Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо(торфобрикет)
Очікувана вартість
429 000,00 UAH
UA-2020-03-23-004054-b b122f757246b4d6ebddce6643be4e3e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Микола Костюк

+380465725736 tanyaolifirenko1973@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03189908
Місцезнаходження: 15332, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл.
Контактна особа: Микола Костюк
+380465725736
tanyaolifirenko1973@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 429 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Торфобрикет(код за ДК 021:2015 09110000-3 тверде паливо).Технічні(якісні) вимоги більш детально у додатку №1 до документації торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тонни
Тверде паливо(торфобрикет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15332, Україна, Чернігівська область, с.Дачне Корюківського району , Світла,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 16:11
ТД торфобрикет.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000015 ● f535c28c99c84df58e07dacd7ed7f8b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.04.2020 № 22

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 07.04.2020 № 22

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-03-23-004054-b 23.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-3_1: Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, процедура закупівлі відмінена 10.04.2020 у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

2020-07-09 16:26:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Дата відміни
10 квітня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій