Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (виготовлення наліпок, буклетів, банерів)
Очікувана вартість
137 000,00 UAH
UA-2020-03-23-001514-b ● 1522ed2ceedb495ea9eb997d6860f0ad
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯКАРТСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 39547113 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. СОБОРНА, буд. 36 |
Контактна особа: |
Олег Іванов +380987686576 deliev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 14:30 |
Очікувана вартість: | 137 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105731 штуки
ДК 021:2015-22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту(виготовлення наліпок, буклетів, банерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, буд.36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 12:04 |
Тендерная документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-23-001514-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДРУКАРНЯ ОКТО", Код ЄДРПОУ:42015868
Дата подання: 03 квітня 2020 18:59
перегляд пропозиції
Добрий день, шановний тендерний комітет. Сьогодні в країні і у світі досить складна ситуація, але сподіваємось на вашу тверезу оцінку. Звісно невірно що документи були довантаженні на кваліфікації, але тендерний майданчик маю цю функцію (і як такі ті документи до розгяду пропозиції не такі вже й термінові). Також оскільки це допорогова закупівля то прийняття пропозиції не регламентується законом і тільки вами-тендерним комітетом приймається рішення з ким працювати.
Прошу звернути увагу, що вартість пропозиції ТОВ "Друкарня ОКТО" на порядок нижче ніж у конкурентів, також ми знаходимся у Вінниці (краща логістика та взаємозв'язок з замовником). Тож давайте в цей скрутний для нас всіх час збережемо бюджетні кошти - на що і орієнтована наша пропозиція цінова.
Дякую за увагу!
Розгорнути
Згорнути
Прошу звернути увагу, що вартість пропозиції ТОВ "Друкарня ОКТО" на порядок нижче ніж у конкурентів, також ми знаходимся у Вінниці (краща логістика та взаємозв'язок з замовником). Тож давайте в цей скрутний для нас всіх час збережемо бюджетні кошти - на що і орієнтована наша пропозиція цінова.
Дякую за увагу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 12:33
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідно до пунктів 6.7, 6.8 та 6.10. Порядку для участі в допороговій закупівлі учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в системі, доступ до якої здійснюється через авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в систему електронних документів та документів у електронному вигляді. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого замовником під час оголошення закупівлі.
Згідно з пунктом 9.1 Порядку замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. При цьому пунктом 9.2 Порядку визначено, що однією з підстав дискваліфікації учасника є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам закупівлі.
Також, повідомляємо, що КП “Вінницякартсервіс” являється комунальним підприємством і керується при здійсненні закупівель Положенням про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженим рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016р. За №2832.
На підставі п.2.1. Положення застосовується замовником у разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи для всіх закупівель товарів, робіт і послуг, у яких вартість предмета Закупівлі дорівнює або перевищує 50 000 гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону.
Отже, по всіх закупівлях, вартість яких дорівнює або перевищує 50 000 гривень, КП “Вінницякартсервіс” застосовує електронну систему закупівель.
Пунктом 3.11. Положення передбачено, що Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником в оголошенні Закупівлі.
Згідно з п. 5.2. Положення виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Виходячи із викладеного вище, кваліфікація ТОВ "Друкарня ОКТО" як переможця, була б прямим порушенням зазначених нормативних актів.
Тендерний комітет КП “Вінницякартсервіс” вдячний вам за участь у тендері та маємо надію на співпрацю у майбутньому.”
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідно до пунктів 6.7, 6.8 та 6.10. Порядку для участі в допороговій закупівлі учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в системі, доступ до якої здійснюється через авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в систему електронних документів та документів у електронному вигляді. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого замовником під час оголошення закупівлі.
Згідно з пунктом 9.1 Порядку замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. При цьому пунктом 9.2 Порядку визначено, що однією з підстав дискваліфікації учасника є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам закупівлі.
Також, повідомляємо, що КП “Вінницякартсервіс” являється комунальним підприємством і керується при здійсненні закупівель Положенням про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженим рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016р. За №2832.
На підставі п.2.1. Положення застосовується замовником у разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи для всіх закупівель товарів, робіт і послуг, у яких вартість предмета Закупівлі дорівнює або перевищує 50 000 гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону.
Отже, по всіх закупівлях, вартість яких дорівнює або перевищує 50 000 гривень, КП “Вінницякартсервіс” застосовує електронну систему закупівель.
Пунктом 3.11. Положення передбачено, що Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником в оголошенні Закупівлі.
Згідно з п. 5.2. Положення виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Виходячи із викладеного вище, кваліфікація ТОВ "Друкарня ОКТО" як переможця, була б прямим порушенням зазначених нормативних актів.
Тендерний комітет КП “Вінницякартсервіс” вдячний вам за участь у тендері та маємо надію на співпрацю у майбутньому.”
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГОСПОДАРЕЦЬ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
111 130,00
UAH з ПДВ
|
111 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДРУКАРНЯ ОКТО" |
121 930,00
UAH з ПДВ
|
121 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
136 956,00
UAH з ПДВ
|
134 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІЛАН-ЛТД" |
134 400,00
UAH з ПДВ
|
134 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОСПОДАРЕЦЬ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #3446513895 |
Відхилено |
111 130,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 16:08
|
|
ТОВ "ДРУКАРНЯ ОКТО" #42015868 |
Відхилено |
121 930,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 17:23
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
134 280,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 15:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 11:34
|
договір.pdf | укладений |
13 квітня 2020 11:24
|