Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Літвінова Наталія Миколаївна +380412474379 odaguba@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 5 012 681,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 063,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25064 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 30 відсотків від ціни укладеного договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 16:10 |
зміни Кирданівка.pdf | |
17 квітня 2020 16:10 |
протокол _110 Кирданівка.pdf | |
17 квітня 2020 16:10 |
1. Інструкція ТД_зміни2_Кирданівська.docx | |
02 квітня 2020 16:23 |
Додаток _7 до ТД_Кирданівська ЗОШ.rar | |
23 березня 2020 16:46 |
Додаток _2 Технічне завдання.xls |
17 квітня 2020 16:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
17 квітня 2020 16:10 |
зміни Кирданівка.pdf
|
||||||||||||
17 квітня 2020 16:10 |
протокол _110 Кирданівка.pdf
|
||||||||||||
17 квітня 2020 16:10 |
1. Інструкція ТД_зміни2_Кирданівська.docx
|
||||||||||||
02 квітня 2020 16:23 |
Додаток _7 до ТД_Кирданівська ЗОШ.rar
|
||||||||||||
23 березня 2020 16:46 |
Додаток _2 Технічне завдання.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-19-000045 ● 1d0f44f230dd46f2a04daaca649cec64
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2020
№ 42
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.06.2020 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-03-23-000854-a Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-30 15:37:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ степенів Овруцької міської ради Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-23-000854-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній після 19.04.2020 року), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «МІТТЕЛ» на відповідність тендерній документації Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-03 17:14:04
відповідь на запит
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В тендерній документації Замовника на закупівлю «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ степенів Овруцької міської ради Житомирської області» UA – 2020-03-23-000854–а передбачено, що пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме:
- технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах;
- відсутність на окремих документах підпису або печатки. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; форма цінової пропозиції.
При цьому у протоколі засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерних пропозицій не доцільно вказувати про їх перелік, у разі допущення таких формальних помилок учасниками, оскільки опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, містить у тендерній документації. А оскільки, тендерні пропозиції учасників розглядаються на їх відповідність в тому числі умовам тендерної документації, то допущенні формальних помилок учасниками у їх тендерних пропозиціях не призводить до відхилення пропозицій.
Згідно із частини 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) рішення тендерного комітету було оформлено протоколом, який був опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу у строки, відповідно до чинного законодавства
Вказана процедура закупівлі була проведена в рамках чинного законодавства .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Як наслідок, 22.07.2020 року Замовником (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Документи:
22 липня 2020 15:34
|
Електронний підпис |
22 липня 2020 15:28
|
лист |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" |
4 652 000,00
UAH з ПДВ
|
4 652 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
4 710 106,21
UAH з ПДВ
|
4 710 106,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" |
5 006 778,73
UAH з ПДВ
|
5 006 778,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104 |
Відхилено |
4 652 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 12:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Відхилено |
4 710 106,21
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 16:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" #40216774 |
Переможець |
5 006 778,73
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2020 18:17
|
11187_ТОВ_МІТТЕЛ_Гарантія_27_05_2020.rar | укладений |
27 травня 2020 18:09
|
договір 20-20 від 27.05.pdf | укладений |
27 травня 2020 18:04
|