Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (виготовлення наліпок, буклетів, банерів)
Очікувана вартість
137 000,00 UAH
UA-2020-03-23-001514-b 1522ed2ceedb495ea9eb997d6860f0ad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Іванов

+380987686576 deliev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯКАРТСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 39547113
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. СОБОРНА, буд. 36
Контактна особа: Олег Іванов
+380987686576
deliev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 17:30
Початок аукціону: 01 квітня 2020 14:30
Очікувана вартість: 137 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105731 штуки
ДК 021:2015-22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту(виготовлення наліпок, буклетів, банерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, буд.36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 12:04
Тендерная документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-001514-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДРУКАРНЯ ОКТО", Код ЄДРПОУ:42015868
Дата подання: 03 квітня 2020 18:59
перегляд пропозиції
Добрий день, шановний тендерний комітет. Сьогодні в країні і у світі досить складна ситуація, але сподіваємось на вашу тверезу оцінку. Звісно невірно що документи були довантаженні на кваліфікації, але тендерний майданчик маю цю функцію (і як такі ті документи до розгяду пропозиції не такі вже й термінові). Також оскільки це допорогова закупівля то прийняття пропозиції не регламентується законом і тільки вами-тендерним комітетом приймається рішення з ким працювати.
Прошу звернути увагу, що вартість пропозиції ТОВ "Друкарня ОКТО" на порядок нижче ніж у конкурентів, також ми знаходимся у Вінниці (краща логістика та взаємозв'язок з замовником). Тож давайте в цей скрутний для нас всіх час збережемо бюджетні кошти - на що і орієнтована наша пропозиція цінова.
Дякую за увагу!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 12:33
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідно до пунктів 6.7, 6.8 та 6.10. Порядку для участі в допороговій закупівлі учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в системі, доступ до якої здійснюється через авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в систему електронних документів та документів у електронному вигляді. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого замовником під час оголошення закупівлі.
Згідно з пунктом 9.1 Порядку замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. При цьому пунктом 9.2 Порядку визначено, що однією з підстав дискваліфікації учасника є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам закупівлі.
Також, повідомляємо, що КП “Вінницякартсервіс” являється комунальним підприємством і керується при здійсненні закупівель Положенням про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженим рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016р. За №2832.
На підставі п.2.1. Положення застосовується замовником у разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи для всіх закупівель товарів, робіт і послуг, у яких вартість предмета Закупівлі дорівнює або перевищує 50 000 гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону.
Отже, по всіх закупівлях, вартість яких дорівнює або перевищує 50 000 гривень, КП “Вінницякартсервіс” застосовує електронну систему закупівель.
Пунктом 3.11. Положення передбачено, що Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником в оголошенні Закупівлі.
Згідно з п. 5.2. Положення виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.

Виходячи із викладеного вище, кваліфікація ТОВ "Друкарня ОКТО" як переможця, була б прямим порушенням зазначених нормативних актів.
Тендерний комітет КП “Вінницякартсервіс” вдячний вам за участь у тендері та маємо надію на співпрацю у майбутньому.”

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОСПОДАРЕЦЬ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 111 130,00
UAH з ПДВ
111 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДРУКАРНЯ ОКТО" 121 930,00
UAH з ПДВ
121 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 136 956,00
UAH з ПДВ
134 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІЛАН-ЛТД" 134 400,00
UAH з ПДВ
134 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 13:23
витяг.pdf
30 березня 2020 13:23
виписка.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 17:24
протокол зборів ТОВ.pdf
30 березня 2020 11:53
статут підприємства.pdf
30 березня 2020 11:53
опис код статуту.pdf
30 березня 2020 11:53
витяг з ЕДР_Document_USR.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 09:20
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:20
Оновлена пропозиція.pdf
31 березня 2020 12:15
Електронний підпис
31 березня 2020 12:15
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2020 12:15
Технічні вимоги.pdf
31 березня 2020 12:15
Проект договору.pdf
31 березня 2020 12:15
Лист-відгук Договір 104.pdf
31 березня 2020 12:15
Договір парк Гуцульщина.pdf
31 березня 2020 12:14
виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 16:44
Електронний підпис
30 березня 2020 16:44
Технічні вимоги.pdf
30 березня 2020 16:44
Статут Нілан-ЛТД.pdf
30 березня 2020 16:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 березня 2020 16:44
свідоцтво Видавництва.pdf
30 березня 2020 16:44
Рішення про призначення.pdf
30 березня 2020 16:44
Пропозиція.pdf
30 березня 2020 16:44
Наказ про призначення.pdf
30 березня 2020 16:44
Договір.pdf
30 березня 2020 16:44
Договір ДОННУ.pdf
30 березня 2020 16:44
Договір Виконком ВМР.pdf
30 березня 2020 16:44
довідка Статистика.pdf
30 березня 2020 16:44
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОСПОДАРЕЦЬ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ДРУКАРНЯ ОКТО"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НІЛАН-ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГОСПОДАРЕЦЬ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3446513895
Відхилено 111 130,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 16:08
ТОВ "ДРУКАРНЯ ОКТО"
#42015868
Відхилено 121 930,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 17:23
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 134 280,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 15:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

02 квітня 2020 16:08
Електронний підпис

Документи

03 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:17
Протокол ОКТО.docx

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

06 квітня 2020 15:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
134 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2020 15:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 11:34
договір.pdf укладений
13 квітня 2020 11:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 080,00 UAH)