Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 689 Деснянського району міста Києва, просп. Володимира Маяковського, 24-В
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-03-24-000435-a a072bba625cc4d7292d411e27a8701e2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 12:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 12:47
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт місць загального користування в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 689 Деснянського району міста Києва, просп. Володимира Маяковського, 24-В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Володимира Маяковського, 24-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 12:42
689 кап. ремонт МЗК.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ" 449 127,60
UAH з ПДВ
449 127,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 11:15
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:51
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 10:51
Статут.pdf
03 квітня 2020 10:51
Сертифікат коштор.pdf
03 квітня 2020 10:51
Проект договору.pdf
03 квітня 2020 10:51
Пояснювальна записка.pdf
03 квітня 2020 10:51
Посвідчення робітники.pdf
03 квітня 2020 10:51
Ліцензія, Дозвіл.pdf
03 квітня 2020 10:51
Копія Сертифікату ISO.pdf
03 квітня 2020 10:51
Копія паспорта та код.pdf
03 квітня 2020 10:51
Копії медичних книжок.pdf
03 квітня 2020 10:51
ІТП.pdf
03 квітня 2020 10:51
Інформаційна довідка.pdf
03 квітня 2020 10:51
Допуск робітники.pdf
03 квітня 2020 10:51
Довідки працівники.pdf
03 квітня 2020 10:51
Довідка офшорні зони.pdf
03 квітня 2020 10:51
Довідка мат.база.pdf
03 квітня 2020 10:51
Довідка банкруцтво.pdf
03 квітня 2020 10:51
Довідка аванс.pdf
03 квітня 2020 10:51
Довідка 34-опп.pdf
03 квітня 2020 10:51
Гарантійний лист док.pdf
03 квітня 2020 10:51
Витяг з ПДВ.pdf
03 квітня 2020 10:51
Витяг з ЄДР.pdf
03 квітня 2020 10:51
Виписка з ЄДР.pdf
03 квітня 2020 10:51
Виконроб.pdf
03 квітня 2020 10:51
Банківські довідки.pdf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ССР_5.rtf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ССР_5.pdf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ССР_4.rtf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ССР_4.pdf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ДЦ_3.rtf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ДЦ_3.pdf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
03 квітня 2020 10:51
246_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
03 квітня 2020 10:51
246.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"
#35806367
Переможець 449 127,60
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 10:57

Документи

09 квітня 2020 10:57
прот 235.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"
#35806367
449 127,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2020 10:57
прот 235.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 3 до Дог. 90.PDF укладений
07 травня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 12:21
ДУ 2 до Дог. 90.PDF зміни до договору
05 травня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 12:04
ДУ1-90.PDF зміни до договору
05 травня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 10:57
ДУ1-90.PDF зміни до договору
05 травня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 10:53
Дог. 90.PDF укладений
05 травня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 438 686 грн. 40 коп. (чотириста тридцять вісім тисяч шістсот вісімдесят вісім грн. 40 коп.) в тому числі ПДВ 20% 73 114 грн. 40 коп. (сімдесят три тисячі сто чотирнадцять грн. 40 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 438 686 грн. 40 коп. (чотириста тридцять вісім тисяч шістсот вісімдесят вісім грн. 40 коп.) в тому числі ПДВ 20% 73 114 грн. 40 коп. (сімдесят три тисячі сто чотирнадцять грн. 40 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 2 154 грн. 00 коп. (дві тисячі сто п’ятдесят чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 359 грн. 00 коп.(триста п’ятдесят дев’ять грн. 00 коп.). 2.Внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток №3) та складає: 436 532 грн. 40 коп. (чотириста тридцять шість тисяч п’ятсот тридцять дві грн. 40 коп.) в тому числі ПДВ 20% 72 755 грн. 40 коп. (сімдесят дві тисячі сімсот п’ятдесят п’ять грн. 40 коп.)». 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Сторони вирішили припинити дію Договору підряду № 90 від 03.05.2020 року, укладеного між Замовником та Підрядником з 07.05. 2020 року. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли у зв’язку з укладеним Договором, та між Сторонами відсутні будь-які претензії майнового характеру одна до одної. 3. Розрахунки між Сторонами не проводились. 4. Сторони не мають одна до одної жодних претензій, в тому числі фінансового характеру.