Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання техніки
Purchase of equipment
Purchase of equipment
Очікувана вартість
36 020 000,00 UAH
UA-2020-03-23-000653-c ● c90daa44e4ee42eb8a61fa769c371362
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 березня 2020 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 12:07 |
Очікувана вартість: | 36 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1080600 UAH |
Publication date: | 23 березня 2020 14:38 |
Enquiries until: | 18 травня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 36 020 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 180 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 од
34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (придбання техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
34140000-0- Heavy-duty motor vehicles (purchase of equipment)
CPV: 34140000-0
Період постачання:
по 30 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 16:51 |
Лист ЗдТД 2.docx | |
20 травня 2020 16:51 |
Додаток 1 Нова редакція.docx | |
20 травня 2020 16:51 |
ТД Нова редакція 2.doc | |
17 квітня 2020 16:07 |
Лист ЗдТД.docx | |
23 березня 2020 14:39 |
Додаток 2.docx |
20 травня 2020 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 травня 2020 16:51 |
Лист ЗдТД 2.docx
|
||||||
20 травня 2020 16:51 |
Додаток 1 Нова редакція.docx
|
||||||
20 травня 2020 16:51 |
ТД Нова редакція 2.doc
|
||||||
17 квітня 2020 16:07 |
Лист ЗдТД.docx
|
||||||
23 березня 2020 14:39 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 01 квітня 2020 09:17
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:55
Голові тендерного комітету Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.
Уважно ознайомившись з технічними умовами по даній закупівлі виник ряд питань: у 4-му розділі додатку 1, а саме пункт 13- Тип гальмівної системи – дисковий, та пункт 16 -Наявність системи – круіз контроль. Дані вимоги не мають бути обов’язковими, оскільки більшість світових виробників вантажної техніки не обладнують свої транспортні засоби такими опціями. Гальма барабанного типу за своїми властивостями не поступаються дисковим гальмам, а система круїз-контролю не є першонеобхідною для виконання автомобілем своїх основних функцій. До того ж, наявність системи круїз-контролю на автомобілях даного типу може бути встановлена лише обмеженим колом автовиробників, що суттєво звужує кількість і можливість постачальників брати участь у закупівлі і таким чином обмежує конкуренцію. Тому вважаємо недоцільним включати дані вимоги в перелік необхідних.
Просимо виправити технічні умови для конкурентних та чесних і прозорих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо. Замовник розробляючи технічні характеристики предмету закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб та керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив аналіз характеристик вантажної техніки кількох Виробників. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити техніку, яка би володіла кращими технічними характеристиками та відповідала функціональним потребам Замовника. Тендерна документація замовника, у тому числі технічні вимоги до предмета закупівлі не містять посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Водночас доводимо до вашого відома, що жоден з учасників не позбавлений права запропоновувати еквівалент техніки, технічні, якісні та кількісні характеристики якої не гірші, аніж вимагаються замовником.
Щодо оснащення автомобіля системою «круїз-контроль» повідомляємо, дана функція має низку переваг, зокрема, для комунальної техніки, яка здійснює поїздки на довгі відстані. Особливо, це актуально в м. Кривий Ріг, з його протяжністю.
Система «круїз контролю» дозволяє знизити споживання палива, за рахунок його рівномірної подачі. Економічний ефект особливо помітний на дорозі, де зафіксувавши прийнятну швидкість можна спокійно їхати годину і більше. Відсутність системи круїз-контролю в аналогічних умовах, коли водієві доводиться утримувати в шляху педаль газу призведе до незначних коливань швидкості. Наслідком цього стає збільшення витрати палива. Крім того, завдяки даній функції водій втомлюється значно менше, так як йому не потрібно концентруватися на швидкості і тримати праву ногу в одному і тому ж положенні.
Щодо оснащення автомобіля системою «круїз-контроль» повідомляємо, дана функція має низку переваг, зокрема, для комунальної техніки, яка здійснює поїздки на довгі відстані. Особливо, це актуально в м. Кривий Ріг, з його протяжністю.
Система «круїз контролю» дозволяє знизити споживання палива, за рахунок його рівномірної подачі. Економічний ефект особливо помітний на дорозі, де зафіксувавши прийнятну швидкість можна спокійно їхати годину і більше. Відсутність системи круїз-контролю в аналогічних умовах, коли водієві доводиться утримувати в шляху педаль газу призведе до незначних коливань швидкості. Наслідком цього стає збільшення витрати палива. Крім того, завдяки даній функції водій втомлюється значно менше, так як йому не потрібно концентруватися на швидкості і тримати праву ногу в одному і тому ж положенні.
