Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ботіївська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 24905562 |
Місцезнаходження: | 72431, Україна , Запорізька обл., село Ботієве, ВУЛИЦЯ Тараса Шевченка, будинок 59 |
Контактна особа: |
ЧУБУКЛІЄВ МИКОЛА СЕМЕНОВИЧ +380974426191 botievootg@mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 15:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
24 березня 2020 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-22-000004 ● 12800e8b6a604bcca782ed3d75fc526e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2020 14:45 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2020 № 48
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 22.04.2020 № 48
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
1) UA-2020-03-24-000242-c, Ботіївська сільська рада, Бензин та дизельне паливо (код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-22 15:32:17
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з організації харчування учнів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001559-b) Відділом освіти, культури, молоді та спорту Якимівської районної державної адміністрації Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Згідно пункту 13 повідомлення про намір укласти договір, Замовник зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 5 частини другої статті 35 Закону – потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому Замовником не підтверджено наявності цієї підстави, оскільки попередньо, зазначена послуга закуповувалась без застосування процедур, визначених статтею 12 Закону, вартість же нинішньої процедури в рази перевищує попередню, тому не може бути додатковою закупівлею. Також, замовником не обґрунтовано, що з технічних причин попередній постачальник не може бути замінений іншим.
Враховуючи викладене, прошу підтвердити наявність умов та обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор Оксана УГЛОВА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-22 15:44:14
Помилково
Запит замовнику на пояснення від 2020-04-22 15:32:17 опубліковано помилково
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-22 15:46:24
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000242-c) Ботіївською сільською радою (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Згідно пункту 13 повідомлення про намір укласти договір, Замовник зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 2 частини другої статті 35 Закону, при цьому обгрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі зазначено - відсутність конкуренції.
Прошу підтвердити наявність умов та обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону - відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор Оксана УГЛОВА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-24 08:40:29
Про виявлення технічної (механічної ) помилки
Під час проведення закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000242-c) Ботіївською сільською радою (далі – Замовник) було допущено технічну (механічну) помилку при виборі підстави для проведення переговорної процедури. В системі Замовник посилається на пункт 2 частини другої статті 35 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , при цьому обгрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі зазначено - відсутність конкуренції. Це і є технічна помилка.
Правильним значенням слід вважати посилання на пункт 4 частини другої статті 35 Закону - Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації. Зазначена норма Закону затверджена протоколом засідання тендерного комітету № 18 від 19.03.2020 року (копія зазначеного протоколу додається). В 2020 році Замовником двічі оголошувались відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти» для потреб Ботіївської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами ID:
UA-2020-02-13-002466-c та
UA-2020-03-03-000666-b). Але двічі система відміняла відкриті торги з причини недостатньої кількості учасників.
Враховуючи роз’яснення МЕРТУ № 3302-05/40086-08 від 01.12.2015 р. про те, що тендерний комітет може прийняти рішення про виправлення технічної (механічної) помилки допущеної при заповненні форм документів у сфері державних закупівель виявленої після оприлюднення інформації, 23 квітня 2020 року тендерним комітетом Замовника було затверджено рішення про виявлення технічної (механічної) помилки, а саме: значення «відсутність конкуренції» в розділі «Обгрунтування переговорної процедури» вважати технічною (механічною) помилкою; правильним значенням слід вважати «замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників» (копія протоколу № 23 від 23.04.2020 року додається).
Враховуючи зазначене, вважаємо, що Замовником не було порушено норми Закону, а через людський фактор було допущено технічну (механічну) помилку під час оголошення закупівлі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-24 10:46:39
Пояснення з власної ініціативи
Під час проведення закупівлі бензину та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-24-000242-c) Ботіївською сільською радою (далі – Замовник) було допущено технічну (механічну) помилку при виборі підстави для проведення переговорної процедури. В системі Замовник посилається на пункт 2 частини другої статті 35 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , при цьому обгрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі зазначено - відсутність конкуренції. Це і є технічна помилка.
Правильним значенням слід вважати посилання на пункт 4 частини другої статті 35 Закону - Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації. Зазначена норма Закону затверджена протоколом засідання тендерного комітету № 18 від 19.03.2020 року (копія зазначеного протоколу додається). В 2020 році Замовником двічі оголошувались відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти» для потреб Ботіївської сільської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами ID:
UA-2020-02-13-002466-c та
UA-2020-03-03-000666-b). Але двічі система відміняла відкриті торги з причини недостатньої кількості учасників.
Враховуючи роз’яснення МЕРТУ № 3302-05/40086-08 від 01.12.2015 р. про те, що тендерний комітет може прийняти рішення про виправлення технічної (механічної) помилки допущеної при заповненні форм документів у сфері державних закупівель виявленої після оприлюднення інформації, 23 квітня 2020 року тендерним комітетом Замовника було затверджено рішення про виявлення технічної (механічної) помилки, а саме: значення «відсутність конкуренції» в розділі «Обгрунтування переговорної процедури» вважати технічною (механічною) помилкою; правильним значенням слід вважати «замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників» (копія протоколу № 23 від 23.04.2020 року додається).
Враховуючи зазначене, вважаємо, що Замовником не було порушено норми Закону, а через людський фактор було допущено технічну (механічну) помилку під час оголошення закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 29.04.2020 р. « Про усунення порушення( порушення) законодавства у сфері публічних закупівель», Ботіївською сільською радою 06.05.2020 року було розірвано договір № СК-51-047/20 від 06.04.2020 р.
2020-05-06 14:34:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ливайн Торг #41449359 |
Переможець |
248 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 08:08
|
Додаткова угода | укладений |
06 травня 2020 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 09:32
|
Договір | укладений |
06 квітня 2020 09:14
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
136 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 825,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель |