Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-31610000-5 Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів (лампи,генератори,стартери,провода високої напруги та інші)
Очікувана вартість
235 622,00 UAH
UA-2020-03-23-000518-b f9951f3ff4ce471cbab6c96c56e47ff1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Книш

+380957324047 nataeko-san@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ЕКО-САН"
Код ЄДРПОУ: 38429746
Місцезнаходження: 64603, Україна , Харківська обл., м. Лозова, вул. Правди, буд. 4
Контактна особа: Інна Книш
+380957324047
nataeko-san@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 квітня 2020 12:52
Очікувана вартість: 235 622,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 178,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31610000-5: Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1576 штуки
лампи,генератори,стартери,провода високої напруги та інші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м.Лозова, вул. Потьомкіна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31610000-5 — Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
51 комплект
лампи,генератори,стартери,провода високої напруги та інші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64600, Україна, Харківська область, м.Лозова, вул. Потьомкіна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31610000-5 — Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 10:21
ТД електрообладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-000518-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Трач Олег Володимирович, Код ЄДРПОУ:3352815378
Дата подання: 09 квітня 2020 16:41
Скарга
Добрий день, Замовнику - у випадку незадоволення скарги, інформація буде подана до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 09:24
У відповідь на Вашу скаргу від 09 квітня 2020 року № 10 щодо неправомірних дій та порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне підприємство «ЕКО – САН» Лозівської міської ради повідомляє.
Відповідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно до п. 7 ст. 28 Закону, факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, то замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У своїй тендерній пропозиції Ви зазначили дату та номер за власним бажанням і це не може бути друкарською помилкою, Надані документи були завантажені до раніше проведеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-000015-a), в якій Ви приймали участь. Оскільки, при оголошені процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-23-000518-b) Ви знову надаєте документи з тим самим вихідним номером та датою, то це наявні підстави до відхилення тендерної пропозиції.
На виконання вимог Закону, документи до кожної закупівлі оприлюднюються окремо, а Ви надали недостовірну інформацію, тому були підстави вважати, що документи є недійсними на момент подання тендерної пропозиції.
На підставі вищевикладеного, порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «ЕКО – САН» Лозівської міської ради не вбачає і підстави для відхилення тендерної пропозиції надані без порушень чинного законодавства.

Документи подані скаржником

09 квітня 2020 16:41
СКАРГА.PDF

Документи

13 квітня 2020 09:24
відповідь вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Трач Олег Володимирович 233 101,00
UAH з ПДВ
180 638,00
UAH з ПДВ
Документи
ПБВ і К фірма "ЕВРІКА" 235 622,00
UAH з ПДВ
180 639,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чайка Вікторія Василівна 235 600,00
UAH з ПДВ
235 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 10:21
довідка про несудимость
06 квітня 2020 17:01
Тендерна пропозиція.pdf
06 квітня 2020 17:01
проект договору.pdf
06 квітня 2020 17:01
довіреність.pdf
06 квітня 2020 17:01
Довідка.pdf
06 квітня 2020 17:01
LAVITA-сертификат.pdf
06 квітня 2020 17:01
AT-сертификат.pdf
06 квітня 2020 17:01
договір 031206-14.pdf
06 квітня 2020 17:01
договір 003812-14.pdf
06 квітня 2020 17:01
Диллер Омега.pdf
06 квітня 2020 17:01
Договір Мерефа.pdf
06 квітня 2020 17:01
Статут.PDF
06 квітня 2020 17:01
антикор. программа.pdf
06 квітня 2020 17:01
корупція посадова.pdf
06 квітня 2020 17:01
ст. 50.pdf
06 квітня 2020 17:01
судимість.pdf
06 квітня 2020 17:01
корупція ЄДР.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 09:05
Договор 95 аналог.pdf
07 квітня 2020 09:05
Виписка з ЄДР.pdf
07 квітня 2020 09:05
ЄП 3 група Витяг.pdf
07 квітня 2020 09:05
Договор №73 аналог.pdf
07 квітня 2020 09:05
Паспорт ст4.jpg
07 квітня 2020 09:05
Паспорт ст2.jpg
07 квітня 2020 09:05
Паспорт ст3.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Трач Олег Володимирович

ПБВ і К фірма "ЕВРІКА"

ФОП Чайка Вікторія Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Трач Олег Володимирович
#3352815378
Відхилено 180 638,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 14:02
ПБВ і К фірма "ЕВРІКА"
#21199678
Переможець 180 639,84
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПБВ і К фірма "ЕВРІКА"
#21199678
180 639,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 14:11
доп уг 3 Евріка.pdf зміни до договору
26 березня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:32
ду 2 Евріка.pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:36
ду 1 ел.обл двиг.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 13:45
договір №19 ЕВРІКА.pdf укладений
24 квітня 2020 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку п.3.1. договору збільшити на 36127,86 грн Загальна вартість становить 216767,70 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 26 березня 2021
Сума оплати за договором: 9 324,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 554,02 UAH)