Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автотранспортні послуги по забезпеченню водою об'єктів Замовника
Очікувана вартість
74 609,00 UAH
UA-2020-03-23-000791-c d02afe53a59c4c1c8fc2cc5ee5997d43
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалевська Ірина Анатоліївна

+380629335317 info.kpkkp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
Код ЄДРПОУ: 03343226
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Грецька, б. 41,
Контактна особа: Ковалевська Ірина Анатоліївна
+380629335317
info.kpkkp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


на 2020 рік, за кошти міського бюджету КП КВК 1216030
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 послуга
Автотранспортні послуги по забезпеченню водою об'єктів Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Мариуполь, кладовища м. Маріуполя, Донецької області. Адреса кладовищ надані в  Додатку № 1 до договору про надання послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту здачі-приймання робіт (надання послуг), шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 березня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
#03361845
Переможець 73 449,88
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:56

Документи

23 березня 2020 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:53
Звіт про виконання договору укладений
30 листопада 2020 11:46
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 09:55
Зеленбуд дог 119 ДУ 1 зменшення .pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:53
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:10
Договір про надання послуг укладений
23 березня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ДУ 1 до договору № 119, на підставі п.1.3, п.3.5, п.3.7, п.3.8, п 7.4. Договору, у зв'язку з відсутністю подальших фактичних потреб Замовника у послугах, Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі послуг, у зв’язку з цим домовилися про наступне: Внести до Договору наступні зміни: 1.1 Зменшити на 106 м³. кількість необхідної води. Пункт 1.2. Договору викласти у наступній редакції: «1.2. Кількість необхідної води 140 м³.». 1.2. Зменшити суму договору на 31794,99грн. у т.ч. ПДВ — 5299,16 грн. Пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «3.2. Ціна послуг за цим Договором визначається згідно з розрахунком вартості наданих автотранспортних послуг (додаток № 1) та складає 41654,89 грн. у тому числі ПДВ — 6942,48 грн.» 1.3 Внести змін до Додатку № 1 до Договору про надання послуг № 119 від 23.03.2020 року та викласти його у редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 654,89
UAH (в тому числі ПДВ 6 942,48 UAH)