефектний акт 1.PDF
09 квітня 2020 11:11
Відгук Джулинка с.рада.PDF
09 квітня 2020 11:11
Відгук Глибочок с.рада.pdf
09 квітня 2020 11:11
Відгук Бершадьринок.PDF

Публічні документи

09 квітня 2020 11:48
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:48
Витяг із ЄДР.pdf
09 квітня 2020 11:21
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:20
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:19
Dovidka_20077439050070913187.pdf
09 квітня 2020 11:19
Статут.7z
09 квітня 2020 11:19
Паспорт_ориг копія.pdf
09 квітня 2020 11:19
Ліцензія ориг і копія.pdf
09 квітня 2020 11:19
Код ориг і копія.pdf
09 квітня 2020 11:19
Інфо довідка.pdf
09 квітня 2020 11:18
Довідка стаття 17.pdf
09 квітня 2020 11:18
Довідка ДПС.pdf
09 квітня 2020 11:18
Гарантійні листи.rar
09 квітня 2020 11:18
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 11:18
Кошторис.rar

Публічні документи

09 квітня 2020 10:45
Електронний підпис

Публічні документи

09 квітня 2020 10:24
Електронний підпис
09 квітня 2020 10:19
22. копія статуту .pdf
09 квітня 2020 10:19
28. копія ліцензії ДАБІ.pdf
09 квітня 2020 10:18
3.1. Відгук.pdf
09 квітня 2020 10:18
1. довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСКУРТ"

ТОВ Метр-М

ПП БМП КЕНТАВР

ПП Тандем

ТОВ "ВІНТЕХБУД"

ФОП "ТОМАШЕВСЬКИЙ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВ Укртехнобез

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Переможець 4 110 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 08:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
4 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 14:37
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 11:23
Договір №77 з додатками укладений
04 червня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі(п.1ч,5 ст 41 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 052 409,84
UAH (в тому числі ПДВ 675 401,64 UAH)