Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин та дизельне паливо
Очікувана вартість
248 000,00 UAH
UA-2020-03-24-000242-c e508718ebd004ace9348eefe2733a5b8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЧУБУКЛІЄВ МИКОЛА СЕМЕНОВИЧ

+380974426191 botievootg@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ботіївська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 24905562
Місцезнаходження: 72431, Україна , Запорізька обл., село Ботієве, ВУЛИЦЯ Тараса Шевченка, будинок 59
Контактна особа: ЧУБУКЛІЄВ МИКОЛА СЕМЕНОВИЧ
+380974426191
botievootg@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутності конкуренції

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 15:17
Оскарження наміру укласти договір: 06 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9550 літр
Бензин та дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72431, Україна, Запорізька область, с. Ботієве, вул. Тараса Шевченка,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-22-000004 ● 12800e8b6a604bcca782ed3d75fc526e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2020 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2020 № 48

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 22.04.2020 № 48

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-03-24-000242-c, Ботіївська сільська рада, Бензин та дизельне паливо (код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти).

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 15:32:17

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з організації харчування учнів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001559-b) Відділом освіти, культури, молоді та спорту Якимівської районної державної адміністрації Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Згідно пункту 13 повідомлення про намір укласти договір, Замовник зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 5 частини другої статті 35 Закону – потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому Замовником не підтверджено наявності цієї підстави, оскільки попередньо, зазначена послуга закуповувалась без застосування процедур, визначених статтею 12 Закону, вартість же нинішньої процедури в рази перевищує попередню, тому не може бути додатковою закупівлею. Також, замовником не обґрунтовано, що з технічних причин попередній постачальник не може бути замінений іншим.
Враховуючи викладене, прошу підтвердити наявність умов та обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Головний державний аудитор Оксана УГЛОВА

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 15:44:14

Помилково

Запит замовнику на пояснення від 2020-04-22 15:32:17 опубліковано помилково

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 15:46:24

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000242-c) Ботіївською сільською радою (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Згідно пункту 13 повідомлення про намір укласти договір, Замовник зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 2 частини другої статті 35 Закону, при цьому обгрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі зазначено - відсутність конкуренції.
Прошу підтвердити наявність умов та обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону - відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Головний державний аудитор Оксана УГЛОВА

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-24 08:40:29

Про виявлення технічної (механічної ) помилки

Під час проведення закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000242-c) Ботіївською сільською радою (далі – Замовник) було допущено технічну (механічну) помилку при виборі підстави для проведення переговорної процедури. В системі Замовник посилається на пункт 2 частини другої статті 35 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , при цьому обгрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі зазначено - відсутність конкуренції. Це і є технічна помилка.
Правильним значенням слід вважати посилання на пункт 4 частини другої статті 35 Закону - Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації. Зазначена норма Закону затверджена протоколом засідання тендерного комітету № 18 від 19.03.2020 року (копія зазначеного протоколу додається). В 2020 році Замовником двічі оголошувались відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти» для потреб Ботіївської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами ID:
UA-2020-02-13-002466-c та
UA-2020-03-03-000666-b). Але двічі система відміняла відкриті торги з причини недостатньої кількості учасників.
Враховуючи роз’яснення МЕРТУ № 3302-05/40086-08 від 01.12.2015 р. про те, що тендерний комітет може прийняти рішення про виправлення технічної (механічної) помилки допущеної при заповненні форм документів у сфері державних закупівель виявленої після оприлюднення інформації, 23 квітня 2020 року тендерним комітетом Замовника було затверджено рішення про виявлення технічної (механічної) помилки, а саме: значення «відсутність конкуренції» в розділі «Обгрунтування переговорної процедури» вважати технічною (механічною) помилкою; правильним значенням слід вважати «замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників» (копія протоколу № 23 від 23.04.2020 року додається).

Враховуючи зазначене, вважаємо, що Замовником не було порушено норми Закону, а через людський фактор було допущено технічну (механічну) помилку під час оголошення закупівлі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-24 10:46:39

Пояснення з власної ініціативи

Під час проведення закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000242-c) Ботіївською сільською радою (далі – Замовник) було допущено технічну (механічну) помилку при виборі підстави для проведення переговорної процедури. В системі Замовник посилається на пункт 2 частини другої статті 35 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , при цьому обгрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі зазначено - відсутність конкуренції. Це і є технічна помилка.
Правильним значенням слід вважати посилання на пункт 4 частини другої статті 35 Закону - Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації. Зазначена норма Закону затверджена протоколом засідання тендерного комітету № 18 від 19.03.2020 року (копія зазначеного протоколу додається). В 2020 році Замовником двічі оголошувались відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти» для потреб Ботіївської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами ID:
UA-2020-02-13-002466-c та
UA-2020-03-03-000666-b). Але двічі система відміняла відкриті торги з причини недостатньої кількості учасників.
Враховуючи роз’яснення МЕРТУ № 3302-05/40086-08 від 01.12.2015 р. про те, що тендерний комітет може прийняти рішення про виправлення технічної (механічної) помилки допущеної при заповненні форм документів у сфері державних закупівель виявленої після оприлюднення інформації, 23 квітня 2020 року тендерним комітетом Замовника було затверджено рішення про виявлення технічної (механічної) помилки, а саме: значення «відсутність конкуренції» в розділі «Обгрунтування переговорної процедури» вважати технічною (механічною) помилкою; правильним значенням слід вважати «замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників» (копія протоколу № 23 від 23.04.2020 року додається).

Враховуючи зазначене, вважаємо, що Замовником не було порушено норми Закону, а через людський фактор було допущено технічну (механічну) помилку під час оголошення закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 29.04.2020 р. « Про усунення порушення( порушення) законодавства у сфері публічних закупівель», Ботіївською сільською радою 06.05.2020 року було розірвано договір № СК-51-047/20 від 06.04.2020 р.

2020-05-06 14:34:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ливайн Торг
#41449359
Переможець 248 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 15:17

Документи

26 березня 2020 15:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 15:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ливайн Торг
#41449359
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2020 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 08:08
Додаткова угода укладений
06 травня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 09:32
Договір укладений
06 квітня 2020 09:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 136 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 825,00 UAH)
Причини розірвання договору: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель