Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ степенів Овруцької міської ради Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
5 012 681,00 UAH
UA-2020-03-23-000854-a e6815a34a3104051b3b60820c0908ed1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвінова Наталія Миколаївна

+380412474379 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Літвінова Наталія Миколаївна
+380412474379
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 13:13
Очікувана вартість: 5 012 681,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 063,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25064 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ степенів Овруцької міської ради Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, село Кирдани, вул. Лесі Українки, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 30 відсотків від ціни укладеного договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:10
зміни Кирданівка.pdf
17 квітня 2020 16:10
протокол _110 Кирданівка.pdf
17 квітня 2020 16:10
1. Інструкція ТД_зміни2_Кирданівська.docx
02 квітня 2020 16:23
Додаток _7 до ТД_Кирданівська ЗОШ.rar
23 березня 2020 16:46
Додаток _2 Технічне завдання.xls
17 квітня 2020 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:10
зміни Кирданівка.pdf
09 квітня 2020 14:49
перелік змін ТД_2.pdf
17 квітня 2020 16:10
протокол _110 Кирданівка.pdf
09 квітня 2020 14:49
протокол зміни2__ 75 від 09.04 (Кирданівська).pdf
02 квітня 2020 16:23
Протокол _58 від 02.04.2020.pdf
17 квітня 2020 16:10
1. Інструкція ТД_зміни2_Кирданівська.docx
09 квітня 2020 14:49
1. Інструкція ТД_зміни2_Кирданівська.docx
02 квітня 2020 16:23
1. Інструкція ТД_зміни_Кирданівська ЗОШ.docx
23 березня 2020 16:46
1. Інструкція ТД.docx
02 квітня 2020 16:23
Додаток _7 до ТД_Кирданівська ЗОШ.rar
23 березня 2020 16:46
Додаток _7 до ТД.rar
23 березня 2020 16:46
Додаток _2 Технічне завдання.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000045 ● 1d0f44f230dd46f2a04daaca649cec64
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.06.2020
№ 42

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.06.2020 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-03-23-000854-a Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-30 15:37:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ степенів Овруцької міської ради Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-23-000854-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній після 19.04.2020 року), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «МІТТЕЛ» на відповідність тендерній документації Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-03 17:14:04

відповідь на запит

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В тендерній документації Замовника на закупівлю «Капітальний ремонт спортивного майданчика в Кирданівському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ степенів Овруцької міської ради Житомирської області» UA – 2020-03-23-000854–а передбачено, що пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме:
- технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах;
- відсутність на окремих документах підпису або печатки. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; форма цінової пропозиції.



При цьому у протоколі засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерних пропозицій не доцільно вказувати про їх перелік, у разі допущення таких формальних помилок учасниками, оскільки опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, містить у тендерній документації. А оскільки, тендерні пропозиції учасників розглядаються на їх відповідність в тому числі умовам тендерної документації, то допущенні формальних помилок учасниками у їх тендерних пропозиціях не призводить до відхилення пропозицій.
Згідно із частини 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) рішення тендерного комітету було оформлено протоколом, який був опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу у строки, відповідно до чинного законодавства
Вказана процедура закупівлі була проведена в рамках чинного законодавства .


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Як наслідок, 22.07.2020 року Замовником (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 22 липня 2020

Документи:

22 липня 2020 15:34
Електронний підпис
22 липня 2020 15:28
лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" 4 652 000,00
UAH з ПДВ
4 652 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 4 710 106,21
UAH з ПДВ
4 710 106,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 5 006 778,73
UAH з ПДВ
5 006 778,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 17:10
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:58
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:55
30. Кошторис.pdf
17 квітня 2020 10:55
29. Сертифікат ДІ.pdf
17 квітня 2020 10:55
27. сертифікат IAAF (2).pdf
17 квітня 2020 10:55
21.1 Проект договору.pdf
17 квітня 2020 10:55
19.1 Звітність.pdf
17 квітня 2020 10:55
15. Лист-згода.pdf
17 квітня 2020 10:55
14. Пропозиція.pdf
17 квітня 2020 10:55
10. кошторис.zip
17 квітня 2020 10:55
7. Календарний графік.pdf
17 квітня 2020 10:55
3.2. Лист відгук.pdf
17 квітня 2020 10:55
3.1 Аналогічний договір.pdf
17 квітня 2020 10:55
1.2. Технічні паспорти.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 15:34
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:33
Fw_ FW_ ТЕРМОУНЫВЕРСАЛ.zip

Публічні документи

13 травня 2020 10:49
Електронний підпис
13 травня 2020 10:48
мвс довідка.zip
13 травня 2020 10:48
відс заборг.zip
27 квітня 2020 15:15
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:14
Забезпечення.zip
27 квітня 2020 15:14
Тендерна пропозиція.zip
27 квітня 2020 15:14
Інші документи.zip
27 квітня 2020 15:14
Технічна частина.zip
27 квітня 2020 15:14
Кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ"
#38667104
Відхилено 4 652 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 12:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
Відхилено 4 710 106,21
UAH з ПДВ
06 травня 2020 16:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Переможець 5 006 778,73
UAH з ПДВ
12 травня 2020 19:09

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИНАМО ІНВЕСТ" #38667104

№ рішення у справі

63/13-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

05 травня 2020 12:47
Електронний підпис
05 травня 2020 12:46
протокол

Документи

06 травня 2020 16:37
Електронний підпис
06 травня 2020 16:35
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 19:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
5 006 778,73
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 18:17
11187_ТОВ_МІТТЕЛ_Гарантія_27_05_2020.rar укладений
27 травня 2020 18:09
договір 20-20 від 27.05.pdf укладений
27 травня 2020 18:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 887 224,68
UAH (в тому числі ПДВ 814 537,45 UAH)