Обладнання для анестезії та реанімації (Шприцевий насос (НК 024:2019 - 13217 Шприцева помпа); Концентратор кисню (НК 024:2019 - 12873 Стаціонарний концентратор кисню); Монітор пацієнта (НК 024:2019 - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта); Дефібрилятор/монітор (НК 024: 2019 - 37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор); Дефібрилятор (НК 024:2019 - 48047 Дефібрилятор зовнішній автоматичний для професійного використання з живленням від акумуляторної батареї); Апарат штучної вентиляції легень (НК 024:2019 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії))
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2020-03-23-000901-b 41e48ba60acf4b56a61c561a86bdc7cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01993575
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул.Грушевського, 12
Контактна особа: Романишин Руслана Михайлівна
+380984498353
romanyshyn_r_m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 12:28
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Придбання медичного обладнання для КНП "Надвірнянська ЦРЛ" за рахунок додаткових коштів місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шприцевий насос
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 13217 — Шприцева помпа
1 шт
Концентратор кисню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 12873 — Стаціонарний концентратор кисню
2 шт
Монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 33586 — Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
1 шт
Дефібрилятор/монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 37805 — Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор
1 шт
Дефібрилятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 48047 — Дефібрилятор зовнішній автоматичний для професійного використання з живленням від акумуляторної батареї
1 шт
Апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Грушевського,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 березня 2020 11:07
Електронний цифровий підпис
23 березня 2020 11:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 березня 2020 11:07
Додаток №4.docx
23 березня 2020 11:07
Додаток №3.docx
23 березня 2020 11:07
Додаток №2.docx
23 березня 2020 11:07
Додаток №1.docx
23 березня 2020 11:07
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Маємо можливість задовільнити вашу потребу тільки у Аапараті ШВЛ
Дата подання: 24 березня 2020 13:31
Дата відповіді: 24 березня 2020 15:38
Ми вперше користуємось цієї платформою, чи є можлиітсь запроаонувтаи вам сам Апарат ШВЛ, без необхідності зодовільнити ваші потреби у інших позиціях вашого замовлення?
Відповідь: Доброго дня! Кожен учасник повинен подати тендерну пропозицію згідно медико-технічних вимог, затверджених тендерною документацією (Додаток №2 до ТД). Оскільки медичне обладнання для анестезії та реанімації закуповується одним лотом, подати пропозицію тільки на поставку Апарату ШВЛ технічно неможливо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000061 ● 831977206ed64d28be6536a21505f72e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-24 15:52:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

24.04.2020 № 22

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2020 №22

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-03-23-000901-b 23.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-12 13:46:56

аргументовані заперечення на висновок Управління Західного офісу ДАСУ в Івано-Франківській області від 05 травня 2020 року

Відповідно до наказу № 22 від 24 квітня 2020 року «Про початок моніторингу закупівель» управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області було розпочато моніторинг закупівлі по предмету: Обладнання для анестезії та реанімації (Шприцевий насос (НК 024:2019 - 13217 Шприцева помпа); Концентратор кисню (НК 024:2019 - 12873 Стаціонарний концентратор кисню); Монітор пацієнта (НК 024:2019 - 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта); Дефібрилятор/монітор (НК 024: 2019 - 37805 Напівавтоматичний зовнішній дефібрилятор); Дефібрилятор (НК 024:2019 - 48047 Дефібрилятор зовнішній автоматичний для професійного використання з живленням від акумуляторної батареї); Апарат штучної вентиляції легень (НК 024:2019 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)), унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-23-000901-b.
05 травня 2020 року було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Як вбачається зі змісту висновку, управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області прийшло до переконання про наявність порушення Замовником пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року, оскільки Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Сінекс», у зв’язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Обґрунтування прийнятого висновку відображене в констатуючій частині, зокрема зазначено наступне: «За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати оригінал довідки або нотаріально завірену копію документа з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного контролюючого органу, дійсну на дату подання документів переможцем торгів. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасником торгів ТзОВ «Сінекс», якого Замовник визначив переможцем торгів, надано зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
У відповідності до абзацу другого ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 19 квітня 2020 року, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку.
З позицією управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області про порушення Замовником вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року ми не погоджуємось, з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації затвердженої Замовником, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в тому числі, оригінал довідки або нотаріально завірену копію документа з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного контролюючого органу, дійсну на дату подання документів переможцем торгів.
14 квітня 2020 року ТзОВ «Сінекс», який був визначений Замовником переможцем торів, через електронну систему закупівель надав довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи в електронному вигляді у форматі pdf. Видача довідки в електронній формі передбачена Порядком надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Абзацом другим статті 6 даного Закону передбачено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Стаття 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Згідно частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 04.05.2017 року №3304-06/14682-06, з метою покрашення сервісного обслуговування платників, спрощення процесів взаємодії платників податків та контролюючих органів, прискорення електронного документообігу між ним, а також забезпечення зручності для платників в отриманні адміністративної послуги щодо видачі Довідки доопрацьовано електронний сервіс «Електронний кабінет платника»: https://cabinet.sfs.gov.ua. Суб’єкти сфери публічних закупівель, а також зацікавлені органи/суб’єкти у загальнодоступній (відкритій) частині Електронного кабінету платника, після застосування фільтрів для пошуку «Індивідуальний податковий номер», «Номер довідки», «Дата довідки» мають можливість переглянути видані платникам Довідки та/або завантажити Довідку у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.
Використовуючи запропонований Мінекономрозвитку України алгоритм дій, Замовником здійснено перевірку наданого переможцем документу – довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи № 47369 від 14.04.2020 року виданої ГУ ДПС у м.Києві. По результатах перевірки, встановлено, що вказана довідка була видана ТОВ «Сінекс» та підписана цифровим підписом посадової особи Лебедко О.В. та Лужанської М.О. На сайті https://cabinet.sfs.gov.ua надається можливість скачування файлу зображення довідки (з розширенням .pdf), яке дає змогу перевірити правильність зазначеної у Довідці інформації та накладений посадовими особами електронно-цифровий підпис (з розширенням .p7s), що затверджує легітимність наданої довідки.
Крім того, у примітках Додатку №3 до тендерної документації встановлено можливість проведення Замовником перевірки податкової заборгованості переможця на основі даних в Prozorro (за їх наявності). Згідно інформації, що автоматично сформувалася в електронній системі закупівель 13.04.2020 15:00:42 в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, в ТОВ «Сінекс» відсутня заборгованість з податків, зборів і платежів.
Підсумовуючи вище наведене, вважаємо, що Замовник під час укладення договору з переможцем торгів ТОВ «Сінекс», діяв в межах Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону від 02.04.2020 року.
Додатки: електронно-цифровий підпис посадових осіб Лебедко О.В. та Лужанської М.О., протокол створення та перевірки кваліфікованого цифрового підпису.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ, 01993575, Україна, Надвірна, вул.Грушевського, 12
  2. Інформація про предмет закупівлі: Апарат штучної вентиляції легень, 1020000UAH, 33170000-2, ДК021, 1, шт, GMDN
  3. Інформація про оприлюднення: 41e48ba60acf4b56a61c561a86bdc7cf, 2020-03-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Надвірнянська центральна районна лікарня» Надвірнянської районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 10.04.2020 №56, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТзОВ «Сінекс», укладений договір від 22.04.2020 №142 року, додаткову угоду від 28.04.2020 №1. За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 3 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати оригінал довідки або нотаріально завірену копію документа з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного контролюючого органу, дійсну на дату подання документів переможцем торгів. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасником торгів ТзОВ «Сінекс», якого Замовник визначив переможцем торгів, надано зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Сінекс», у зв’язку з тим, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" 1 001 181,77
UAH з ПДВ
1 001 181,77
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФЕКТ ЦЕНТР" 1 012 500,00
UAH з ПДВ
1 012 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 16:43
sign.p7s
14 квітня 2020 16:36
2. Довідка МВС.pdf
14 квітня 2020 16:36
1. Довідка ДПІ.pdf
06 квітня 2020 21:09
sign.p7s

Публічні документи

03 квітня 2020 18:27
sign.p7s
03 квітня 2020 18:26
Кваліфікація ст.16.pdf
03 квітня 2020 18:26
Проект договору.pdf
03 квітня 2020 18:26
Інші документи.pdf
03 квітня 2020 18:26
Відповідність ст.17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
Переможець 1 001 181,77
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
1 001 181,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 квітня 2020 11:38
Договір №142.pdf укладений
22 квітня 2020 11:37
sign.p7s зміни до договору
01 липня 2020 12:35
sign.p7s зміни до договору
26 травня 2020 11:18
Додаткова угода №2 (2).pdf зміни до договору
26 травня 2020 11:18
sign.p7s зміни до договору
28 квітня 2020 14:43
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України Сторони дійшли згоди виключити з ціни товару, який постачається в період дії карантину, податок на додану вартість. Сторони погодили зменшити вартість договору на 52613,42грн. Кількість товару не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України Сторони дійшли згоди виключити з ціни товару, який постачається в період дії карантину, податок на додану вартість. Сторони погодили зменшити вартість договору на 12884,45грн. Кількість товару не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 935 683,90
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку