Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2020-03-23-004923-b e1d9af6fd0b04f1aa0cfff7e029b73e5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостіпан Лідія Вікторівна

380459836803 kodl.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Вебсайт: http://www.kodl.in.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Мостіпан Лідія Вікторівна
380459836803
kodl.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 11:41
Очікувана вартість: 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко та вершки (пастеризоване та згущене молоко)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30148 кілограми
Молоко та вершки (пастеризоване та згущене молоко)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 18:26
Витяг з протоколу 39.pdf
30 березня 2020 18:26
ТД молоко 2020 зміни.docx
23 березня 2020 18:32
ТД молоко 2020.docx
30 березня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 18:26
Витяг з протоколу 39.pdf
30 березня 2020 18:26
ТД молоко 2020 зміни.docx
23 березня 2020 18:32
ТД молоко 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 24 березня 2020 10:53
Дата відповіді: 26 березня 2020 18:36
Доброго дня, шановний Замовнику. Чи буде розглядатись пропозиція молоко пастеризоване коров’яче, фасоване у плівку, жирність 2,5%, термін придатності 3 доби, або молоко пастеризоване коров’яче, фасоване у пюрпак, жирність 2,5%, термін придатності 5 діб об'ємом 1 кг? Та Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% 380г, ДСТУ 4274:2003 фасоване в ж/б? Та уточніть на рахунок бюджету. Вам потрібні цини з ПДВ чи без ПДВ? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за питання. Термін придатності молока має становити термін 5-7 днів, фасування не принципово. Щодо згущеного молока та ПДВ будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-004923-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 26 березня 2020 08:58
Технічні характеристики
Доброго дня! Згідно п. 7 Додатку 2 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати Скан –копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів.

Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ОТРИМАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ДОЗВОЛУ. НЕ ПІДЛЯГАЄ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ як окрема потужність ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку ВИДАНО ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ.

Вимагаємо внести зміни до п. 7 Додатку 2 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі), зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей в учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 17:24
Шановний учасник, очікуйте внесення змін до тендерної документації
Відповідь на вимогу надана
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004923-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 26 березня 2020 09:01
Технічні характеристики
Згідно п. 5 Додатку 2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати: “п. 1.4. Скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту, дія якого має відповідати дії договору поставки, з додаванням скан-копії оригіналу акту виконаних робіт, за останній місяць до надання пропозиції учасника.”
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації, а саме: додати абзац до п. 5 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі”: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 17:28
Шановний учасник, очікуйте внесення змін до тендерної документації.
Відповідь на вимогу надано.
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004923-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 26 березня 2020 09:04
Вимога
Тендерною документацією вимагається протокол випробувань (експертний висновок), виданий відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками органолептичні, фізико-хімічні, мікотоксини, антибіотики та гормони датовані не більше двохмісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість.
На підставі вище викладеного, вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань (експертний висновок) двохмісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій - не ґрунтується на вимогах чинного законодавства.
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 17:26
Шановний учасник, очікуйте внесення змін до тендерної документації
Відповідь на вимогу надано.
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004923-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 26 березня 2020 10:54
Вимога
Доброго дня!!! Шановний Замовнику згідно Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Учасники повинні надати в пропозиці документи на: "Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% 370г, ДСТУ 4274:2003"
Вимагаємо внести зміни в технічні характеристики, а саме в частині граматури банки згущеного молока. Прописати технічні завдання наступним чином: Молоко незбиране згущене з цукром, жирність - 8,5% (згідно ДСТУ 4274:2003) до 370-380 г., так як фасування 370 гр. обмежує коло учасників.
В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 17:25
Шановний учасник, очікуйте внесення змін до тендерної документації.
Відповідь на вимогу надана.
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004923-b.b5
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Торгпродсервіс, Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 17 квітня 2020 12:57
Вимога до Замовника
Вимога до Замовника.


08.04.2020 року Приватне підприємство «Торгпродсервіс» (код ЄДРПОУ 30757072) приймало участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:15510000-6 молоко та вершки (пастеризоване та згущене молоко) ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-004926-b, що були оголошені 23.03.2020 року Замовником, Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня».
Окрім ПП «Торгпродсервіс» учасниками процедури відкритих торгів були ФОП Мазаратій Н.І., ФОП Аврахова К.Г., «Підприємство «Роман» Міжнародної ліги Українських інвалідів-інтелектуалів «Софія».
Відповідно до Витягу з рішення тендерного комітету №45 від 13.04.2020 р. Замовника Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (далі-Замовник) визнав пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. переможцем, що відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним в тендерній документації.
Але проаналізувавши подану пропозицію ФОП Мазаратій Н.І., звертаємо увагу про невиконання учасником п.8 Додатку №2 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи : п.8 «Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуги (послуги по проведенню ветеринарно–санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження та скан –копія акту виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника».
Учасник ФОП Мазаратій Н.І. не надав дані документи, а надав лист роз’яснення, щодо надання державних ветеринарно-санітарних послуг та скан-копій актів виконаних робіт Виробників, та надає копії договорів про надання ветеринарних послуг та актів до них виробника молочних продуктів ПАТ «Кагма» та молока згущеного ПрАТ «Первомайський МКК».Акт виконаних робіт (надання послуг) ПрАТ «Первомайський МКК» наданий за лютий місяць 2020 року, а не як вимагалось у ТД за попередній місяць, тобто за березень.
Отже подана пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. не відповідає п.8 додатку 2 Тендерної документації.
Просимо Вас переглянути своє рішення, та відмінити рішення щодо переможця ФОП Мазаратій Н.І. та перейти до розгляду тендерних пропозицій інших учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 квітня 2020 13:09
Причина: не видно прикріпленого файлу
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004923-b.b6
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Торгпродсервіс, Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 17 квітня 2020 13:21
вимога Замовнику
Вимога до Замовника.


08.04.2020 року Приватне підприємство «Торгпродсервіс» (код ЄДРПОУ 30757072) приймало участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:15510000-6 молоко та вершки (пастеризоване та згущене молоко) ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-004926-b, що були оголошені 23.03.2020 року Замовником, Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня».
Окрім ПП «Торгпродсервіс» учасниками процедури відкритих торгів були ФОП Мазаратій Н.І., ФОП Аврахова К.Г., «Підприємство «Роман» Міжнародної ліги Українських інвалідів-інтелектуалів «Софія».
Відповідно до Витягу з рішення тендерного комітету №45 від 13.04.2020 р. Замовника Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (далі-Замовник) визнав пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. переможцем, що відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним в тендерній документації.
Але проаналізувавши подану пропозицію ФОП Мазаратій Н.І., звертаємо увагу про невиконання учасником п.8 Додатку №2 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи : п.8 «Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуги (послуги по проведенню ветеринарно–санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження та скан –копія акту виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника».
Учасник ФОП Мазаратій Н.І. не надав дані документи, а надав лист роз’яснення, щодо надання державних ветеринарно-санітарних послуг та скан-копій актів виконаних робіт Виробників, та надає копії договорів про надання ветеринарних послуг та актів до них виробника молочних продуктів ПАТ «Кагма» та молока згущеного ПрАТ «Первомайський МКК».Акт виконаних робіт (надання послуг) ПрАТ «Первомайський МКК» наданий за лютий місяць 2020 року, а не як вимагалось у ТД за попередній місяць, тобто за березень.
Отже подана пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. не відповідає п.8 додатку 2 Тендерної документації.
Просимо Вас переглянути своє рішення, та відмінити рішення щодо переможця ФОП Мазаратій Н.І. та перейти до розгляду тендерних пропозицій інших учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 квітня 2020 13:35
Причина: технічна помилка
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004923-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Торгпродсервіс, Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 17 квітня 2020 13:27
Вимога Замовнику
Вимога до Замовника.


