Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Науково-технічне упорядкування архівного фонду за 2013-2016 роки
Очікувана вартість
173 000,00 UAH
UA-2020-03-23-005092-b ● 0146835c13b545fa81a231b244c3e126
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02147629 |
Вебсайт: | http://don.kyievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , м. Київ обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3 |
Контактна особа: |
Сорокун Римма Вікторівна 380442792597 osvita@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 19:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 173 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,87% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92510000-9: Послуги бібліотек і архівів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Науково-технічне упорядкування архівного фонду за 2013-2016 роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01024, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 92510000-9 — Послуги бібліотек і архівів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Стаж роботи фахівців за фахом: | 15% |
більше ніж 30 років: | 15% |
від 20 до 30 років: | 10% |
від 10 до 20 років: | 5% |
менше 10 років: | 0% |
Максимальні кількісні показники виконання аналогічних робіт в одному договорі: | 15% |
більше ніж 1000 справ: | 15% |
від 500 до 1000 справ: | 5% |
до 500 справ: | 0% |
23 березня 2020 19:57 |
Проект Договору архів 2020.docx |
23 березня 2020 19:56 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги архів 2 2020.docx |
23 березня 2020 19:55 |
Додаток 1 архів 2 2020.docx |
23 березня 2020 19:54 |
Оголошення архів 2 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Початок робіт .
Дата подання: 26 березня 2020 18:14
Дата відповіді: 26 березня 2020 19:01
Коли планується початок робіт ?
Відповідь: Після підписання договору
Номенклатура.
Дата подання: 26 березня 2020 18:49
Дата відповіді: 27 березня 2020 09:54
Чи складена номенклатура справ за відповідний період (2013-2016 роки) та погодженна з відповідним державним архівом ?
Відповідь: Частково
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-23-005092-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40173191
Дата подання: 06 квітня 2020 12:39
Щодо дискаліфікації учасника
Відповідно до п.7 Додатку 2 до закупівлі для підтвердження нецінового критерію оцінки 1.2.1 «Стаж роботи фахівців за фахом» учасник ТОВ «Документальний сервіс» надав Довідку, в який зазначено Прізвище, Ім’я, По батькові працівників, освіту та стаж роботи за фахом. На підтвердження нецінового критерію оцінки 1.2.1 для працівників, які зазначені у Довідці і будуть задіяні в наданні послуги, Учасник надав копії дипломів, які підтверджують стаж роботи за фахом та копії наказів, що підтверджують роботу у штаті ТОВ «Документальний сервіс». Відповідно до дипломів, все працівники мають стаж роботи за фахом більший ніж 10 років, що відповідає критерію оцінки пропозиції 5%. Тому обґрунтування відхилення пропозиції Учасника, ТОВ «Документальний сервіс», яке визначено у п. 8 Протоколу (рішення) Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №б/н від 03.04.2020 з формулюванням «не виконано п. 7 Додатку 2 до закупівлі та необґрунтовано застосовано неціновий критерій оцінки «Стаж роботи фахівців за фахом» 5 %» вважаємо необґрунтованим та упередженим.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 15:35
Стаж роботи - це періоди офіційної трудової діяльності. Дата присвоєння кваліфікації, зазначена у документі про здобуття освіти, не є підтвердженням початку офіційної трудової діяльності та не підтверджує інформацію про стаж роботи за фахом, зазначену Учасником у Довідці про фахівців. В пропозиції Учасника документами, що підтверджують стаж роботи за фахом, є накази про прийняття на роботу.
Розгорнути
Згорнути
Стаж роботи - це періоди офіційної трудової діяльності. Дата присвоєння кваліфікації, зазначена у документі про здобуття освіти, не є підтвердженням початку офіційної трудової діяльності та не підтверджує інформацію про стаж роботи за фахом, зазначену Учасником у Довідці про фахівців. В пропозиції Учасника документами, що підтверджують стаж роботи за фахом, є накази про прийняття на роботу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" |
118 500,00
UAH з ПДВ
|
95 014,28
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 73 900 | Документи |
ПП ДОУ-Консалт |
172 998,98
UAH з ПДВ
|
100 428,57
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 74 000 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архівіст" з науково-технічної обробки архівних документів |
144 777,00
UAH з ПДВ
|
114 777,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 80 343.90 | Документи |
ТОВ "ІСТОК-М" |
134 914,92
UAH з ПДВ
|
134 914,92
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 104 933.83 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС" #40173191 |
Відхилено |
95 014,28
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 16:55
|
ПП ДОУ-Консалт #37356248 |
Відхилено |
100 428,57
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 12:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архівіст" з науково-технічної обробки архівних документів #37561293 |
Переможець |
114 777,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 14:41
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 квітня 2020 14:41
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Архівіст" з науково-технічної обробки архівних документів #37561293 |
114 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 17:03
|
Договір ТОВ Архівіст 2020.pdf | укладений |
10 квітня 2020 17:01
|