Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга)
Очікувана вартість
25 463 693,00 UAH
UA-2020-03-23-004744-b f0e95626c43542b2a1c97c5838b1b2c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КУ "Барська міська рада"
Код ЄДРПОУ: 04051017
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6
Контактна особа: Марина Гожик
+380434121746
bar_miska_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 12:39
Очікувана вартість: 25 463 693,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 127 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 318,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування виконаних робіт здійснюється після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 10 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування робіт та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-004744-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 01 травня 2020 17:52
Необґрунтований вибір переможця - ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ, зазначаємо, що в її складі відсутні цілий ряд документів, які згідно умов тендерної документації були обов'язковими для надання.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 травня 2020 12:38
Причина: Оскільки тендерним комітетом проігнороване звернення учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", щодо необґрунтованого вибору переможця процедури закупівлі - ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ, наше підприємство змушене звернутися до правоохоронних та контролюючих органів, щодо встановлення факту не відповідності пропозиції учасника ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ вимогам тендерної документації та притягнення винних осіб до відповідальності відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-23-004744-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38635748
Дата подання: 02 травня 2020 22:56
Необґрунтований вибір переможця - ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ, зазначаємо, що в її складі відсутні цілий ряд документів, які згідно умов тендерної документації були обов'язковими для надання. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Оскільки тендерним комітетом проігнороване звернення учасника ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", щодо необґрунтованого вибору переможця процедури закупівлі - ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ, наше підприємство змушене звернутися до правоохоронних та контролюючих органів, щодо встановлення факту не відповідності пропозиції учасника ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ вимогам тендерної документації та притягнення винних осіб до відповідальності відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата: 05 травня 2020 12:39
рішення від 06.05.2020 №8777.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 20:24

Документи Органу Оскарження

06 травня 2020 20:24
рішення від 06.05.2020 №8777.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-24-000028 ● 625160ead98d428b9f4bb13877ce643a
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-24 11:42:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.06.2020 №33
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.06.2020 №33
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-03-23-004744-b 23.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-24 16:40:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-23-004744-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав у тендерній документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")?
2. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист», які передбачені умовами тендерної документації та підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-26 22:25:35

Пояснення до моніторингу закупівель згідно наказу 24.06.2020 №33

1.З яких підстав у тендерній документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")? Відповідь: Відповідно до пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; Відповідно до пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; Відповідно розділу ІІІ. «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі) Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до вказаних положень Закону та Порядку Замовником визначений такий предмет закупівлі: «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга) (код ДК 021:2015 – 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». Вид предмета закупівлі – роботи. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) тендерна документація повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Таким чином, необхідність зазначення виразу "або еквівалент"вимагається лише у випадку наявності у технічній специфікації обґрунтованого посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Оскільки предметом закупівлі є роботи з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), то тендерна документація: по-перше - не містить технічної специфікації, яка включається до тендерної документації у разі потреби у вигляді планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі; по-друге - не міститьпосилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип робіт з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), джерело їх походження або виробника. 2. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист», які передбачені умовами тендерної документації? Відповідь: Відповідно до умов пункту 10частини першої розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиціяподається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, а саме: ліцензія та/або дозвіл, видані уповноваженим державним органом необхідні для виконання Робіт, передбачених умовами ТД, якщо реалізація виконання Робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такої ліцензії/дозволу згідно законодавства. На виконання вказаної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Поділляекострім» надана копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л, яка згідно з додатком містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2). Відповідно до Затвердженого рішенням 52 сесії 8 скликання Барської міської ради від 06.02.2020р. Робочого проекту, об’єкт будівництва «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради Барського району Вінницької області» відноситься до класу наслідків – СС2 (середні наслідки). Окремих вимог до учасників щодо надання ними у складі тендерних пропозицій ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист» умови тендерної документації не містять. Зазначені вимоги не встановлені умовами тендерної документації також і для переможця торгів. Крім того, умовами тендерної документації не встановлені окремі вимоги щодо необхідності надання учасником та/або переможцем торгів будь-яких інших ліцензій, дозволів, тощо, передбачених законодавством для виконання окремих, спеціалізованих робіт. Такі роботи будуть виконані Підрядником або іншим суб’єктом господарювання на умовах субпідрядного укладеного договору субпідряду в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а наявність відповідної дозвільної документації перевіряється згідно з ДБН та інших будівельних НПА. Надана ТОВ «Поділляекострім»копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видана згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л (реєстраційний запис 2013045090) відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації. Крім того ТОВ «Поділляекострім» надало гарантії замовнику відповідно до умов ТД стосовно того, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатках №№ 2, 4 до ТД, а Роботи будуть виконані своєчасно та у повній відповідності до технічних та якісних вимог, встановлених у Додатках №№ 2, 4 до ТД (гарантійний лист №62 від 07.04.2020 наданий у складі ТП). В зв’язку з цим у Замовника не було підстав для відхилення ТП учасника та в подальшому переможця торгів – ТОВ «Поділляекострім» відповідно до частини першої статті 30 Закону (у редакції від 17.03.2020 року). 3. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації? Відповідь: Тендерною документацією передбачалась наявність в учасника торгів інженера – проектувальника в частині складання кошторисної документації з наданням підтверджуючих документів, а саме кваліфікаційний сертифікат інженера - проектувальника в частині складання кошторисної документації. Умовами тендерної документації не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обов’язкової норми, щодо зазначення в полі «Роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом» має бути зазначено «в частині складання кошторисної документації». Єдиною вимого Тендерної Документації було документальне підтвердження наявності кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника, який відповідно до інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно встановленої форми (підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації) буде залучений до виконання робіт в частині складання проектно - кошторисної документації. Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ТОВ «Поділляекострім» надало лист-довідку від 07.04.2020р. №64, де вказано про наявність в учасника торгів інженера – проектувальника Дячука Максима Сергійовича. Кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому, як сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування (систем газопостачання, електрики, водопроводу і каналізації, кондиціонування і вентиляції, тепла, звукоізоляції, автоматики, зв’язку, ТБ, забезпечення безпеки експлуатації будівель та споруд, перелік креслеників, забезпечувати відповідність проектних рішень іншим розділам або частинам проекту, а також інших інженерних систем згідно ДБН 1.2-14-2009) (об’єкти І-Vкатегорії складності). Крім того, передбачає знання законодавства України з організації та здійснення будівництва; правила оформлення, передачі та зберігання проектної документації; сучасні тенденції, наукові методи та способи перегляду нормативної документації; автоматизовані системи та комплекси для проектування. Враховуючи зазначене кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому проводити роботи в частині складання кошторисної документації. Замовник звертає увагу на те, що проектно-кошторисна документація (кошторис та креслення) пройшли відповідну експертизу, та були зазначені в повному обсязі до тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «Поділляекострім» в частині складання технічного завдання відповідала вимогам. В зв’язку з цим, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Дячука М.С. не визвав зауважень. На сьогодні Закон, установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави й територіальної громади, та забезпечуючи ефективне й прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З урахуванням зазначеного та державницького підходу до економії бюджетних коштів в першу чергу необхідно врахувати, що пропозиція ТОВ «Поділляекострім» складає 15 300 000 грн. (П'ятнадцять мільйонів триста тисяч гривень 00 копійок) і є найбільш економічно вигідною. Враховуючи, що тендерної документацією не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обмежень, щодо наданої інформації в кваліфікаційному сертифікаті, а також те, що наданий кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника надає право та підтверджує кваліфікацію працівника для виконання робіт за результатами закупівлі в частині складання кошторисної документації. Таким чином, Замовник об’єктивно та не упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «Поділляекострім», яка повністю відповідає вимогам ТД.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-26 22:08:38

Пояснення до моніторингу закупівель згідно наказу 24.06.2020 №33

1.З яких підстав у тендерній документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")?

Відповідь:
Відповідно до пункту вісімнадцятого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;
Відповідно до пункту двадцять другого частини першої статті 1 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Відповідно розділу ІІІ. «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі) Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до вказаних положень Закону та Порядку Замовником визначений такий предмет закупівлі: «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга) (код ДК 021:2015 – 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)». Вид предмета закупівлі – роботи.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Разом з тим, відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону (у редакції від 17.03.2020 року) тендерна документація повинна містити зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, необхідність зазначення виразу "або еквівалент"вимагається лише у випадку наявності у технічній специфікації обґрунтованого посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Оскільки предметом закупівлі є роботи з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), то тендерна документація:
по-перше - не містить технічної специфікації, яка включається до тендерної документації у разі потреби у вигляді планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі;
по-друге - не міститьпосилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип робіт з реконструкції та розширення кладовища, площею 10,7503 га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради, Барського району, Вінницької області (І черга), джерело їх походження або виробника.

2. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист», які передбачені умовами тендерної документації?

Відповідь:
Відповідно до умов пункту 10частини першої розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиціяподається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в ТД, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, а саме: ліцензія та/або дозвіл, видані уповноваженим державним органом необхідні для виконання Робіт, передбачених умовами ТД, якщо реалізація виконання Робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такої ліцензії/дозволу згідно законодавства.
На виконання вказаної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Поділляекострім» надана копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видану згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л, яка згідно з додатком містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2).
Відповідно до Затвердженого рішенням 52 сесії 8 скликання Барської міської ради від 06.02.2020р. Робочого проекту, об’єкт будівництва «Реконструкція та розширення кладовища, площею 10,7503га за межами населеного пункту на території Гаївської сільської ради Барського району Вінницької області» відноситься до класу наслідків – СС2 (середні наслідки).
Окремих вимог до учасників щодо надання ними у складі тендерних пропозицій ліцензії та/або дозволу, виданого уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт протипожежного призначення «блискавозахист» умови тендерної документації не містять. Зазначені вимоги не встановлені умовами тендерної документації також і для переможця торгів.
Крім того, умовами тендерної документації не встановлені окремі вимоги щодо необхідності надання учасником та/або переможцем торгів будь-яких інших ліцензій, дозволів, тощо, передбачених законодавством для виконання окремих, спеціалізованих робіт. Такі роботи будуть виконані Підрядником або іншим суб’єктом господарювання на умовах субпідрядного укладеного договору субпідряду в обсязі до 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а наявність відповідної дозвільної документації перевіряється згідно з ДБН та інших будівельних НПА.
Надана ТОВ «Поділляекострім»копія ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3), видана згідно з наказом Держархбудінспекції від 22.11.2017 № 55-Л (реєстраційний запис 2013045090) відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації.
Крім того ТОВ «Поділляекострім» надало гарантії замовнику відповідно до умов ТД стосовно того, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатках №№ 2, 4 до ТД, а Роботи будуть виконані своєчасно та у повній відповідності до технічних та якісних вимог, встановлених у Додатках №№ 2, 4 до ТД (гарантійний лист №62 від 07.04.2020 наданий у складі ТП).
В зв’язку з цим у Замовника не було підстав для відхилення ТП учасника та в подальшому переможця торгів – ТОВ «Поділляекострім» відповідно до частини першої статті 30 Закону (у редакції від 17.03.2020 року).

3. Яким чином учасник ТОВ «Поділляекострім», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 22 квітня 2020 року №34), обрано переможцем, виконав вимоги підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині складання кошторисної документації?

Відповідь:
Тендерною документацією передбачалась наявність в учасника торгів інженера – проектувальника в частині складання кошторисної документації з наданням підтверджуючих документів, а саме кваліфікаційний сертифікат інженера - проектувальника в частині складання кошторисної документації.
Умовами тендерної документації не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обов’язкової норми, щодо зазначення в полі «Роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом» має бути зазначено «в частині складання кошторисної документації».
Єдиною вимого Тендерної Документації було документальне підтвердження наявності кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника, який відповідно до інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації згідно встановленої форми (підпункту 2.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації) буде залучений до виконання робіт в частині складання проектно - кошторисної документації.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ТОВ «Поділляекострім» надало лист-довідку від 07.04.2020р. №64, де вказано про наявність в учасника торгів інженера – проектувальника Дячука Максима Сергійовича.
Кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому, як сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування (систем газопостачання, електрики, водопроводу і каналізації, кондиціонування і вентиляції, тепла, звукоізоляції, автоматики, зв’язку, ТБ, забезпечення безпеки експлуатації будівель та споруд, перелік креслеників, забезпечувати відповідність проектних рішень іншим розділам або частинам проекту, а також інших інженерних систем згідно ДБН 1.2-14-2009) (об’єкти І-Vкатегорії складності).
Крім того, передбачає знання законодавства України з організації та здійснення будівництва; правила оформлення, передачі та зберігання проектної документації; сучасні тенденції, наукові методи та способи перегляду нормативної документації; автоматизовані системи та комплекси для проектування.
Враховуючи зазначене кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника Дячука М.С. дозволяє йому проводити роботи в частині складання кошторисної документації.
Замовник звертає увагу на те, що проектно-кошторисна документація (кошторис та креслення) пройшли відповідну експертизу, та були зазначені в повному обсязі до тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «Поділляекострім» в частині складання технічного завдання відповідала вимогам. В зв’язку з цим, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Дячука М.С. не визвав зауважень.
На сьогодні Закон, установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави й територіальної громади, та забезпечуючи ефективне й прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З урахуванням зазначеного та державницького підходу до економії бюджетних коштів в першу чергу необхідно врахувати, що пропозиція ТОВ «Поділляекострім» складає 15 300 000 грн. (П'ятнадцять мільйонів триста тисяч гривень 00 копійок) і є найбільш економічно вигідною.
Враховуючи, що тендерної документацією не було встановлено форми кваліфікаційного сертифікату та обмежень, щодо наданої інформації в кваліфікаційному сертифікаті, а також те, що наданий кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника надає право та підтверджує кваліфікацію працівника для виконання робіт за результатами закупівлі в частині складання кошторисної документації.
Таким чином, Замовник об’єктивно та не упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «Поділляекострім», яка повністю відповідає вимогам ТД.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 15 347 338,00
UAH з ПДВ
15 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ 17 315 377,00
UAH з ПДВ
15 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МУР" 21 854 100,00
UAH з ПДВ
15 347 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 20 320 102,00
UAH з ПДВ
20 320 102,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 22 157 770,00
UAH з ПДВ
21 577 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Б.В.В-БУД 23 898 000,00
UAH з ПДВ
21 756 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 24 502 916,40
UAH з ПДВ
21 757 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 21:45
sign.p7s
07 квітня 2020 21:42
Витяг платника ПДВ.pdf
07 квітня 2020 21:42
Витяг з ЄДР.pdf
07 квітня 2020 21:42
Виписка з протоколу.pdf
07 квітня 2020 21:42
Piшення.pdf
07 квітня 2020 21:42
Статут 2.pdf
07 квітня 2020 21:42
Статут 1.pdf
07 квітня 2020 21:42
Протокол від 24.03.20р..pdf
07 квітня 2020 21:42
Опис від 22.04.19р..pdf
07 квітня 2020 21:42
Опис від 19.04.19р..pdf
07 квітня 2020 21:42
Опис від 16.11.18р..pdf
07 квітня 2020 21:42
Опис від 08.11.18р..pdf
07 квітня 2020 21:42
Ліцензія з додатком.pdf
07 квітня 2020 21:42
Лист-згода_про_пiдп.дог.pdf
07 квітня 2020 21:42
Лист-згода.pdf
07 квітня 2020 21:42
Кошторис.pdf
07 квітня 2020 21:42
Дозвіл.pdf
07 квітня 2020 21:42
Довiдка_про_кiнц.бенеф.pdf
07 квітня 2020 21:42
Довiдка_про_вiдс.заборг.pdf
07 квітня 2020 21:42
Довiдка_працiвники.pdf
07 квітня 2020 21:42
Довiдка_МТБ.pdf
07 квітня 2020 21:42
Диплом Шульц І.А..pdf
07 квітня 2020 21:42
Диплом Купріянов В.А..pdf
07 квітня 2020 21:42
Диплом Горбань Г.В..pdf
07 квітня 2020 21:42
Диплом Бондарєва Ю.О..pdf
07 квітня 2020 21:42
Декларація з ОП.pdf
07 квітня 2020 21:42
Гар.лист_щодо_цiн.pdf
07 квітня 2020 21:42
Гар.лист_ст.17.pdf
07 квітня 2020 21:42
Гар.лист_про_корупц..pdf
07 квітня 2020 21:42
Висновок експертизи.pdf
07 квітня 2020 21:42
Виписка від 02.04.20р..pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 22:05
sign.p7s
24 квітня 2020 22:03
Об"єктні кошториси
24 квітня 2020 15:35
sign.p7s
24 квітня 2020 15:31
Розрахунок
24 квітня 2020 15:31
Відомість ресурсів
24 квітня 2020 15:31
Локальні кошториси
24 квітня 2020 15:31
ст.17
24 квітня 2020 15:31
Договірна ціна
24 квітня 2020 15:31
Календарний графік
24 квітня 2020 15:31
Тендерна пропозиція
24 квітня 2020 15:31
Довідка про відсутність
24 квітня 2020 15:31
Довідка МВС України.pdf
08 квітня 2020 09:24
sign.p7s
08 квітня 2020 01:44
sign.p7s
08 квітня 2020 01:42
23.2 Локальні кошториси.pdf
08 квітня 2020 01:42
20 Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2020 01:42
19 довідка по ст.17.pdf
08 квітня 2020 01:42
16.3 нкази і серти нові.pdf
08 квітня 2020 01:42
15.4 договір на послуги.pdf
08 квітня 2020 01:41
12.1 Порядок змін умов.pdf
08 квітня 2020 01:41
12 проект договороу.pdf
08 квітня 2020 01:41
10. Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2020 01:41
9 Гарантйний лист.pdf
08 квітня 2020 01:41
7.1 Ліцензія з додатком.pdf
08 квітня 2020 01:41
7. Лист про лцензію.pdf
08 квітня 2020 01:41
5.1 статистика ЄДР.pdf
08 квітня 2020 01:41
5 витяг з редстру ПДВ.pdf
08 квітня 2020 01:41
4.3опис до статуту.pdf
08 квітня 2020 01:41
4.2 лист про код доступу.pdf
08 квітня 2020 01:41
4 статут.pdf
08 квітня 2020 01:41
3 наказ на прзначення.pdf
08 квітня 2020 01:41
2 тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 01:41
1 Лист про санкції.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 23:22
опис .pdf
07 квітня 2020 23:22
ліцензія та дозволи.rar
07 квітня 2020 23:22
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 23:22
Довіреність Грицак.rar
07 квітня 2020 23:22
119-К_прийом Грицак А.Г..rar
07 квітня 2020 23:22
Гарант_1471_GR.rar
07 квітня 2020 23:22
Банківська ліцензія.rar

Публічні документи

08 квітня 2020 09:14
sign.p7s
08 квітня 2020 03:33
sign.p7s
08 квітня 2020 03:32
Установчі.rar
08 квітня 2020 03:32
Довідки.rar
08 квітня 2020 03:32
13ГЛ щодо тех завдання.pdf
08 квітня 2020 03:32
12 Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2020 03:32
9. Рішення.pdf
08 квітня 2020 03:31
8.3 Виписка.pdf
08 квітня 2020 03:31
7. СТАТУТ.pdf
08 квітня 2020 03:31
6. Гарантія.rar
08 квітня 2020 03:31
3.1 Відгук.pdf
08 квітня 2020 03:31
3. Аналогічний договір.pdf
08 квітня 2020 03:31
2.3. Трудові і дипломи.rar
08 квітня 2020 03:31
2.2 Довідка працівники.pdf
08 квітня 2020 03:31
2.1 Техніка.rar
08 квітня 2020 03:31
2. Довідка МТБ.pdf
08 квітня 2020 03:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 19:08
sign.p7s
07 квітня 2020 19:06
20.1. Довідка.zip
07 квітня 2020 19:06
19.2. Лист-відгук.pdf
07 квітня 2020 19:06
19. Аналогічний договір.pdf
07 квітня 2020 19:06
7. Ліцензія з додатком.pdf
07 квітня 2020 19:06
4. Статуту учасника.pdf
07 квітня 2020 19:06
1. Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 19:06
Nakaz.zip
07 квітня 2020 19:06
Dovirenist_Nazarenko.zip
07 квітня 2020 19:06
Dovidka pro nazvu.zip
07 квітня 2020 19:06
Bank_licenzia.zip
07 квітня 2020 19:06
203377_ГР_0902_127_000.zip

Публічні документи

08 квітня 2020 00:39
Новая папка (4).zip
08 квітня 2020 00:39
Новая папка (3).zip
08 квітня 2020 00:39
Новая папка (2).zip
08 квітня 2020 00:39
Новая папка.zip
08 квітня 2020 00:39
трудові книжки 4.zip
08 квітня 2020 00:39
Трудові книжки 3.zip
08 квітня 2020 00:39
трудові книжки 2.zip
08 квітня 2020 00:39
трудові книжки 1.zip
08 квітня 2020 00:39
установчі документи.zip
08 квітня 2020 00:39
акти (1).zip
08 квітня 2020 00:39
Банківська гарантія
08 квітня 2020 00:39
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 09:26
sign.p7s
08 квітня 2020 09:18
sign.p7s
08 квітня 2020 08:45
sign.p7s
08 квітня 2020 08:44
Проект договору.pdf
07 квітня 2020 18:35
sign.p7s
07 квітня 2020 18:34
Інші довідки.pdf
07 квітня 2020 18:34
Субпідряд.pdf
07 квітня 2020 18:34
Ліцензія та дозвола.pdf
07 квітня 2020 18:34
Витяг платника пдв.pdf
07 квітня 2020 18:34
Відповідність ст 17.pdf
07 квітня 2020 18:34
Календарний графік.pdf
07 квітня 2020 18:34
231.imd
07 квітня 2020 18:34
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
Відхилено 15 220 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 18:45
ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ
#40544346
Переможець 15 300 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ
#40544346
15 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 травня 2020 12:47
Календарний графік (додаток №4).pdf укладений
13 травня 2020 12:45
Договір №215.pdf укладений
13 травня 2020 12:45
Договірна ціна (додаток №1).pdf укладений
13 травня 2020 12:45
Обєктні кошториси (додаток №2).pdf укладений
13 травня 2020 12:45
Локальні кошториси (додаток №3).pdf укладений
13 травня 2020 12:45

Актуальні тендери

До пошуку