08.04.2020 року Приватне підприємство «Торгпродсервіс» (код ЄДРПОУ 30757072) приймало участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:15510000-6 молоко та вершки (пастеризоване та згущене молоко) ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-004926-b, що були оголошені 23.03.2020 року Замовником, Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня».
Окрім ПП «Торгпродсервіс» учасниками процедури відкритих торгів були ФОП Мазаратій Н.І., ФОП Аврахова К.Г., «Підприємство «Роман» Міжнародної ліги Українських інвалідів-інтелектуалів «Софія».
Відповідно до Витягу з рішення тендерного комітету №45 від 13.04.2020 р. Замовника Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (далі-Замовник) визнав пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. переможцем, що відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним в тендерній документації.
Але проаналізувавши подану пропозицію ФОП Мазаратій Н.І., звертаємо увагу про невиконання учасником п.8 Додатку №2 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи : п.8 «Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуги (послуги по проведенню ветеринарно–санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження та скан –копія акту виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника».
Учасник ФОП Мазаратій Н.І. не надав дані документи, а надав лист роз’яснення, щодо надання державних ветеринарно-санітарних послуг та скан-копій актів виконаних робіт Виробників, та надає копії договорів про надання ветеринарних послуг та актів до них виробника молочних продуктів ПАТ «Кагма» та молока згущеного ПрАТ «Первомайський МКК».Акт виконаних робіт (надання послуг) ПрАТ «Первомайський МКК» наданий за лютий місяць 2020 року, а не як вимагалось у ТД за попередній місяць, тобто за березень.
Отже подана пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. не відповідає п.8 додатку 2 Тендерної документації.
Просимо Вас переглянути своє рішення, та відмінити рішення щодо переможця ФОП Мазаратій Н.І. та перейти до розгляду тендерних пропозицій інших учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2020 13:14
Керуючись підпунктом 1 Розділу VІ тендерної документації, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет прийняв рішення відмінити торги. Повідомлення про відміну торгів буде оприлюднено як тільки з'явиться технічна можливість це зробити через авторизований електронний майданчик..
Відповідь на вимогу надано
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004923-b.b8
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Торгпродсервіс, Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 17 квітня 2020 13:26
Вимога Замовнику
Вимога до Замовника.


08.04.2020 року Приватне підприємство «Торгпродсервіс» (код ЄДРПОУ 30757072) приймало участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:15510000-6 молоко та вершки (пастеризоване та згущене молоко) ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-004926-b, що були оголошені 23.03.2020 року Замовником, Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня».
Окрім ПП «Торгпродсервіс» учасниками процедури відкритих торгів були ФОП Мазаратій Н.І., ФОП Аврахова К.Г., «Підприємство «Роман» Міжнародної ліги Українських інвалідів-інтелектуалів «Софія».
Відповідно до Витягу з рішення тендерного комітету №45 від 13.04.2020 р. Замовника Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київська обласна дитяча лікарня» (далі-Замовник) визнав пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. переможцем, що відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним в тендерній документації.
Але проаналізувавши подану пропозицію ФОП Мазаратій Н.І., звертаємо увагу про невиконання учасником п.8 Додатку №2 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи : п.8 «Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуги (послуги по проведенню ветеринарно–санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження та скан –копія акту виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника».
Учасник ФОП Мазаратій Н.І. не надав дані документи, а надав лист роз’яснення, щодо надання державних ветеринарно-санітарних послуг та скан-копій актів виконаних робіт Виробників, та надає копії договорів про надання ветеринарних послуг та актів до них виробника молочних продуктів ПАТ «Кагма» та молока згущеного ПрАТ «Первомайський МКК».Акт виконаних робіт (надання послуг) ПрАТ «Первомайський МКК» наданий за лютий місяць 2020 року, а не як вимагалось у ТД за попередній місяць, тобто за березень.
Отже подана пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. не відповідає п.8 додатку 2 Тендерної документації.
Просимо Вас переглянути своє рішення, та відмінити рішення щодо переможця ФОП Мазаратій Н.І. та перейти до розгляду тендерних пропозицій інших учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 квітня 2020 13:33
Причина: помилково

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 13:27
вимога Замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 577 212,00
UAH з ПДВ
577 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 632 544,00
UAH з ПДВ
621 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 632 920,80
UAH з ПДВ
622 000,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 636 550,40
UAH з ПДВ
636 550,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 16:08
київ обл дит лікарня.pdf
15 квітня 2020 16:07
київ лікарня молоко.pdf
07 квітня 2020 18:48
Електронний підпис
07 квітня 2020 18:47
ч 1,2 ст 17.pdf
07 квітня 2020 18:47
ст 17.pdf
07 квітня 2020 18:47
сан паспорт.pdf
07 квітня 2020 18:47
пропозиція.pdf
07 квітня 2020 18:47
проект.pdf
07 квітня 2020 18:47
працівники.pdf
07 квітня 2020 18:47
пояснення вет послуги.pdf
07 квітня 2020 18:47
пояснення аудит.pdf
07 квітня 2020 18:47
повірка.pdf
07 квітня 2020 18:47
план аудиту 22000.pdf
07 квітня 2020 18:47
молочка.pdf
07 квітня 2020 18:47
мат база.pdf
07 квітня 2020 18:47
лист про забезпечення.pdf
07 квітня 2020 18:46
лист договори.pdf
07 квітня 2020 18:46
звіт про аудит 22000.pdf
07 квітня 2020 18:46
документи на повірку.pdf
07 квітня 2020 18:46
договір на повірку.pdf
07 квітня 2020 18:46
довідки.pdf
07 квітня 2020 18:46
довідка аналогічний.pdf
07 квітня 2020 18:46
гар лист про перевірку.pdf
07 квітня 2020 18:46
акти.pdf
07 квітня 2020 18:46
9. про підпис.pdf
07 квітня 2020 18:46
8. пояснення установчі.pdf
07 квітня 2020 18:46
7. ліцензуванн.pdf
07 квітня 2020 18:46
6. повноваженн.pdf
07 квітня 2020 18:46
25. потужності.pdf
07 квітня 2020 18:46
22000.pdf
07 квітня 2020 18:46
19. оренда МАН.pdf
07 квітня 2020 18:46
18. Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
07 квітня 2020 18:46
14. про юр осіб.pdf
07 квітня 2020 18:46
12. установчі оригінали.pdf
07 квітня 2020 18:46
10. зразок підпису.jpg

Публічні документи

07 квітня 2020 16:47
3. установчі (1).pdf
07 квітня 2020 16:47
якість.pdf
07 квітня 2020 16:47
12. довідка санкції.pdf
07 квітня 2020 16:47
11. довідка довкілля.pdf
07 квітня 2020 16:47
8. працівники.pdf
07 квітня 2020 16:47
4. пояснення підпис.pdf
07 квітня 2020 16:47
7. про сатут.pdf
07 квітня 2020 16:47
1. ст 17 вся.pdf
07 квітня 2020 16:47
довідка аналогічний.pdf
07 квітня 2020 16:47
про товар.pdf
07 квітня 2020 16:47
1. по формі ст 17.pdf
07 квітня 2020 16:47
Довідка.zip

Публічні документи

07 квітня 2020 10:56
Електронний підпис
06 квітня 2020 22:11
12Проект договору.pdf
06 квітня 2020 22:11
11витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 квітня 2020 22:11
1оригінал Статуту.PDF
06 квітня 2020 22:10
7Санітарні паспорти.pdf
06 квітня 2020 22:10
3План аудиту ISO 22000.pdf
06 квітня 2020 22:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 12:17
Електронний підпис
01 квітня 2020 11:59
Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2020 11:59
проект договору.pdf
01 квітня 2020 11:59
Довіреність Волошко.pdf
01 квітня 2020 11:59
Довідка ст. 17.pdf
01 квітня 2020 11:59
Декаларації.pdf
01 квітня 2020 11:59
Опис реєстратора.PDF
01 квітня 2020 11:59
Статут копія.PDF
01 квітня 2020 11:59
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
01 квітня 2020 11:59
Довідка 4-ОПП.PDF
01 квітня 2020 11:59
Свідоцтво АХ7402НС.pdf
01 квітня 2020 11:59
Свідоцтво AX6135НA.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ПП Торгпродсервіс

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Очікує рішення 577 212,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 13:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 577 212,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 13:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 квітня 2020 13:20
Коментар щодо відміни: Керуючись підпунктом 1 Розділу VІ тендерної документації, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет прийняв рішення відмінити торги
Документи:
22 квітня 2020 13:18
Витяг з протоколу 47.pdf