Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво мереж зовнішнього освітлення мкр. Бортничі" (Код ДК 021:2015 (CPV): 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт").
Очікувана вартість
3 341 000,00 UAH
UA-2020-03-23-003431-b c04f8d210f204e6881c845d7e867dfd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КП Позняки Інвест

380445668679
poznyaki-ukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Позняки-Інвест-УКБ Дарницького району міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 31723240
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ялтинська, 14
Контактна особа: КП Позняки Інвест
380445668679,
poznyaki-ukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 11:39
Очікувана вартість: 3 341 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 705,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16705 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво мереж зовнішнього освітлення мкр. Бортничі" (Код ДК 021:2015 (CPV): 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт").
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02088, Україна, м. Київ, м. Київ, мкр. Бортничі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:03
Зміни до тендерної документації.docx
27 березня 2020 15:02
Тендерна документація зі змінами.pdf
27 березня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 15:03
Зміни до тендерної документації.docx
27 березня 2020 15:02
Тендерна документація зі змінами.pdf
23 березня 2020 15:22
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Технічного завдання
Дата подання: 26 березня 2020 16:09
Дата відповіді: 27 березня 2020 15:06
Відповідно до пункту 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» просимо надати відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або затверджену проектну документацію.
Відповідь: ВІдповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником надано у складі пропозиції технічне завдання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000098 ● b8e0e459a3914c8aaf1705b1accb5751
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
99 UA-2020-03-23-003431-b 23.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатом моніторингу закупівлі, здійсненого Державною аудиторською службою України, повідомляємо наступне: 1. В силу відсутності фінансування по даній закупівлі, договір не зареєстрований в Казначействі. Виконання робіт так і не почалося. На даний момент здійснюються кроки щодо розірвання даного договору. 2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція, яку учасник подає відповідно до вимог документації повинна містити оригінал довідки з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відсутність (наявність) кредиторської заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасником надано довідку від 01.04.2020 «Відомості про підприємство», в якій зазначено про наявність розрахункових рахунків у двох банках ПАТ АБ «Укргазбанк» та АТ «Банк інвестицій та заощаджень» Учасником надано файл «Довідки Банківські.pdf» в якому надано довідку №5-60/20-17/242 від 30.03.2020 року, що відповідає вимозі пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Звертаємо Вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції не надано чіткого формулювання щодо надання довідок про відсутність кредиторської заборгованості з усіх банківських установ, у яких обслуговується учасник. 3. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2.1 додатку 2 до тендерної документації вимагається: розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, та підпункту 6 пункту 2.2 додатку 2 до тендерної документації розрахунок заробітної плати по підприємству. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасником надано архів під назвою «Кошторисна документація.rar» в якому в файлі «42.imd» містяться всі документи, які передбачені технічним завданням, в тому числі розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису та розрахунок заробітної плати по підприємству.

2020-07-15 14:44:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" 3 339 383,00
UAH з ПДВ
3 339 383,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" 3 340 991,00
UAH з ПДВ
3 340 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 22:01
Електронний підпис
13 квітня 2020 22:00
Електронний підпис
13 квітня 2020 21:59
Електронний підпис
13 квітня 2020 21:58
Додаток №4.pdf
13 квітня 2020 21:58
Довідка МВС.pdf
13 квітня 2020 21:58
Довідка Учасник.zip
13 квітня 2020 21:57
Довідка МВС.pdf
13 квітня 2020 21:57
Довідка Учасник.zip
13 квітня 2020 21:56
Довідка МВС.pdf
13 квітня 2020 21:56
Довідка Учасник.zip
07 квітня 2020 17:15
Електронний підпис
07 квітня 2020 17:14
Працівники.pdf
07 квітня 2020 17:14
Документи.pdf
07 квітня 2020 17:14
Довідки.pdf
07 квітня 2020 17:14
Проект договору.pdf
07 квітня 2020 17:14
Банківська гарнатія.zip
07 квітня 2020 17:14
Додаток №4.pdf
07 квітня 2020 17:14
Наказ куць.pdf
07 квітня 2020 17:14
МВС.zip
07 квітня 2020 17:14
Акт огляду.pdf
07 квітня 2020 17:14
Довідки Банківські.pdf
07 квітня 2020 17:14
Довідка Учасник.zip
07 квітня 2020 17:14
Документ_ЄДР_1006526917.zip

Публічні документи

07 квітня 2020 19:01
Електронний підпис
07 квітня 2020 19:00
штатний розпис.pdf
07 квітня 2020 19:00
Посвідчення.pdf
07 квітня 2020 19:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"

ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
Переможець 3 339 383,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 18:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
3 339 383,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
25 липня 2020 14:22
ДУ №1 Зовнішне освітлення Бортничи від 24072020.PDF укладений
25 липня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 14:34
Дог№16 освітлення мкр. Бортничи від 28042020.PDF укладений
28 квітня 2020 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 339 383,00
UAH (в тому числі ПДВ 556 563,83 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін, за результатом висновку органу державного фінансового контролю