Тверде паливо(торфобрикет)
Очікувана вартість
429 000,00 UAH
UA-2020-03-23-004054-b b122f757246b4d6ebddce6643be4e3e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03189908
Місцезнаходження замовника: 15332, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл.
Контактна особа замовника: Микола Костюк
+380465725736
tanyaolifirenko1973@meta.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 429 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Торфобрикет(код за ДК 021:2015 09110000-3 тверде паливо).Технічні(якісні) вимоги більш детально у додатку №1 до документації торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тонни
Тверде паливо(торфобрикет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15332, Україна, Чернігівська область, с.Дачне Корюківського району , Світла,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 березня 2020 16:11
ТД торфобрикет.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000015 ● f535c28c99c84df58e07dacd7ed7f8b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-08 17:37:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.04.2020 № 22

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 07.04.2020 № 22

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-03-23-004054-b 23.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-3_1: Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації, 03189908, Україна, Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл.
  2. Інформація про предмет закупівлі: Тверде паливо(торфобрикет), 429000UAH, 09110000-3, ДК021, 250, тонни
  3. Інформація про оприлюднення: b122f757246b4d6ebddce6643be4e3e4, 2020-03-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 08 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Орлівського психоневрологічного інтернату Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.03.2020 № 71 (далі – тендерна документація). В ході аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи, чим не дотримано вимогу абзацу другого пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490). Таким чином, ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-3_1 – «Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню» підтверджена. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів». Проте, не зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, процедуру закупівлі відмінено 10.04.2020 у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення абзацу другого пункту другого наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, процедура закупівлі відмінена 10.04.2020 у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Дата відміни
10 квітня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку