Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги фізичної охорони, централізованої пультової охорони за допомогою засобів охоронної сигналізації та щомісячне обслуговування системи відеоспостереження за адресами: м. Одеса, вул. Чорноморська, 10; м. Одеса, вул. Ковальська, 13)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-03-24-000496-c f602c7e3250d4511bdc501ff425b5e1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасманік Андрій Сергійович

+380487250908 td@sm.od.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Одеський центр стандартизації, метрології та сертифікації
Код ЄДРПОУ: 04725970
Вебсайт: https://sm.od.ua/
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Чорноморська, 10
Контактна особа: Пасманік Андрій Сергійович
+380487250908
td@sm.od.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 14:31
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Охоронні послуги (послуги фізичної охорони, централізованої пультової охорони за допомогою засобів охоронної сигналізації та щомісячне обслуговування системи відеоспостереження за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморська, 10; )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Чорноморська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
3 послуга
Охоронні послуги (послуги фізичної охорони, централізованої пультової охорони за допомогою засобів охоронної сигналізації та щомісячне обслуговування системи відеоспостереження за адресою: м. Одеса, вул. Ковальська, 13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65020, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ковальська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором здійснюється помісячно протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з моменту підписання Актів приймання-передачі наданих послуг. Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у реквізитах Договору. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 11:59
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ISO 9001 2015
Дата подання: 25 березня 2020 14:14
Дата відповіді: 27 березня 2020 10:43
На вимогу Додатоку 6 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) III. Гарантії якості: 1. замовник вимагає надання документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно діяльності приватних охоронних служб (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015). Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви повинні розуміти, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання щодо виключення Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з тендерної документації, вважаємо, що вона не підлягає задоволенню Замовником за наступних підстав: По-перше, посилання на ст. 31 ГК України, як на підставу щодо визначення дій Замовника за даною процедурою закупівлі у якості «дискримінації суб’єктів господарювання» не містить правового підґрунтя за наступними причинами. Так, встановлені ч.1 ст. 31 ГК України види дискримінаційних підходів стосовно суб'єктів господарювання стосуються виключно класифікації антиконкурентних дій з боку органів державної влади, (що також більш детально визначено статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»). Фактично, зазначені у вашому зверненні правові норми (загальні принципи за якими поміж іншим також сформульовані у статті 6 ГКУ), мають відношення до незаконного втручання органів державної влади та їх посадових осіб у господарські відносини. В розумінні зазначених нормативно-правових актів антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю вважається прийняття будь-яких розпорядчих актів, надання вказівок, укладення угод або інші дії чи бездіяльність органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно-господарського управління та контролю, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Таким чином, оскільки Замовник не є органом влади, то, класифікація будь яких дій з його боку у якості порушення норм визначених ст. 31 ГК України, є безпідставною, та, відповідно – вимоги учасників, що ґрунтуються на положеннях цієї статті стосовно даної процедури закупівлі є такими, що не мають підстав для задоволення Замовником. По-друге, п. 3 частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». По-третє, будь-який суб’єкт господарювання, який надає охоронні послуги та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат. На підставі вищевикладеного, наявність у учасника тендеру може бути одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник може встановлювати відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-24-000496-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Альфа-Україна Плюс, Код ЄДРПОУ:36553941
Дата подання: 26 березня 2020 12:44
порушення конкурентності
На вимогу Додатоку 6 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) III. Гарантії якості:
1. замовник вимагає надання документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно діяльності приватних охоронних служб (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015).

Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви повинні розуміти, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2020 10:04
Розглянувши Ваше запитання щодо виключення Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з тендерної документації, вважаємо, що вона не підлягає задоволенню Замовником за наступних підстав:
По-перше, посилання на ст. 31 ГК України, як на підставу щодо визначення дій Замовника за даною процедурою закупівлі у якості «дискримінації суб’єктів господарювання» не містить правового підґрунтя за наступними причинами. Так, встановлені ч.1 ст. 31 ГК України види дискримінаційних підходів стосовно суб'єктів господарювання стосуються виключно класифікації антиконкурентних дій з боку органів державної влади, (що також більш детально визначено статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції»). Фактично, зазначені у вашому зверненні правові норми (загальні принципи за якими поміж іншим також сформульовані у статті 6 ГКУ), мають відношення до незаконного втручання органів державної влади та їх посадових осіб у господарські відносини. В розумінні зазначених нормативно-правових актів антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю вважається прийняття будь-яких розпорядчих актів, надання вказівок, укладення угод або інші дії чи бездіяльність органів влади, місцевого самоврядування, адміністративно-господарського управління та контролю, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Таким чином, оскільки Замовник не є органом влади, то, класифікація будь яких дій з його боку у якості порушення норм визначених ст. 31 ГК України, є безпідставною, та, відповідно – вимоги учасників, що ґрунтуються на положеннях цієї статті стосовно даної процедури закупівлі є такими, що не мають підстав для задоволення Замовником.
По-друге, п. 3 частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…».
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
По-третє, будь-який суб’єкт господарювання, який надає охоронні послуги та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат. На підставі вищевикладеного, наявність у учасника тендеру може бути одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник може встановлювати відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.

Документи

27 березня 2020 10:04
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ" 757 800,00
UAH з ПДВ
662 760,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Одеське охоронне товариство "Джентельмени" 780 000,00
UAH з ПДВ
663 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Спостереження-охорона» 665 000,00
UAH з ПДВ
665 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 15:42
Електронний підпис
09 квітня 2020 15:41
розрахунок новий.pdf
09 квітня 2020 15:41
пропозиція нова.pdf
08 квітня 2020 11:46
Електронний підпис
08 квітня 2020 11:29
технічне та листи.pdf
08 квітня 2020 11:29
Стрижова паспорт+ІНН.pdf
08 квітня 2020 11:29
Статут.pdf
08 квітня 2020 11:29
ст.17.pdf
08 квітня 2020 11:29
Сертифікат_9001.pdf
08 квітня 2020 11:29
розрахунок.pdf
08 квітня 2020 11:29
пропозиція.pdf
08 квітня 2020 11:29
проект та листи.pdf
08 квітня 2020 11:29
працівники.pdf
08 квітня 2020 11:29
Повноваження.pdf
08 квітня 2020 11:29
ліцензія.pdf
08 квітня 2020 11:29
листи.pdf
08 квітня 2020 11:29
дотримання норм.pdf
08 квітня 2020 11:29
Відгук.pdf
08 квітня 2020 11:29
витяг.pdf
08 квітня 2020 11:29
витрати 2.pdf
08 квітня 2020 11:29
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 12:10
Електронний підпис
27 квітня 2020 12:06
ЕЦП_довідка ДФС (1).p7s
22 квітня 2020 15:45
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:17
сканирование0002.pdf
22 квітня 2020 15:17
сканирование0003.pdf
08 квітня 2020 11:47
Електронний підпис
08 квітня 2020 11:33
Кваліфікайна частина2.pdf
08 квітня 2020 11:33
Кваліфікайна частина3.pdf
08 квітня 2020 11:33
Кваліфікайна частина1.pdf
08 квітня 2020 11:33
Кваліфікайна частина4.pdf
08 квітня 2020 11:29
Витяг Джентельмени.pdf
08 квітня 2020 11:28
Виписка.pdf
08 квітня 2020 11:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 10:38
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 21:21
Выписка из реестра 1.jpeg
07 квітня 2020 21:21
Выписка из реестра 2.jpeg
07 квітня 2020 21:21
Код.jpeg
07 квітня 2020 21:21
Наказ 1.jpeg
07 квітня 2020 21:21
Паспорт 1.jpeg
07 квітня 2020 21:21
Паспорт 2.jpeg
07 квітня 2020 21:21
статут.jpeg
07 квітня 2020 21:21
статут2.jpeg
07 квітня 2020 21:21
статут3.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут4.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут5.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут6.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут7.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут8.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут9.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут10.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут11.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут12.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут13.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут14.jpeg
07 квітня 2020 21:20
статут15.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ"

Приватне підприємство "Одеське охоронне товариство "Джентельмени"

ТОВ «Спостереження-охорона»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ"
#37515980
Відхилено 662 760,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 16:58
Приватне підприємство "Одеське охоронне товариство "Джентельмени"
#38154321
Переможець 663 200,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Одеське охоронне товариство "Джентельмени"
#38154321
663 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:29
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 12:21
Додаткова Угода №1 зміни до договору
12 травня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовженння дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівліі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 123/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML