Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі ( Меблі для дошкільних навчальних закладів )
Очікувана вартість
991 500,00 UAH
UA-2020-03-23-004631-b 9c57ec044e184d07a7dd820c4b8c2e87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Галина Степанівна

380352525704 uprosvnaukter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26198169
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Мельник Галина Степанівна
380352525704
uprosvnaukter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 12:19
Очікувана вартість: 991 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 974,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
724 Одиниця
Шкільні меблі ( Меблі для дошкільних навчальних закладів )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, м. Тернопіль, дошкільні навчальні заклади та навчально – виховні комплекси Управління освіти і науки Тернопільської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 17:13
проект договору.docx
23 березня 2020 17:13
ТВ.docx
23 березня 2020 17:13
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліжка 2-х спальні дитячі
Дата подання: 24 березня 2020 12:25
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:01
Добрий день, ми компанія виробник м'ягких ліжок в тому числі дитячих двоспальних. Питання: чи можна брати участь і запропонувати Вам сучасні м'які дитячі двоповерхові ліжка які забеспечать і комфорт і безпеку для дітей у повсякденному користуванні?
Відповідь: Якщо Ви зможете запропонувати товар в повному обсязі, згідно технічних вимог, а не тільки ліжечка, тоді звичайно можете брати участь
Ліжка 2-х спальні дитячі
Дата подання: 24 березня 2020 13:40
Дата відповіді: 24 березня 2020 15:01
Тобто ліжечка можуть бути такі які ми виготовляємо м'які не по технічних Ваших вимогах ? і плюс весь остальний товар по вимогах?
Відповідь: Товар повинен відповідати повністю вимогам Замовника в повному обсязі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-004631-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Білик Олександр Михайлович, Код ЄДРПОУ:3227523734
Дата подання: 14 квітня 2020 14:12
вимога надати аргументацію з посиланням на нормативно-правові акти відхилення пропозиції
Наше Звернення назване як Скарга Замовнику, але по-суті є Вимогою до Замовника про надання додаткової аргументації з обовязковим посиланням на нормативно-правові акти і Закон щодо причин дискваліфікації Учасника та не взяття Замовником до уваги деяких наданих документів і інформації, викладених у даній вимозі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2020 10:37
Тендерний комітет Управління освіти і науки ТМР розглянув Ваше звернення на засіданні та вважає своє рішення стосовно відхилення пропозиції правильним.
1 ) Відповідно до р.5 п.5.2 Тендерної Документації Учасником не був наданий гарантійний лист про достовірність наданої інформації.
Відповідно Закону України « Про публічні закупівлі» п.7 ст.28 - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Учасником надано «Гарантійний лист про відсутність підстав для відмовист.17 ЗУ» в якому вказано
«ФОП Білик Олександр Михайлович не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів», що є неправдивою інформацією
Відповідно інформації, що міститься у відкритому реєстрі ДФС:
Станом на 11.04.2020 щодо платника податків БІЛИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ»

Станом на 13.04.2020 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.

2 ) Відповідно до р.5 п.5.2Тендерної Документації не був наданий гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати) своїх цін.
3) Відповідно до розділу 4 п. 4.1.2 Тендерної документації «Тендерні цінові пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.» У разі ненадання до кінцевого терміну подання пропозицій усіх необхідних документів, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції, що не відповідає вимогам ТД.
4) Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен надати відомості про учасника за встановленою формою.
Згідно р.3 п.3.3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належать:
не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
відсутність нумерації сторінок пропозиції;
відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
технічні помилки та описки. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника;
Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції торгів при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище,
Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище.
Відповідно Закону України « Про публічні закупівлі» п.4 ст.28 - після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається ТД або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам спричиняє за собою відхилення такої пропозиції.
З огляду на вищевикладене, шляхом поіменного голосування тендерний комітет прийняв одноголосне рішення відповідно до ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилити Вашу пропозицію, як таку що не відповідає умовам ТД.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Білик Олександр Михайлович 634 095,00
UAH з ПДВ
616 900,00
UAH з ПДВ
Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 764 409,00
UAH з ПДВ
617 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 748 320,00
UAH з ПДВ
748 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 873 150,00
UAH з ПДВ
870 175,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КЕДР - ВВ" 901 674,00
UAH з ПДВ
873 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 13:36
Електронний підпис
13 квітня 2020 13:31
Довідка МВС 16 03 Матков.pdf
13 квітня 2020 13:24
Довідка ДПС.pdf
08 квітня 2020 11:17
Електронний підпис
08 квітня 2020 11:15
КОНТРАКТ 2020 новий.pdf
08 квітня 2020 11:15
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2020 11:15
фото.pdf
08 квітня 2020 11:15
паспорт директор.pdf
08 квітня 2020 11:15
Лист-гарантія ст.17.pdf
08 квітня 2020 11:15
Лист-відгук Тернопіль.pdf
08 квітня 2020 11:15
Копія Статуту.pdf
08 квітня 2020 11:15
Копія Свідоцтва ЗИЛ.pdf
08 квітня 2020 11:15
Копія Свідоцтва ГАЗ.pdf
08 квітня 2020 11:15
Контракт 2019.pdf
08 квітня 2020 11:15
ІПН директор.pdf
08 квітня 2020 11:15
З.К.Висновок корпусні.pdf
08 квітня 2020 11:15
Договір 34 Тернопіль.PDF
08 квітня 2020 11:15
Договір 33 Тернопіль.pdf
08 квітня 2020 11:15
Договір 32 Тернопіль.pdf
08 квітня 2020 11:15
Договір 31 Тернопіль.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 11:31
Електронний підпис
08 квітня 2020 11:30
22-Договір Промінь.pdf
08 квітня 2020 11:30
24-СЕС Матраци.pdf
08 квітня 2020 11:30
7-Довідка_стаття 17.pdf
08 квітня 2020 11:30
18-Проект договору.pdf
08 квітня 2020 11:30
19-Договір Аншар.pdf
08 квітня 2020 11:30
6-Установчі документи.pdf
08 квітня 2020 11:30
25-Паспорт матраци.PDF
08 квітня 2020 11:30
16-ГЛ про доставку.pdf
08 квітня 2020 11:30
4-Довідка_працівники.pdf
08 квітня 2020 11:30
1-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 15:55
Електронний підпис
07 квітня 2020 15:54
Витяг.pdf
07 квітня 2020 15:54
виписка.pdf
07 квітня 2020 15:54
11.1 Проект договору.pdf
07 квітня 2020 15:54
10 Лист-згода.pdf
07 квітня 2020 15:54
5 Цінова пропозиція.pdf
07 квітня 2020 15:54
3 Лист-гарантія.pdf
07 квітня 2020 15:54
2.3.3 Договор Овідіополь.pdf
07 квітня 2020 15:54
1.7 Копія Опис.pdf
07 квітня 2020 15:54
1.6 Копія статуту.pdf
07 квітня 2020 15:54
1.5 Доручення.pdf
07 квітня 2020 15:54
1.4 Довіреність.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 11:58
Електронний підпис
08 квітня 2020 11:57
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2020 11:57
Технічні.pdf
08 квітня 2020 11:57
Свідоцтва та витяги.pdf
08 квітня 2020 11:57
Проект договору.pdf
08 квітня 2020 11:57
Договір.pdf
08 квітня 2020 11:57
Довідки та листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білик Олександр Михайлович

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ Компанія Меблеві Технології

ПП "КЕДР - ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білик Олександр Михайлович
#3227523734
Відхилено 616 900,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:06
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Переможець 617 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
617 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 19:55
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 10:33
додаткова угода.pdf зміни до договору
07 травня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 09:03
договір.pdf укладений
30 квітня 2020 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: Зменшення обсягів закупівлі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 610 817,00
UAH