технічні вимоги 2
Дата подання: 08 квітня 2020 13:15
Дата відповіді: 10 квітня 2020 16:25
Голові тендерного комітету Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради. Насамперед, система Круїз-контролю не призначена для складних умов руху в межах міста, де здебільшого і використовується комунальна техніка, і повинна вмикатися водієм винятково на порожніх та прямих заміських трасах виключно в рівнинній місцевості. За інших умов використання системи круїз-контролю значно підвищує ймовірність створення аварійної ситуації під час руху, особливо в межах міста з населенням більше 600 тисяч мешканців. Наявність світлофорів, пішохідних переходів і щільного потоку транспорту створює загрозу непередбачуваної появи на смузі для руху транспорту дітей, велосипедистів та інших учасників дорожнього руху. Використання даної системи в межах міської смуги створює пряму загрозу життю і здоров’ю людей та є злочином. Тому, наполягаємо виключити з технічного завдання даний пункт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи протяжність міста Кривий Ріг, повторно повідомляємо. Замовник розробляючи технічні характеристики предмету закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб та керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив аналіз характеристик вантажної техніки кількох Виробників. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити техніку, яка би володіла кращими технічними характеристиками та відповідала функціональним потребам Замовника. Тендерна документація замовника, у тому числі технічні вимоги до предмета закупівлі не містять посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Водночас доводимо до вашого відома, що жоден з учасників не позбавлений права запропоновувати еквівалент техніки, технічні, якісні та кількісні характеристики якої не гірші, аніж вимагаються замовником.
Щодо оснащення автомобіля системою «круїз-контроль» повідомляємо, дана функція має низку переваг, зокрема, для комунальної техніки, яка здійснює поїздки на довгі відстані. Особливо, це актуально в м. Кривий Ріг, з його протяжністю.
Система «круїз контролю» дозволяє знизити споживання палива, за рахунок його рівномірної подачі. Економічний ефект особливо помітний на дорозі, де зафіксувавши прийнятну швидкість можна спокійно їхати годину і більше. Відсутність системи круїз-контролю в аналогічних умовах, коли водієві доводиться утримувати в шляху педаль газу призведе до незначних коливань швидкості. Наслідком цього стає збільшення витрати палива. Крім того, завдяки даній функції водій втомлюється значно менше, так як йому не потрібно концентруватися на швидкості і тримати праву ногу в одному і тому ж положенні.
Щодо оснащення автомобіля системою «круїз-контроль» повідомляємо, дана функція має низку переваг, зокрема, для комунальної техніки, яка здійснює поїздки на довгі відстані. Особливо, це актуально в м. Кривий Ріг, з його протяжністю.
Система «круїз контролю» дозволяє знизити споживання палива, за рахунок його рівномірної подачі. Економічний ефект особливо помітний на дорозі, де зафіксувавши прийнятну швидкість можна спокійно їхати годину і більше. Відсутність системи круїз-контролю в аналогічних умовах, коли водієві доводиться утримувати в шляху педаль газу призведе до незначних коливань швидкості. Наслідком цього стає збільшення витрати палива. Крім того, завдяки даній функції водій втомлюється значно менше, так як йому не потрібно концентруватися на швидкості і тримати праву ногу в одному і тому ж положенні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-23-000653-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК", Код ЄДРПОУ:20572715
Дата подання: 30 березня 2020 14:28
Розбивка на лоти
Наша компанія, як виробник автопідйомників та як офіційний дилер розглядає можливість участі в оголошеній Вами закупівлі « Придбання техніки Purchase of equipment, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-23-000653-c, UA-2020-03-23-000653-c
Ознайомившись з предметом закупівлі, звернули увагу, що предметом закупівлі є Автопідйомники у кількості 8 одиниць і Поливально-мийна машина, у кількості 1 одиниці, які об’єднані кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Зауважимо, що об’єднання транспортних засобів, різних за своїм призначенням значно звужує коло потенційних учасників(не всі виробники/постачальники поливально-миючих автомобілів мають змогу запропонувати до поставки автопідйомники і навпаки) а це, в свою чергу не дозволить провести закупівлю з дотриманням основних принципів:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи позитивний досвід участі у подібних закупівлях, практику АМКУ та Лист Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України - №3304-06/26774-06 від 02.08.2017 року – в якому вказується, що: -
«…Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 ‘Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт…» просимо поділити закупівлю на два лоти:
- Лот 1 – ДК 021:2015 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби(Автопідйомники)
- Лот 2 - ДК 021:2015 34144450-7 - Поливальні машини(Поливально-мийна машина)
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з предметом закупівлі, звернули увагу, що предметом закупівлі є Автопідйомники у кількості 8 одиниць і Поливально-мийна машина, у кількості 1 одиниці, які об’єднані кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Зауважимо, що об’єднання транспортних засобів, різних за своїм призначенням значно звужує коло потенційних учасників(не всі виробники/постачальники поливально-миючих автомобілів мають змогу запропонувати до поставки автопідйомники і навпаки) а це, в свою чергу не дозволить провести закупівлю з дотриманням основних принципів:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи позитивний досвід участі у подібних закупівлях, практику АМКУ та Лист Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України - №3304-06/26774-06 від 02.08.2017 року – в якому вказується, що: -
«…Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 ‘Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт…» просимо поділити закупівлю на два лоти:
- Лот 1 – ДК 021:2015 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби(Автопідйомники)
- Лот 2 - ДК 021:2015 34144450-7 - Поливальні машини(Поливально-мийна машина)
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2020 15:33
Ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо наступне. Враховуючи практику АМКУ, Орган оскарження, розглядаючи скарги на предмет дискримінаційного характеру умов тендерної документації, керується стандартом оцінки «двох виробників». Якщо учасник оскаржує дискримінаційний характер технічних вимог до продукції, Орган оскарження перевіряє наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає спірним вимогам. Якщо є хоча б два виробники, які відповідають умовам тендерної документації, Орган оскарження вважає відсутнім порушення принципу недискримінації. Провівши моніторинг в мережі Інтернет на предмет наявності потенційних учасників, зазначаємо, щонайменше 3 дистриб’ютори можуть виконати умови Замовника. Також, зазначаємо, що дана процедура закупівлі є міжнародною, та дає змогу брати участь в ній не тільки українським компаніям, а й зарубіжним, а це ні в якому разі не звужує коло учасників, навпаки розширює.
Предмет даної закупівлі Замовником визначено згідно з абз.2 п.1 р.II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2020 №1749, за показником четвертої цифри основного словника - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання техніки), який включає придбання автогідропідйомників та поливально-мийних машин.
Згідно з п.1 ст.23 Закону України №922 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У Вашому зверненні є прохання поділити закупівлю на два лоти, а це означає проведення нової процедури відкритих торгів з позначкою «мультилотова закупівля».
Статтею 31 Закону України №922-VIII передбачено перелік підстав, коли Замовник відміняє торги. Відповідно до визначеного законодавством переліку, у Замовника відсутні підстави для відміни торгів.
Предмет даної закупівлі Замовником визначено згідно з абз.2 п.1 р.II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2020 №1749, за показником четвертої цифри основного словника - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання техніки), який включає придбання автогідропідйомників та поливально-мийних машин.
Згідно з п.1 ст.23 Закону України №922 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У Вашому зверненні є прохання поділити закупівлю на два лоти, а це означає проведення нової процедури відкритих торгів з позначкою «мультилотова закупівля».
Статтею 31 Закону України №922-VIII передбачено перелік підстав, коли Замовник відміняє торги. Відповідно до визначеного законодавством переліку, у Замовника відсутні підстави для відміни торгів.
Номер вимоги: UA-2020-03-23-000653-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК", Код ЄДРПОУ:20572715
Дата подання: 30 березня 2020 17:20
Розширення кола учасників
Наша компанія розглядає можливість участі в оголошеній Вами закупівлі « Придбання техніки Purchase of equipment, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-23-000653-c, UA-2020-03-23-000653-c
Ознайомившись з технічними вимогами до Поливально-мийної машини, просимо внести зміни, які не погіршать технічні показники товару але які розширять коло учасників, та дозволять провести закупівлю з максимальною економією та ефективністю, а саме:
Пункт «8. Потужність двигуна, не менш - 330 к.с.;» викласти в редакції : -
«8. Номінальна потужність двигуна, не менш - 330 к.с.;»
Пункт «13. Тип гальмівної системи – дисковий» викласти в редакції:-
«13. Тип гальмівної системи – дисковий або барабанний»
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з технічними вимогами до Поливально-мийної машини, просимо внести зміни, які не погіршать технічні показники товару але які розширять коло учасників, та дозволять провести закупівлю з максимальною економією та ефективністю, а саме:
Пункт «8. Потужність двигуна, не менш - 330 к.с.;» викласти в редакції : -
«8. Номінальна потужність двигуна, не менш - 330 к.с.;»
Пункт «13. Тип гальмівної системи – дисковий» викласти в редакції:-
«13. Тип гальмівної системи – дисковий або барабанний»
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2020 15:35
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Для недискримінації учасників у Примітках Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками Автогідропідйомник телескопічний (18м) - 4 (чотири) од., Автогідропідйомник телескопічний (22м) – 1 (один) од.. Автогідропідйомник телескопічний (28м) - 1 (один) од., Поливально-мийна машина - 3 (три) од., які б по кожній позиції чітко відповідали тендерній документації. Замовником надана можливість пропонувати і інші «Великовантажні мототранспортні засоби», які можуть мати характеристики не гірше в порівнянні з нашими вимогами. При цьому, у Додатку 1 Тендерної документації міститься вираз «або еквівалент», для усунення будь-якої дискримінації чи обмежень серед учасників.
Номер вимоги: UA-2020-03-23-000653-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42999106
Дата подання: 10 квітня 2020 13:21
Технічні характеристики предмета закупівлі
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників закупівлі та недопущення дискримінації по відношенню до українських виробників автомобільної техніки, просимо Вас внести зміни до технічних параметрів предмету закупівлі Поливально-мийна машина (Додаток 1 Тендерної документації), а саме:
1. Вимоги до потужності двигуна викласти в наступній редакції: «Потужність двигуна, не менш - 300 к.с.».
2. Вимоги до типу гальмівної системи: «Тип гальмівної системи - дисковий або барабанного типу».
3. Вимоги до системи - круїз контроль: «Наявність системи круїз контроль або без».
Розгорнути
Згорнути
1. Вимоги до потужності двигуна викласти в наступній редакції: «Потужність двигуна, не менш - 300 к.с.».
2. Вимоги до типу гальмівної системи: «Тип гальмівної системи - дисковий або барабанного типу».
3. Вимоги до системи - круїз контроль: «Наявність системи круїз контроль або без».
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 17:12
Шановний Учасник повторно Вам повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Для недискримінації учасників у Примітках Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками Автогідропідйомник телескопічний (18м) - 4 (чотири) од., Автогідропідйомник телескопічний (22м) – 1 (один) од.. Автогідропідйомник телескопічний (28м) - 1 (один) од., Поливально-мийна машина - 3 (три) од., які б по кожній позиції чітко відповідали тендерній документації. Замовником надана можливість пропонувати і інші «Великовантажні мототранспортні засоби», які можуть мати характеристики не гірше в порівнянні з нашими вимогами. При цьому, у Додатку 1 Тендерної документації міститься вираз «або еквівалент», для усунення будь-якої дискримінації чи обмежень серед учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-23-000653-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37921881
Дата подання: 18 квітня 2020 17:48
Дата подання: 18 квітня 2020 17:48
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником порушено вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме встановлення дискримінаційних вимог до Учасників та невідповідність тендерної документації вимогам п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 18:44
рішення від 23.04.2020 №7759 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 18:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2020 №9160 .pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 16:18
рішення від 12.05.2020 №9160 .pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 28 травня 2020 11:21
Номер скарги: UA-2020-03-23-000653-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Сучасні вантажівки", Код ЄДРПОУ:36085246
Дата подання: 17 червня 2020 15:46
Дата подання: 17 червня 2020 15:46
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Просимо розглянути та задовольнити скаргу відповідно до прикріпленого документу.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 червня 2020 14:10
рішення від 19.06.2020 № 12145 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 14:10
інформація про перенесення розгляду скарги від 17 червня 2020 № UA-2020-03-23-000653-c.a5.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 20:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2020 № 13283.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 18:00
рішення від 08.07.2020 № 13283.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 19:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2020 14:15
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 липня 2020
UA-2020-03-23-000653-c●c90daa44e4ee42eb8a61fa769c371362
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ Укрспецтехінвест | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Сучасні вантажівки" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укрспецтехінвест #38732010 |
Рішення скасоване |
35 834 700,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:33
|
ТОВ Укрспецтехінвест #38732010 |
Переможець |
35 834 700,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 13:56
|
Доп.угода 1 до 682-Т.PDF | зміни до договору |
27 серпня 2020 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 16:37
|
682-Т.PDF | укладений |
07 серпня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 682-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |