Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38627941 |
Вебсайт: | http://www.osvita.smila.com |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18 |
Контактна особа: |
Ірина Соколенко +380473340183 osvitasmilaprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2020 09:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
24 березня 2020 09:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-23-000020 ● 407426685c7143b2a1ac4a4b5b85d0e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2020 13:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2020 № 27
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.04.2020 № 27
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-03-24-000297-b, 24.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-23 15:19:03
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Водопостачання ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000297-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання, а саме:
- з яких підстав додаток до договору про закупівлю оприлюднено 10.04.2020, у строк, що перевищує 3 робочі дні з дня укладення договору (31.03.2020)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-24 12:33:31
Про надання пояснення
Під час проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель за предметом «Водопостачання ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000297-b), а саме: додаток до договору про закупівлю від 31.03.2020 № 88 ВП/99 оприлюднено 10.04.2020, у строк, що перевищує 3 робочі дні з дня укладення договору (31.03.2020).
Із метою усунення вищевказаного порушення Замовником прийнято рішення про розірвання означеного договору можливо лише шляхом розірвання Договору від 31.03.2020 № 88 ВП/99.
Наразі адміністрацією управління освіти, молоді та спорту направлено для підписання додаткову угоду про розірвання договору від 31.03.2020 № 88 ВП/99, з моменту її підписання обома сторонами договірні відносини буде припинено.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-24 12:31:46
Про надання пояснення
Під час проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель за предметом «Водопостачання ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000297-b), а саме: додаток до договору про закупівлю від 31.03.2020 № 88 ВП/99 оприлюднено 10.04.2020, у строк, що перевищує 3 робочі дні з дня укладення договору (31.03.2020).
Із метою усунення вищевказаного порушення Замовником прийнято рішення про розірвання означеного договору можливо лише шляхом розірвання Договору від 31.03.2020 № 88 ВП/99.
Наразі адміністрацією управління освіти, молоді та спорту направлено для підписання додаткову угоду про розірвання договору від 31.03.2020 № 88 ВП/99, з моменту її підписання обома сторонами договірні відносини буде припинено.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2020-04-28 13:35:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Порушення частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в період дії до 19.04.2020), усунуто Замовником шляхом розірвання договору.
2020-04-28 14:34:23
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДГЕО" #30794986 |
Переможець |
471 731,04
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2020 13:31
|
ДУ_1_договир_88ВП9928042020.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2020 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2020 09:25
|
Додаток1дог88ВП99 10042020.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2020 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 08:16
|
договир_99 31032020.pdf | укладений |
31 березня 2020 08:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 до Договору 88 ВП/99 |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ, щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель відповідно відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Сторони домовилися розірвати Договір від 31.03.2020 № 88 ВП/99, укладений між Споживачем та Постачальником закупівлі за предметом «Водопостачання ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води». 2. Зменшити загальну суму Договору на 429836,78 грн. (чотириста двадцять дев’ять тисяч вісімсот тридцять шість грн. 78 коп.). Сума Договору після внесення змін складає 41894,26 грн. (сорок одна тисяча вісімсот дев’яносто чотири грн. 26 коп.), у тому числі ПДВ 20% 6982,38 грн. 3. Зменшити об’єм послуг каналізаційних на 27136,16 м3, загальний об’єм послуг каналізаційних складає 2644,84 м3. 4. З моменту набрання чинності цією угодою зобов’язання Сторін, що виникли відповідно до Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли із Договором. 5. Сторони не несуть юридичну відповідальність одна перед одною за припинення зобов’язань за Договором від 31.03.2020 № 88 ВП/99. 6. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання. 7. Дана додаткова угода складена у двох автентичних примірниках – по одному для кожної із Сторін, є невід’ємною складовою частиною Договору від 31.03.2020 № 88 ВП/99. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |