Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна,1, м. Чуднів Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
5 743 000,00 UAH
UA-2020-03-23-003988-b ad6c5395f748457ca425dd0aa8855493
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінова Наталія Миколаївна

+380412474379 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Літвінова Наталія Миколаївна
+380412474379
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 13:56
Очікувана вартість: 5 743 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28715 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна,1, м. Чуднів Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Чуднів, вул. Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 30 відсотків від ціни укладеного договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:14
зміни Чуднів.pdf
17 квітня 2020 16:14
протокол_111 Чуднів.pdf
17 квітня 2020 16:14
1. Інструкція ТД_зі змінами (Чуднів) (1).docx
02 квітня 2020 15:36
Додаток _7_ТД_зі змінами (Чуднів).rar
23 березня 2020 16:05
Додаток _2 Технічне завдання.xls
17 квітня 2020 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 11:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:14
зміни Чуднів.pdf
09 квітня 2020 11:37
перелік змін ТД 09.04.2020.docx
17 квітня 2020 16:14
протокол_111 Чуднів.pdf
09 квітня 2020 11:37
протокол _73 від 09.04.2020.pdf
02 квітня 2020 15:36
Протокол _58 від 02.04.2020.pdf
17 квітня 2020 16:14
1. Інструкція ТД_зі змінами (Чуднів) (1).docx
09 квітня 2020 11:37
1. Інструкція ТД_зі змінами (Чуднів).docx
02 квітня 2020 15:36
1. Інструкція ТД_зі змінами (Чуднів).docx
23 березня 2020 16:05
1. Інструкція ТД.docx
02 квітня 2020 15:36
Додаток _7_ТД_зі змінами (Чуднів).rar
23 березня 2020 16:05
Додаток _7 до ТД.rar
23 березня 2020 16:05
Додаток _2 Технічне завдання.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-29-000016 ● f0cd971e49504113baa1f3b0feb37f47
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    3. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.05.2020
№ 35

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.05.2020 № 35.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-03-23-003988-b Дані автоматичних індикаторів ризиків; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-02 17:06:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна,1, м. Чуднів Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-23-003988-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній після 19.04.2020 року), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «МІТТЕЛ» на відповідність тендерній документації Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-05 19:32:33

Відповідь на запит

В тендерній документації Замовника на закупівлю «Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна, 1, м. Чуднів Житомирської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-003988-b) передбачено, що пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме:
- технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах;
- відсутність на окремих документах підпису або печатки. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; форма цінової пропозиції.
При цьому у протоколі засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерних пропозицій не доцільно вказувати про їх перелік, у разі допущення таких формальних помилок учасниками, оскільки опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, містить у тендерній документації. А оскільки, тендерні пропозиції учасників розглядаються на їх відповідність в тому числі умовам тендерної документації, то допущенні формальних помилок учасниками у їх тендерних пропозиціях не призводить до відхилення пропозицій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з даними, що містяться в електронній системі публічних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі №UA-2020-03-23-003988-b з огляду на встановлені державною аудиторською службою України порушення в частині розгляду та/або відхилення Замовником тендерних пропозицій, що були опубліковані 14.05.2020 року, звертаємо вашу увагу на неможливість усунення вищевикладених порушень у зв’язку з завершенням процедури закупівлі, тобто підписанням та публікацією відповідного договору № 21-20 будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна, 1, м. Чуднів Житомирської області» від 27.05.2020 року. По суті виявлених порушень при розгляді тендерним комітетом пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» пояснюємо наступне 1. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу V тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання паспорту(ів) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт або інших документів, які посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Міттел» на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт, надано копії 1-7 та 10-11 сторінок паспорту громадянина України директора ТОВ «Міттел» Турака М.В., тобто надано копії окремих сторінок паспорту, а не документ в цілому, що не відповідає умовам підпункту 1 пункту 2 розділу V тендерної документації. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Даною частиною Закону надано визначення формальних помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник, дотримуючись законодавства в цілому та принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі», самостійно описує та наводить приклади формальних (несуттєвих) помилок у документації конкурсних торгів, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також приймає рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) у відповідності до статті 11 Закону «Про публічні закупівлі». В своїх рішеннях Колегія АМКУ відносить вже більшу частину існуючих в документах учасника помилок до формальних, не зважаючи на те, що в тендерній документації Замовником навіть не було встановлено переліку цих формальних (несуттєвих) помилок наявність яких не призведе до відхилення тендерних пропозицій учасників. Відповідно до нової практики Колегії, до несуттєвих помилок можуть віднести будь-які помилки допущені учасником, як в кваліфікаційній частині пропозиції, так і в технічній та ціновій: - Складання цінової пропозиції не за встановленою замовником формою. Учасник не вказав дату складання пропозиції, яка вимагалась встановленою формою (рішення № 26-р/пк-пз від 02.01.2020 р.); - Вказання невірної ваги товару у технічній частині. Учасник вказав, що його новорічні набори будуть постачатися з вагою по 0,939 г, хоча замовник вимагав вагу не менше 900г (рішення №18342-р/пк-пз від 10.12.2019 р.); - Відсутність в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів інформації, яку замовник вимагав вказати, а саме інформації про стан належного виконання договорів стосовно якості та строків, у разі, якщо надана копія договору та акти про його виконання (рішення № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 р.). Таким чином, зазначені вище невідповідності були визнані колегією такими, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме - технічні помилки та описки. Зазначений вище перелік не є повним, оскільки наразі аналогічних рішень багато. При цьому, якщо в документі відсутня якась інформація, яку вимагав замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – це вже не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Також, якщо в документах учасника вказана різна інформація щодо одного питання (наприклад, щодо технічних характеристик товару), та інформація, що не відповідає вимогам документації буде вважатися формальною помилкою. Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкціяз підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, визначено, що пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме: - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах; - відсутність на окремих документах підпису або печатки. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; форма цінової пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» надано копію всіх сторінок паспорту, в яких наявні записи, що повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що надання копії окремих сторінок паспорту, а не документ в цілому – не впливає на зміст пропозиції Учасника ТОВ «МІТТЕЛ» та є формальною (несуттєвою) помилкою. 2. Відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної документації, встановлено імперативну умову, що невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є договірна ціна. Разом з тим, відповідно до пункту 3.6 Додатку № 1 проєкту договору (Додаток № 7 тендерної документації) тендерної документації, встановлено імперативну умову, що договірна ціна має бути визначена з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013) визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, при визначені загальновиробничих витрат (надалі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом показники 1 та 3 блоку ЗВВ. Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось визначення договірної ціни, яка формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників 1 та 3 блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Міттел» ЗВВ у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 3.6 та Додатку № 1 проєкту договору (Додаток № 7 тендерної документації) тендерної документації. В свою чергу, п. 5.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік). Аналогічно, проведеним моніторингом також установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "Міттел" адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 3.6 та Додатку № 1 проєкту договору (Додаток № 7 тендерної документації) тендерної документації Згідно п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»,загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Згідно п.4.3.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» при визначенні ЗВВ у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: – заробітну плату працівників, зазначених у А.1.1 додатку А, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об'єкті замовлення; – покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання. Відповідно п.4.3.3 вищезгаданого ДСТУ у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1). Відповідно п.4.3.3 показники для обчислення ЗВВ, розраховані у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, погоджуються із замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Відповідно п.5.3.1 у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період. Відповідно п.5.3.5 розраховані підрядною організацією показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. У складі своєї цінової пропозиції учасником надано розрахунки ЗВВ та АВ по підприємству за попередній звітній період. Усереднені показники менше за фактичні, що не порушує правил визначення вартості будівництва. 3. Також, моніторингом установлено, що в укладеному договорі про закупівлю від 27.05.2020 року № 21-20 відсутні умови, що план фінансування робіт, є невід’ємною частиною вказаного договору, що не відповідає вимогам пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) та відповідно не відповідає вимогам частини 1 статті 36 Закону № 922. В частині 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України та частинами 2 та 3 статті 180 Господарського кодексу України передбачено, що господарський договір є укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частиною 5 статті 318 Господарського кодексу України також визначені істотні умови договору підряду, а саме: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до частини 1 статті 875 ЦК України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Згідно частини 2 статті 877 ЦК України договором будівельного підряду мають бути визначені склад і зміст проектно-кошторисної документації, а також має бути визначено, яка із сторін і в який строк зобов'язана надати відповідну документацію. Згідно частини 8 статті 181 ГК України у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України. Пунктом 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Даним пунктом передбачено, що сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Відповідно до умов укладеного договору № 21-20 від 27.05.2020 року будівельного підряду передбачено, що фінансування робіт здiйснюеться за paxyнок кoштів державного фонду регiонапьного розвитку та кoштів мiсцевих бтоджетiв. Фiнансування робiт здiйснюється вiдповiдно до плaнy фiнансування будiвництва. План фінансування підписується головним розпорядником бюджетних коштів та підрядником. Так як головний розпорядник бюджетних коштів не є стороною договору тому план фінансування лише прикладається до укладеного договору та подається разом з договором до територіального органу казначейства для реєстрації та подальшої оплати договору. Відповідно до викладено вище, Замовником та підрядником було укладено договір № 21-20 будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна, 1, м. Чуднів Житомирської області» від 27.05.2020 року з досягненням згоди по усім істотним умовам договору, що відповідає вимогам частини 1 статті 36 Закону № 922. Замовником також не порушено пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, так як вказаний вище договір реєструється в територіальному органі Казначейстчва разом з усіма додатками до договору, в тому числі і планом фінансування. Частиною 1 статті 626 Цивільного кодексу України передбачено, що Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Висновок про результати моніторингу закупівлі надійшов 19.06.2020 року, тобто після дня укладання договору з переможцем торгів. Договір № 21-20 будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна, 1, м. Чуднів Житомирської області» між сторонами було укладено 27.05.2020 року. Розірвати договір з підрядником можливо лише тільки за його згодою (п. 23.1 Договору № 21-20 будівельного підряду від 27.05.2020 року). Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має правових підстав для розірвання Договору № 21-20 будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна, 1, м. Чуднів Житомирської області» від 27.05.2020 року в односторонньому порядку.

2020-06-26 16:19:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. На виконання вимог ч. 10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) повідомляємо, що Замовник (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) не погоджується з встановленими порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель 19.06.2020 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по закупівлі «Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна,1, м. Чуднів Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель), номер оголошення UA-2020-03-23-0003988-b. Як наслідок, 06.07.2020 року Замовником (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 06 липня 2020

Документи:

06 липня 2020 17:02
Електронний підпис
06 липня 2020 17:00
лист

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 4 881 550,00
UAH з ПДВ
4 449 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 5 345 001,55
UAH з ПДВ
4 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ" 5 167 256,66
UAH з ПДВ
4 552 549,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 5 730 280,01
UAH з ПДВ
5 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГНУМ-МВ" 5 422 152,84
UAH з ПДВ
5 422 152,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 5 556 253,66
UAH з ПДВ
5 556 253,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 17:36
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:35
Електронний підпис

Публічні документи

27 квітня 2020 17:13
Електронний підпис
24 квітня 2020 11:12
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:30
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:13
30. Кошторис.pdf
17 квітня 2020 10:13
29. Сертифікат ДІ.pdf
17 квітня 2020 10:13
27. сертифікат IAAF (2).pdf
17 квітня 2020 10:13
21.1. Проект договору.pdf
17 квітня 2020 10:13
19.1 Звітність.pdf
17 квітня 2020 10:13
15. Лист-згода.pdf
17 квітня 2020 10:13
14. Пропозиція.pdf
17 квітня 2020 10:13
10.Кошторис.zip
17 квітня 2020 10:13
3.2. Лист відгук.pdf
17 квітня 2020 10:13
3.1 Аналогічний договір.pdf
17 квітня 2020 10:13
1.2. Технічні паспорти.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 19:41
Електронний підпис
26 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
26 квітня 2020 15:45
Установчі документи.pdf
26 квітня 2020 15:45
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2020 15:45
Інше - частина 2.pdf
26 квітня 2020 15:45
Інше - частина 1.pdf
26 квітня 2020 15:45
15.imd

Публічні документи

27 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
27 квітня 2020 16:10
Statut_(vytjah).7z
27 квітня 2020 16:10
Nakaz_Shugaev_E.7z
27 квітня 2020 16:10
GuaranteeKredobankNo.200427_046.7z
27 квітня 2020 16:10
BankLicense.7z
17 квітня 2020 12:14
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:06
Conica ISO notary.pdf
17 квітня 2020 12:06
Виписка з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 12:06
Сертифікат IAAF.pdf
17 квітня 2020 12:06
Сертифікат EN14877.pdf
17 квітня 2020 12:06
Статут.pdf
17 квітня 2020 12:06
аналогічний договір.pdf
17 квітня 2020 12:06
Довідка з банку.pdf
17 квітня 2020 12:06
Conica СЕЕ 2018 1 частина.pdf
17 квітня 2020 12:06
Conica СЕЕ 2018 2 частина.pdf
17 квітня 2020 12:06
639.imd
17 квітня 2020 12:06
свид ПДВ ДСМ.pdf
17 квітня 2020 12:06
Відгук.tif
17 квітня 2020 12:06
Технічне завдання.pdf
17 квітня 2020 12:06
Довідки від учасника.pdf
17 квітня 2020 12:06
Календарний графік.pdf
17 квітня 2020 12:06
Гарантійний лист ст 17.pdf
17 квітня 2020 12:06
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 12:06
Кошторис.pdf
17 квітня 2020 12:06
GuaranteeKredobankNo.200416_038.PDF.(2).P7S
17 квітня 2020 12:06
GuaranteeKredobankNo.200416_038.PDF.(1).P7S
17 квітня 2020 12:06
GuaranteeKredobankNo.200416_038.PDF

Публічні документи

27 квітня 2020 15:02
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:01
Довідка ТОВ МАГНУМ-МВ.pdf
17 квітня 2020 13:00
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:55
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:53
87.imd
17 квітня 2020 12:53
34. Лист-роз’яснення.pdf
17 квітня 2020 12:53
31. Лист.pdf
17 квітня 2020 12:53
30. Гарантійний лист.pdf
17 квітня 2020 12:53
28.1 Календарний графік.pdf
17 квітня 2020 12:53
28. Проект договору.pdf
17 квітня 2020 12:53
26. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2020 12:53
23. Лист щодо ціни.pdf
17 квітня 2020 12:53
15. Лист.pdf
17 квітня 2020 12:53
12.3 Локальні кошториси.pdf
17 квітня 2020 12:53
12.1 Договірна ціна.pdf
17 квітня 2020 12:53
11.1 Сертифікати якості.pdf
17 квітня 2020 12:53
1. Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 12:53
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 18:44
Електронний підпис
14 травня 2020 18:42
мвс довідка.zip
14 травня 2020 18:42
відс заборг.zip
27 квітня 2020 15:17
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:16
Забезпечення.zip
27 квітня 2020 15:16
Тендерна пропозиція.zip
27 квітня 2020 15:16
Інші документи.zip
27 квітня 2020 15:16
Технічна частина.zip
27 квітня 2020 15:16
Кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ"

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

ТОВ "МАГНУМ-МВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
Відхилено 4 449 999,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 10:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Відхилено 4 450 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 17:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ"
#20419787
Відхилено 4 552 549,86
UAH з ПДВ
13 травня 2020 18:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
Відхилено 5 300 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 18:31
ТОВ "МАГНУМ-МВ"
#37674215
Відхилено 5 422 152,84
UAH з ПДВ
13 травня 2020 18:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Переможець 5 556 253,66
UAH з ПДВ
14 травня 2020 09:25

Документи

06 травня 2020 10:48
Електронний підпис
06 травня 2020 10:46
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

06 травня 2020 17:28
Електронний підпис
06 травня 2020 17:27
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ДП " ФАВОРИТ ОПТ" АТЗТ "ФАВОРИТ" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

13 травня 2020 18:29
Електронний підпис
13 травня 2020 18:26
протокол

Документи

13 травня 2020 18:31
Електронний підпис
13 травня 2020 18:30
протокол

Документи

13 травня 2020 18:35
Електронний підпис
13 травня 2020 18:32
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
5 556 253,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:35
Додаткова угода _ 1 до д-ру _ 21-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 18:12
Забезпечення виконання договору укладений
27 травня 2020 18:10
Договір укладений
27 травня 2020 18:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов'язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021, термін дії договору до 31.12.2021 та викласти у новій редакції Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт»
Номер договору про закупівлю: 21-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 555 115,60
UAH (в тому числі ПДВ 925 852,60 UAH)