Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда у Оболонському районі
Overhaul ave. Heroes of Stalingrad in Obolon district
Очікувана вартість
852 995 427,60 UAH
UA-2020-03-23-005032-b a0ad4069057547e59bc0081408411004
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:38
Очікувана вартість: 852 995 427,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 264 977,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4264000 UAH
Publication date: 23 березня 2020 19:11
Enquiries until: 13 квітня 2020 21:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 852 995 428 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 264 977 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт просп. Героїв Сталінграда у Оболонському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Overhaul ave. Heroes of Stalingrad in Obolon district
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Перед початком робіт в кожному бюджетному році надається аванс в розмірі до 30% виключно на придбання матеріалів, виробів, конструкцій на строк не більше 3 (трьох) місяців. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначається визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Держказначейську службу України, м. Києва. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 19:14
Електронний підпис
23 березня 2020 19:12
ТД - КР Героїв Сталінграда.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 24 березня 2020 09:14
Дата відповіді: 26 березня 2020 11:04
Добрий день, шановний Замовнику! пунктом 3.3. Забезпечення тендерної пропозиції ТД передбачено: "Термін дії повинен бути не менше ніж 120 днів з дати рокриття". пункт 4.2. Місце, дата та час розкриття тендерних пропозицій встановлює наступне: "Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.". Проте, в оголошенні у пункті 16 "Дата та час розкриття тендерних пропозицій" визначено як - "відсутній". З метою коректної підготовки тендерної пропозиції,просимо Вас надати чіткий термін (дату) від якого(ї) необхідно встановити відлік для прорахунку терміну дії забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стаття 27. Розкриття тендерних пропозицій

1. Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.

У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.

2. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.

3. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-09-000001 ● 49dfcb35c7404a0181e718ee335957ba
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-03-23-005032-b 23.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 квітня 2020
UA-2020-03-23-005032-ba0ad4069057547e59bc0081408411004
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:07
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:07
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:57
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 квітня 2020 14:57
Технічне завдання.pdf
23 квітня 2020 14:57
Статут Оттема (1).pdf
23 квітня 2020 14:57
Скан витягу ПДВ.pdf
23 квітня 2020 14:57
Сертифікат ИССО.PDF
23 квітня 2020 14:57
Рішення Оттема (2).PDF
23 квітня 2020 14:57
Рішення засновників.pdf
23 квітня 2020 14:57
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 14:57
Новий статут РДС.pdf
23 квітня 2020 14:57
Лист щодо санкцій.pdf
23 квітня 2020 14:57
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
23 квітня 2020 14:57
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
23 квітня 2020 14:57
Код доступу до Статуту.pdf
23 квітня 2020 14:57
Заява на обробку даних.pdf
23 квітня 2020 14:57
Експертний звіт.pdf
23 квітня 2020 14:56
Договір з Бізань Плюс.pdf
23 квітня 2020 14:56
Довідка по техніці.pdf
23 квітня 2020 14:56
Довідка за Ст. 17.pdf
23 квітня 2020 14:56
Відгук.pdf
23 квітня 2020 14:56
Акт червень 2017 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт серпень 2017 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт липень 3 2018 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт липень 2018 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт грудень 2017 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт грудень 2016 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
15587-40 ТОВ РДС p7s.zip

Документи

Публічні документи

12 травня 2020 10:42
Електронний підпис
12 травня 2020 10:41
Документи переможця.7z
23 квітня 2020 20:44
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:44
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:32
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:32
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:31
5. Банківська гарантія.7z
23 квітня 2020 20:31
4. Проект договору.pdf
23 квітня 2020 20:31
2.18. Ліцензія.pdf
23 квітня 2020 20:31
2.4. Сканований паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 810 000 000,00
UAH з ПДВ
804 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 842 300 000,00
UAH з ПДВ
805 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 10:42
Електронний підпис
12 травня 2020 10:41
Документи переможця.7z
23 квітня 2020 20:44
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:44
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:32
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:32
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:31
5. Банківська гарантія.7z
23 квітня 2020 20:31
4. Проект договору.pdf
23 квітня 2020 20:31
2.18. Ліцензія.pdf
23 квітня 2020 20:31
2.4. Сканований паспорт.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:07
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:07
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:57
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 квітня 2020 14:57
Технічне завдання.pdf
23 квітня 2020 14:57
Статут Оттема (1).pdf
23 квітня 2020 14:57
Скан витягу ПДВ.pdf
23 квітня 2020 14:57
Сертифікат ИССО.PDF
23 квітня 2020 14:57
Рішення Оттема (2).PDF
23 квітня 2020 14:57
Рішення засновників.pdf
23 квітня 2020 14:57
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 14:57
Новий статут РДС.pdf
23 квітня 2020 14:57
Лист щодо санкцій.pdf
23 квітня 2020 14:57
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
23 квітня 2020 14:57
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
23 квітня 2020 14:57
Код доступу до Статуту.pdf
23 квітня 2020 14:57
Заява на обробку даних.pdf
23 квітня 2020 14:57
Експертний звіт.pdf
23 квітня 2020 14:56
Договір з Бізань Плюс.pdf
23 квітня 2020 14:56
Довідка по техніці.pdf
23 квітня 2020 14:56
Довідка за Ст. 17.pdf
23 квітня 2020 14:56
Відгук.pdf
23 квітня 2020 14:56
Акт червень 2017 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт серпень 2017 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт липень 3 2018 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт липень 2018 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт грудень 2017 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
Акт грудень 2016 по дог 49.PDF
23 квітня 2020 14:56
15587-40 ТОВ РДС p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 804 999 999,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
804 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 14:27
28-10.pdf укладений
26 травня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 11:19
Додаткова 3.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 10:31
Додаткова 2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 11:30
Додаткова 1.pdf зміни до договору
04 червня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання п.3.2 договору Сторони затвердили Лінійний графік виконання робіт. 2. Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 28-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 Договору викласти в новій редакції: 4.1. Обсяги фінансування робіт на листопад 2020 року, відповідно до бюджетних призначень м. Києва, становлять: 53 000,00 грн. 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились Розділ IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» викласти в новій редакції. 2.Сторони погодились абзац 2 пункту 5.1 договору викласти в новій редакції. 3. Сторони погодились після підпункту 6.4.16 пункт 6.4 Розділу VI доповнити новим підпунктом, в зв’язку з чим підпункти 6.4.17, 6.4.18, 6.4.19, 6.4.20, 6.4.21 Договору вважати відповідно підпунктами 6.4.18, 6.4.19, 6.4.20, 6.4.21, 6.4.22. 4. Сторони погодились внести зміни в Календарний план виконання робіт та викласти його в новій редакції (Додаток 2). 5. На виконання п.3.2 Договору Сторони дійшли згоди підписати «Лінійний графік виконання робіт» (Додаток 4).
Номер договору про закупівлю: 28-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML