Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance of public roads of local importance Rivne region (Demidov, Dubno, Mlyniv, Radivilovsky districts)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Boryshkevych Denys Vasylovych 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 32 352 443,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 762,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 450000 UAH |
Publication date: | 23 березня 2020 14:54 |
Enquiries until: | 13 квітня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 32 352 443 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 161 762 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», терміном не більше ніж на один календарний місяць, лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється попередня оплата помісячно не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу послуг. Протягом одного місяця з моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Виконавець підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться з Виконавцем після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2020 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 17:23 |
Протокол №33 щодо внесення змін до ТД.pdf | |
15 квітня 2020 17:23 |
ЕУ АД загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) ЗІ ЗМІНАМИ.pdf |
15 квітня 2020 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2020 17:23 |
Протокол №33 щодо внесення змін до ТД.pdf
|
|||
15 квітня 2020 17:23 |
ЕУ АД загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
а саме:
Недискримінація учасників - один із основних принципів здійснення закупівель, а недотримання – типовим порушенням, що допускається замовниками як під час формування умов тендерної документації, так і під час розгляду та оцінки пропозицій. Закон про публічні закупівлі сприяє вільній конкуренції серед учасників, тому його норми забороняють дискримінацію учасників.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 4 ст. 16 Закону).
П.4 ст.22 Закону заборонено включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження.
Розділом п.п.4 пункту 1.1.1.. розділу 1. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ додатку 2 до тендерної документації (ст. 16 Закону) на підтвердження наявності можливості в учасника надати послуги, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про відсутність будь – яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними договорами та/або договорами лізингу) на техніку, яка зазначена учасником в Таблиці 1.
Арешт майна - накладання заборони на право розпоряджатися майном з метою його збереження до визначення подальшої долі цього майна. Насамперед, накладення арешту на майно боржника є приписом, який забороняє боржникові розпоряджатися майном, але лише в частині відчуження, і жодним чином не впливає на можливість його використання за призначенням та, відповідно, виконання своїх зобов’язань по договору.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації шляхом усунення порушень Закону в частині дискримінації учасників.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 травня 2020 16:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-28-000002 ● 1089a33d1001423ba0db7b82598f95df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2021 12:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.04.2021 №285
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 19 квітня 2021 року №003100-18/4913-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 28.04.2021 №285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-03-23-003099-и 23.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-13 10:51:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) (ДК 021:2015: 63710000-9 — «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-23-003099-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником торгів ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», якого допущено до аукціону, виконано пункт 1.1.1. розділу 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- копій чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг на кожну одиницю машин, механізмів та техніки, вказаних в таблиці, а саме щодо зазначених в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (від 23.04.2020 №2042) чотирьох одиниць тракторів колісних (БЕЛАРУС-82.1; БЕЛАРУС-82П; БЕЛАРУС-82.1 з навісною косаркою КДН-210; БЕЛАРУС-82П з навісною косаркою Wirax Z-069), оскільки комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг, згідно із умовами договору про надання послуг технікою від 02.02.2020 №02-01, зобов’язалось надавати послуги лише двома тракторами колісними (БЕЛАРУС-82.1 та БЕЛАРУС-82П) та двома навісними косарками (КДН-210 та Wirax Z-069), тоді як умовами п.1.1.1. тендерної документації визначено, що мінімальна кількість тракторів становить 2 одиниці та мінімальна кількість тракторів з навісними косарками – 2 одиниці?
- кольорових сканкопій технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу, як підтвердження надання послуг технікою ПП «Західпроменерго» за умовами договору від 15.04.2020 № 15-04, який зазначено в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (від 23.04.2020 №2042), зокрема щодо автомобілів-самоскидів (КАМАЗ 53213; КАМАЗ 55102; ЗИЛ-ММЗ), автомобілів бортових (КАМАЗ 5320; ЗИЛ 131410; MERCEDES-BENZ 1824), крану (МАЗ 5334), трактора гусеничного ДТ-75, автогрейдерів (ДЗ 143; ДЗ-99А; ГС-10.01), машини для ямкового ремонту (МAN19/414 FLT), власником яких, згідно технічних паспортів чи свідоцтв про державну реєстрацію, не є ПП «Західпроменерго»?
2. Чи укладались додаткові угоди №2 та №3 до договору від 16.06.2020 №3 та у разі їх укладання надати сканкопії?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-18 09:46:01
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Демидівський, Дубенський, Млинівський, Радивилівський райони) Operational maintenance of public roads of local importance Rivne region (Demidov, Dubno, Mlyniv, Radivilovsky districts) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-003099-b) пояснюємо слідуюче.
Учасником торгів ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», виконано пункт 1.1.1. розділу 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації, зокрема щодо надання у складі тендерної пропозиції: - копій чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг на кожну одиницю машин, механізмів та техніки, вказаних в таблиці, а саме щодо зазначених в довідці, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази не чотирьох одиниць тракторів колісних, а двох, так як тендерною документацією вимагалось мінімальна кількість машин, механізмів та техніки, яка вимагається у Таблиці 1 є обов’язковою, а також вимагалось, що у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом учасника та кольорові скан-копії технічних паспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу. Підтвердження власності транспортних засобів не вимагалось.
Повідомляю, що до Договору вносилися зміни додатковими угодами від 17.06.2020 №2, від 18.11.2020 №3.
До наданих пояснень надаємо копії:
- документи переможця на 4 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-04-28-000002 у закупівлі UA-2020-03-23-003099-b, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
2021-05-24 11:45:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
28 790 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 16:43
|
Дод угода 6 до Договору № 3 Експлуатація.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2021 11:05
|
Дод угода №5 до Договору 3 Експлуатація.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2021 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:34
|
Дод угода 4 до Договору 3 Експлуатація (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2020 13:05
|
Д.у. №1 до Д. №3.pdf | зміни до договору |
19 червня 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 12:14
|
Договір 3 експлуатація.pdf | укладений |
16 червня 2020 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 11.4 Договору, в зв’язку з зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони домовились зменшити суму Договору та викласти п. 3.1., у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 29 427 000 грн. 00 коп (двадцять девять мільйонів чотириста двадцять сім тисяч грн 00 коп) з ПДВ, в тому числі: - на 2020 рік – 24 527 000 грн. 00 коп (двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять сім тисяч грн. 00 коп) з ПДВ; - на 2021 рік – 4 900 000 грн. 00 коп (чотири мільйони дев’ятсот тисяч грн. 00 коп) з ПДВ. Договірні зобовязання Сторін виникають відповідно до затверджених бюджетних призначень на 2020 - 2021 рр. та визначаються додатковими угодами згідно з планом використання коштів, довідок про зміни до плану та виробничих планів». Викласти Додаток № 2 «Договірна ціна» до Договору № 1 від 16 червня 2020 року на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі а.2 п.10.1. Договору Замовник і Виконавець погодились внести зміни до Договору, а саме продовжити термін надання послуг та строк дії Договору виклавши пункти 5.1. і 10.1. в новій редакції: «5.1. Термін надання послуг: починається з моменту укладання цього Договору і діє до 30 квітня 2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами взятих за цим Договором зобов'язань.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє по 30 квітня 2021 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.» |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |