Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання техніки
Purchase of equipment
Очікувана вартість
36 020 000,00 UAH
UA-2020-03-23-000653-c c90daa44e4ee42eb8a61fa769c371362
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Валентинович

+380564930920 ugkxtender2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Терещенко Ігор Валентинович
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
National ID: 03364234
Contact point: Tereshchenko Igor
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 березня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:07
Очікувана вартість: 36 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1080600 UAH
Publication date: 23 березня 2020 14:38
Enquiries until: 18 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 24 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 36 020 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 180 100 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 од
34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (придбання техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

34140000-0- Heavy-duty motor vehicles (purchase of equipment)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Робочі 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 16:51
Лист ЗдТД 2.docx
20 травня 2020 16:51
Додаток 1 Нова редакція.docx
20 травня 2020 16:51
ТД Нова редакція 2.doc
17 квітня 2020 16:07
Лист ЗдТД.docx
23 березня 2020 14:39
Додаток 2.docx
20 травня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 16:51
Лист ЗдТД 2.docx
20 травня 2020 16:51
Додаток 1 Нова редакція.docx
17 квітня 2020 16:07
Додаток 1.docx
23 березня 2020 14:39
Додаток 1.docx
20 травня 2020 16:51
ТД Нова редакція 2.doc
17 квітня 2020 16:08
ТД Нова редакція.doc
23 березня 2020 14:39
ТД.doc
17 квітня 2020 16:07
Лист ЗдТД.docx
23 березня 2020 14:39
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 01 квітня 2020 09:17
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:55
Голові тендерного комітету Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради. Уважно ознайомившись з технічними умовами по даній закупівлі виник ряд питань: у 4-му розділі додатку 1, а саме пункт 13- Тип гальмівної системи – дисковий, та пункт 16 -Наявність системи – круіз контроль. Дані вимоги не мають бути обов’язковими, оскільки більшість світових виробників вантажної техніки не обладнують свої транспортні засоби такими опціями. Гальма барабанного типу за своїми властивостями не поступаються дисковим гальмам, а система круїз-контролю не є першонеобхідною для виконання автомобілем своїх основних функцій. До того ж, наявність системи круїз-контролю на автомобілях даного типу може бути встановлена лише обмеженим колом автовиробників, що суттєво звужує кількість і можливість постачальників брати участь у закупівлі і таким чином обмежує конкуренцію. Тому вважаємо недоцільним включати дані вимоги в перелік необхідних. Просимо виправити технічні умови для конкурентних та чесних і прозорих торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо. Замовник розробляючи технічні характеристики предмету закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб та керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив аналіз характеристик вантажної техніки кількох Виробників. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити техніку, яка би володіла кращими технічними характеристиками та відповідала функціональним потребам Замовника. Тендерна документація замовника, у тому числі технічні вимоги до предмета закупівлі не містять посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Водночас доводимо до вашого відома, що жоден з учасників не позбавлений права запропоновувати еквівалент техніки, технічні, якісні та кількісні характеристики якої не гірші, аніж вимагаються замовником.
Щодо оснащення автомобіля системою «круїз-контроль» повідомляємо, дана функція має низку переваг, зокрема, для комунальної техніки, яка здійснює поїздки на довгі відстані. Особливо, це актуально в м. Кривий Ріг, з його протяжністю.
Система «круїз контролю» дозволяє знизити споживання палива, за рахунок його рівномірної подачі. Економічний ефект особливо помітний на дорозі, де зафіксувавши прийнятну швидкість можна спокійно їхати годину і більше. Відсутність системи круїз-контролю в аналогічних умовах, коли водієві доводиться утримувати в шляху педаль газу призведе до незначних коливань швидкості. Наслідком цього стає збільшення витрати палива. Крім того, завдяки даній функції водій втомлюється значно менше, так як йому не потрібно концентруватися на швидкості і тримати праву ногу в одному і тому ж положенні.
технічні вимоги 2
Дата подання: 08 квітня 2020 13:15
Дата відповіді: 10 квітня 2020 16:25
Голові тендерного комітету Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради. Насамперед, система Круїз-контролю не призначена для складних умов руху в межах міста, де здебільшого і використовується комунальна техніка, і повинна вмикатися водієм винятково на порожніх та прямих заміських трасах виключно в рівнинній місцевості. За інших умов використання системи круїз-контролю значно підвищує ймовірність створення аварійної ситуації під час руху, особливо в межах міста з населенням більше 600 тисяч мешканців. Наявність світлофорів, пішохідних переходів і щільного потоку транспорту створює загрозу непередбачуваної появи на смузі для руху транспорту дітей, велосипедистів та інших учасників дорожнього руху. Використання даної системи в межах міської смуги створює пряму загрозу життю і здоров’ю людей та є злочином. Тому, наполягаємо виключити з технічного завдання даний пункт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи протяжність міста Кривий Ріг, повторно повідомляємо. Замовник розробляючи технічні характеристики предмету закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб та керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив аналіз характеристик вантажної техніки кількох Виробників. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити техніку, яка би володіла кращими технічними характеристиками та відповідала функціональним потребам Замовника. Тендерна документація замовника, у тому числі технічні вимоги до предмета закупівлі не містять посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Водночас доводимо до вашого відома, що жоден з учасників не позбавлений права запропоновувати еквівалент техніки, технічні, якісні та кількісні характеристики якої не гірші, аніж вимагаються замовником.
Щодо оснащення автомобіля системою «круїз-контроль» повідомляємо, дана функція має низку переваг, зокрема, для комунальної техніки, яка здійснює поїздки на довгі відстані. Особливо, це актуально в м. Кривий Ріг, з його протяжністю.
Система «круїз контролю» дозволяє знизити споживання палива, за рахунок його рівномірної подачі. Економічний ефект особливо помітний на дорозі, де зафіксувавши прийнятну швидкість можна спокійно їхати годину і більше. Відсутність системи круїз-контролю в аналогічних умовах, коли водієві доводиться утримувати в шляху педаль газу призведе до незначних коливань швидкості. Наслідком цього стає збільшення витрати палива. Крім того, завдяки даній функції водій втомлюється значно менше, так як йому не потрібно концентруватися на швидкості і тримати праву ногу в одному і тому ж положенні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-000653-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК", Код ЄДРПОУ:20572715
Дата подання: 30 березня 2020 14:28
Розбивка на лоти
Наша компанія, як виробник автопідйомників та як офіційний дилер розглядає можливість участі в оголошеній Вами закупівлі « Придбання техніки Purchase of equipment, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-23-000653-c, UA-2020-03-23-000653-c

Ознайомившись з предметом закупівлі, звернули увагу, що предметом закупівлі є Автопідйомники у кількості 8 одиниць і Поливально-мийна машина, у кількості 1 одиниці, які об’єднані кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби

Зауважимо, що об’єднання транспортних засобів, різних за своїм призначенням значно звужує коло потенційних учасників(не всі виробники/постачальники поливально-миючих автомобілів мають змогу запропонувати до поставки автопідйомники і навпаки) а це, в свою чергу не дозволить провести закупівлю з дотриманням основних принципів:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

Враховуючи позитивний досвід участі у подібних закупівлях, практику АМКУ та Лист Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України - №3304-06/26774-06 від 02.08.2017 року – в якому вказується, що: -
«…Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 ‘Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт…» просимо поділити закупівлю на два лоти:

- Лот 1 – ДК 021:2015 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби(Автопідйомники)

- Лот 2 - ДК 021:2015 34144450-7 - Поливальні машини(Поливально-мийна машина)


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2020 15:33
Ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне. Враховуючи практику АМКУ, Орган оскарження, розглядаючи скарги на предмет дискримінаційного характеру умов тендерної документації, керується стандартом оцінки «двох виробників». Якщо учасник оскаржує дискримінаційний характер технічних вимог до продукції, Орган оскарження перевіряє наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає спірним вимогам. Якщо є хоча б два виробники, які відповідають умовам тендерної документації, Орган оскарження вважає відсутнім порушення принципу недискримінації. Провівши моніторинг в мережі Інтернет на предмет наявності потенційних учасників, зазначаємо, щонайменше 3 дистриб’ютори можуть виконати умови Замовника. Також, зазначаємо, що дана процедура закупівлі є міжнародною, та дає змогу брати участь в ній не тільки українським компаніям, а й зарубіжним, а це ні в якому разі не звужує коло учасників, навпаки розширює.
Предмет даної закупівлі Замовником визначено згідно з абз.2 п.1 р.II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2020 №1749, за показником четвертої цифри основного словника - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання техніки), який включає придбання автогідропідйомників та поливально-мийних машин.
Згідно з п.1 ст.23 Закону України №922 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У Вашому зверненні є прохання поділити закупівлю на два лоти, а це означає проведення нової процедури відкритих торгів з позначкою «мультилотова закупівля».
Статтею 31 Закону України №922-VIII передбачено перелік підстав, коли Замовник відміняє торги. Відповідно до визначеного законодавством переліку, у Замовника відсутні підстави для відміни торгів.
Номер вимоги: UA-2020-03-23-000653-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК", Код ЄДРПОУ:20572715
Дата подання: 30 березня 2020 17:20
Розширення кола учасників
Наша компанія розглядає можливість участі в оголошеній Вами закупівлі « Придбання техніки Purchase of equipment, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-23-000653-c, UA-2020-03-23-000653-c

Ознайомившись з технічними вимогами до Поливально-мийної машини, просимо внести зміни, які не погіршать технічні показники товару але які розширять коло учасників, та дозволять провести закупівлю з максимальною економією та ефективністю, а саме:

Пункт «8. Потужність двигуна, не менш - 330 к.с.;» викласти в редакції : -
«8. Номінальна потужність двигуна, не менш - 330 к.с.;»
Пункт «13. Тип гальмівної системи – дисковий» викласти в редакції:-
«13. Тип гальмівної системи – дисковий або барабанний»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2020 15:35
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Для недискримінації учасників у Примітках Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками Автогідропідйомник телескопічний (18м) - 4 (чотири) од., Автогідропідйомник телескопічний (22м) – 1 (один) од.. Автогідропідйомник телескопічний (28м) - 1 (один) од., Поливально-мийна машина - 3 (три) од., які б по кожній позиції чітко відповідали тендерній документації. Замовником надана можливість пропонувати і інші «Великовантажні мототранспортні засоби», які можуть мати характеристики не гірше в порівнянні з нашими вимогами. При цьому, у Додатку 1 Тендерної документації міститься вираз «або еквівалент», для усунення будь-якої дискримінації чи обмежень серед учасників.
Номер вимоги: UA-2020-03-23-000653-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42999106
Дата подання: 10 квітня 2020 13:21
Технічні характеристики предмета закупівлі
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників закупівлі та недопущення дискримінації по відношенню до українських виробників автомобільної техніки, просимо Вас внести зміни до технічних параметрів предмету закупівлі Поливально-мийна машина (Додаток 1 Тендерної документації), а саме:
1. Вимоги до потужності двигуна викласти в наступній редакції: «Потужність двигуна, не менш - 300 к.с.».
2. Вимоги до типу гальмівної системи: «Тип гальмівної системи - дисковий або барабанного типу».
3. Вимоги до системи - круїз контроль: «Наявність системи круїз контроль або без».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 17:12
Шановний Учасник повторно Вам повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Для недискримінації учасників у Примітках Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками Автогідропідйомник телескопічний (18м) - 4 (чотири) од., Автогідропідйомник телескопічний (22м) – 1 (один) од.. Автогідропідйомник телескопічний (28м) - 1 (один) од., Поливально-мийна машина - 3 (три) од., які б по кожній позиції чітко відповідали тендерній документації. Замовником надана можливість пропонувати і інші «Великовантажні мототранспортні засоби», які можуть мати характеристики не гірше в порівнянні з нашими вимогами. При цьому, у Додатку 1 Тендерної документації міститься вираз «або еквівалент», для усунення будь-якої дискримінації чи обмежень серед учасників.

Документи подані скаржником

30 березня 2020 14:28
Розбивка на лоти.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-23-000653-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37921881
Дата подання: 18 квітня 2020 17:48
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником порушено вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме встановлення дискримінаційних вимог до Учасників та невідповідність тендерної документації вимогам п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 18:44
рішення від 23.04.2020 №7759 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 18:44
рішення від 12.05.2020 №9160 .pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2020 11:21
Номер скарги: UA-2020-03-23-000653-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Сучасні вантажівки", Код ЄДРПОУ:36085246
Дата подання: 17 червня 2020 15:46
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Просимо розглянути та задовольнити скаргу відповідно до прикріпленого документу.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 червня 2020 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2020 14:15

Документи подані скаржником

18 квітня 2020 17:48
МАЗ 5340С5-8525-013.pdf
18 квітня 2020 17:48
Скарга ПАРТЕК.pdf
18 квітня 2020 17:48
FORD_16 MY 1833 DC_УКР_EURO5.pdf

Документи подані замовником

28 квітня 2020 14:01
На скаргу по технике.docx
28 квітня 2020 14:01
Ком.пропозиції.pdf
28 квітня 2020 14:01
FORD_16 MY 1833 DC_УКР_EURO5.pdf
28 квітня 2020 14:01
ST_ENG_N24C_1100_AD190S33_en.pdf
28 квітня 2020 14:01
КП IVECO (ПУМ).pdf
28 квітня 2020 14:01
Відповідь на скаргу.PDF
28 квітня 2020 14:28
Переклад ТПП (IVECO).PDF

Документи подані скаржником

17 червня 2020 15:46
платіжне доручення.pdf
17 червня 2020 15:46
скарга.pdf

Документи подані замовником

30 червня 2020 15:44
Відповідь
30 червня 2020 15:52
Відповідь по вишкам.PDF
01 липня 2020 08:17
Відповідь на АМКУ.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 липня 2020
UA-2020-03-23-000653-cc90daa44e4ee42eb8a61fa769c371362
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

27 травня 2020 19:59
Електронний підпис
27 травня 2020 19:59
Електронний підпис
27 травня 2020 19:59
016-001-19405-2020-.pdf.p7s.zip
27 травня 2020 19:59
платіжне доручення.pdf
27 травня 2020 19:59
016-001-15321-2020.zip
27 травня 2020 19:59
специфікація.pdf
27 травня 2020 19:59
технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 12:08
Електронний підпис
24 липня 2020 12:07
документи переможця
23 липня 2020 18:57
Електронний підпис
23 липня 2020 18:55
документи переможця
28 травня 2020 07:39
Електронний підпис
28 травня 2020 07:39
Електронний підпис
28 травня 2020 07:37
БГ.rar
28 травня 2020 07:37
6962.rar
28 травня 2020 07:37
28-статут.pdf
28 травня 2020 07:37
27-Протоколи_наказ.pdf
28 травня 2020 07:37
26-інвентарні картки.pdf
28 травня 2020 07:37
25-Договір оренди.pdf
28 травня 2020 07:37
24-Тех. (дотримання).pdf
28 травня 2020 07:37
23-Специфікація з ціною.pdf
28 травня 2020 07:37
22-ст.17 не є фіз.ос.pdf
28 травня 2020 07:37
21-платежка.pdf
28 травня 2020 07:37
20- довідки банка.pdf
28 травня 2020 07:37
16- довідка банкрутсво.pdf
28 травня 2020 07:37
11- т.17 загальна.pdf
28 травня 2020 07:37
10- проект договору.pdf
28 травня 2020 07:37
7- довідка мтб.pdf
28 травня 2020 07:37
4- довідка працівники.pdf
28 травня 2020 07:37
1- довіка учасника.pdf

Документи

Публічні документи

27 травня 2020 19:59
Електронний підпис
27 травня 2020 19:59
Електронний підпис
27 травня 2020 19:59
016-001-19405-2020-.pdf.p7s.zip
27 травня 2020 19:59
платіжне доручення.pdf
27 травня 2020 19:59
016-001-15321-2020.zip
27 травня 2020 19:59
специфікація.pdf
27 травня 2020 19:59
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ТОВ Укрспецтехінвест

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрспецтехінвест 36 015 000,00
UAH з ПДВ
35 834 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 35 943 000,00
UAH з ПДВ
35 943 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 12:08
Електронний підпис
24 липня 2020 12:07
документи переможця
23 липня 2020 18:57
Електронний підпис
23 липня 2020 18:55
документи переможця
28 травня 2020 07:39
Електронний підпис
28 травня 2020 07:39
Електронний підпис
28 травня 2020 07:37
БГ.rar
28 травня 2020 07:37
6962.rar
28 травня 2020 07:37
28-статут.pdf
28 травня 2020 07:37
27-Протоколи_наказ.pdf
28 травня 2020 07:37
26-інвентарні картки.pdf
28 травня 2020 07:37
25-Договір оренди.pdf
28 травня 2020 07:37
24-Тех. (дотримання).pdf
28 травня 2020 07:37
23-Специфікація з ціною.pdf
28 травня 2020 07:37
22-ст.17 не є фіз.ос.pdf
28 травня 2020 07:37
21-платежка.pdf
28 травня 2020 07:37
20- довідки банка.pdf
28 травня 2020 07:37
16- довідка банкрутсво.pdf
28 травня 2020 07:37
11- т.17 загальна.pdf
28 травня 2020 07:37
10- проект договору.pdf
28 травня 2020 07:37
7- довідка мтб.pdf
28 травня 2020 07:37
4- довідка працівники.pdf
28 травня 2020 07:37
1- довіка учасника.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 19:59
Електронний підпис
27 травня 2020 19:59
Електронний підпис
27 травня 2020 19:59
016-001-19405-2020-.pdf.p7s.zip
27 травня 2020 19:59
платіжне доручення.pdf
27 травня 2020 19:59
016-001-15321-2020.zip
27 травня 2020 19:59
специфікація.pdf
27 травня 2020 19:59
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрспецтехінвест

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрспецтехінвест
#38732010
Рішення скасоване 35 834 700,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:33
ТОВ Укрспецтехінвест
#38732010
Переможець 35 834 700,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрспецтехінвест
#38732010
35 834 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 13:56
Доп.угода 1 до 682-Т.PDF зміни до договору
27 серпня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 16:37
682-Т.PDF укладений
07 серпня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 682-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 833 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 305 650,00 UAH)