Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку)
Очікувана вартість
117 171,98 UAH
UA-2020-03-23-004172-b 646177e3e3eb43cbb132e27d1e1cd8a4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:20
Очікувана вартість: 117 171,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 585,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


бюджет участі (проект № 210) для КЗО НВК № 36
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
обладнання для харчоблоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «НВК № 36» ДМР, за адресою: просп. Сергія Нігояна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:21
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги нова редакція.docx
27 березня 2020 18:21
перелік змін 27.03.20.docx
23 березня 2020 16:21
Додаток 6 - Проект договору.docx
23 березня 2020 16:21
Тендерна документація.docx
27 березня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:21
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги нова редакція.docx
27 березня 2020 18:21
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
23 березня 2020 16:21
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
27 березня 2020 18:21
перелік змін 27.03.20.docx
23 березня 2020 16:21
Додаток 6 - Проект договору.docx
23 березня 2020 16:21
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічний опис предмету закупівлі
Дата подання: 25 березня 2020 11:56
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:08
питання до нейтрального елементу. Якщо він нейтральний, він не повинен мати ванну з гастроємностями, як Ви пишете і показуєте на фото. Такий елемент має стільницю, полиці зверху, направляючі та підсвічування. Тому уточнить, будь ласка, Вам потрібен саме нейтральний елемент або марміт других страв? Зробить правильний опис.
Відповідь: Доброго дня. Фото, яке зображене в Додатку 4 до тендерної документації має напис "орієнтовний вигляд" тобто товар, який Замовник має на меті купити, не повинен повністю співпадати з фото. Замовнику потрібно придбати нейтральний елемент (що те ж саме, що і марміт, але має плоску поверхню, яка нагрівається).
відповіддю не задоволені
Дата подання: 26 березня 2020 16:55
Дата відповіді: 27 березня 2020 18:22
Нейтральний елемент в стандартному виконанні - це елемент лінії роздачі, який призначений тільки для видачі страв (без ніякого підігріву),тому стільниця у нього не нагрівається. Щоб не вводити учасників в оману внесіть, будь ласка, поправку в опис виробу. Якщо не має підігріву, то не має ніякої потужності та напруги.
Відповідь: Доброго дня. До закупівлі внесені зміни.ознайомтесь будь - ласка.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-004172-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41272101
Дата подання: 14 квітня 2020 18:32
Не було враховане граничне фінансування замовника відповідно до КЕКВ 2210 та 3110 - просимо надати роз'ясненн
Шановний Замовнику! Пропозицію ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" було дискваліфіковано з причини, що " Учасником відповідно до п. 4.3 розділу І тендерної документації та Додатку 2 під час формування своєї пропозиції не було враховане граничне фінансування замовника відповідно до КЕКВ 2210 та 3110, що не відповідає вимогам."
Ми первірили повторно надану нами пропозицію: загальна вартість товарів, що запропоновані нами з граничною ціною за одиницю до 6000 грн без ПДВ (фінансування по КЕКВ 2210) складає 25329,50 без ПДВ, 30395,40 грн з ПДВ (позиції №№2,4-7 Додатку 2), вартість позицій з ціною за одиницю більше 6000 грн без ПДВ (фінансування по КЕКВ 3110) складає 70810,00 грн без ПДВ, 84972,00 грн з ПДВ (позиції №№1,3 Додатку 2). Таким чином, вимоги щодо врахування фінансування замовника відповідно до КЕКВ 2210 та 3110 повністю враховано, розмір граничного фінансування не перевищено ні за одним з КЕКВ. Просимо роз'яснити, в чому саме не було нами враховано вимоги п. 4.3 розділу І тендерної документації та Додатку 2 з точки зору Замовника. Дякуємо за співпрацю! ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 18:52
Доброго дня шановний Учаснику. Відповідно до фінансування замовника за КЕКВ 2210 в даному тендері були виділені наступні позиції:
- нейтральний елемент,
- гастроємність GN 1/1-100,
- гастроємність GN 1/1-200,
- ванна мийна з нержавіючої сталі 3-х секційна.
Та за КЕКВ 3110, наступні позиції:
- Мармит для других страв,
- Прилавок для столових приладів,
- Стелаж для сушіння посуду з нержавіючої сталі.
Ви під час формування своєї пропозиції пропонуєте надзвичайно дорогий нейтральний елемент, що і призвело до того, що Ваша цінова пропозиція не відповідає граничному фінансуванню замовника за КЕКВ. Тобто на КЕКВ ви запропонували вартість менше ніж фінансування Замовника, а по КЕКВ 2110 – більше.
Замовником враховані всі зауваження та оголошена нова процедура закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САМОРОДОК ТМ" 87 466,00
UAH з ПДВ
87 466,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 115 149,00
UAH з ПДВ
115 149,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮМІТРЕЙД" 117 000,00
UAH з ПДВ
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 18:03
Електронний підпис
09 квітня 2020 18:02
СТ 17.pdf
09 квітня 2020 18:02
Специфікація.pdf
09 квітня 2020 18:02
СеС.pdf
09 квітня 2020 18:02
Пропозиція.pdf
09 квітня 2020 18:02
Проект Договорау.pdf
09 квітня 2020 18:02
МТБ.pdf
09 квітня 2020 18:02
Лист згода договір.pdf
09 квітня 2020 18:02
Лист доставка.pdf
09 квітня 2020 18:02
Екологія.pdf
09 квітня 2020 18:02
Гарантія 12.pdf
09 квітня 2020 18:02
Відомість.pdf
09 квітня 2020 18:02
Аналогічний.pdf
09 квітня 2020 18:02
Установчі документи.pdf
09 квітня 2020 18:02
Dovidka_20072514130580079289.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 20:49
Електронний підпис
10 квітня 2020 20:48
Сертифікати.pdf
10 квітня 2020 20:48
Проект договору.pdf
10 квітня 2020 20:48
Повноваження.pdf
10 квітня 2020 20:48
ПДВ_витяг.pdf
10 квітня 2020 20:48
Довідки_різні.pdf
10 квітня 2020 20:48
Довідка_досвід.pdf
10 квітня 2020 20:48
Довідка_відповідність.pdf
10 квітня 2020 20:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 20:48
Статут.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 21:26
ЮМІТРЕЙД статут.pdf
10 квітня 2020 21:26
ЮМІТРЕЙД наказ.pdf
10 квітня 2020 21:26
Витяг ЮМІТРЕЙД.pdf
10 квітня 2020 21:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САМОРОДОК ТМ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ЮМІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САМОРОДОК ТМ"
#43486282
Відхилено 87 466,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 17:27
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 115 149,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 17:29
ТОВ "ЮМІТРЕЙД"
#42661496
Відхилено 117 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 17:31

Інформація про відміну

Дата відміни
14 квітня 2020 17:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі