Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015- 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-03-23-004568-b ● 62b8a5567dc64b6f9be7a4d69ee99380
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146142 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Ірина Іванівна Гапон +380575632961,+380575631102 buh@osvita-krk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62002, Україна, Харківська область, Краснокутський район, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 17:02 |
ТД перс_комп.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 березня 2020 15:42
Дата відповіді: 26 березня 2020 15:14
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє про наступне: відповідно до умов закупівлі предметом закупівлі є товар - персональні комп"ютері, а не програмне забезпечення. В рамках вказаної закупівлі Замовником дотримано вимоги щодо закупівлі саме легальної складової товару, що є предмето закупівлі, - програмного забезпечення шляхом включення до технічного завдання п.9 - "Ліцензійна операційна система — не нижче Windows 10 HomeOEM, встановлена виробником персонального комп’ютера".
Технічне завдання корпусу
Дата подання: 25 березня 2020 17:54
Дата відповіді: 30 березня 2020 10:34
Шановний Замовник, дайте будь ласка роз'яснення чому у Вас максимально просте техічне завдання усіх комплектуючих персонального комп'ютера окрім корпусу, який прописаний під одного конкретного виробника, ніби самою важливою деталлю є корпус, а не процесор чи материнська плата? Корпус - це просто коробка яка ніяким чином не впливає на швидкодію персонального комп'ютера, на відміну від тих же самих процесора чи оперативної пам'яті. Тому ми вимагаємо забрати дане дискримінаційне технічне завдання корпусу, так як воно звужує кількість учасників, та суперечить принципам державних закупівель і прописати якесь адекватне технічне завдання до корпусу, так щоб участь змогли взяти і інші, бо в противному випадку, дана вимога виглядає як те, що Замовник має попередні домовленості з одним з майбутніх учасників. Або ж обгрунтуйте детально навіщо вам саме такі корпуса?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та, керуючись ст.ст. 3,22 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляє, що Замовником складено технічне завдання та визначеня технічні вимоги, виходячи з потреб Замовника. При цьому відсутні будь-які посилання та торгові марки чи кокнретні товару. Замовником однаково виписані вимоги до всіх складових предмету закупівлі, що ніяким чином не може розглядатися як дискримінація по відношенню до учасників торгів
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004568-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 25 березня 2020 16:02
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 11:11
Тендерний комітет Замовника розглянув вашу вимогу та повідомля, що, по-перше Замовником в рамках закупівлі персональних комп"ютерів вжито всіх заходів щодо встановленні на техніці, що є предметом закупівлі, належного програмного забезпечення, що відображено у п.9 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: "9. Ліцензійна операційна система — не нижче Windows 10 HomeOEM,встановлена виробником персонального комп’ютера". По-друге, встановлювати вимоги щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні у даному випадку є недоцільним, так як предметом закупівлі не є придбання програмного забезпечення. Учасники торгів несуть відповідальність згідно з діючим законодаством щодо виконання вимог Замовника в частині наявного програмного забезпечення на ком"ютерній техніці, що є предметом закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-03-23-004568-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3142304474
Дата подання: 29 березня 2020 12:50
Усунення дискримінаційної Вимоги
ШАНОВНИЙ Замовнику!!!
Перед тим як складати технічне завдання, вимагаємо від Вас ознайомитися із чинним законодавством, яке регулює питання здійснення публічних закупівель.
Просимо звернути увагу саме на Ст. 3 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скажіть будь ласка які, з вище наведених принципів були Вами дотримані при складанні Технічної частини? Висвітлене Вами технічне завдання є взірцем дискримінації та порушення добросовісної конкуренції.
Ми не можемо зрозуміти як ТОВЩИНА СТІНОК КОРПУСУ "не
менше 0,6 мм" може бути важливішою ніж якісні характеристики материнської плати, процесора, ОЗУ або жорсткого диску, тобто тих компонентів, які безпосередньо впливають на продуктивність та зручність у використанні Системного блоку.
Також не зрозумілим залишається момент з приводу наявності в корпусі "зовнішніх відсіків 5.25 ": не менше 2 шт .;зовнішніх відсіків 3.5 ": не менше 2 шт .; внутрішніх відсіків 3.5 ": не менше 3 шт .; внутрішніх відсіків 2.5 ": не менше 2 шт. " так, як відповідно до Технічного завдання Вам потрібно буде встановити тільки 1 Жорсткий диск, для якого достатньо буде 1 внутрішнього роз'єму 3.5 ".
Вимагаємо від Замовника навести аргументи допущеної дискримінації учасників, чекаємо на об'єктивні роз'яснення з приводу пріоритету визначених характеристик корпусу, яким замовник відвів 12 строчок технічного завдання, над характеристиками основних складових Системного блоку, які описуються всього 9 строчками ТЗ.
У випадку не надання роз'яснення, з посиланням на відповідні об'єктивні причини, помимо лобіювання інтересів конкретного учасника, Ви будете змушені надавати ці роз'яснення Антимонопольному комітету України.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Перед тим як складати технічне завдання, вимагаємо від Вас ознайомитися із чинним законодавством, яке регулює питання здійснення публічних закупівель.
Просимо звернути увагу саме на Ст. 3 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скажіть будь ласка які, з вище наведених принципів були Вами дотримані при складанні Технічної частини? Висвітлене Вами технічне завдання є взірцем дискримінації та порушення добросовісної конкуренції.
Ми не можемо зрозуміти як ТОВЩИНА СТІНОК КОРПУСУ "не
менше 0,6 мм" може бути важливішою ніж якісні характеристики материнської плати, процесора, ОЗУ або жорсткого диску, тобто тих компонентів, які безпосередньо впливають на продуктивність та зручність у використанні Системного блоку.
Також не зрозумілим залишається момент з приводу наявності в корпусі "зовнішніх відсіків 5.25 ": не менше 2 шт .;зовнішніх відсіків 3.5 ": не менше 2 шт .; внутрішніх відсіків 3.5 ": не менше 3 шт .; внутрішніх відсіків 2.5 ": не менше 2 шт. " так, як відповідно до Технічного завдання Вам потрібно буде встановити тільки 1 Жорсткий диск, для якого достатньо буде 1 внутрішнього роз'єму 3.5 ".
Вимагаємо від Замовника навести аргументи допущеної дискримінації учасників, чекаємо на об'єктивні роз'яснення з приводу пріоритету визначених характеристик корпусу, яким замовник відвів 12 строчок технічного завдання, над характеристиками основних складових Системного блоку, які описуються всього 9 строчками ТЗ.
У випадку не надання роз'яснення, з посиланням на відповідні об'єктивні причини, помимо лобіювання інтересів конкретного учасника, Ви будете змушені надавати ці роз'яснення Антимонопольному комітету України.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 10:58
Тендерний комітет Замовника розглянув вашу Вимогу та повідомляє, про її незадовлення, так як, керуючись ст.ст.3,22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником було складено тендерну документацію, у тому числі технічне завдання. Будь-які посилання на торгові марки чи конкретні товари в технічному завданні не містяться.Вимоги до корпусу встановлені виходячи з того,що він виступає гарантом збереження всіх складових ( всіх складових) персонального комп"ютера, які забезпечують його працездатність. Саме від корпусу та блоку живлення багато в чому залежить довговічність та працездатність техніки, а внутрішні складові можуть бути змінені ( покращені) в залежності від потреб Замовника торгів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
322 066,80
UAH з ПДВ
|
322 066,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА" |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
459 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
499 905,00
UAH з ПДВ
|
499 905,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович #3351310259 |
Відхилено |
322 066,80
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 17:00
|
ФОП "УМАНСЬКА МАРИНА СЕРГІЇВНА" #2934518686 |
Переможець |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 20:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 12:25
|
Договір Уманська.pdf | укладений |
30 квітня 2020 12:24
|