Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Позняки-Інвест-УКБ Дарницького району міста Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 31723240 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ялтинська, 14 |
Контактна особа: |
КП Позняки Інвест 380445668679, poznyaki-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 11:39 |
Очікувана вартість: | 3 341 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 705,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16705 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2020 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2020 15:03 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
27 березня 2020 15:02 |
Тендерна документація зі змінами.pdf |
27 березня 2020 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2020 15:03 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
27 березня 2020 15:02 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000098 ● b8e0e459a3914c8aaf1705b1accb5751
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
99 UA-2020-03-23-003431-b 23.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом моніторингу закупівлі, здійсненого Державною аудиторською службою України, повідомляємо наступне: 1. В силу відсутності фінансування по даній закупівлі, договір не зареєстрований в Казначействі. Виконання робіт так і не почалося. На даний момент здійснюються кроки щодо розірвання даного договору. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція, яку учасник подає відповідно до вимог документації повинна містити оригінал довідки з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відсутність (наявність) кредиторської заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасником надано довідку від 01.04.2020 «Відомості про підприємство», в якій зазначено про наявність розрахункових рахунків у двох банках ПАТ АБ «Укргазбанк» та АТ «Банк інвестицій та заощаджень» Учасником надано файл «Довідки Банківські.pdf» в якому надано довідку №5-60/20-17/242 від 30.03.2020 року, що відповідає вимозі пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Звертаємо Вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції не надано чіткого формулювання щодо надання довідок про відсутність кредиторської заборгованості з усіх банківських установ, у яких обслуговується учасник. 3. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2.1 додатку 2 до тендерної документації вимагається: розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, та підпункту 6 пункту 2.2 додатку 2 до тендерної документації розрахунок заробітної плати по підприємству. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасником надано архів під назвою «Кошторисна документація.rar» в якому в файлі «42.imd» містяться всі документи, які передбачені технічним завданням, в тому числі розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису та розрахунок заробітної плати по підприємству.
2020-07-15 14:44:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" |
3 339 383,00
UAH з ПДВ
|
3 339 383,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" |
3 340 991,00
UAH з ПДВ
|
3 340 991,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" #41752215 |
Переможець |
3 339 383,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 18:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2020 14:22
|
ДУ №1 Зовнішне освітлення Бортничи від 24072020.PDF | укладений |
25 липня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 14:34
|
Дог№16 освітлення мкр. Бортничи від 28042020.PDF | укладений |
28 квітня 2020 14:34
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
3 339 383,00
UAH (в тому числі ПДВ 556 563,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін, за результатом висновку органу державного фінансового контролю |