Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01993575 |
Місцезнаходження: | 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул.Грушевського, 12 |
Контактна особа: |
Романишин Руслана Михайлівна +380984498353 romanyshyn_r_m@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 1 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 11:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
23 березня 2020 11:07 |
Додаток №4.docx | |
23 березня 2020 11:07 |
Додаток №3.docx | |
23 березня 2020 11:07 |
Додаток №2.docx | |
23 березня 2020 11:07 |
Додаток №1.docx | |
23 березня 2020 11:07 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000061 ● 831977206ed64d28be6536a21505f72e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020 № 22
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2020 №22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-03-23-000901-b 23.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-12 13:46:56
аргументовані заперечення на висновок Управління Західного офісу ДАСУ в Івано-Франківській області від 05 травня 2020 року
Відповідно до наказу № 22 від 24 квітня 2020 року «Про початок моніторингу закупівель» управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області було розпочато моніторинг закупівлі по предмету: Обладнання для анестезії та реанімації (Шприцевий насос (НК 024:2019 - 13217 Шприцева помпа); Концентратор кисню (НК 024:2019 - 12873 Стаціонарний концентратор кисню); Монітор пацієнта (НК 024:2019 - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта); Дефібрилятор/монітор (НК 024: 2019 - 37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор); Дефібрилятор (НК 024:2019 - 48047 Дефібрилятор зовнішній автоматичний для професійного використання з живленням від акумуляторної батареї); Апарат штучної вентиляції легень (НК 024:2019 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)), унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-23-000901-b.
05 травня 2020 року було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Як вбачається зі змісту висновку, управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області прийшло до переконання про наявність порушення Замовником пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року, оскільки Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Сінекс», у зв’язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Обґрунтування прийнятого висновку відображене в констатуючій частині, зокрема зазначено наступне: «За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати оригінал довідки або нотаріально завірену копію документа з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного контролюючого органу, дійсну на дату подання документів переможцем торгів. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасником торгів ТзОВ «Сінекс», якого Замовник визначив переможцем торгів, надано зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
У відповідності до абзацу другого ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 19 квітня 2020 року, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку.
З позицією управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області про порушення Замовником вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року ми не погоджуємось, з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації затвердженої Замовником, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в тому числі, оригінал довідки або нотаріально завірену копію документа з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного контролюючого органу, дійсну на дату подання документів переможцем торгів.
14 квітня 2020 року ТзОВ «Сінекс», який був визначений Замовником переможцем торів, через електронну систему закупівель надав довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи в електронному вигляді у форматі pdf. Видача довідки в електронній формі передбачена Порядком надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Абзацом другим статті 6 даного Закону передбачено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Стаття 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Згідно частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 04.05.2017 року №3304-06/14682-06, з метою покрашення сервісного обслуговування платників, спрощення процесів взаємодії платників податків та контролюючих органів, прискорення електронного документообігу між ним, а також забезпечення зручності для платників в отриманні адміністративної послуги щодо видачі Довідки доопрацьовано електронний сервіс «Електронний кабінет платника»: https://cabinet.sfs.gov.ua. Суб’єкти сфери публічних закупівель, а також зацікавлені органи/суб’єкти у загальнодоступній (відкритій) частині Електронного кабінету платника, після застосування фільтрів для пошуку «Індивідуальний податковий номер», «Номер довідки», «Дата довідки» мають можливість переглянути видані платникам Довідки та/або завантажити Довідку у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.
Використовуючи запропонований Мінекономрозвитку України алгоритм дій, Замовником здійснено перевірку наданого переможцем документу – довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи № 47369 від 14.04.2020 року виданої ГУ ДПС у м.Києві. По результатах перевірки, встановлено, що вказана довідка була видана ТОВ «Сінекс» та підписана цифровим підписом посадової особи Лебедко О.В. та Лужанської М.О. На сайті https://cabinet.sfs.gov.ua надається можливість скачування файлу зображення довідки (з розширенням .pdf), яке дає змогу перевірити правильність зазначеної у Довідці інформації та накладений посадовими особами електронно-цифровий підпис (з розширенням .p7s), що затверджує легітимність наданої довідки.
Крім того, у примітках Додатку №3 до тендерної документації встановлено можливість проведення Замовником перевірки податкової заборгованості переможця на основі даних в Prozorro (за їх наявності). Згідно інформації, що автоматично сформувалася в електронній системі закупівель 13.04.2020 15:00:42 в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, в ТОВ «Сінекс» відсутня заборгованість з податків, зборів і платежів.
Підсумовуючи вище наведене, вважаємо, що Замовник під час укладення договору з переможцем торгів ТОВ «Сінекс», діяв в межах Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
Додатки: електронно-цифровий підпис посадових осіб Лебедко О.В. та Лужанської М.О., протокол створення та перевірки кваліфікованого цифрового підпису.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" |
1 001 181,77
UAH з ПДВ
|
1 001 181,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФЕКТ ЦЕНТР" |
1 012 500,00
UAH з ПДВ
|
1 012 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" #41086393 |
Переможець |
1 001 181,77
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2020 11:18
|
Додаткова угода №2 (2).pdf | зміни до договору |
26 травня 2020 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2020 14:43
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
28 квітня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 11:38
|
Договір №142.pdf | укладений |
22 квітня 2020 11:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України Сторони дійшли згоди виключити з ціни товару, який постачається в період дії карантину, податок на додану вартість. Сторони погодили зменшити вартість договору на 52613,42грн. Кількість товару не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України Сторони дійшли згоди виключити з ціни товару, який постачається в період дії карантину, податок на додану вартість. Сторони погодили зменшити вартість договору на 12884,45грн. Кількість товару не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 142 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |