Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція пішохідної частини пр. Маяковського в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
2 935 388,40 UAH
UA-2020-03-23-002911-b 43e2c57c0a404f848143644f15afeeca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 14:08
Очікувана вартість: 2 935 388,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція пішохідної частини пр. Маяковського в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пішохідна частина пр. Маяковського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 14:40
Додаток 13 Договір завдатку.docx
23 березня 2020 14:39
Додаток 12 Проект договору..doc
23 березня 2020 14:39
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
23 березня 2020 14:39
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
23 березня 2020 14:39
Додаток 9.XLS
23 березня 2020 14:39
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
23 березня 2020 14:39
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17 новий.doc
23 березня 2020 14:39
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
23 березня 2020 14:39
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
23 березня 2020 14:39
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
23 березня 2020 14:39
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
23 березня 2020 14:39
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
23 березня 2020 14:39
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
23 березня 2020 14:39
21ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ" 2 854 998,00
UAH з ПДВ
2 854 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельник 2013 2 935 140,00
UAH з ПДВ
2 935 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2020 17:03
Електронний підпис
05 квітня 2020 17:01
ВІДСУТНІСТЬ ЗАУВАЖЕНЬ.PDF
05 квітня 2020 17:01
Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2020 17:01
Довідка субпідряд.PDF
05 квітня 2020 17:01
Додаток 7.pdf
05 квітня 2020 17:01
Ліцензія.pdf
05 квітня 2020 17:01
Рішення засновників.pdf
05 квітня 2020 17:01
ДОДАТОК 6.PDF
05 квітня 2020 17:01
Обробка перс.даних.PDF
05 квітня 2020 17:01
РОБОТИ В ВИХІДНІ.PDF
05 квітня 2020 17:01
НАКАЗ ДИРЕКТОР.PDF
05 квітня 2020 17:01
ДОДАТОК 8.PDF
05 квітня 2020 17:01
Додаток 2.pdf
05 квітня 2020 17:01
ДОКУМЕНТИ 1.PDF
05 квітня 2020 17:01
Додаток 1.PDF
05 квітня 2020 17:01
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.PDF
05 квітня 2020 17:01
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.PDF
05 квітня 2020 17:01
ПРАЦІВНИКИ.PDF
05 квітня 2020 17:01
ДОДАТОК 13.PDF
05 квітня 2020 17:01
СТАТУТ.PDF
05 квітня 2020 17:01
ДОКУМЕНТИ 2.PDF
05 квітня 2020 17:01
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.PDF
05 квітня 2020 17:01
МАТ.ТЕХН.БАЗА.PDF
05 квітня 2020 17:01
ГАРАНТІЯ.zip

Публічні документи

02 квітня 2020 15:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"

ТОВ Будівельник 2013

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"
#42600763
Переможець 2 854 998,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"
#42600763
2 854 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 16:21
ДУ№8 до Договору №040-20-80 від 24.04.2020р.pdf укладений
24 лютого 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 16:10
ДУ №7 до Договору №040-20-80 від 24.04.2020 (1).PDF зміни до договору
01 лютого 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:40
ДУ №6 до Договору №040-20-80 від 24.04.2020.PDF зміни до договору
21 січня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 10:55
ДУ№5 до Договору №040-20-80 від 24.04.2020.pdf зміни до договору
13 січня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 13:48
ДУ№4 до Договору №040-20-80 від 24.04.2020р.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 13:14
ДУ№3 до Договору №040-20-80 від 24.04.2020р.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 13:35
Д№2 до Договору №040-20-80 від 24.04.2020р.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 13:34
ДУ№2 до Договору №041-20-02 від 06.02.2020р.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 10:48
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 11:07
ДУ №1 до Договору №040-20-80 від 24.04.2020.PDF зміни до договору
07 травня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 14:20
Договір №040-20-80 від 24.04.2020.PDF укладений
24 квітня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 040/20/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): міни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо строків відпрацювання авансу
Номер договору про закупівлю: 040/20/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо викладення пункту 3.2 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 040/20/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/20/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 040/20/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 040/20/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт, у зв'язку зі додавання додатку 3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 040/20/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 23 лютого 2021
Сума оплати за договором: 2 098 138,80
UAH (в тому числі ПДВ 349 689,80 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін