Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Барська міська рада" |
Код ЄДРПОУ: | 04051017 |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6 |
Контактна особа: |
Марина Гожик +380434121746 bar_miska_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 12:39 |
Очікувана вартість: | 25 463 693,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 318,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 127000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування виконаних робіт здійснюється після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 10 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування робіт та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 17:32 |
Додаток № 4 до тендерної документації (дефектні акти)-кладовище.7z | |
23 березня 2020 17:32 |
Додаток № 2 до тендерної документації (технічне завдання)-кладовище.pdf | |
23 березня 2020 17:32 |
Додаток № 3 до тендерної документації (проект договору).pdf | |
23 березня 2020 17:32 |
Тендерна документація-кладовище.pdf | |
23 березня 2020 17:32 |
Додаток № 1 до тендерної документації (тендерна пропозиція)-кладовище.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 травня 2020 22:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-24-000028 ● 625160ead98d428b9f4bb13877ce643a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2020 №33
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.06.2020 №33
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-03-23-004744-b 23.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-24 16:40:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-23-004744-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав у тендерній документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")?
2. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист», які передбачені умовами тендерної документації та підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-26 22:25:35
Пояснення до моніторингу закупівель згідно наказу 24.06.2020 №33
1.З яких підстав у тендерній документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")? Відповідь: Відповідно до пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; Відповідно до пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; Відповідно розділу ІІІ. «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі) Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до вказаних положень Закону та Порядку Замовником визначений такий предмет закупівлі: «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга) (код ДК 021:2015 – 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». Вид предмета закупівлі – роботи. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) тендерна документація повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Таким чином, необхідність зазначення виразу "або еквівалент"вимагається лише у випадку наявності у технічній специфікації обґрунтованого посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Оскільки предметом закупівлі є роботи з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), то тендерна документація: по-перше - не містить технічної специфікації, яка включається до тендерної документації у разі потреби у вигляді планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі; по-друге - не міститьпосилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип робіт з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), джерело їх походження або виробника. 2. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист», які передбачені умовами тендерної документації? Відповідь: Відповідно до умов пункту 10частини першої розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиціяподається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, а саме: ліцензія та/або дозвіл, видані уповноваженим державним органом необхідні для виконання Робіт, передбачених умовами ТД, якщо реалізація виконання Робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такої ліцензії/дозволу згідно законодавства. На виконання вказаної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Поділляекострім» надана копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л, яка згідно з додатком містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2). Відповідно до Затвердженого рішенням 52 сесії 8 скликання Барської міської ради від 06.02.2020р. Робочого проекту, об’єкт будівництва «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради Барського району Вінницької області» відноситься до класу наслідків – СС2 (середні наслідки). Окремих вимог до учасників щодо надання ними у складі тендерних пропозицій ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист» умови тендерної документації не містять. Зазначені вимоги не встановлені умовами тендерної документації також і для переможця торгів. Крім того, умовами тендерної документації не встановлені окремі вимоги щодо необхідності надання учасником та/або переможцем торгів будь-яких інших ліцензій, дозволів, тощо, передбачених законодавством для виконання окремих, спеціалізованих робіт. Такі роботи будуть виконані Підрядником або іншим суб’єктом господарювання на умовах субпідрядного укладеного договору субпідряду в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а наявність відповідної дозвільної документації перевіряється згідно з ДБН та інших будівельних НПА. Надана ТОВ «Поділляекострім»копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видана згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л (реєстраційний запис 2013045090) відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації. Крім того ТОВ «Поділляекострім» надало гарантії замовнику відповідно до умов ТД стосовно того, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатках №№ 2, 4 до ТД, а Роботи будуть виконані своєчасно та у повній відповідності до технічних та якісних вимог, встановлених у Додатках №№ 2, 4 до ТД (гарантійний лист №62 від 07.04.2020 наданий у складі ТП). В зв’язку з цим у Замовника не було підстав для відхилення ТП учасника та в подальшому переможця торгів – ТОВ «Поділляекострім» відповідно до частини першої статті 30 Закону (у редакції від 17.03.2020 року). 3. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації? Відповідь: Тендерною документацією передбачалась наявність в учасника торгів інженера – проектувальника в частині складання кошторисної документації з наданням підтверджуючих документів, а саме кваліфікаційний сертифікат інженера - проектувальника в частині складання кошторисної документації. Умовами тендерної документації не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обов’язкової норми, щодо зазначення в полі «Роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом» має бути зазначено «в частині складання кошторисної документації». Єдиною вимого Тендерної Документації було документальне підтвердження наявності кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника, який відповідно до інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно встановленої форми (підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації) буде залучений до виконання робіт в частині складання проектно - кошторисної документації. Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ТОВ «Поділляекострім» надало лист-довідку від 07.04.2020р. №64, де вказано про наявність в учасника торгів інженера – проектувальника Дячука Максима Сергійовича. Кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому, як сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування (систем газопостачання, електрики, водопроводу і каналізації, кондиціонування і вентиляції, тепла, звукоізоляції, автоматики, зв’язку, ТБ, забезпечення безпеки експлуатації будівель та споруд, перелік креслеників, забезпечувати відповідність проектних рішень іншим розділам або частинам проекту, а також інших інженерних систем згідно ДБН 1.2-14-2009) (об’єкти І-Vкатегорії складності). Крім того, передбачає знання законодавства України з організації та здійснення будівництва; правила оформлення, передачі та зберігання проектної документації; сучасні тенденції, наукові методи та способи перегляду нормативної документації; автоматизовані системи та комплекси для проектування. Враховуючи зазначене кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому проводити роботи в частині складання кошторисної документації. Замовник звертає увагу на те, що проектно-кошторисна документація (кошторис та креслення) пройшли відповідну експертизу, та були зазначені в повному обсязі до тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «Поділляекострім» в частині складання технічного завдання відповідала вимогам. В зв’язку з цим, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Дячука М.С. не визвав зауважень. На сьогодні Закон, установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави й територіальної громади, та забезпечуючи ефективне й прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З урахуванням зазначеного та державницького підходу до економії бюджетних коштів в першу чергу необхідно врахувати, що пропозиція ТОВ «Поділляекострім» складає 15 300 000 грн. (П'ятнадцять мільйонів триста тисяч гривень 00 копійок) і є найбільш економічно вигідною. Враховуючи, що тендерної документацією не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обмежень, щодо наданої інформації в кваліфікаційному сертифікаті, а також те, що наданий кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника надає право та підтверджує кваліфікацію працівника для виконання робіт за результатами закупівлі в частині складання кошторисної документації. Таким чином, Замовник об’єктивно та не упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «Поділляекострім», яка повністю відповідає вимогам ТД.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-26 22:08:38
Пояснення до моніторингу закупівель згідно наказу 24.06.2020 №33
1.З яких підстав у тендерній документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")?
Відповідь:
Відповідно до пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;
Відповідно до пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Відповідно розділу ІІІ. «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі) Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до вказаних положень Закону та Порядку Замовником визначений такий предмет закупівлі: «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга) (код ДК 021:2015 – 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». Вид предмета закупівлі – роботи.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) тендерна документація повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, необхідність зазначення виразу "або еквівалент"вимагається лише у випадку наявності у технічній специфікації обґрунтованого посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Оскільки предметом закупівлі є роботи з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), то тендерна документація:
по-перше - не містить технічної специфікації, яка включається до тендерної документації у разі потреби у вигляді планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі;
по-друге - не міститьпосилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип робіт з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), джерело їх походження або виробника.
2. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист», які передбачені умовами тендерної документації?
Відповідь:
Відповідно до умов пункту 10частини першої розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиціяподається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, а саме: ліцензія та/або дозвіл, видані уповноваженим державним органом необхідні для виконання Робіт, передбачених умовами ТД, якщо реалізація виконання Робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такої ліцензії/дозволу згідно законодавства.
На виконання вказаної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Поділляекострім» надана копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л, яка згідно з додатком містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2).
Відповідно до Затвердженого рішенням 52 сесії 8 скликання Барської міської ради від 06.02.2020р. Робочого проекту, об’єкт будівництва «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради Барського району Вінницької області» відноситься до класу наслідків – СС2 (середні наслідки).
Окремих вимог до учасників щодо надання ними у складі тендерних пропозицій ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист» умови тендерної документації не містять. Зазначені вимоги не встановлені умовами тендерної документації також і для переможця торгів.
Крім того, умовами тендерної документації не встановлені окремі вимоги щодо необхідності надання учасником та/або переможцем торгів будь-яких інших ліцензій, дозволів, тощо, передбачених законодавством для виконання окремих, спеціалізованих робіт. Такі роботи будуть виконані Підрядником або іншим суб’єктом господарювання на умовах субпідрядного укладеного договору субпідряду в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а наявність відповідної дозвільної документації перевіряється згідно з ДБН та інших будівельних НПА.
Надана ТОВ «Поділляекострім»копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видана згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л (реєстраційний запис 2013045090) відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Крім того ТОВ «Поділляекострім» надало гарантії замовнику відповідно до умов ТД стосовно того, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатках №№ 2, 4 до ТД, а Роботи будуть виконані своєчасно та у повній відповідності до технічних та якісних вимог, встановлених у Додатках №№ 2, 4 до ТД (гарантійний лист №62 від 07.04.2020 наданий у складі ТП).
В зв’язку з цим у Замовника не було підстав для відхилення ТП учасника та в подальшому переможця торгів – ТОВ «Поділляекострім» відповідно до частини першої статті 30 Закону (у редакції від 17.03.2020 року).
3. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації?
Відповідь:
Тендерною документацією передбачалась наявність в учасника торгів інженера – проектувальника в частині складання кошторисної документації з наданням підтверджуючих документів, а саме кваліфікаційний сертифікат інженера - проектувальника в частині складання кошторисної документації.
Умовами тендерної документації не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обов’язкової норми, щодо зазначення в полі «Роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом» має бути зазначено «в частині складання кошторисної документації».
Єдиною вимого Тендерної Документації було документальне підтвердження наявності кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника, який відповідно до інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно встановленої форми (підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації) буде залучений до виконання робіт в частині складання проектно - кошторисної документації.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ТОВ «Поділляекострім» надало лист-довідку від 07.04.2020р. №64, де вказано про наявність в учасника торгів інженера – проектувальника Дячука Максима Сергійовича.
Кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому, як сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування (систем газопостачання, електрики, водопроводу і каналізації, кондиціонування і вентиляції, тепла, звукоізоляції, автоматики, зв’язку, ТБ, забезпечення безпеки експлуатації будівель та споруд, перелік креслеників, забезпечувати відповідність проектних рішень іншим розділам або частинам проекту, а також інших інженерних систем згідно ДБН 1.2-14-2009) (об’єкти І-Vкатегорії складності).
Крім того, передбачає знання законодавства України з організації та здійснення будівництва; правила оформлення, передачі та зберігання проектної документації; сучасні тенденції, наукові методи та способи перегляду нормативної документації; автоматизовані системи та комплекси для проектування.
Враховуючи зазначене кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому проводити роботи в частині складання кошторисної документації.
Замовник звертає увагу на те, що проектно-кошторисна документація (кошторис та креслення) пройшли відповідну експертизу, та були зазначені в повному обсязі до тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «Поділляекострім» в частині складання технічного завдання відповідала вимогам. В зв’язку з цим, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Дячука М.С. не визвав зауважень.
На сьогодні Закон, установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави й територіальної громади, та забезпечуючи ефективне й прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З урахуванням зазначеного та державницького підходу до економії бюджетних коштів в першу чергу необхідно врахувати, що пропозиція ТОВ «Поділляекострім» складає 15 300 000 грн. (П'ятнадцять мільйонів триста тисяч гривень 00 копійок) і є найбільш економічно вигідною.
Враховуючи, що тендерної документацією не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обмежень, щодо наданої інформації в кваліфікаційному сертифікаті, а також те, що наданий кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника надає право та підтверджує кваліфікацію працівника для виконання робіт за результатами закупівлі в частині складання кошторисної документації.
Таким чином, Замовник об’єктивно та не упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «Поділляекострім», яка повністю відповідає вимогам ТД.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-03-23-004744-b (моніторинг номер UA-M-2020-06-24-000028). 24.06.2020 року в системі електронних торгів Prozorro опубліковано інформацію про початок моніторингу закупівлі номер UA-2020-03-23-004744-b (моніторинг номер UA-M-2020-06-24-000028). Підстава здійснення моніторингу: 1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 15.07.2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі. У вказаному висновку повідомлено про наступні виявлені порушення: 1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Барської міської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Уютспецбуд» та ТОВ «Поділляекострім», протоколи засідання тендерного комітету від 15 квітня 2020 року №33 та від 22 квітня 2020 року №34, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13 травня 2020 року №215 та пояснення від 26 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 06 травня 2020 року №8777-р/пк-пз. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація містити вираз «або еквівалент». Однак, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону у додатку 4 (дефектні акти) тендерної документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників матеріалів без обґрунтування та зазначення виразу «або еквівалент», а саме: - у пунктах 65 та 66 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-1-1) на адміністративно-побутовий будинок з громадською вбиральнею – архітектурно-будівельні рішення; - у пункті 1 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-1-6) на адміністративно-побутовий будинок з громадською вбиральнею – радіофікація та телефонізація; - у пунктах 4 та 5 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-3-2) на будівлю гравірувальної майстерні з квітковим магазином – опалення і вентиляція; - у пункті 1 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-1-6) на будівлю гравірувальної майстерні з квітковим магазином – радіофікація та телефонізація; - у пунктах 4 та 5 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-2-2) на будівлю охорони – опалення і вентиляція; - у пунктах 4 та 5 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-3-2) на будівлю гравірувальної майстерні з квітковим магазином – опалення і вентиляція; - у пункті 1 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-1-6) на будівлю охорони – радіофікація та телефонізація; - у пункті 82 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-4-1) на каплицю – архітектурно-будівельні рішення; - у пунктах 8, 9, 10 та 11 дефектного акта (626_ДЦ_ДФ_2-4-2) на каплицю – опалення і вентиляція. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поділляекострім», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині ненадання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації, чим порушено вимоги абзацу 2.2 підпункту 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. При цьому, тендерна документація не містить інформації, що зазначене порушення відносяться до формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Поділляекострім» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір від 13 травня 2020 року №215. 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено. 3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Щодо підстави проведення моніторингу закупівлі. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі було: 1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020р. Проте, при здійсненні моніторингу не виявленого жодних ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. А саме, у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено: за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено. Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Таким чином, можна зробити висновок, що оскільки в інформації оприлюдненій замовником в електронній системі закупівель були відсутні порушення – моніторинг закупівлі проведений безпідставно. 2. Надання Аргументованих заперечення на висновок 1.З яких підстав у тендерній документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")? Відповідь: Відповідно до пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; Відповідно до пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; Відповідно розділу ІІІ. «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі) Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до вказаних положень Закону та Порядку Замовником визначений такий предмет закупівлі: «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга) (код ДК 021:2015 – 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». Вид предмета закупівлі – роботи. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) тендерна документація повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Таким чином, необхідність зазначення виразу "або еквівалент" вимагається лише у випадку наявності у технічній специфікації обґрунтованого посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Оскільки предметом закупівлі є роботи з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), то тендерна документація: по-перше - не містить технічної специфікації, яка включається до тендерної документації у разі потреби у вигляді планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі; по-друге - не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип робіт з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), джерело їх походження або виробника. 2. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист», які передбачені умовами тендерної документації? Відповідь: Відповідно до умов пункту 10частини першої розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, а саме: ліцензія та/або дозвіл, видані уповноваженим державним органом необхідні для виконання Робіт, передбачених умовами ТД, якщо реалізація виконання Робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такої ліцензії/дозволу згідно законодавства. На виконання вказаної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Поділляекострім» надана копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л, яка згідно з додатком містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2). Відповідно до Затвердженого рішенням 52 сесії 8 скликання Барської міської ради від 06.02.2020р. Робочого проекту, об’єкт будівництва «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради Барського району Вінницької області» відноситься до класу наслідків – СС2 (середні наслідки). Окремих вимог до учасників щодо надання ними у складі тендерних пропозицій ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист» умови тендерної документації не містять. Зазначені вимоги не встановлені умовами тендерної документації також і для переможця торгів. Крім того, умовами тендерної документації не встановлені окремі вимоги щодо необхідності надання учасником та/або переможцем торгів будь-яких інших ліцензій, дозволів, тощо, передбачених законодавством для виконання окремих, спеціалізованих робіт. Такі роботи будуть виконані Підрядником або іншим суб’єктом господарювання на умовах субпідрядного укладеного договору субпідряду в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а наявність відповідної дозвільної документації перевіряється згідно з ДБН та інших будівельних НПА. Надана ТОВ «Поділляекострім» копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видана згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л (реєстраційний запис 2013045090) відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації. Крім того ТОВ «Поділляекострім» надало гарантії замовнику відповідно до умов ТД стосовно того, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатках №№ 2, 4 до ТД, а Роботи будуть виконані своєчасно та у повній відповідності до технічних та якісних вимог, встановлених у Додатках №№ 2, 4 до ТД (гарантійний лист №62 від 07.04.2020 наданий у складі ТП). В зв’язку з цим у Замовника не було підстав для відхилення ТП учасника та в подальшому переможця торгів – ТОВ «Поділляекострім» відповідно до частини першої статті 30 Закону (у редакції від 17.03.2020 року). 3. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації? Відповідь: Тендерною документацією передбачалась наявність в учасника торгів інженера – проектувальника в частині складання кошторисної документації з наданням підтверджуючих документів, а саме кваліфікаційний сертифікат інженера - проектувальника в частині складання кошторисної документації. Умовами тендерної документації не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обов’язкової норми, щодо зазначення в полі «Роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом» має бути зазначено «в частині складання кошторисної документації». Єдиною вимого Тендерної Документації було документальне підтвердження наявності кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника, який відповідно до інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно встановленої форми (підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації) буде залучений до виконання робіт в частині складання проектно - кошторисної документації. Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ТОВ «Поділляекострім» надало лист-довідку від 07.04.2020р. №64, де вказано про наявність в учасника торгів інженера – проектувальника Дячука Максима Сергійовича. Кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому, як сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування (систем газопостачання, електрики, водопроводу і каналізації, кондиціонування і вентиляції, тепла, звукоізоляції, автоматики, зв’язку, ТБ, забезпечення безпеки експлуатації будівель та споруд, перелік креслеників, забезпечувати відповідність проектних рішень іншим розділам або частинам проекту, а також інших інженерних систем згідно ДБН 1.2-14-2009) (об’єкти І-Vкатегорії складності). Крім того, передбачає знання законодавства України з організації та здійснення будівництва; правила оформлення, передачі та зберігання проектної документації; сучасні тенденції, наукові методи та способи перегляду нормативної документації; автоматизовані системи та комплекси для проектування. Враховуючи зазначене кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому проводити роботи в частині складання кошторисної документації. Замовник звертає увагу на те, що проектно-кошторисна документація (кошторис та креслення) пройшли відповідну експертизу, та були зазначені в повному обсязі до тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «Поділляекострім» в частині складання технічного завдання відповідала вимогам. В зв’язку з цим, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Дячука М.С. не визвав зауважень. На сьогодні Закон, установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави й територіальної громади, та забезпечуючи ефективне й прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З урахуванням зазначеного та державницького підходу до економії бюджетних коштів в першу чергу необхідно врахувати, що пропозиція ТОВ «Поділляекострім» складає 15 300 000 грн. (П'ятнадцять мільйонів триста тисяч гривень 00 копійок) і є найбільш економічно вигідною. Враховуючи, що тендерної документацією не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обмежень, щодо наданої інформації в кваліфікаційному сертифікаті, а також те, що наданий кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника надає право та підтверджує кваліфікацію працівника для виконання робіт за результатами закупівлі в частині складання кошторисної документації. Таким чином, Замовник об’єктивно та не упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «Поділляекострім», яка повністю відповідає вимогам ТД. 4. Щодо зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Повідомляємо, що відповідно до роз’яснення МЕРТУ від 30.12.2016 р. № 3302-06/42560-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю», розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 ст. 525 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. В Договорі №215 від 13.05.2020 року, який укладений за результатами відкритих торгів між Барською міською радою та ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ, відсутня можливість одностороннього розірвання договору, якщо умови договору виконуються належним чином. Таким чином нами буде сформовано та направлено на ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ пропозицію про розірвання договору за взаємною згодою сторін. ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ після одержання пропозиції повідомить нас про результати її розгляду. У випадку надання згоди на розірвання договору за взаємною згодою сторін нами буде підписано додаткову угоду про розірвання договору та відповідна інформація буде відображена в системі «Prozorro» відповідно до законодавства. Таким чином нами вжито заходів щодо розірвання договору та відповідно частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та аргументовані заперечення до висновку. Інформуємо Орган фінансового контролю та моніторингу про те, що згідно пункту 11 статті 71 Закону Замовник забезпечив проведення Процедури закупівлі з неухильним дотриманням Закону та не допустив «порушень, які матимуть негативний вплив для бюджетів», свідченням чого слугує інша частина Висновків про результати моніторингу даної закупівлі, далі – цитата: «За результатами аналізу питань: - визначення предмета закупівлі; - відображення закупівлі в річному плані (додатку); - надання розʼяснень щодо тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»; - розгляд тендерних пропозицій; - дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; - оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.». Відтак, зазначаємо про некоректність встановлення окремих обставин за результатами моніторингу. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Порушень прав учасників процедури закупівлі або вимог Закону не допущено. Підстав для розірвання Договору про закупівлю не виявлено. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі. Додатки: 1. Інформація та документи на які здійснюється посилання у вказаних поясненнях містяться в загальнодоступному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-23-004744-b.
2020-07-21 09:52:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 15.07.2020р. за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-03-23-004744-b (моніторинг номер UA-M-2020-06-24-000028). |
Дата публікації: | 28 липня 2020 |
Документи:
30 червня 2021 17:24
|
Електронний підпис |
30 червня 2021 17:19
|
Ухвала про виправлення описки Сьомого апеляційного адмінстративного суду.pdf |
30 червня 2021 17:19
|
Ухвала про виправлення описки Вінницького окружного адміністративного суду.pdf |
30 червня 2021 17:19
|
Постанова Сьомого апеляційного адмінстративного суду.pdf |
30 червня 2021 17:19
|
Постанова Вінницького окружного адміністративного суду.pdf |
28 липня 2020 12:39
|
доказ надсилання позову.pdf |
28 липня 2020 12:39
|
Позов.pdf |
30 червня 2021 17:24
|
Електронний підпис |
28 липня 2020 12:46
|
Електронний підпис |
30 червня 2021 17:19
|
Ухвала про виправлення описки Сьомого апеляційного адмінстративного суду.pdf |
30 червня 2021 17:19
|
Ухвала про виправлення описки Вінницького окружного адміністративного суду.pdf |
30 червня 2021 17:19
|
Постанова Сьомого апеляційного адмінстративного суду.pdf |
30 червня 2021 17:19
|
Постанова Вінницького окружного адміністративного суду.pdf |
28 липня 2020 12:39
|
доказ надсилання позову.pdf |
28 липня 2020 12:39
|
Позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
15 347 338,00
UAH з ПДВ
|
15 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ |
17 315 377,00
UAH з ПДВ
|
15 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МУР" |
21 854 100,00
UAH з ПДВ
|
15 347 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" |
20 320 102,00
UAH з ПДВ
|
20 320 102,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
22 157 770,00
UAH з ПДВ
|
21 577 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Б.В.В-БУД |
23 898 000,00
UAH з ПДВ
|
21 756 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" |
24 502 916,40
UAH з ПДВ
|
21 757 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" #42613505 |
Відхилено |
15 220 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 18:45
|
ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ #40544346 |
Переможець |
15 300 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2022 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 11:57
|
Дод.уг.№2від28.10.21.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 18:52
|
Дод.уг.№1від01.04.21.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 18:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2020 12:47
|
Календарний графік (додаток №4).pdf | укладений |
13 травня 2020 12:45
|
Договір №215.pdf | укладений |
13 травня 2020 12:45
|
Договірна ціна (додаток №1).pdf | укладений |
13 травня 2020 12:45
|
Обєктні кошториси (додаток №2).pdf | укладений |
13 травня 2020 12:45
|
Локальні кошториси (додаток №3).pdf | укладений |
13 травня 2020 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт у 2021 році становить 1282370 (один мільйон двісті вісімдесят дві тисячі триста сімдесят) грн. 00 коп., у зв'язку з чим, пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: "3.1. Загальна вартість робіт за цим договором становить 15 300 000 (п'ятнадцять мільйонів триста тисяч) грн. 00 коп., відповідно до обсягів,передбачених кошторисною документацією, та визначена за результатами проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Погоджена договірна ціна є невід'ємною частиною договору. Вартість послуг, що була виконана у 2020 р. становить 1605929 (один мільйон шістсот п'ять тисяч дев'ятсот двадцять дев'ять) грн. 56 коп. Вартість робіт, передбачених для виконання в 2021 році визначена відповідно до обсягів, передбачених об'єктними та локальними кошторисами в межах затверджених Кошторисом Замовника бюджетних призначень та становить 1282370 (один мільйон двісті вісімдесят дві тисячі триста сімдесят) грн. 00 коп. Враховуючи належність Замовника до міського бюджету і можливості проведення розрахунків в межах бюджетного фінансування, оплата по залишкових обсягах робіт по цьому договору буде проводитись протягом наступних періодів по мірі надходження коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №215 від 13.05.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт, передбачених для виконання в 2021 році визначена відповідно до обсягів, передбачених об'єктними та локальними кошторисами в межах затверджених Кошторисом Замовника бюджетних призначень та становить 982370,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №215 від 13.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |