Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Проект підготовчих робіт по приведенню земельної ділянки площею 0.5447 га, розташованої за адресою: Чернігівська область. м. Чернігів, вул. Музейна, 6а (між будинками № 6 та № 8) у придатний для використання стан шляхом знесення будівництва готельно – туристичного комплексу «Дворянське зібрання»)
45110000-1 Building demolition and wrecking work and earthmoving work(The project is preparatory work to bring the 0,5447 ha. area of land, located at: Chernihiv region, Chernihiv, Muzeina str., 6A (between buildings № 6 and № 8) to a condition suitable for other use , by means of demolition of the unfinished hotel tourist complex "Dvoryanske Zibrannya")
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2020-03-23-001806-b 0248fd3125a2464da6e99a612ffbb769
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Дейнеко Є В
+380462941542
gkh@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva CHernigivskoi miskoi radi
National ID: 03366374
Contact point: Honcharov Olexii
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Additional contacts: Дейнеко Є В
+380462941542
gkh@chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 22:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 11:05
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH
Publication date: 23 березня 2020 12:35
Enquiries until: 12 квітня 2020 22:00
Complaints submission until: до 18 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2020 22:00

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Проект підготовчих робіт по приведенню земельної ділянки площею 0.5447 га, розташованої за адресою: Чернігівська область. м. Чернігів, вул. Музейна, 6а (між будинками № 6 та № 8) у придатний для використання стан шляхом знесення будівництва готельно – туристичного комплексу «Дворянське зібрання»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Музейна, 6а (між будинками № 6 та № 8)
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

45110000-1 Building demolition and wrecking work and earthmoving work(The project is preparatory work to bring the 0,5447 ha. area of land, located at: Chernihiv region, Chernihiv, Muzeina str., 6A (between buildings № 6 and № 8) to a condition suitable for other use , by means of demolition of the unfinished hotel tourist complex "Dvoryanske Zibrannya")
Розгорнути Згорнути
CPV: 45110000-1
Період постачання: по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги Замовник проводить протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 12:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 12:35
Додаток № 4.doc
23 березня 2020 12:35
Додаток № 3.rtf
23 березня 2020 12:35
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо обладнанняя та матеріально-технічної бази
Дата подання: 03 квітня 2020 11:45
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:12
Доброго дня.! В Тендерній документації зазначено, що Учасник на підтвердження наявності обладнання та МТБ щодо власної техніки повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Чи може учасник надати інші підтверджуючі документи що підтверджують власніть техніки (інвентарні картки та інше)?
Відповідь: Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів на підтвердження їх експлуатації на законних підставах, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Уточнення щодо Тендерної документації
Дата подання: 03 квітня 2020 11:56
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:12
Доброго дня! Зазаначте будь-ласка у Тендерній документації Протокол № та від якого числа затверджено Тендерну документацію. Дякуємо
Відповідь: 2. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відсутня вимога щодо зазначення в тендерній документації № та дати протоколу про затвердження тендерної документації.
Уточнення щодо Тнендерної документації.
Дата подання: 08 квітня 2020 14:08
Дата відповіді: 10 квітня 2020 12:14
Доброго дня! Просимо надати інформацію щодо номеру та дати затвердження ротоколу тендерної документації, оскільки це потрібно для оформлення банківської гарантії. Дякуємо
Відповідь: Відповідно до оприлюдненої інформації на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, зокрема, згідно вимог п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», банківська гарантія повинна містити серед іншого, реквізити оголошення про закупівлю, а саме: найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua.
Також, згідно п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, що затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Відповідно до чинного законодавства України та умов тендерної документації, розміщеної в електронній системі Рrozorro, вимога щодо посилання у банківській гарантії на номер та дату протокола, яким затверджено тендерну документацію – відсутня.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-23-000023 ● 5bba9408bf174f2f85989e12cd7249f3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.04.2020 № 25

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 23.04.2020 № 25

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-03-23-001806-b 23.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-5_2: Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 квітня 2020
UA-2020-03-23-001806-b0248fd3125a2464da6e99a612ffbb769
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЕМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРЕНА" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275

№ рішення у справі

363-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:37
ТП_13_СТАТУТ.pdf
21 квітня 2020 15:37
ТП_11_Довідки з банків.pdf
21 квітня 2020 15:37
ТП_05_Проект договору.pdf
21 квітня 2020 15:37
ТП_01.1.1_Додаток до 1.1.rar

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 19:28
Електронний підпис
08 травня 2020 19:06
dovidka.pdf
08 травня 2020 16:20
Справка ДФС.zip
08 травня 2020 15:21
public_doc.pdf
08 травня 2020 15:20
9DCD2B8C-D1A9-4D5C-B604-E10FB2CBBEEE.png
22 квітня 2020 16:25
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:24
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:22
лист-згода на обробку.pdf
22 квітня 2020 13:22
Договір.pdf
22 квітня 2020 13:22
Наказ про призначення.pdf
22 квітня 2020 13:22
новая выписка.pdf
22 квітня 2020 13:22
статут.pdf
22 квітня 2020 13:22
Підписаний_G0420-5769-GL_tender.pdf
22 квітня 2020 13:22
13.Додаток до ліцензії.pdf
22 квітня 2020 13:22
13.Ліцензія Добробуд.pdf

Конфіденційні документи

22 квітня 2020 13:22
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Так вимагає Замовник,оскільки це одна з вимог проведення англійських торгів

Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 14:50
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:50
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:50
Бухгалтерська довідка.pdf
22 квітня 2020 14:50
Витяг зі Статуту.pdf
22 квітня 2020 14:50
Договір оренди База.pdf
22 квітня 2020 14:50
Дозвільні документи.pdf
22 квітня 2020 14:49
Проект Договору.pdf
22 квітня 2020 14:49
Статут ТОВ БЕМ.pdf
22 квітня 2020 14:49
Тендерна пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ" #36995664

№ рішення у справі

72/77-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 16:39
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:35
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:32
Протокол заг збор.pdf
22 квітня 2020 16:32
Наказ призн. директора.pdf
22 квітня 2020 16:32
Ліцензія.pdf
22 квітня 2020 16:32
Копія Статуту.pdf
22 квітня 2020 16:32
Копія паспорту та коду.pdf
22 квітня 2020 16:32
Договір 06-0420.pdf
22 квітня 2020 16:32
Довідка.pdf
22 квітня 2020 16:32
Гарантія.rar
22 квітня 2020 16:32
Витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2020 16:32
Витяг з Статуту.pdf
22 квітня 2020 16:32
Договір оренди МАЗ.pdf
22 квітня 2020 16:32
Довідка по ст. 17.pdf

Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 20:54
Додаток 3.rar
22 квітня 2020 20:54
гарантійний лист.jpg
22 квітня 2020 20:54
Договір.rar
22 квітня 2020 20:54
Статут.zip
22 квітня 2020 20:54
Договір оренди.rar
22 квітня 2020 20:54
ПДВ.jpg
22 квітня 2020 20:54
1.jpg
22 квітня 2020 20:54
виписка.jpg
22 квітня 2020 20:54
опис.jpg
22 квітня 2020 20:54
протокол.jpg
22 квітня 2020 20:54
наказ.jpg
22 квітня 2020 20:54
виписка1.jpg
22 квітня 2020 20:54
лист погодження.jpg
22 квітня 2020 20:54
Довідка про служ.особу.jpg
22 квітня 2020 20:54
банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД"

ТОВ "БЕМ"

ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРЕНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД" 5 499 777,89
UAH з ПДВ
5 299 777,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 5 998 531,72
UAH з ПДВ
5 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" 5 950 000,00
UAH з ПДВ
5 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 19:28
Електронний підпис
08 травня 2020 19:06
dovidka.pdf
08 травня 2020 16:20
Справка ДФС.zip
08 травня 2020 15:21
public_doc.pdf
08 травня 2020 15:20
9DCD2B8C-D1A9-4D5C-B604-E10FB2CBBEEE.png
22 квітня 2020 16:25
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:24
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:22
лист-згода на обробку.pdf
22 квітня 2020 13:22
Договір.pdf
22 квітня 2020 13:22
Наказ про призначення.pdf
22 квітня 2020 13:22
новая выписка.pdf
22 квітня 2020 13:22
статут.pdf
22 квітня 2020 13:22
Підписаний_G0420-5769-GL_tender.pdf
22 квітня 2020 13:22
13.Додаток до ліцензії.pdf
22 квітня 2020 13:22
13.Ліцензія Добробуд.pdf

Конфіденційні документи

22 квітня 2020 13:22
Тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Так вимагає Замовник,оскільки це одна з вимог проведення англійських торгів

Публічні документи

22 квітня 2020 14:50
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:50
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:50
Бухгалтерська довідка.pdf
22 квітня 2020 14:50
Витяг зі Статуту.pdf
22 квітня 2020 14:50
Договір оренди База.pdf
22 квітня 2020 14:50
Дозвільні документи.pdf
22 квітня 2020 14:49
Проект Договору.pdf
22 квітня 2020 14:49
Статут ТОВ БЕМ.pdf
22 квітня 2020 14:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:37
ТП_13_СТАТУТ.pdf
21 квітня 2020 15:37
ТП_11_Довідки з банків.pdf
21 квітня 2020 15:37
ТП_05_Проект договору.pdf
21 квітня 2020 15:37
ТП_01.1.1_Додаток до 1.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД"

ТОВ "БЕМ"

ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД"
#42610792
Переможець 5 299 777,89
UAH з ПДВ
06 травня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД"
#42610792
5 299 777,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:40
Додатова угода № 1 до договору № 6030-175.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 14:42
6030-175.pdf укладений
26 травня 2020 14:41
6030-175.pdf укладений
26 травня 2020 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди № 1
Номер договору про закупівлю: 6030-175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 286 895,46
UAH (в тому числі ПДВ 881 149,24 UAH)