Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони)
Operational maintenance of public roads of local importance Rivne region (Demidov, Dubno, Mlyniv, Radivilovsky districts)
Очікувана вартість
32 352 443,39 UAH
UA-2020-03-23-003099-b e9d8016e0f424dc1b606aaef30801cd7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration
National ID: 36565276
Contact point: Boryshkevych Denys Vasylovych
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:11
Очікувана вартість: 32 352 443,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161 762,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH
Publication date: 23 березня 2020 14:54
Enquiries until: 13 квітня 2020 17:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 32 352 443 UAH including VAT
Minimal lowering step: 161 762 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, автомобільні дороги загального користування місцевого значення Рівненської області, Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Operational maintenance of public roads of local importance Rivne region (Demidov, Dubno, Mlyniv, Radivilovsky districts)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», терміном не більше ніж на один календарний місяць, лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється попередня оплата помісячно не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу послуг. Протягом одного місяця з моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Виконавець підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться з Виконавцем після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розрахунки
Дата подання: 06 квітня 2020 12:45
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:04
договірна ціна повинна бути складається після проведення аукціону?
Відповідь: Вимоги, щодо складання та подання договірної ціни та всіх розрахунків до неї наведені в п.6 Розділу III та п.3 Розділу VI тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-003099-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 10 квітня 2020 14:21
Вимога
Проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку,
а саме:
Недискримінація учасників - один із основних принципів здійснення закупівель, а недотримання – типовим порушенням, що допускається замовниками як під час формування умов тендерної документації, так і під час розгляду та оцінки пропозицій. Закон про публічні закупівлі сприяє вільній конкуренції серед учасників, тому його норми забороняють дискримінацію учасників.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 4 ст. 16 Закону).
П.4 ст.22 Закону заборонено включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження.
Розділом п.п.4 пункту 1.1.1.. розділу 1. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ додатку 2 до тендерної документації (ст. 16 Закону) на підтвердження наявності можливості в учасника надати послуги, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про відсутність будь – яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними договорами та/або договорами лізингу) на техніку, яка зазначена учасником в Таблиці 1.
Арешт майна - накладання заборони на право розпоряджатися майном з метою його збереження до визначення подальшої долі цього майна. Насамперед, накладення арешту на майно боржника є приписом, який забороняє боржникові розпоряджатися майном, але лише в частині відчуження, і жодним чином не впливає на можливість його використання за призначенням та, відповідно, виконання своїх зобов’язань по договору.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації шляхом усунення порушень Закону в частині дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 15:43
Відхилити у задоволенні вимоги про усунення порушення

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-23-003099-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 26 травня 2020 16:51
Скарга на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-23-003099-b. Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства. Підставою для відхилення зазначено наступне: не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» від 22.05.2020 року на відповідність вимогам тендерної документації, в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до статті 16 та вимогам встановленим у відповідності до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 року - тендерна пропозиція Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки: - в листі банка-гаранта АТ «БАНК СІЧ» від 22.04.2020 року №709/145 (див. файл «Дов_дка_11.pdf») відсутній строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою), що є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку надано Учасником це грошове забезпечення (покриття грошовою масою), що не відповідає умовам п.2 Розділу ІІІ тендерної документації. Враховуючи зазначене запропоновано не допустити до аукціону тендерну пропозицію Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та відхилити тендерну пропозицію, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 року. Скаржник не може погодитися з такими рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині забезпечення недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №33 від 15.04.2020 року внесено зміни до Тендерної документації та викладено п.2 Розділу ІІІ в наступній редакції: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 450 000,00 грн. (Чотириста п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі послуг не більше 3% очікуваної вартості закупівлі). П.2 Розділу ІІІ доповнено текстом наступного змісту: «Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на суму забезпечення тендерної пропозиції. На підтвердження наявності грошового покриття надається документальне підтвердження з банку-гаранта про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку надано Учасником це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).» Учасником Закупівлі (Скаржником) на виконання умов Тендерної документації подано Банківську гарантію №203067/12-10 від 22.04.2020, надану АТ «Банк Січ» у розмірі забезпечення 450 000,00 грн. на строк з 23.04.2020 року до 31.08.2020 року включно. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог п.2 розділу 3 Тендерної документації пропозиція, а саме: «Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі -НБУ) від 15.12.2004 N 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП». На виконання вимог Тендерної документації надана Учасником Банківська гарантія №203067/12-10 від 22.04.2020 оформлена з грошовим покриттям на суму забезпечення тендерної пропозиції. На підтвердження наявності грошового покриття Гарантом надано лист № 709/145 від 22.04.2020 року про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника, що забезпечує електронну Банківську гарантію №203067/12-10 від 22.04.2020. Протоколом тендерного комітету Замовника від 22.05.2020 року пропозицію Учасника відхилено, у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до статті 16 та вимогам встановленим у відповідності до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 року, а саме «в листі банка-гаранта АТ «БАНК СІЧ» від 22.04.2020 року №709/145 відсутній строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою), що є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку надано Учасником це грошове забезпечення (покриття грошовою масою)». Підприємство вважає, що Замовником незаконно відхилено пропозицію ДП «Рівненський облавтодор» з огляду на наступне: Згідно із ч. 1 ст. 546 ЦКУ гарантія є одним із видів забезпечення виконання зобов'язань. В даному випадку інтерес кредитора гарантується шляхом залучення до основного зобов'язання, яке існує між кредитором та боржником, третьої особи - гаранта. Згідно ст.560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Виходячи із ст. ст. 560 - 569 ЦКУ гарантією визнається письмове зобов'язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта), яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за яким гарант зобов'язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов'язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату. Відповідно до ст.200 Господарського кодексу України гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. 2. Зобов'язання за банківською гарантією виконується лише на письмову вимогу управненої сторони. 3. Гарант має право висунути управненій стороні лише ті претензії, висунення яких допускається гарантійним листом. Зобов'язана сторона не має права висунути гаранту заперечення, які вона могла б висунути управненій стороні, якщо її договір з гарантом не містить зобов'язання гаранта внести до гарантійного листа застереження щодо висунення таких заперечень. 4. До відносин банківської гарантії в частині, не врегульованій цим Кодексом, застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України. Ст. 561 ЦК України встановлено , що гарантія діє протягом строку, на який вона видана. Отже, гарантія є строковим зобов'язанням. Законодавець не передбачає можливості видачі безстрокової гарантії. Строк дії гарантії повинен бути вказаний в гарантії і є її істотною умовою. За відсутності умови про строк гарантійне зобов'язання вважається таким, що не виникло. Надання банком банківської гарантії є різновидом банківської діяльності і, відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність», цей вид діяльності належить до кредитних операцій. Більш детально поняття банківської гарантії врегульоване Постановою Національного банку України № 639 від 2004 р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». За цією Постановою НБУ, гарантія – це спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант приймає на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром (оформлене у письмовій формі або у формі повідомлення) сплатити кошти за принципала у разі невиконання останнім своїх зобов’язань у повному обсязі або їх частину у разі пред’явлення бенефіціаром вимоги та дотримання всіх вимог, передбачених умовами гарантії Пунктом 26. Постанови НБУ встановлено, що гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Пунктом 27 встанволено, що гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не зазначено інше. Датою видачі гарантії є день надсилання бенефіціару або банку бенефіціара, або авізуючому банку, або банкам-кореспондентам повідомлення з текстом гарантії чи дата, зазначена на поштовій квитанції, що свідчить про надсилання гарантії поштовим зв'язком, або день передавання її бенефіціару чи принципалу для подальшого передавання її бенефіціару. Єдиним нормативним документом, що регулює банківської гарантії є Постанова Національного банку України № 639 від 2004 р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Аналізуючи вищенаведену нормативну базу, яка регулює відносини у сфері надання банками гарантій, законодавець не відмежовує поняття «банківська гарантія» від поняття «забезпечення банківської гарантії» або «грошове покриття банківської гарантії». Відтак слід розуміти, що строк дії грошового забезпечення (покриття грошовою масою), виданого Принципалом під конкретну Банківську гарантію, відповідає строку дії самої Банківської гарантії, під яку воно надається, адже є її невід’ємною частиною. По суті питання листом АТ «Банк Січ» № 947/145 від 26.05.2020 надав роз’яснення про цілісність Банківської гарантії, як забезпечення тендерної пропозиції, та грошового покриття, що надається під цю гарантію (лист додається). Про необ’єктивність та упередженість рішень Замовника щодо оцінки пропозицій учасників закупівлі, вказують недоліки та порушення, які містяться у їх тендерних пропозиціях, інших учасників, пропозиції яких допущено до аукціону: ПОРУШЕННЯ, ЯКІ МІСТИТЬ ПРОПОЗИЦІЯ ТЗОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» 1.На виконання вимог п.2 розділу ІІІ ТД Учасник надав довідку АТ «Банк інвестицій та заощаджень» про розміщення грошового покриття під Банківську гарантію від 23.04.2020 № 8445/20-ТГ, яка є непідписаною та незавіреною Гарантом. Відповідно до п.1 розділу ІІІ ТД замовника формальними (несуттєвими) вважаються помилки,що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та невпливають на зміст пропозиції, а саме:- відсутність підписів на окремих документах допускається тільки в таких випадках: 1) якщо це сторінка пропозиції на якій відсутня будь-яка інформація; - технічні помилки та описки, граматичні помилки, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення; - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати інформаційну довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення або документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів. Не підписання Гарантом довідки про розміщення грошового покриття під Банківську гарантію від 23.04.2020 № 8445/20-ТГ не підпадає під жодний з вказаних Замовником випадків, відтак є тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації відповідно до пп.4 п.1 розділу 5 ТД. 2.Про наявність залученої зовні атестованої лабораторії Учасником подано копію атестату про акредитацію лабораторії з копією додатку, що не містить підпису та печатки учасника (не завірена належним чином). 3. Учасником не надана довідка про субпідрядників, яких планується залучати до надання послуг. 4.Учасником не наданий проект договору надання послуг, з яким останній має погодитися, в іншому випадку незгода з вимогами проекту договору є підставою для відхилення пропозиції Учасника. 5.Учасником подано довідку про наявність лабораторного посту на асфальто-бетонному заводі за власним підписом Учасника, при тому, що на закупівлю асфальтобетону надається договір купівлі-продажу. Довідка має бути видана продавцем товару. 6.Надано чорно-білі копії документації про право власності на машини та механізми. ПОРУШЕННЯ, ЯКІ МІСТИТЬ ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «Спец комплект постач» 1. Договір на постачання а/бетону та Атестат виробництва (АБЗ) наданий оригінал, Замовником витребовувалася копія. 2. Замовником вимагалися кольорові скан-копії Свідоцтва про реєстрацію машин та механізмів, а Учасником завантажені чорно-білі копії. Скаржник вважає, що Замовник упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника та нормам чинного в Україні законодавства, які регулюють відносини у сфері надання банківських гаратній, що підтверджується поданими документами. Приймаючи до уваги вищевикладене, вважаємо, що неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Підприємства з підставі, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 22.05.2020 року, порушує право ДП «Рівненський облавтодор» як учасника торгів, на об’єктивну оцінку тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст. ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому має бути скасованим. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу Учасника до розгляду. 2. Прийняти рішення щодо встановлення порушень у процедурі закупівлі UA-2020-03-23-003099-b. 3.Зобовязати Замовника скасувати рішення про відхилення Учасника від участі у процедурі закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) та допустити тендерну пропозицію ДП «Рівненський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» до аукціону як учасника торгів. Додаток: Платіжне доручення від 26.05.2020 Лист АТ «Банк Січ» від 26.05.2020
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Після проведених юридичних і фінансових консультацій та детального вивчення спірного питання Учасник не вважає за доцільне подальше проведення процедури скарження.
Дата: 27 травня 2020 18:51
рішення від 29.05.2020 № 10615.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 18:55

Документи подані скаржником

26 травня 2020 16:50
Платіжне доручення 4.pdf
26 травня 2020 16:50
Скарга Демидівський.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-28-000002 ● 1089a33d1001423ba0db7b82598f95df
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2021 12:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ
28.04.2021 №285
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19 квітня 2021 року №003100-18/4913-2021,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 28.04.2021 №285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-03-23-003099-и 23.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-13 10:51:23

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) (ДК 021:2015: 63710000-9 — «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-23-003099-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником торгів ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», якого допущено до аукціону, виконано пункт 1.1.1. розділу 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- копій чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг на кожну одиницю машин, механізмів та техніки, вказаних в таблиці, а саме щодо зазначених в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (від 23.04.2020 №2042) чотирьох одиниць тракторів колісних (БЕЛАРУС-82.1; БЕЛАРУС-82П; БЕЛАРУС-82.1 з навісною косаркою КДН-210; БЕЛАРУС-82П з навісною косаркою Wirax Z-069), оскільки комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг, згідно із умовами договору про надання послуг технікою від 02.02.2020 №02-01, зобов’язалось надавати послуги лише двома тракторами колісними (БЕЛАРУС-82.1 та БЕЛАРУС-82П) та двома навісними косарками (КДН-210 та Wirax Z-069), тоді як умовами п.1.1.1. тендерної документації визначено, що мінімальна кількість тракторів становить 2 одиниці та мінімальна кількість тракторів з навісними косарками – 2 одиниці?
- кольорових сканкопій технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу, як підтвердження надання послуг технікою ПП «Західпроменерго» за умовами договору від 15.04.2020 № 15-04, який зазначено в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (від 23.04.2020 №2042), зокрема щодо автомобілів-самоскидів (КАМАЗ 53213; КАМАЗ 55102; ЗИЛ-ММЗ), автомобілів бортових (КАМАЗ 5320; ЗИЛ 131410; MERCEDES-BENZ 1824), крану (МАЗ 5334), трактора гусеничного ДТ-75, автогрейдерів (ДЗ 143; ДЗ-99А; ГС-10.01), машини для ямкового ремонту (МAN19/414 FLT), власником яких, згідно технічних паспортів чи свідоцтв про державну реєстрацію, не є ПП «Західпроменерго»?
2. Чи укладались додаткові угоди №2 та №3 до договору від 16.06.2020 №3 та у разі їх укладання надати сканкопії?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-18 09:46:01

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) Operational maintenance of public roads of local importance Rivne region (Demidov, Dubno, Mlyniv, Radivilovsky districts) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-003099-b) пояснюємо слідуюче.
Учасником торгів ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», виконано пункт 1.1.1. розділу 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо надання у складі тендерної пропозиції: - копій чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг на кожну одиницю машин, механізмів та техніки, вказаних в таблиці, а саме щодо зазначених в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази не чотирьох одиниць тракторів колісних, а двох, так як тендерною документацією вимагалось мінімальна кількість машин, механізмів та техніки, яка вимагається у Таблиці 1 є обов’язковою, а також вимагалось, що у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та кольорові скан-копії технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу. Підтвердження власності транспортних засобів не вимагалось.
Повідомляю, що до Договору вносилися зміни додатковими угодами від 17.06.2020 №2, від 18.11.2020 №3.

До наданих пояснень надаємо копії:
- документи переможця на 4 арк.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-04-28-000002 у закупівлі UA-2020-03-23-003099-b, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.

2021-05-24 11:45:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 травня 2020
UA-2020-03-23-003099-be9d8016e0f424dc1b606aaef30801cd7
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

09 червня 2020 21:48
Електронний підпис
09 червня 2020 21:45
Транспортна схема
09 червня 2020 10:38
Електронний підпис
09 червня 2020 10:03
Розрахунок ДЦ
04 червня 2020 18:09
Електронний підпис
04 червня 2020 18:08
довідки ст. 17
04 червня 2020 18:08
Довідка з податкової
23 квітня 2020 11:45
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:45
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:41
відсутність обтяжень.pdf
23 квітня 2020 11:41
довідки з банків.pdf
23 квітня 2020 10:19
АБЗ.pdf
22 квітня 2020 17:22
установчі.pdf
22 квітня 2020 17:22
субпідрядник.pdf
22 квітня 2020 17:22
проект договору.pdf
22 квітня 2020 17:22
про учасника.pdf
22 квітня 2020 17:22
лабораторія.pdf
22 квітня 2020 17:22
довідки з банків.pdf
22 квітня 2020 17:22
гарантійні листи.pdf
22 квітня 2020 17:22
АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:03
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:53
Аналог договір №5 2018.PDF
23 квітня 2020 15:53
КБ-3, КБ-2в, до дог№5 ч2.pdf
23 квітня 2020 15:53
Рівнешляхбуд АБЗ.PDF
23 квітня 2020 15:53
КБ-3, КБ-2в, до дог№2 ч2.PDF
23 квітня 2020 15:53
КБ-3, КБ-2в, до дог№5 ч3.PDF
23 квітня 2020 15:53
КБ-3, КБ-2в до дог№2 ч1.PDF
23 квітня 2020 15:53
КБ-3, КБ-2в до дог №5 ч1.PDF
23 квітня 2020 15:53
Дозвіл на викиди.pdf
23 квітня 2020 15:53
бухгалтерська довідка.PDF
23 квітня 2020 15:53
Копія Атестату АБЗ.pdf
23 квітня 2020 15:53
Атестати на техніку.pdf
23 квітня 2020 15:53
Відгук №2, №5.PDF
23 квітня 2020 15:53
Викиди АБЗ Любомирка.PDF
23 квітня 2020 15:53
Банки.pdf
23 квітня 2020 15:53
Стаття 17.PDF
23 квітня 2020 15:53
призначення.PDF
23 квітня 2020 15:53
Захист довкілля.PDF
23 квітня 2020 15:53
Санкції.PDF
23 квітня 2020 15:53
Ліцензія.PDF
23 квітня 2020 15:53
Проєкт договору.PDF
23 квітня 2020 15:53
Довідка про філії.PDF
23 квітня 2020 15:53
Bankivska Licenzia (1).zip
23 квітня 2020 15:53
Гарантійний лист.PDF
23 квітня 2020 15:53
Дов_дка_10.ZIP
23 квітня 2020 15:53
Довіреність.PDF
23 квітня 2020 15:53
Dovirenist_Savchenko.zip
23 квітня 2020 15:53
Субпідряд.PDF
23 квітня 2020 15:53
Dovidka pro nazvu.zip
23 квітня 2020 15:53
203067_12_10_450 000.ZIP
23 квітня 2020 15:53
Vutyag z nakazu Savchenko.zip

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:42
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:42
Луцькавтодор.pdf
23 квітня 2020 16:34
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:34
Відгук СКП.pdf
23 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:17
Протокол НР.7Z
23 квітня 2020 16:17
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 квітня 2020 16:17
Лист для клієнтів.7z
23 квітня 2020 16:17
Довідка покриття.pdf
23 квітня 2020 16:17
Гарантія 2983-20.7z
23 квітня 2020 16:17
Витяг із Статуту.7z
23 квітня 2020 16:17
виписка.pdf
23 квітня 2020 16:17
Банківська ліцензія.7z
23 квітня 2020 16:15
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:13
ТРАКТОР Т-150К.pdf
23 квітня 2020 16:13
Трактор колісний 6962 ВШ.pdf
23 квітня 2020 16:13
Трактор колісний 6955 ВШ.pdf
23 квітня 2020 16:13
Трактор К-701.pdf
23 квітня 2020 16:13
Свідоцтво Т00619.pdf
23 квітня 2020 16:13
Свідоцтво САТ№402802.pdf
23 квітня 2020 16:13
Свідоцтво САК№620780.PDF
23 квітня 2020 16:12
Свідоцтво САК№620779.PDF
23 квітня 2020 16:12
Свідоцтво САК№620767.pdf
23 квітня 2020 16:12
Рівнешляхбуд.pdf
23 квітня 2020 16:12
Протокол 23-08.pdf
23 квітня 2020 16:12
Протокол 23-03 20.pdf
23 квітня 2020 16:12
Поливомийка.pdf
23 квітня 2020 16:12
Мікановіч Йово.pdf
23 квітня 2020 16:12
МАЗ_BK8630СМ.pdf
23 квітня 2020 16:12
МАЗ_BK8627CM.pdf
23 квітня 2020 16:12
МАЗ_BK8269CM.pdf
23 квітня 2020 16:12
МАЗ_BK8259CM.pdf
23 квітня 2020 16:12
Луцькавтодор.pdf
23 квітня 2020 16:12
Лист захист довкілля.pdf
23 квітня 2020 16:12
Лист додаток 4.pdf
23 квітня 2020 16:12
ЛАД Бетон.pdf
23 квітня 2020 16:12
Кран.pdf
23 квітня 2020 16:12
Корпорація ЛАД.pdf
23 квітня 2020 16:12
КОЛОР СІМ.pdf
23 квітня 2020 16:12
КАМАЗ 55102 АС 9545 ВТ.pdf
23 квітня 2020 16:12
ЗІЛ-ММЗ 45021 9971 ВНН.pdf
23 квітня 2020 16:12
ЗІЛ-ММЗ 4502 9970 ВНН.pdf
23 квітня 2020 16:12
ЗІЛ-ММЗ 4502 9968 ВНН.pdf
23 квітня 2020 16:12
Екскаватор JCB.pdf
23 квітня 2020 16:12
ДС ПРОМ ГРУП.pdf
23 квітня 2020 16:12
Дозвіл ЛАД Бетон.pdf
23 квітня 2020 16:12
Договір № 8.pdf
23 квітня 2020 16:12
Довідка працівники.pdf
23 квітня 2020 16:12
Довідка поставки АБЗ.pdf
23 квітня 2020 16:12
Грюн 615.pdf
23 квітня 2020 16:12
Гарантійний лист.pdf
23 квітня 2020 16:11
ВК 83-56 ВС сітроен.pdf
23 квітня 2020 16:11
ВК 56-16 ВС.pdf
23 квітня 2020 16:11
Відгук до Договору №8.pdf
23 квітня 2020 16:11
Бухгалтерська довідка.pdf
23 квітня 2020 16:11
Броварське.pdf
23 квітня 2020 16:11
Автогрейдер SDLG G9165.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 28 790 000,00
UAH з ПДВ
28 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 32 300 000,00
UAH з ПДВ
32 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 21:48
Електронний підпис
09 червня 2020 21:45
Транспортна схема
09 червня 2020 10:38
Електронний підпис
09 червня 2020 10:03
Розрахунок ДЦ
04 червня 2020 18:09
Електронний підпис
04 червня 2020 18:08
довідки ст. 17
04 червня 2020 18:08
Довідка з податкової
23 квітня 2020 11:45
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:45
Електронний підпис
23 квітня 2020 11:41
відсутність обтяжень.pdf
23 квітня 2020 11:41
довідки з банків.pdf
23 квітня 2020 10:19
АБЗ.pdf
22 квітня 2020 17:22
установчі.pdf
22 квітня 2020 17:22
субпідрядник.pdf
22 квітня 2020 17:22
проект договору.pdf
22 квітня 2020 17:22
про учасника.pdf
22 квітня 2020 17:22
лабораторія.pdf
22 квітня 2020 17:22
довідки з банків.pdf
22 квітня 2020 17:22
гарантійні листи.pdf
22 квітня 2020 17:22
АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 28 790 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
28 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:43
Дод угода 6 до Договору № 3 Експлуатація.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 11:05
Дод угода №5 до Договору 3 Експлуатація.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:34
Дод угода 4 до Договору 3 Експлуатація (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 13:05
Д.у. №1 до Д. №3.pdf зміни до договору
19 червня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:14
Договір 3 експлуатація.pdf укладений
16 червня 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 11.4 Договору, в зв’язку з зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони домовились зменшити суму Договору та викласти п. 3.1., у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 29 427 000 грн. 00 коп (двадцять девять мільйонів чотириста двадцять сім тисяч грн 00 коп) з ПДВ, в тому числі: - на 2020 рік – 24 527 000 грн. 00 коп (двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять сім тисяч грн. 00 коп) з ПДВ; - на 2021 рік – 4 900 000 грн. 00 коп (чотири мільйони дев’ятсот тисяч грн. 00 коп) з ПДВ. Договірні зобовязання Сторін виникають відповідно до затверджених бюджетних призначень на 2020 - 2021 рр. та визначаються додатковими угодами згідно з планом використання коштів, довідок про зміни до плану та виробничих планів». Викласти Додаток № 2 «Договірна ціна» до Договору № 1 від 16 червня 2020 року на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі а.2 п.10.1. Договору Замовник і Виконавець погодились внести зміни до Договору, а саме продовжити термін надання послуг та строк дії Договору виклавши пункти 5.1. і 10.1. в новій редакції: «5.1. Термін надання послуг: починається з моменту укладання цього Договору і діє до 30 квітня 2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами взятих за цим Договором зобов'язань.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє по 30 квітня 2021 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.»
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 29 427 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 904 500,00 UAH)