Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Зарічненський, Володимирецький, Дубровицький, Рокитнівський райони)
Operational maintenance of public roads of local importance Rivne region (Zarichnensky, Volodymyrets, Dubrovitsky, Rokytnivskyi districts)
Очікувана вартість
30 038 453,79 UAH
UA-2020-03-23-002885-b 7e40d2049bd947f4a816a36b4a22c848
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration
National ID: 36565276
Contact point: Boryshkevych Denys Vasylovych
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:15
Очікувана вартість: 30 038 453,79 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 192,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH
Publication date: 23 березня 2020 14:37
Enquiries until: 13 квітня 2020 17:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 30 038 454 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 192 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Зарічненський, Володимирецький, Дубровицький, Рокитнівський райони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, автомобільні дороги загального користування місцевого значення Рівненської області, Зарічненський, Володимирецький, Дубровицький, Рокитнівський райони
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Operational maintenance of public roads of local importance Rivne region (Zarichnensky, Volodymyrets, Dubrovitsky, Rokytnivskyi districts)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», терміном не більше ніж на один календарний місяць, лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється попередня оплата помісячно не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу послуг. Протягом одного місяця з моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Виконавець підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться з Виконавцем після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-002885-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 10 квітня 2020 14:05
Вимога
Проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку,
а саме:
Недискримінація учасників - один із основних принципів здійснення закупівель, а недотримання – типовим порушенням, що допускається замовниками як під час формування умов тендерної документації, так і під час розгляду та оцінки пропозицій. Закон про публічні закупівлі сприяє вільній конкуренції серед учасників, тому його норми забороняють дискримінацію учасників.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 4 ст. 16 Закону).
П.4 ст.22 Закону заборонено включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження.
Розділом п.п.4 пункту 1.1.1.. розділу 1. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ додатку 2 до тендерної документації (ст. 16 Закону) на підтвердження наявності можливості в учасника надати послуги, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про відсутність будь – яких обтяжень (арештів та/або розшуків та/або обмежень пересування за кредитними договорами та/або договорами лізингу) на техніку, яка зазначена учасником в Таблиці 1.
Арешт майна - накладання заборони на право розпоряджатися майном з метою його збереження до визначення подальшої долі цього майна. Насамперед, накладення арешту на майно боржника є приписом, який забороняє боржникові розпоряджатися майном, але лише в частині відчуження, і жодним чином не впливає на можливість його використання за призначенням та, відповідно, виконання своїх зобов’язань по договору.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації шляхом усунення порушень Закону в частині дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 15:39
Відхилити у задоволенні вимоги про усунення порушення

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-23-002885-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 26 травня 2020 17:01
Скарга на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-23-002885-b. Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Зарічненський, Володимирецький, Дубровицький, Рокитнівський райони), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства. Підставою для відхилення зазначено наступне: не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» на відповідність вимогам тендерної документації, в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до статті 16 та вимогам встановленим у відповідності до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 року - тендерна пропозиція Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки: - в листі банка-гаранта АТ «БАНК СІЧ» від 23.04.2020 року №716/145 (див. файл «Дов_дка_11.pdf») відсутній строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою), що є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку надано Учасником це грошове забезпечення (покриття грошовою масою), що не відповідає умовам п.2 Розділу ІІІ тендерної документації. Враховуючи зазначене запропоновано не допустити до аукціону тендерну пропозицію Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та відхилити тендерну пропозицію, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 року. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №35 від 15.04.2020 року внесено зміни до Тендерної документації та викладено п.2 Розділу ІІІ в наступній редакції: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 450 000,00 грн. (Чотириста п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) (встановлюється в грошовому виразі, для закупівлі послуг не більше 3% очікуваної вартості закупівлі). П.2 Розділу ІІІ доповнено текстом наступного змісту: «Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на суму забезпечення тендерної пропозиції. На підтвердження наявності грошового покриття надається документальне підтвердження з банку-гаранта про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку надано Учасником це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).» Учасником Закупівлі (Скаржником) на виконання умов Тендерної документації подано Банківську гарантію №203067/12-12 від 23.04.2020, надану АТ «Банк Січ» у розмірі забезпечення 450 000,00 грн. на строк з 23.04.2020 року до 31.08.2020 року включно. Банківська гарантія оформлена відповідно до вимог п.2 розділу 3 Тендерної документації пропозиція, а саме: «Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі -НБУ) від 15.12.2004 N 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП». На виконання вимог Тендерної документації надана Учасником Банківська гарантія №203067/12-12 від 23.04.2020 оформлена з грошовим покриттям на суму забезпечення тендерної пропозиції. На підтвердження наявності грошового покриття Гарантом надано лист № 716/145 від 23.04.2020 року про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника, що забезпечує електронну Банківську гарантію №203067/12-12 від 23.04.2020. Протоколом тендерного комітету Замовника від 22.05.2020 року пропозицію Учасника відхилено, у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації, в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до статті 16 та вимогам встановленим у відповідності до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 року, а саме «в листі банка-гаранта АТ «БАНК СІЧ» від 23.04.2020 року №716/145 відсутній строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою), що є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку надано Учасником це грошове забезпечення (покриття грошовою масою)». Підприємство вважає, що Замовником незаконно відхилено пропозицію ДП «Рівненський облавтодор» з огляду на наступне: Згідно із ч. 1 ст. 546 ЦКУ гарантія є одним із видів забезпечення виконання зобов'язань. В даному випадку інтерес кредитора гарантується шляхом залучення до основного зобов'язання, яке існує між кредитором та боржником, третьої особи - гаранта. Згідно ст.560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Виходячи із ст. ст. 560 - 569 ЦКУ гарантією визнається письмове зобов'язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта), яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за яким гарант зобов'язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов'язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату. Відповідно до ст.200 Господарського кодексу України гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні. 2. Зобов'язання за банківською гарантією виконується лише на письмову вимогу управненої сторони. 3. Гарант має право висунути управненій стороні лише ті претензії, висунення яких допускається гарантійним листом. Зобов'язана сторона не має права висунути гаранту заперечення, які вона могла б висунути управненій стороні, якщо її договір з гарантом не містить зобов'язання гаранта внести до гарантійного листа застереження щодо висунення таких заперечень. 4. До відносин банківської гарантії в частині, не врегульованій цим Кодексом, застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України. Ст. 561 ЦК України встановлено , що гарантія діє протягом строку, на який вона видана. Отже, гарантія є строковим зобов'язанням. Законодавець не передбачає можливості видачі безстрокової гарантії. Строк дії гарантії повинен бути вказаний в гарантії і є її істотною умовою. За відсутності умови про строк гарантійне зобов'язання вважається таким, що не виникло. Надання банком банківської гарантії є різновидом банківської діяльності і, відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність», цей вид діяльності належить до кредитних операцій. Більш детально поняття банківської гарантії врегульоване Постановою Національного банку України № 639 від 2004 р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». За цією Постановою НБУ, гарантія – це спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант приймає на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром (оформлене у письмовій формі або у формі повідомлення) сплатити кошти за принципала у разі невиконання останнім своїх зобов’язань у повному обсязі або їх частину у разі пред’явлення бенефіціаром вимоги та дотримання всіх вимог, передбачених умовами гарантії Пунктом 26. Постанови НБУ встановлено, що гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Пунктом 27 встанволено, що гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не зазначено інше. Датою видачі гарантії є день надсилання бенефіціару або банку бенефіціара, або авізуючому банку, або банкам-кореспондентам повідомлення з текстом гарантії чи дата, зазначена на поштовій квитанції, що свідчить про надсилання гарантії поштовим зв'язком, або день передавання її бенефіціару чи принципалу для подальшого передавання її бенефіціару. Єдиним нормативним документом, що регулює банківської гарантії є Постанова Національного банку України № 639 від 2004 р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Аналізуючи вищенаведену нормативну базу, яка регулює відносини у сфері надання банками гарантій, законодавець не відмежовує поняття «банківська гарантія» від поняття «забезпечення банківської гарантії» або «грошове покриття банківської гарантії». Відтак слід розуміти, що строк дії грошового забезпечення (покриття грошовою масою), виданого Принципалом під конкретну Банківську гарантію, відповідає строку дії самої Банківської гарантії, під яку воно надається, адже є її невід’ємною частиною. По суті питання листом АТ «Банк Січ» № 947-3/145 від 26.05.2020 надав роз’яснення про цілісність Банківської гарантії, як забезпечення тендерної пропозиції, та грошового покриття, що надається під цю гарантію (лист додається). Про необ’єктивність та упередженість рішень Замовника щодо оцінки пропозицій учасників закупівлі, вказують недоліки та порушення, які містяться у їх тендерних пропозиціях, інших учасників, пропозиції яких допущено до аукціону: ПОРУШЕННЯ, ЯКІ МІСТИТЬ ПРОПОЗИЦІЯ ТЗОВ «АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО «ЯНКОР» 1. Про наявність залученої ззовні атестованої лабораторії Учасником подано копію атестату про акредитацію лабораторії з копією додатку, що не містить підпису та печатки учасника (не завірена належним чином). Разом з цим додаток завантажено частково, а саме з 325 сторінок завантажено 5. 2. Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів завантажено оригінали договорів, актів форми Кб-2в та довідок КБ-3, в той час, як умовами ТД вимагалися належним чином завірені копії. 3. Учасником для документального підтвердження наявності працівників завантажено оригінали наказів на прийняття на роботу та договорів ЦПХ, в той час, як умовами ТД вимагалися належним чином завірені копії. 4. Учасником на підтвердження наявності обладнання та матерільно-технічної бази завантажено оригінали договорів оренди техніки, в той час, як умовами ТД вимагалися належним чином завірені копії. 5. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасником завантажено чорно-білі копії технічних паспортів, свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів при тому, що ТД вимагається надання кольорових скан-копій. 6. Учасник не подав довідку про субпідрядника. 7. Учасником не наданий проект договору надання послуг, з яким останній має погодитися, в іншому випадку незгода з вимогами проекту договору є підставою для відхилення пропозиції Учасника. 8. В довідці, що підтверджує наявність матеріально-технічної бази замість виробничих баз вказана техніка. Крім того відсутня інформація та підтверджуючі документи про виробничі бази. ПОРУШЕННЯ, ЯКІ МІСТИТЬ ПРОПОЗИЦІЯ ТЗОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» 1. Про наявність залученої зовні атестованої лабораторії Учасником подано копію атестату про акредитацію лабораторії з копією додатку, що не містить підпису та печатки учасника (не завірена належним чином). 2. Учасником не надана довідка про субпідрядників, яких планується залучати до надання послуг. 3. Учасником не наданий проект договору надання послуг, з яким останній має погодитися, в іншому випадку незгода з вимогами проекту договору є підставою для відхилення пропозиції Учасника. 4. Учасником подано довідку про наявність лабораторного посту на асфальто-бетонному заводі за власним підписом Учасника, при тому, що на закупівлю асфальтобетону надається договір купівлі-продажу. Довідка має бути видана продавцем товару. 5. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасником завантажено чорно-білі копії технічних паспортів, свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів при тому, що ТД вимагається надання кольорових скан-копій Скаржник вважає, що Замовник упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника та нормам чинного в Україні законодавства, які регулюють відносини у сфері надання банківських гарантій, що підтверджується поданими документами. Приймаючи до уваги вищевикладене, вважаємо, що неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Підприємства з підставі, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 22.05.2020 року, порушує право ДП «Рівненський облавтодор» як учасника торгів, на об’єктивну оцінку тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому має бути скасованим. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу Учасника до розгляду. 2. Прийняти рішення щодо встановлення порушень у процедурі закупівлі : UA-2020-03-23-002885-b. 3.Зобовязати Замовника скасувати рішення про відхилення Учасника від участі у процедурі закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненської області (Зарічненський, Володимирецький, Дубровицький, Рокитнівський райони) та допустити тендерну пропозицію ДП «Рівненський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» до аукціону як учасника торгів. Додаток: Лист АТ «Банк Січ» 947-3/145 від 26.05.2020 Платіжне доручення від 26.05.2020
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Після проведених юридичних і фінансових консультацій та детального вивчення спірного питання Учасник не вважає за доцільне подальше проведення процедури скарження.
Дата: 27 травня 2020 18:53
Рішення від 29.05.2020 №10631.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 16:41

Документи подані скаржником

26 травня 2020 17:01
Платіжне доручення 2.pdf
26 травня 2020 17:01
Скарга Зарічненський.PDF

Документи Органу Оскарження

29 травня 2020 16:41
Рішення від 29.05.2020 №10631.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 травня 2020
UA-2020-03-23-002885-b7e40d2049bd947f4a816a36b4a22c848
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Учасник Документи Рішення Додатково
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:02
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:52
Проєкт договору.PDF
23 квітня 2020 15:52
Довідка про філії.PDF
23 квітня 2020 15:52
Довіреність.PDF
23 квітня 2020 15:52
Дов_дка_13.zip
23 квітня 2020 15:52
Гарантійний лист.PDF
23 квітня 2020 15:52
Bankivska Licenzia (1).zip
23 квітня 2020 15:52
Субпідряд.PDF
23 квітня 2020 15:52
Dovirenist_Savchenko.zip
23 квітня 2020 15:52
203067_12_13_450 000.zip
23 квітня 2020 15:52
Dovidka pro nazvu.zip
23 квітня 2020 15:52
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
23 квітня 2020 15:52
Банки.pdf
23 квітня 2020 15:52
Стаття 17.PDF
23 квітня 2020 15:52
призначення.PDF
23 квітня 2020 15:52
Захист довкілля.PDF
23 квітня 2020 15:52
Ліцензія.PDF
23 квітня 2020 15:52
Санкції.PDF
23 квітня 2020 15:52
Аналог договір №5 2018.PDF
23 квітня 2020 15:52
КБ-3, КБ-2в, до дог№5 ч2.pdf
23 квітня 2020 15:52
Рівнешляхбуд АБЗ.PDF
23 квітня 2020 15:52
КБ-3, КБ-2в, до дог№2 ч2.PDF
23 квітня 2020 15:52
КБ-3, КБ-2в, до дог№5 ч3.PDF
23 квітня 2020 15:52
КБ-3, КБ-2в до дог№2 ч1.PDF
23 квітня 2020 15:52
КБ-3, КБ-2в до дог №5 ч1.PDF
23 квітня 2020 15:52
Дозвіл на викиди.pdf
23 квітня 2020 15:52
бухгалтерська довідка.PDF
23 квітня 2020 15:52
Атестати на техніку.pdf
23 квітня 2020 15:52
Копія Атестату АБЗ.pdf
23 квітня 2020 15:52
Відгук №2, №5.PDF
23 квітня 2020 15:52
Викиди АБЗ Любомирка.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:43
Електронний підпис
09 червня 2020 16:43
Електронний підпис
09 червня 2020 16:38
супровідний лист.pdf
23 квітня 2020 16:24
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:24
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:23
сфера акредитації.pdf
23 квітня 2020 16:23
копії по техніці.pdf
23 квітня 2020 16:23
Довідка+виписка.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:44
Кваліфікація.pdf
23 квітня 2020 16:44
Договори аналогія.pdf
23 квітня 2020 16:44
Накази.pdf
23 квітня 2020 16:44
машини.pdf
23 квітня 2020 16:44
Довідка Зарічне.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 29 880 000,00
UAH з ПДВ
29 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 30 030 000,00
UAH з ПДВ
30 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:43
Електронний підпис
09 червня 2020 16:43
Електронний підпис
09 червня 2020 16:38
супровідний лист.pdf
23 квітня 2020 16:24
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:24
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:23
сфера акредитації.pdf
23 квітня 2020 16:23
копії по техніці.pdf
23 квітня 2020 16:23
Довідка+виписка.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:44
Кваліфікація.pdf
23 квітня 2020 16:44
Договори аналогія.pdf
23 квітня 2020 16:44
Накази.pdf
23 квітня 2020 16:44
машини.pdf
23 квітня 2020 16:44
Довідка Зарічне.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Переможець 29 880 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 11:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
29 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 18:14
ДУ №5 до Договору №1.pdf зміни до договору
30 березня 2021 18:13
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 10:59
Дод угода № 4 до Договору 1 Експлуатація.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:06
Д.у. 3 до Д. 1 Експлуатація.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 17:22
Д.у. №1 до Д. №1 Експлуатаційне.pdf зміни до договору
18 червня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:07
Договір 1 експлуатація.pdf укладений
16 червня 2020 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 11.4 Договору, в зв’язку з зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони домовились зменшити суму Договору та викласти п. 3.1., у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 29 427 000 грн. 00 коп (двадцять девять мільйонів чотириста двадцять сім тисяч грн 00 коп) з ПДВ, в тому числі: - на 2020 рік – 24 527 000 грн. 00 коп (двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять сім тисяч грн. 00 коп) з ПДВ; - на 2021 рік – 4 900 000 грн. 00 коп (чотири мільйони дев’ятсот тисяч грн. 00 коп) з ПДВ. Договірні зобовязання Сторін виникають відповідно до затверджених бюджетних призначень на 2020 - 2021 рр. та визначаються додатковими угодами згідно з планом використання коштів, довідок про зміни до плану та виробничих планів». Викласти Додаток № 2 «Договірна ціна» до Договору № 1 від 16 червня 2020 року на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 11.4 Договору, в зв’язку з зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони домовились зменшити суму Договору та викласти п. 3.1., у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 29 424 579 грн. 48 коп (двадцять девять мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі п’ятсот сімдесят девять грн 48 коп) з ПДВ, в тому числі: - на 2020 рік – 24 527 000 грн. 00 коп (двадцять чотири мільйони п’ятсот двадцять сім тисяч грн. 00 коп) з ПДВ; - на 2021 рік – 4 897 579 грн. 48 коп (чотири мільйони вісімсот дев’яносто сім тисяч п’ятсот сімдесят девять грн. 48 коп) з ПДВ. Договірні зобовязання Сторін виникають відповідно до затверджених бюджетних призначень на 2020 - 2021 рр. та визначаються додатковими угодами згідно з планом використання коштів, довідок про зміни до плану та виробничих планів».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 29 424 579,48
UAH (в тому числі ПДВ 4 904 096,58 UAH)