Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (бухгалтерські книги, журнали та інші канцелярські вироби)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-03-23-004068-b f30acc350afe48bfae1aacded984808a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Тимко

+380954821476 tymko@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Контактна особа: Мар'яна Тимко
+380954821476
tymko@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Паперові чи картонні реєстраційні журнали (бухгалтерські книги, журнали та інші канцелярські вироби)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Бухгалтерські книги, журнали та інші канцелярські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 березня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПАПП ВІКТОР ВІДОРОВИЧ
#2655110037
Переможець 80 000,00
UAH
23 березня 2020 16:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:24
Додаткова угода №1 до дог.№54 від23.03.20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:14
Договір №53 ФОП Папп В.В.(бух.книги,журнали та ін. ).pdf укладений
23 березня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням потреби замовника (зменшенням обсягів закупівлі, замовника) замовник і постачальник прийшли згоди внести зміни до договору та укласти Додаткову угоду №1 выд "31" грудня до договору
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 230,00
UAH