Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-23-000478-c e4597a5b0d834487ae84cb271f9fe438
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Олеся Вікторівна

+380500100515 czdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: https://zet.zp.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2
Контактна особа: Симоненко Олеся Вікторівна
+380500100515
czdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Екологічні вимоги
відповідають вимогам, що звичайно ставляться до таких видів послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги необхідні для виконання заходів, спрямованих на ліквідацію спалахів епідемій та пандемій короновірусної хвороби (Covid-19), а саме послуги з прибирання та дезінфекції ТЗ (трамваї, тролейбуси, автобуси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Шкільна, 2, м. Запоріжжя, Запорізька область, 69095, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

23 березня 2020 13:29
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000044 ● 2f6100296def401d8c5ea41d595c97ff
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 18:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-03-23-000478-c 23.03.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-13 09:01:40

Пояснення з власної ініціативи

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) підприємство «Запоріжелектротранс» (далі – підприємство, Замовник) відноситься до Замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Так, до підприємства «Запоріжелектротранс» застосовуються «пороги» на проведення закупівель з урахуванням вимог Закону, визначені абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону, а саме: при закупівлі товарів та послуг – 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
Так, Замовник має право укладати договори на закупівлю товарів, робіт та послуг без застосування процедур закупівель передбачених Законом, за умови що вартість предмета закупівлі не перевищує відповідні «пороги» визначені абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону.
При цьому, у разі здійснення Замовником закупівель вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень (але не перевищує відповідні «пороги» визначені абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону), Замовником в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про укладений договір.
Постановою КМУ від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на території України запроваджено карантин.
У зв’язку з оголошеним, в тому числі у місті Запоріжжі, карантином перед Замовником постала необхідність для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій короновірусної хвороби (Covid-19), а саме: щодо закупівлі послуг з прибирання та дезінфекції транспортних засобів (трамваї, тролейбуси, автобуси), які здійснюють перевезення пасажирів.
Окрім того, протоколом №7 позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м. Запоріжжя від 16.03.2020 зобов’язано організувати дезінфекцію усіх транспортних засобів, що здійснюють перевезення пасажирів та проводити заходи з посилення режиму поточної дезінфекції в громадському транспорті м. Запоріжжя, у зв’язку з чим, вирішення зазначеного обов’язку потребувало терміновості.
Звертаємо увагу, що Законом не заборонено Замовнику укладати договори з різними постачальниками, за умови дотримання норм законодавства про публічні закупівлі.
Підприємство «Запоріжелектротранс» має на балансі значну кількість транспортних засобів (громадського транспорту), що закріплені за різними структурними підрозділами та які віддалені один від одного та розташовуються в різних районах міста. Через великий обсяг необхідних для закупівлі послуг, враховуючі графік дезінфекції транспортних засобів та розрізненість знаходження структурних підрозділів, у Замовника постала необхідність укладання кількох договорів з різними постачальниками на надання відповідних послуг з проведення дезінфекційних заходів транспортних засобів.
Так, після здійснення моніторингу та вивчення пропозицій на послуги дезінфекції на ринку у м. Запоріжжі, 20.03.2020 підприємством «Запоріжелектротранс» було укладено з ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» договір надання послуг з прибирання та дезинфекції ТЗ № 127 на загальну (орієнтовну) суму 300 000,00 грн.. Також, 20.03.2020 укладено договір № 126 з ПП «МЕДФАРМ - Л» на загальну (орієнтовну) суму 300 000,00 грн..
Слід зазначити, що загальна сума визначена у вищезазначених договорах є орієнтовною. В свою чергу, загальна остаточна сума договорів буде визначена залежно від кількості фактично наданих послуг та тривалості дії на території країни карантинних заходів. Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів від господарської діяльності, бюджетне фінансування не передбачено.
Звертаємо увагу, що загальна вартість предмета закупівлі послуг з прибирання та дезінфекції (навіть за кількома укладеними договорами) не перевищує 1 мільйон гривень, а отже, підприємство має право укладати договори на закупівлю таких послуг без застосування процедур закупівель, передбачених Законом. При цьому, враховуючи, що загальна сума кожного з вищевказаних договорів перевищує 50 тисяч гривень, Замовником в системі електронних закупівель, згідно вимог Закону, 23.03.2020 були опубліковані відповідні звіти про укладені договори.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що в діях підприємства «Запоріжелектротранс» відсутні будь-які порушення норм чинного законодавства України, зокрема, в сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕДФАРМ - Л»
#31044624
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 13:33

Документи

23 березня 2020 13:33
Електронний підпис
23 березня 2020 13:33
Звіт.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:16
Звіт про виконання Договору.jpg укладений
18 листопада 2020 14:12
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:36
Договор.pdf укладений
23 березня 2020 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 000,00 UAH)